Kwaakku.. Seoksensäätö ruuvit ovat kyllä ehjät. Ja puolat ja johdotkin vaihdettu keskenään.
Kiitos ajatuksesta.
Hansikas... Olet luultavasti oikeassa. Kerran vielä ja paineilmaa kehiin.
Tosin eilen huomasin erään seikan, joka varmaankin ainakin osaltaan aiheuttaa noita häiriöitä. Nimittäin keskimmäisen ja oikeanpuoleisen kaasarin ryypyn mäntä, ei painu kokonaan pohjaan, kun ryyppyvivun painaa alas. Ruuvarilla painettuna männät painuivat muutaman millin alemmas. Käynti parani heti korvin kuultavasti. Tuli mieleeni, että kaasarit eivät ehkä olekaan ihan linjassaan, kuten pitäisi. Se voisi aiheuttaa tuon ongelman. Siihenhän on olemassa myös oikea työkalu, tai jigi, jolla kaasuttajat laitetaan linjaan. Itse kasasin kaasaripaketin viimeksi sen kummemmin miettimättä. Ajattelin, että kyllä se alakisko ne linjaan saa. Ei taida saadakaan.. Täytyy vielä ottaa ne pöydälle ihmeteltäväksi. Mitä tuumaatte, joko alkaa ongelman ratkaisu häämöttää? Nimittäin, myös jonkin verran hankaluuksia aiheuttaneen kolmospytyn seokset olivat nyt ColorTune-tulpalla katsottuna kohdillaan.
Onko muuten ollut sytkässä säädettävää, kun olette sytkän tarkistaneet? Voisi kuvitella, että koneen ketjujen venyminen aiheuttaa sytkän myöhästymistä.. Vai miten on?