Kawazi.Net

Kawasakihenkisten kohtauspaikka
Tänään on To Huhti 18, 2024 20:45

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 24 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
ViestiLähetetty: Ti Heinä 10, 2012 14:54 
Poissa

Liittynyt: Su Heinä 05, 2009 19:58
Viestit: 184
Onko kukaan tutkaillut Keihin CVK:n sielunelämää ja sen ilmentymiä prätkän käytökseen syvällisesti? Alustuksena, omassa GPZ900R:ssä on 34mm tuollaiset rakkineet, ja alkaa usko loppua kunnon tyhjäkäynnin löytymiseen.

Vakio airboxi ja vakio ilmansuodatin ovat paikallaan, käyrästö on 4-1 ja vissiin joku Yoshin "race use only" pönttö on jatkeena omatekoisella väliputkella. Venttiilinvälykset on säädetty ja tulpat ovat uudet iridiumit (tosin NGK:t). Kaasarit on synkattu omatekoisella letkumittarilla, kaksi kertaa olen käyttänyt kaasarit tänä kesänä jo pois paikaltaan ja siivonnut kaikki röörit, pilottirei'istä ja suuttimista tulee kyllä tavaraa. Kohojen korkeus on nollassa ja sama kaikissa kaasareissa. Oireet ovat kuitenkin seuraavat:

Alakierroksilla ei ole vetoa, kone ei vedä ja tärrää. Pientä ryntäämistä on ehkä ajoittain havaittavissa. Tyhjäkäynnin säätäminen on todella veemäistä, se seilaa ylös ja alas, kun koittaa säätää vähän yli 1000RPM niin kunnolla lämmettyään kone huutaa kolmessa tonnissa, tyhjäkäynnin kun säätää alas niin taas mennään kuoleman rajamailla jaksaako kone käydä. Kierrokset jäävät joskus roikkumaan vapaalle vaihtaessa, jäävät kyllä jokseenkin alas kun kytkimellä tappaa ne vaihde päällä. Moottorijarrulla prötää putkessa ajoittain.

Ryypyn toiminta on myös mielenkiintoista - lämpimällä koneella kun vivusta vetää pohjaan, aluksi kone mooaa sekunnin ja sitten kiertää kuuteen tonniin. En tiedä onko tämä normaalia, mutta tähänastiset laitteet ovat kyllä kuumana lähinnä sammuneet kun ryypyttää täysillä.

Laihan oireiltahan nämä vissiin vaikuttaisivat, mutta kun. Pilottiruuveja olen koittanut asennoilla 1 kierrosta auki, 1,5 kierrosta, 2,5 kierrosta ja tällä hetkellä on 3 1/4. Eri säädöt ovat vaikuttaneet oireiden vakavuuteen vaihtelevilla tavoilla, mutta selkeää parannusta en ole huomannut. Keskimmäisiä kaasareita on lisäksi todella viddumaista ruuvata kun kone on kuumana.

Jahka yli kolmen tonnin päästään, niin kone vetää punarajalle asti todella mukavasti. Neula ja pääsuutin toimivat siis ilmeisesti varsin OK.

Ilmavuotoja olen tutkinut starttipilotilla ja WD-40:lla sekä ennen että jälkeen kaasareiden sumuttaen, ei ole ollut vaikutusta. Ehkä ainoana asiana joka purkaessa näytti olevan vähän pielessä, pilottiruuvien o-renkaat olivat hiukan kärsineen näköisiä, mutta voisivatko ne aiheuttaa koko tämän oireilun?

Kaikki apu ja näkemys otetaan ilolla vastaan. Sen verran olen kypsynyt tähän jumppaan jo viime vuonna, että posti toi Megasquirt-ruiskuohjaimen keväällä. Talveen asti pitäisi kuitenkin pärjätä kaasareilla...

_________________
ZZR1400 '09 Black
GPZ 900 R '86 - 636 puolat, ZX-10 koko keula, 5,5" ZX-9 takavanne ja jarru, +4 sytkä, 4-1, yms
ZL 1000 '87 Liki vakio ja liki ruma
Ex Z 750 Ltd twin '82/83, Ex Aprilia Tuareg 125 '88
Rock on rajaton riemu!


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ti Heinä 10, 2012 17:33 
Poissa
Kartturi
Kartturi
Avatar

Liittynyt: La Maalis 25, 2006 18:01
Viestit: 1327
Paikkakunta: Hämeenlinna
Itsekin pitkät ja puuduttavat kaasarijumpat käyneenä kyseenalaistaisin kaikkien komponenttien kunnon jotka poikkeavat kunnoltaan uutta vastaavasta. Tarkkaan syyniin koko paketti.
Kiinnitti huomiota noi pilottiruuvien o-renkaat, huonokuntoisena voi sotkea seokset niin ilman muuta uusiksi.
Pilottiruuvi-jousi-aluslevy-o-rengas on ollut kokoonpanojärjestys mitä olen eniten havainnut.
Noihan kaiketi pystyy vaihtamaan ilman kaasaripaketin irroitusta niin siitä vois aloittaa?
Tämä näin yleisellä tasolla vacuumi kaasareista mitä oon touhunnu, Keinäsestä mulla on vain hyviä kokemuksia.

_________________
Kawasaki! katujen ääni


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ti Heinä 24, 2012 11:15 
Poissa

Liittynyt: Ke Touko 23, 2007 14:42
Viestit: 31
MOi,

Itsellä kanssa GPz900R:ssä täysin samanlaiset ongelmat, kuin Erozillakin. Olen myös itse ajatellut joko vaihtaa kaasarit tai laittaa ruiskut tilalle. Ruiskuhomma vain tuntuu varsin suuritöiseltä urakalta.

Siksi olisin kiinnostunut kuulemaan, kuinka Eroz olet ajatellut homman toteuttaa? Pelkkä ruiskuohjainhan ei riitä, vaan vielä tarvitaan ruiskut ja niihiin sopiva kansi yms. palikat. Sopiiko esim. jonkin muun pyörän kilkkeet suoraan GPZ:aan vai minkälaista remonttia se vaatii?

Olenkin itse ajatellut, josko jonkin muun pyörän kaasarit sopisivat suoraan GPZ:aan? En vain ole löytänyt mistään sopivia kaasuttimia, eli olisiko jollain vinkkiä siitä, mitkä sopisivat Keihineiden tilalle?


t: Oope


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ti Heinä 24, 2012 11:36 
Poissa

Liittynyt: Su Huhti 13, 2008 12:43
Viestit: 168
Paikkakunta: Lahti
Ite kyllästyin ko pyörässä kaasarijumppaan, no aloitin sitten ruiskujumpan. megasquirtin murjasin, no oli siinäkin omat tietämisensä ja rahho palo. Mutta lopputulos miellytti, sekkä oppia tuli roppakaupalla lisää, omasta mielestä kannatti ja se riittää. Ovat myös uudempien kawojen kaasareita noihin sovitelleet menstyksellä, tääläkin sellasia kawereita liikku, kommentoikoot he lisää...

Jos en väärin muista, niin zrx kaasareita ovat laitellet....Oisko ollu jäsen LUMI pyörä tosin ZL 900 mut sama motti...

_________________
Elä ja anna muiden roudata.
Kawasaki gpz 900 R -89 fuel injection


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ti Heinä 24, 2012 12:09 
Poissa
Avatar

Liittynyt: Ke Joulu 07, 2005 03:10
Viestit: 491
Jos pilottiruuvit on liian vähän auki niin tyhjäkäyntiä ei saa kunnolliseksi.
-vanhassa pyörässä ne kun ovat monen eri sepän jäljiltä murjottuja niin ei voi luottaa siihen perinteiseen "2½ kiekkaa auki ja taatusti toimii"- ohjeeseen.

koneen ajoitukset tietty kohdallaan ja venttiilivälykset ok?



Korjattu ilmaruuvit PILOTTIruuveiksi


Viimeksi muokannut Kwaakku päivämäärä Ti Heinä 24, 2012 18:12, muokattu yhteensä 4 kertaa

Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ti Heinä 24, 2012 13:24 
Poissa
Keskariguru
Keskariguru
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 06, 2005 17:52
Viestit: 3292
Paikkakunta: Siilinjärvi
Pakko vielä varmuuden vuoksi kysäistävä nokkaketjun kiristäjästä: alkuperäinen vai APE-style manuaalinen?

_________________
Kun prätkistä puhutaan, niin vuodesta 1978 lähtien eli 45 vuotta ainoastaan Kawasakeja (14 kpl). Nykyisin reissu- ja käyttöpelinä Jörön ex-ZG1200B4:n ja Larryn yhdistelmä. Hätäkulkineena Riepulta ostettu Roope Anttoni.
Kaikkea v..tuilua ei kannata ottaa vakavasti!


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ti Heinä 24, 2012 15:49 
Poissa

Liittynyt: Su Heinä 05, 2009 19:58
Viestit: 184
Vastaillaan kaikille kerralla. Helpot ensin.

Nokkakiristin ei ole alkuperäinen, eikä APE. Kyseessä on ZZR:n kiristin, joka ei anna myöten moottorijarrussa, mutta säätyy automaattisesti.

Venttiilinvälykset on tsekattu ja taatusti kunnossa.

Ilmaruuveista en mitään tiedä, eikös pilotiruuvien pitänyt antaa lisää soppaa noissa kaasuttimissa, vakioasetus on 1 1/2 ruuvia auki.

Mitä ruiskuun tulee, niin GSX-600R läppärungot kun ne ovat yksittäiset, bensalinjan tekeminen varmaan olisi se haastavin homma, etenkin paluulinja. Vai voisikohan paluulinjan vetää sinne ylivuotoon, joka on tankin etupuolella oikealla. Joku voinee ottaa kantaa, että onko ideassa järkeä. Muista kaasareista en tiedä, kuin että eikös jotain flatslideja ole sekä Mikunilla ja Keihinillä, joiden luulisi tuohon sopivan. Kaupasta maksavat vaan muutaman tonnin...

Lopulta ehkä se tärkein asia: Käyntihäiriöistä korjaantui todella moni, kun vaihdoin puolat. Joo, seilaahan se vähän vielä keskialueella tasakaasulla, ja tyhjäkäynti laskee vähän minne sattuu, mutta nyt ajo maittaa hienosti. Ei pätki enää, eikä pilaa tulppia. Teoria: Huono kipinä ei pärjännyt heikon seoksen kanssa sitten ollenkaan, tulpat alkoivat menemään pilalle, mikä pahensi ongelmia entisestään, noidankehä on valmis.

Tarkoitus tänä iltana säädellä taas tasapainot ja seokset, jos tyhjäkäyntikin olisi paremmin olemassa tuon remontin takia.

Vaikuttaa että nuo puolat kuolevat vanhuuttaan. Laitoin Joukon esimerkin inspiroimana suorasytytyspuolat '03 636-kawasta, ja ne sopivat aivan heittämällä. 6 juotosta tartti tehdä, liitinsarja ja puola olivat yhteensä 80 euroa ja fiilikset siirtyivät "myyntiin koko kasa"-asenteesta "juma että on kivaa"-meininkiin. Suosittelen, jos puolat ovat vanhat ja esiintyy mitään käyntihäikkää, niin paljon aikaa haaskasin noiden kaasareiden kanssa.

Eiköhän se ruisku ensi talvena tulisi joka tapauksessa. Kiva tietää että tällä foorumillakin tuo on tehty - olisi kiva kuulla, että mitä palikoita Allu käytit, ja mitä oppitunteja tuosta sai.

_________________
ZZR1400 '09 Black
GPZ 900 R '86 - 636 puolat, ZX-10 koko keula, 5,5" ZX-9 takavanne ja jarru, +4 sytkä, 4-1, yms
ZL 1000 '87 Liki vakio ja liki ruma
Ex Z 750 Ltd twin '82/83, Ex Aprilia Tuareg 125 '88
Rock on rajaton riemu!


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ti Heinä 24, 2012 18:13 
Poissa
Avatar

Liittynyt: Ke Joulu 07, 2005 03:10
Viestit: 491
Eroz kirjoitti:

Ilmaruuveista en mitään tiedä, eikös pilotiruuvien pitänyt antaa lisää soppaa noissa kaasuttimissa, vakioasetus on 1 1/2 ruuvia auki.



Juu pilottiruuveja tarkoitin, ja korjasin sen tuonne aikaisempaan töherryksen :)


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ti Heinä 24, 2012 18:35 
Poissa

Liittynyt: Su Huhti 13, 2008 12:43
Viestit: 168
Paikkakunta: Lahti
Joo! Jos jotain runoilis... on rojektista jo vuosia aikaa, toki jos lahen lähettyvillä asut, niin mielellään esittelen rakennelman...

Läppärungot gsx 750 r jostain vuosituhannen alusta, ne joista saa jakoa muutettua, levintiköhän keskeltä 4 mm ja reunoilta kavensin kax, molemmilta puolilta, vertaamalla kaasaripakettiin selvii... kaasuvaijjeri/ryyppyvaijeri tulee noissa päätyyn, siinä joutu vähän soveltaa, et mahtu (tankki tiellä ja läppärunggot sille, et suuttimet on alapuolella, muuten ei mahu vaijjerit tein jostain fillarin vaijjereista ruuvattavilla päillä, palautusvaijjerii en muistaakseni laittanut..... ja 750 ainakin riittää tuotto suuttimis. bensapumppu biltemasta, joku volvon ulkoinen oli se. bensalinja jostakin vauhtiputkasta tilattuna "metritavarana" siihen sitten poralla reijjät suuttimille, sopivalla jaolla. päätyyihin kierteet tulolle ja menolle koko M 18 1.5 käy sit ihan hytikkaliikkeest banjopultti. imupuolelle joku suodatin motonetista ja painepuolelle jonkun riisikipon pieni samasta paikasta. Tankkiin tein hanan paikalle laipan, johon duunasin tulon ja paluun bensalle paluuseen laitoin tankkiin nailonputken, ettei häiritte tulopuolta. sitte pirusti letkuu, lemmarii, liitintä ja nippelii. kaikkia ei saannu sopivana, ne sit muokkasin juottamalla tai muuten. megasquirt on mulla purkkina, semmonen mis on kaik releet ja sulakkeet samas. nyt jos tekisin päätyisin ehkä tohon Microsquirtiin. Laajakaista lambda on ehdoton säätämisessä ja kannettavan tietokoneenkin tarvii. siinä jotakin paljon tais unohtuakkin... Mitä opin: No pohjalla on -80 luvun autopuoli ja duunissa oon raskaankaluston mekaanikkona. Paljon oppi "nykyaikaisesta" moottorinohjauksesta ja sen säätämisestä, elektroniikasta etc etc...

_________________
Elä ja anna muiden roudata.
Kawasaki gpz 900 R -89 fuel injection


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ti Heinä 24, 2012 19:52 
Poissa
Keskariguru
Keskariguru
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 06, 2005 17:52
Viestit: 3292
Paikkakunta: Siilinjärvi
Eroz kirjoitti:
Vastaillaan kaikille kerralla. Helpot ensin.

Nokkakiristin ei ole alkuperäinen, eikä APE. Kyseessä on ZZR:n kiristin, joka ei anna myöten moottorijarrussa, mutta säätyy automaattisesti.


Tuo kiristinkysymys johtuu siitä, että APEn manuaalukiristimellä nokkaketju menee todella helposti liian kireälle, jolloin oireet ovat juuri nuo mainitut (tyhjäkäyntiongelmat yms.). Olisiko mahdollista, että ZZR:n kiristin kiristäisi ketjua liian kireälle?

_________________
Kun prätkistä puhutaan, niin vuodesta 1978 lähtien eli 45 vuotta ainoastaan Kawasakeja (14 kpl). Nykyisin reissu- ja käyttöpelinä Jörön ex-ZG1200B4:n ja Larryn yhdistelmä. Hätäkulkineena Riepulta ostettu Roope Anttoni.
Kaikkea v..tuilua ei kannata ottaa vakavasti!


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ti Heinä 24, 2012 21:36 
Poissa

Liittynyt: Su Huhti 13, 2008 12:43
Viestit: 168
Paikkakunta: Lahti
Mul on toi zzr kiristin, eikä mitään ropleemaa, käsittääkseni toi sulle myydään, kun meet kiristintä 900r marmoritiskiltä ostamaan. Tai ainaskin mulle myytiin.

_________________
Elä ja anna muiden roudata.
Kawasaki gpz 900 R -89 fuel injection


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ke Heinä 25, 2012 08:55 
Poissa

Liittynyt: Su Heinä 05, 2009 19:58
Viestit: 184
allu kirjoitti:
Joo! Jos jotain runoilis... on rojektista jo vuosia aikaa, toki jos lahen lähettyvillä asut, niin mielellään esittelen rakennelman...


Ihan mahtavaa informaatiota, kiitos kovasti! Kyllähän tuota mielellään katsoisikin. Asun Jyväskylässä mutta tuleepa tuota Lahdestakin ajettua usein, ja eiköhän sitä nyt kotiruiskutettua Kaiwuria voi lähteä ihan varta vasten katsomaankin, kunhan sopiva hetki koittaa :band:

_________________
ZZR1400 '09 Black
GPZ 900 R '86 - 636 puolat, ZX-10 koko keula, 5,5" ZX-9 takavanne ja jarru, +4 sytkä, 4-1, yms
ZL 1000 '87 Liki vakio ja liki ruma
Ex Z 750 Ltd twin '82/83, Ex Aprilia Tuareg 125 '88
Rock on rajaton riemu!


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ke Heinä 25, 2012 10:18 
Poissa

Liittynyt: Ke Huhti 20, 2011 11:55
Viestit: 22
Ruiskun sijaan kannattaa harkita uudempien Kawojen tai Yamahan 36 mm Keihinejä. Sopivia esim. zrx1100, gpz1100 (vesijäähy), yamaha xjr ja fj. Menee heittämällä.

Tyhjäkäyntisuuttimet vanhoista ja pääsuuttimeksi 112,5. Seosruuvi 2,5 kierrosta auki. Käytä 36-ten luistinjousia ja 34-sten neuloja. Katkaisin vielä luistinjousista 9 mm pois. Vastaa kaasuun tyhjäkäynniltä ja potkii tosi hyvin. Keskialueella hiukan epäröintiä. Vaatii vielä neulojen nostoa prikalla.

Kaasarit maksoivat 150,- ja tulivat 1998 Gpz1100:sta.

Jouko


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ke Heinä 25, 2012 12:50 
Poissa

Liittynyt: Su Huhti 13, 2008 12:43
Viestit: 168
Paikkakunta: Lahti
Joo tervetulmest! On toi 900 tälhetkel murusina tuol tallis, rupee syssyl menee nippuun... Mut idea ja toteutus kyllä selviää kyllä selviää. Juu kyllä toi kaasarit jostain muusta, on varmasti halvempi/helpompi jumppa... Muistan kun ite hommaan rupesin, niin kaverit tuumas: et saa sitä ees käyntiin... Vitunmoisten säätämisien jälkeen, kun rupes olee nusseva ja kaverit kävi kokeilee, ku pelaa vimosenpäälle oli hiljasii ukkoja... Ei tollasiin rojekteihin, niinkun moottoripyörään yleensäkkään järjellä perustella, ne on muut syyt ja jokainen omista tarpeistaan lähtökohdistaan... Parikettonnii oon sil ajanu, pelannu on, eli luotettavaltakin vaikuttaa, ei oo enää kaasarijumppaa.... Ja säätäminen, kun sen oivaltaa, on sitten pikkasen simppelimpää, kuin kaasareilla... Niin ja kannattaa lukee toi meqamanuaali ainaskin pariinkertaan, jos siitä ei mitään ymmärrä, kannattaa unohtaa.. Ja onhan noit muitakin vaihtoehtoja ruuttaamiseen....

_________________
Elä ja anna muiden roudata.
Kawasaki gpz 900 R -89 fuel injection


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: To Heinä 26, 2012 09:59 
Poissa

Liittynyt: Su Heinä 05, 2009 19:58
Viestit: 184
Hyviä vinkkejä Joukolta, mutta Allu ymmärtää mistä mulla on asiassa kyse :) joten katsotaanpa jos joku päivä tulisi sitä laitetta ihmettelemään. Ja joo, megamanuaalit sun muut on kyllä tavattu ja jokseenkin ymmärretty.

Palatakseni muihin mysteereihin ja topicciin: Keskialueen seilaus ja muukin käynti tasaantui, kun vaihdoin syttypyörän - vanha oli kulunut kartiolle keskireiän moottorin puolelta ja taisi päästä elämään :eitajuu: en tiedä onko tuo prätkän edellisen elämän jäljiltä vai mitä, mutta eihän sitä keskireikää pääse mikään syömään, kunhan mutteri ja kuusiokolo ovat tiukasti paikallaan. Mystistä.

Uusi on muuten 4 asteen ennakolla varustettu, ja pöhinää tuli sen verran että ihan kuin kytkin muka luistaisi. Tai sitten kytkin alkoi luistaa :naama:

Tyhjäkäynnissä on vielä sanomista, mutta edelleen aika moni asia josta kaasareita syytin aluksi menikin sytytyksen piikkiin.

_________________
ZZR1400 '09 Black
GPZ 900 R '86 - 636 puolat, ZX-10 koko keula, 5,5" ZX-9 takavanne ja jarru, +4 sytkä, 4-1, yms
ZL 1000 '87 Liki vakio ja liki ruma
Ex Z 750 Ltd twin '82/83, Ex Aprilia Tuareg 125 '88
Rock on rajaton riemu!


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: To Heinä 26, 2012 17:55 
Poissa

Liittynyt: Su Huhti 13, 2008 12:43
Viestit: 168
Paikkakunta: Lahti
Ettei joku vaan oo koittanut tehdä tosta syttypyörästä säädettävää.... On muuten tarkka tosta ilmaraosta, tai tälläseenkin vikaan oo törmännyt, manuaalissa toi ilmarako ilmoitetaankin.

_________________
Elä ja anna muiden roudata.
Kawasaki gpz 900 R -89 fuel injection


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Pe Heinä 27, 2012 07:13 
Poissa
Avatar

Liittynyt: Ti Tammi 03, 2006 13:23
Viestit: 302
Paikkakunta: Haukipudas
mulla ois yhet ylimääräset todella hyvät ZX11 36mm keihinit vaikka myydä jos joku tarvii :yesyes:

_________________
Eliminators burn rubber!!!
ZL 900 -85, ZL 900 -86 2987ml on it
Buying a Harley is like paying 3000$ for a 13" black and white TV, then telling people with LED screens to get a "real" tv


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Pe Heinä 27, 2012 18:06 
Poissa

Liittynyt: Ke Touko 23, 2007 14:42
Viestit: 31
LUMI kirjoitti:
mulla ois yhet ylimääräset todella hyvät ZX11 36mm keihinit vaikka myydä jos joku tarvii :yesyes:



Moi,

Mua kiinnostaa, kun ei taidot riitä tuohon ruiskujumpaan lähtemiseksi. Paljonko haluat noista (laita pyyntö vaikka yv:nä, jos haluat)?

t: Oope


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: La Heinä 28, 2012 11:37 
Poissa

Liittynyt: Su Heinä 05, 2009 19:58
Viestit: 184
Ei kai nuo ZX11 / ZZR kaasarit olleet sellaiset, että ne pitää asentaa kenolleen, ts. viistoon tankin alle lähtö kannesta? Olen ollut siinä uskossa että niitä ei voi vaakaan laittaa tai eivät toimi kunnolla, mutta korjatka paremmin tietävät. Onko ne sitten nämä CVKD-kaasarit tms.

Anteeksi perstuntuma ja mahdollinen huuhaa mutta nostanpa tämän kuitenkin esiin ettei tule pettymyksiä.

_________________
ZZR1400 '09 Black
GPZ 900 R '86 - 636 puolat, ZX-10 koko keula, 5,5" ZX-9 takavanne ja jarru, +4 sytkä, 4-1, yms
ZL 1000 '87 Liki vakio ja liki ruma
Ex Z 750 Ltd twin '82/83, Ex Aprilia Tuareg 125 '88
Rock on rajaton riemu!


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: La Heinä 28, 2012 13:35 
Poissa
Avatar

Liittynyt: Ti Tammi 03, 2006 13:23
Viestit: 302
Paikkakunta: Haukipudas
nuo mun kaasarit onkin ZXR11 eli ainakin ne näyttäs olevan samassa kulmassa un 900/1000 kaasaritkin
http://www.kawiforums.com/attachments/s ... 089846.jpg

_________________
Eliminators burn rubber!!!
ZL 900 -85, ZL 900 -86 2987ml on it
Buying a Harley is like paying 3000$ for a 13" black and white TV, then telling people with LED screens to get a "real" tv


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Su Heinä 29, 2012 10:29 
Poissa

Liittynyt: Su Heinä 05, 2009 19:58
Viestit: 184
LUMI kirjoitti:
nuo mun kaasarit onkin ZXR11 eli ainakin ne näyttäs olevan samassa kulmassa un 900/1000 kaasaritkin
http://www.kawiforums.com/attachments/s ... 089846.jpg


Ookoo, kuten sanoin, anteeksi huuhaa :kiipeaa:

_________________
ZZR1400 '09 Black
GPZ 900 R '86 - 636 puolat, ZX-10 koko keula, 5,5" ZX-9 takavanne ja jarru, +4 sytkä, 4-1, yms
ZL 1000 '87 Liki vakio ja liki ruma
Ex Z 750 Ltd twin '82/83, Ex Aprilia Tuareg 125 '88
Rock on rajaton riemu!


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ma Heinä 30, 2012 08:42 
Poissa

Liittynyt: Su Heinä 05, 2009 19:58
Viestit: 184
Käyntihäiriöön syyllisten lista kasvaa kuin Pinokkion nenä.

Bensahana vuosi alipainepuolelle bensaa, ja kakkoskaasari pääsi imemään alipaineletkusta ylimääräistä tavaraa. Ei ihme että tulppa oli tumma säädöistä huolimatta.

Askel kerrallaan kohti parempaa huomista kuitenkin mennään. Asiaa sivuten, nykäisin Pohjanmaan reissulla kaasuvaijerin poikki meinattuani ensin jäädä traktoria ohittavan mamman alle. Tänä kesänä ruuvaus voittaa ajamisen, ainakin tuntimäärissä.

_________________
ZZR1400 '09 Black
GPZ 900 R '86 - 636 puolat, ZX-10 koko keula, 5,5" ZX-9 takavanne ja jarru, +4 sytkä, 4-1, yms
ZL 1000 '87 Liki vakio ja liki ruma
Ex Z 750 Ltd twin '82/83, Ex Aprilia Tuareg 125 '88
Rock on rajaton riemu!


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ma Heinä 30, 2012 13:23 
Poissa
Keskariguru
Keskariguru
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 06, 2005 17:52
Viestit: 3292
Paikkakunta: Siilinjärvi
Vuotava hanan alipainekalvo selittää ongelmaa todella paljon - 2. pytyssä seos on ollut todella rikkaalla eli käytännössä moottori käynyt 3 pytyllä. On erittäin todennäköistä, että palamatonta bensaa on päässyt myös öljyjen joukkoon, joten öljynvaihto lienee aiheellista.

_________________
Kun prätkistä puhutaan, niin vuodesta 1978 lähtien eli 45 vuotta ainoastaan Kawasakeja (14 kpl). Nykyisin reissu- ja käyttöpelinä Jörön ex-ZG1200B4:n ja Larryn yhdistelmä. Hätäkulkineena Riepulta ostettu Roope Anttoni.
Kaikkea v..tuilua ei kannata ottaa vakavasti!


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Pe Elo 24, 2012 04:21 
Poissa
Kawaraanari
Kawaraanari
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 06, 2005 14:20
Viestit: 1268
Paikkakunta: Rovaniemi, Lapland, Finland
LUMI kirjoitti:
nuo mun kaasarit onkin ZXR11 eli ainakin ne näyttäs olevan samassa kulmassa un 900/1000 kaasaritkin
http://www.kawiforums.com/attachments/s ... 089846.jpg


jos vielä pilikkua viilaa, niin pyörän malli on rexi eli zrx1100. kaasarit ovat siinä melko vaakatasossa kun zetorissa eli zzr1100 ne ovat melko pystyssä, tarkoitan ilmareiän asentoa horisonttiin. keuliessa tai jyrkässä ylämäessä nekin ovat vaaka-asennossa ja en oikein uso, että alipainekaasareiden asennolla olisi niin nokonuukaa kunhan pyörä ei ole katollaan. silloin voi olla muitakin ajamista haittaavia ilmiöitä mukana. hehiö.

zzr1100/zx11 kaasarit ovat cvk 40 mm.

omassa rottapyörässä on nyt mahdollisesti edessä just kaasarijumppaa. se ei lähe käyntiin. ei muuta vikkaa.

_________________
tutkimusten mukaan koirarodut ovat geneettisesti lähempänä sutta kuin n******t ihmistä. muokattu uusien 2012 tulevien lakien takia.


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 24 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin moottorina toimii phpBB® Forum Software © phpBB Group
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com