Tein GPZ900R:n jarruhuoltoa ja huomasin jarrukahvan alta pääsylinterin tapin pölysuojan olevan revenneen. No ei muuta kuin huoltosatsi ostoon ja purkamaan. Näyttää muuten olevan tuo sama pääsylinteri plus säiliö aika monessa Kawanderissa isoja ZZRriä myöten.
Purkaminenhan meni varsin mukavasti, mutta tuon tapin / männän seegeri tuottaa harmaita hiuksia. On nimittäin niin hemmetin pieni ja sopivasti syvällä että ei löytynyt mitään sopivia värkkejä, joilla kaivaa sitä ulos. Tilaa on vähän ja seegerikin on pirun pieniaukkoinen, yleismittarin piikeillä sain vähän otetta mutta ei ole kiinalainen ruoka maittanut tarpeeksi että olisin niillä saanut tuon irti.
Onko sopivia kikkakolmosia, millä seegerin saisi kaivettua pois, tai vinkkejä helkutin pieni- mutta pitkäkärkisistä pihdeistä sopuhintaan? Tulee kohta halvemmaksi ostaa koko roska uusiksi jos täytyy hankkia viidenkympin pihdit joita tarttee seuraavaksi 50 vuoden päästä.
Lisähuomiona, Haynes mainitsi "Reassemble in an ultra-clean environment". Mahtaisiko sitä mennä johonkin lääketieteelliseen labraan kasaamaan, vai katsoisiko vaan ettei ole sepeliä pöydillä kun laittaa tuota nippuun
_________________
ZZR1400 '09
BlackGPZ 900 R '86 -
636 puolat, ZX-10 koko keula, 5,5" ZX-9 takavanne ja jarru, +4 sytkä, 4-1, ymsZL 1000 '87
Liki vakio ja liki rumaEx Z 750 Ltd twin '82/83, Ex Aprilia Tuareg 125 '88
Rock on rajaton riemu!