Kawazi.Net

Kawasakihenkisten kohtauspaikka
Tänään on To Maalis 28, 2024 11:29

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 6 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
ViestiLähetetty: Ti Touko 07, 2013 12:02 
Poissa

Liittynyt: Su Heinä 05, 2009 19:58
Viestit: 184
Tein GPZ900R:n jarruhuoltoa ja huomasin jarrukahvan alta pääsylinterin tapin pölysuojan olevan revenneen. No ei muuta kuin huoltosatsi ostoon ja purkamaan. Näyttää muuten olevan tuo sama pääsylinteri plus säiliö aika monessa Kawanderissa isoja ZZRriä myöten.

Purkaminenhan meni varsin mukavasti, mutta tuon tapin / männän seegeri tuottaa harmaita hiuksia. On nimittäin niin hemmetin pieni ja sopivasti syvällä että ei löytynyt mitään sopivia värkkejä, joilla kaivaa sitä ulos. Tilaa on vähän ja seegerikin on pirun pieniaukkoinen, yleismittarin piikeillä sain vähän otetta mutta ei ole kiinalainen ruoka maittanut tarpeeksi että olisin niillä saanut tuon irti.

Onko sopivia kikkakolmosia, millä seegerin saisi kaivettua pois, tai vinkkejä helkutin pieni- mutta pitkäkärkisistä pihdeistä sopuhintaan? Tulee kohta halvemmaksi ostaa koko roska uusiksi jos täytyy hankkia viidenkympin pihdit joita tarttee seuraavaksi 50 vuoden päästä.

Lisähuomiona, Haynes mainitsi "Reassemble in an ultra-clean environment". Mahtaisiko sitä mennä johonkin lääketieteelliseen labraan kasaamaan, vai katsoisiko vaan ettei ole sepeliä pöydillä kun laittaa tuota nippuun :miekka:

_________________
ZZR1400 '09 Black
GPZ 900 R '86 - 636 puolat, ZX-10 koko keula, 5,5" ZX-9 takavanne ja jarru, +4 sytkä, 4-1, yms
ZL 1000 '87 Liki vakio ja liki ruma
Ex Z 750 Ltd twin '82/83, Ex Aprilia Tuareg 125 '88
Rock on rajaton riemu!


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: To Touko 09, 2013 10:18 
Poissa

Liittynyt: Ma Joulu 05, 2005 16:43
Viestit: 1171
Paikkakunta: Imatra
Mittaa reiän halkaisija ja suuntaa motonet / biltema linjalle.

Esim tässä ulkopuolisille mutta löytyy myös sisäpulisille varmasti.: http://www.motonet.fi/motonet/tuotteet/763293/0

Maksavat alle 10€

Oikeilla työkaluilla homma on yleensä oikein helppoa.

_________________
krapula tulee kyllä mutta minä määrään päivän.


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: To Touko 09, 2013 12:52 
Poissa
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 06, 2005 15:18
Viestit: 682
Paikkakunta: Posio
Ei kyllä tavalliset lukkopihdit taida ilman modifiointia sopia,minulla sellaiset erikoispihdit on.
Monenlaisilla konsteilla niitä olen irrottanut,piikkiä ja koukkua. :takoo:

_________________
Voiman väri on vihreä.
Kawasaki kz1300 -79 x3
Kawasaki kz1300-80
Suzuki gsx1400 -04


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: To Touko 09, 2013 14:24 
Poissa
Waatturi
Waatturi
Avatar

Liittynyt: La Helmi 10, 2007 14:49
Viestit: 2579
Paikkakunta: Kausala
Tuosta Jampperin laittamasta linkistä saa mainion "aihion" josta jatkojalostaa omiin tarpeisiin sopivan. Pieni dremeli tai yhden käden rälläkkä (kiinni pöydässä) ja lamellilaikka.

Jo vain kärjet ohenee vaikka parsinneula kokoon...

Usein noita työkaluja joutuu modaamaan, mutta kahdella erillisellä tikulla et tule onnistumaan.

Muistaakseni ite tein samanlaisen jutun ku vaihdoin tuon sylinterin siis kavensin kärkipihdit pieniin seegereihin. Jotka ei sitten enään käy normi seegereihin ku metalli ohenee kärjissä.

_________________
550 LTD -83 poistunut keskuudesta sekä 400 LTD -83
"Si vis pacem, para bellum"


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: To Touko 09, 2013 20:58 
Poissa

Liittynyt: Ma Joulu 05, 2005 16:43
Viestit: 1171
Paikkakunta: Imatra
Milbar pihtejä saa esim. meidän firmasta: http://nationalstate.com/ring-pliers-s2.html

Olisko noissa sopivaa jos ei jaksa tunata.

_________________
krapula tulee kyllä mutta minä määrään päivän.


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ti Touko 21, 2013 06:53 
Poissa

Liittynyt: Su Heinä 05, 2009 19:58
Viestit: 184
Homma hoitui 3 euron pitkänokkaisilla halpahallin (no ok, Villihinta) pikkupihdeillä, joille näytti ensin hiomalaikkaa aikansa. Todettakoon, että tarkkana sai olla kun seegeriä laittoi takaisin, ettei naarmuttanut uutta mäntää.

Kiitos vinkeistä asianosaisille :song:

_________________
ZZR1400 '09 Black
GPZ 900 R '86 - 636 puolat, ZX-10 koko keula, 5,5" ZX-9 takavanne ja jarru, +4 sytkä, 4-1, yms
ZL 1000 '87 Liki vakio ja liki ruma
Ex Z 750 Ltd twin '82/83, Ex Aprilia Tuareg 125 '88
Rock on rajaton riemu!


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 6 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 21 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin moottorina toimii phpBB® Forum Software © phpBB Group
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com