Kawazi.Net

Kawasakihenkisten kohtauspaikka
Tänään on To Maalis 28, 2024 15:29

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 6 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
ViestiLähetetty: Ke Huhti 24, 2013 20:41 
Poissa

Liittynyt: La Maalis 19, 2011 18:55
Viestit: 37
Paikkakunta: lahti
nyt on möhköllä pikku ongelma
kipinä hävii yht äkkiä 1,6 pytyistä eli samalta puolalta. Kun antaa jenkaa
kunnolla kipinä palaa taas takas, kylmänä ongelmaa ei tule mut heti ku lämpenee ilmenee ongelmaa silloin tällöin
puolat vaihdoin uusiksi ja en poistanut heti esi vastusta joka olis pitänyt poistaa oliskohan viettanut jotain kun ongelmat alko sen jälkeen tv tt 1300


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: To Huhti 25, 2013 04:45 
Poissa

Liittynyt: Pe Touko 22, 2009 19:49
Viestit: 527
Paikkakunta: Vantaa
Itttellä meni aikoinaan 3 / 4 , pulssianturi oli menny , vihr/vihr . en nyt muista mikä se on 1 /6 pytyille mutta mittaa kuumana ohmit kaikista ni selviää, jotain 500 ohm luokka , rikkinäinen 0 , manuaali jos on arvot löytyy sieltä,oireet viittaa `jakajaan´

_________________
Z 1300 Dfi -84

KZ 1300 B2 Touring -80


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: To Huhti 25, 2013 05:42 
Poissa

Liittynyt: La Maalis 19, 2011 18:55
Viestit: 37
Paikkakunta: lahti
nyt tässä mietiin että missähän tämä pulssiantura sijaitsee möhkössä


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: To Huhti 25, 2013 12:45 
Poissa

Liittynyt: Ma Helmi 21, 2011 04:04
Viestit: 355
Riippuu vuosimallista. Ekoissa malleissa siinä noin suunnileen viitospytyn takana imusarjan alla on pyöreä mötikkä lohkon kupeessa jossa on pulssianturi. Jos ei mötikkää ole niin sitten jakaja/pulssianturi/pickuppi tai millä nimellä sitä haluaa sanoa, on oikean moottoriposken takana ja vielä tarkemmin laturin takana(-82 mallissa ainakin on näin).

_________________
Kantapääakatemia koulii
Z 1300 -89


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: To Huhti 25, 2013 13:03 
Poissa
Avatar

Liittynyt: Ke Joulu 07, 2005 03:10
Viestit: 491
Voisi auttaa oikean vastauksen löytymiseen jos vaikkapa vuosimallin kertoisit, nuo kun osaavat olla hyvinkin erilaisia riippuen vuodesta.

pick-up -kela siitä kuitenniin on mennyt tai sytytyspuola, ensimmäiselle 99%, jälkimmäiselle 1%...
Jos alkuperäiset puolat vielä paikallaan niin jokatapauksessa vaihtoon, siitä on hyvä aloittaa.


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: To Huhti 25, 2013 14:19 
Poissa

Liittynyt: La Maalis 19, 2011 18:55
Viestit: 37
Paikkakunta: lahti
jep kawa on 82 ja pienen tutkailun jälkeen löyty pick-up kelat ilmeisesti vika on niissä
pienellä lämmittämisellä kuumailma puhaltimella saman tien tipahti pari pyttyä veke eli
uskoisin siellä olevan ropleema eli nyt metsästämään uutta toimivaa osaa


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 6 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 15 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron
Keskustelufoorumin moottorina toimii phpBB® Forum Software © phpBB Group
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com