Kawazi.Net

Kawasakihenkisten kohtauspaikka
Tänään on Ti Maalis 19, 2024 11:33

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 24 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: ZRX 1100 Kytkin vikailee
ViestiLähetetty: Pe Kesä 03, 2016 14:39 
Poissa

Liittynyt: Ke Kesä 12, 2013 21:15
Viestit: 24
Kytkin toimii ilmauksen jälkeen n- 50-100km normaalisti, kunnes vähitellen paine alkaa jäämään työsylinterille ja kytkin alkaa luistamaan. Ilmaruuvista tulee n. millilitra nestettä ulos ja kytkin on taas normaali, kunnes alkaa kerryttämään painetta.

Tiivisteet on vaihdettu työ- ja pääsylinterille ja nyt on laitettu myös toinen kahva joka varmasti toimii. Voisikohan vika olla letkussa? :lukea:


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: ZRX 1100 Kytkin vikailee
ViestiLähetetty: Pe Kesä 03, 2016 15:02 
Poissa

Liittynyt: Ti Kesä 13, 2006 08:53
Viestit: 1217
Paikkakunta: Turku
Ei ole kytkimissä tullut törmättyä, mutta auton jarruletkuissa samankaltaiseen ilmiöön, jarrut jää jumittamaan ja kun on kaiken muun korjaillut, herkistänyt ja pähkäillyt niin vika on ollutkin letkussa. Ainakin tuo ilmausruuvin avauksella helppaus viittaisi juuri siihen letkuun, jos kerran muut onkin jo vaihdeltu.

Jos kytkin jää enemmänkin painamaan, niin kytkintapin päässä on varmaan joku laakeri joka ei myöskään pidemmän päälle tykkää kovista kirroksista (minulla vanhemman mallisessa oli laakerina simppeli kuulalaakerin kuula joka ilmaisee "ei tykkäämisestään" hitsautumalla tappiin kiinni, vika oli tosin ihan muu (palautusjousen puuttuminen) kun ei ole siinä nestekytkintäkään)

(ja saa tietysti vielä varmemmin diagnosoitua kun hieman löysttyttää ensin letkun kahvan pään banjopulttia ja jos/kun se ei auta, niin sama alhaalta työsylinterin päässä, jos on mukavasti kopan ulkopuolella? Jos se auttaa, niin vika on noiden välissä, eikä siinä ole kuin se letku)

_________________
GPZ 1100 A1 1983


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: ZRX 1100 Kytkin vikailee
ViestiLähetetty: Pe Kesä 03, 2016 19:59 
Poissa

Liittynyt: Ke Kesä 12, 2013 21:15
Viestit: 24
No tietysti olisi voinut vielä noin sitä testailla. Letku muuttuu kupariputkeksi tankin alla ja ajattelin, että siitä kohtaa se on helppo "katkaista" ja hakea esim. Hydromarketista uusi letku. Mutta eipä sitä letkua olekaan tarkoitettu irroitettavaksi siitä putkesta. Suomen maahantuojalla ei niitä ole (koskaan ollutkaan) hyllyssä, eikä Vantaan biketeam osannut sanoa hintaa koko putkelle. Sumekolla ei yllättäen vastattu puhelimeen. Ulkomailla tuo maksaisi n. 150euroa joten taidan mennä edelleen kysymään pystyykö hydromarket askartelemaan uuden letkun siihen vanhaan putkeen tai kokonaan kumiletku tilalle :eitieda:

Auton jarrujen parissa olen myös joskus törmännyt tähän samaan ilmiöön


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: ZRX 1100 Kytkin vikailee
ViestiLähetetty: La Kesä 04, 2016 08:40 
Poissa
Keskariguru
Keskariguru
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 06, 2005 17:52
Viestit: 3291
Paikkakunta: Siilinjärvi
Hi-Flex on tehnyt ZG:hen kytkimeen teräspunosletkun ja hyvin on toiminut jo viitisen vuotta. Toinen mahdollinen vianaiheuttaja on kytkinneste. Aikojen kuluessa olen huomannut, että parhaiten toimii tavallinen mineraali DOT4 neste - synteettinen neste tuntuu hukkaavan paineet aivan kuin sinne pääsisi ilmaa.

_________________
Kun prätkistä puhutaan, niin vuodesta 1978 lähtien eli 45 vuotta ainoastaan Kawasakeja (14 kpl). Nykyisin reissu- ja käyttöpelinä Jörön ex-ZG1200B4:n ja Larryn yhdistelmä. Hätäkulkineena Riepulta ostettu Roope Anttoni.
Kaikkea v..tuilua ei kannata ottaa vakavasti!


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: ZRX 1100 Kytkin vikailee
ViestiLähetetty: La Kesä 04, 2016 18:02 
Poissa

Liittynyt: Ke Kesä 12, 2013 21:15
Viestit: 24
Vanhetessaanhan neste kerää itseensä kosteutta ja sitähän suositellaan nykyisin kai, ainakin jarruihin, vaihdettavaksi parin vuoden välein.

Mutta tässä tuo neste on vaihtunut nyt useampaan kertaan, kun on noita kumeja ja kahvoja tullut vaihdettua jonkinverran :jook:


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: ZRX 1100 Kytkin vikailee
ViestiLähetetty: Ti Kesä 14, 2016 18:31 
Poissa

Liittynyt: Ke Kesä 12, 2013 21:15
Viestit: 24
Nyt laitoin uuden letkun paikoilleen. Mutta nyt kun laskin 250ml jarrunestettä sen läpi maahan, ilman että se ilmautu loppui usko. Millä sen saa ilmattua :bye:


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: ZRX 1100 Kytkin vikailee
ViestiLähetetty: Ti Kesä 14, 2016 21:31 
Poissa

Liittynyt: Ti Kesä 13, 2006 08:53
Viestit: 1217
Paikkakunta: Turku
Onko tuossa ihan normaali ilmausruuvi alapään työsylinterissä ja harrastettu siis tätä sen neljänneslitran verran:
1:ruuvi auki
2:kahva pohjaan
3:ruuvi kiinni
4:kahva ylös
5:Goto1

Enpäs tuosta siis mitään tiedä, mutta kerrotaan kuitenkin että joissain joissa on etujarruissa ilmausongelmia auttaa väärinpäin täyttö, muisteten että omassa pyörässä joskus ainakin varuiksi tein noin, tosin siinä on kahteen levyyn haarautuvat etujarruletkut ja lisäksi erilaisia jarruheebeleitä myös etutolpissa "Anti-Dive"

Joissain Jarruissa voi auttaa myös että jättää jotenkin yöksi kahvan roikkumaan katosta, siten etä letku on suoraan ylös, mutta vaatiko vielä jotain muuta että kuplilla on suora tie ylös männän ohi?

Kurkkasin myös yhtä perinteistä lähdettä tehtaan omille alkuperäis korjausmanuaaleille, mutta näemmä on vain saksaksi ZRX1100 ja 1200:n manuaalit... Jos saksa taipuu, tai haluaa arvailla kuvista, niin googleen Black bears manuals ja löytänee sivut joista voi latailla (ja kaikenlaiset turvaohjelmistot kunnossa, kun on venäläinen moottoripyöräkerho, tuskin ihan kaikista tekijänoikeuksistakaan kauheasti välittävät) Ja noissa on google translaten käyttökin epämukavaa, kun ovat scannattuja yleensä kuvina.

Itse tein jarruissa väärinpäin täytön lääkeruiskulla (siis sellainen pelkkä runko ilman neulaa, saa apteekeista, habituksesta riippuen luulevat narkkariksi, mutta selittämällä ja kertomalla että tahtoo ison 100 ml/200 ml saattavat epäillä varmaan jotain vielä pahempaa. Mutta joka apteekissa ei olekaan kuin 20 ml (0,2 dl, jolla sekin onnistuu, mutta kun eniten vaivaa on letkujen kiinnityksen jälkeisistä kuplien virittelystä, niin mieluummin iso)), Ruiskuun löytyi minulla suht sopiva letku jostain liittimien murtumissuojista, mutta ikävä löytää nekin, kun on erikokoiset päät. Minun sovitinletkun pätkä oli myös kertakäyttöinen, jarruneste haperruttaa sen nopeasti. Vähän tuossakin tosin joutuu temppuilemaan ja edestakaisin puristelemaan, ettei aja kuplia alakautta ja toisaalta ei lotraa ihan kauheasti nestettä joka paikkaan, ilmausruuvin kierteet kun ei ole ollenkaan tiiviitkään.

Toivotaan että kuplat katoaa ja kytkin löytyy, ei kai siinä ole jotain muuta kikkaa, muistelen että jossain autossa oli ainakin sylinterin vaihdon jälkeen ohje painella useita kymmeniä kertoja kytkintä pohjaan (kai se jotenkin säätyi kohdilleen?) ja kaikenlaisia muitakin rituaaleja ilmauksessa oli.

_________________
GPZ 1100 A1 1983


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: ZRX 1100 Kytkin vikailee
ViestiLähetetty: Ke Kesä 15, 2016 12:58 
Poissa

Liittynyt: Ke Kesä 12, 2013 21:15
Viestit: 24
Joo semmonen pieni lääkeruisku mulla onkin ollut apuna. Jostain antibioottipullosta jäänyt yli.
Alhaalta päin en ole vielä kokeillut joten uuden pullon kanssa kokeilemaan sitä :)


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: ZRX 1100 Kytkin vikailee
ViestiLähetetty: Ke Kesä 15, 2016 23:33 
Poissa

Liittynyt: Su Heinä 05, 2009 19:58
Viestit: 184
Jos kompura löytyy niin Biltemasta tms sellainen jarrujenilmausvehje on painonsa arvoinen kullassa, Delvacissa ja tisseissä. Elämäni oli pilalla ennen sellaisen hankkimista, kun ilmauksista ei tullut sitten mitään.

Laite on siis sellainen kannun näköinen, jossa on letku ja paineilmaliitin. Paineilmaletkun kiinnitys, letku ilmausnippaan, liipaisin pohjaan, nippa auki ja sitten saa pumppailla rauhassa ilman eri kikkailuita, saa vaan kuunnella kompuran iloista huutoa. Tehokasta.

Siis tämä kyseessä: http://www.biltema.fi/fi/Autoilu---MP/M ... 000031634/

_________________
ZZR1400 '09 Black
GPZ 900 R '86 - 636 puolat, ZX-10 koko keula, 5,5" ZX-9 takavanne ja jarru, +4 sytkä, 4-1, yms
ZL 1000 '87 Liki vakio ja liki ruma
Ex Z 750 Ltd twin '82/83, Ex Aprilia Tuareg 125 '88
Rock on rajaton riemu!


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: ZRX 1100 Kytkin vikailee
ViestiLähetetty: To Kesä 16, 2016 10:52 
Poissa

Liittynyt: Ke Kesä 12, 2013 21:15
Viestit: 24
Täytyykin varmaan investoida tommoseen. Eilen pari tuntia sen kanssa väänsin. Luulin jo, että se alkoi heräämään, mutta todennäköisesti käsi alkoi vaan puutumaan :uaa:

Yritin siis työntää alhaalta ylöspäin ja ylhäältä alaspäin nestettä. Välillä se kupli säiliössä, mutta kun ei, niin ei. Täytyy jatkaa harjoituksia, kunhan sade lakkaa :pappa:


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: ZRX 1100 Kytkin vikailee
ViestiLähetetty: Ma Kesä 20, 2016 09:54 
Poissa

Liittynyt: Ke Kesä 12, 2013 21:15
Viestit: 24
No mitenhän se sattukkin olemaan biltemassa ja mätänetissä ei oota hyllyssä :hammer:

Ajokausi kohta puolessa ja vehkeet levällään.. joka kesä :fu:


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: ZRX 1100 Kytkin vikailee
ViestiLähetetty: Ke Kesä 22, 2016 10:46 
Poissa

Liittynyt: Ke Kesä 12, 2013 21:15
Viestit: 24
Vantaan Biltemasta noi ilmauspöntöt oli loppu, mutta Espoosta semmoisen sai. Koitin ilmata sillä, mutta eihän siitä tuntunut tulevan yhtään mitään.. Sitten otin ilmaruuvin pois ja katsoin, että se on aika kulahtaneen näköinen. Uutta ei nyt just tähän hätään löytynyt, mutta putsailin sitä vanhaa ja sylinterin pesää johon se ruuvi kiertyy ja sittenpä se halusi ilmautua, ilman apuvälineitä \:)/

Pari päivää sillä tässä nyt ajellut ja tänä aamuna kahva olikin taas jo ihan lörppänä. Huomasin, että ilmaruuvi on kosteahko. Pari nopeaa ilmausliikettä ja ruuvia inasen verran kireämmälle. Nyt jännityksellä odotellaan, auttoiko uusi letku alkuperäiseen ongelmaan, vai laskeeko se taas ilmaa sinne... :moto:


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: ZRX 1100 Kytkin vikailee
ViestiLähetetty: Ke Kesä 22, 2016 12:47 
Poissa

Liittynyt: Su Heinä 05, 2009 19:58
Viestit: 184
Teflonteippiä vähän jengalle?

_________________
ZZR1400 '09 Black
GPZ 900 R '86 - 636 puolat, ZX-10 koko keula, 5,5" ZX-9 takavanne ja jarru, +4 sytkä, 4-1, yms
ZL 1000 '87 Liki vakio ja liki ruma
Ex Z 750 Ltd twin '82/83, Ex Aprilia Tuareg 125 '88
Rock on rajaton riemu!


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: ZRX 1100 Kytkin vikailee
ViestiLähetetty: Ke Kesä 22, 2016 16:25 
Poissa

Liittynyt: Ke Kesä 12, 2013 21:15
Viestit: 24
Mulla on muutamia jarrusatuloita tallilla, tuurilla voisin niistä saada paremman ilmaruuvin.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: ZRX 1100 Kytkin vikailee
ViestiLähetetty: To Kesä 23, 2016 13:46 
Poissa

Liittynyt: Su Heinä 05, 2009 19:58
Viestit: 184
Elokorpi kirjoitti:
Mulla on muutamia jarrusatuloita tallilla, tuurilla voisin niistä saada paremman ilmaruuvin.


Eipä se ohut teippikerros siinä hyvissäkään haitaksi ole.

_________________
ZZR1400 '09 Black
GPZ 900 R '86 - 636 puolat, ZX-10 koko keula, 5,5" ZX-9 takavanne ja jarru, +4 sytkä, 4-1, yms
ZL 1000 '87 Liki vakio ja liki ruma
Ex Z 750 Ltd twin '82/83, Ex Aprilia Tuareg 125 '88
Rock on rajaton riemu!


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: ZRX 1100 Kytkin vikailee
ViestiLähetetty: Pe Heinä 01, 2016 15:18 
Poissa

Liittynyt: Ke Kesä 12, 2013 21:15
Viestit: 24
Olen nyt aivan ymmällään. Päivisin kun on lämmintä kytkin toimii ihan normaalisti ja irroittaa kahvan liikkeen puolessa välissä. Mutta kun ilma viilenee illalla niin kytkin alkaa irroittaa huonommin ja huonommin. Aamuyöstä kun sillä lähtee töihin (esim. tänä aamuna Vantaalla oli +11) Kytkin hädin tuskin irroitti. 2mm kahvaa irti, niin jo lähdetään liikkeelle. Ja muutoinkin kahva on ihan lerppu.

Mikä nyt neuvoksi? :noidea:


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: ZRX 1100 Kytkin vikailee
ViestiLähetetty: Pe Heinä 01, 2016 19:39 
Poissa
El PreZ1dent
El PreZ1dent
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 20, 2005 20:53
Viestit: 3400
Paikkakunta: Nurmijärvi
Mites sylinterin kunto säiliössä. Jos männän kumi ei tiivisty sylinterin seinämiä vasten, nestepaine menee takaisin säiliöön. Sylinterinseinämän kunto, hapettumat ja syöpymät tekee saman vaikutuksen kuin huonot kumit.

_________________
Only, I've got a bronze badge to say I'm one of the good guys.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: ZRX 1100 Kytkin vikailee
ViestiLähetetty: Pe Heinä 01, 2016 22:08 
Poissa

Liittynyt: Ke Kesä 12, 2013 21:15
Viestit: 24
Voisihan tuota kahvaa koittaa vaihtaa vielä. Siinä on nyt GTR1000 lainattu kahva jeesuksen aikaisine kumeineen. Toimivana purettu. Eihän sillä itsessään voi olla merkitystä?

Tämän omaan kahvaan laitoin Stormilta tarvikekumit aiemmin, kun kytkin ei irroittanut kunnolla. Sittemmin se alkoi luistamaan ja vaihdoin työsylinterin kumit, vaihdoin kytkinlevyt ja lainasin gtr kahvan ja nyt uusin letkun. Ajattelin, että tarvikekumit ei toimisi ihan oikealla tavalla, kun on tullut joskus stefojen kanssa opittua se, että halpa ja hyvä tarkoittaa kahta stefaa :roll:


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: ZRX 1100 Kytkin vikailee
ViestiLähetetty: Ke Heinä 13, 2016 18:21 
Poissa

Liittynyt: Ke Kesä 12, 2013 21:15
Viestit: 24
Vaihdoin siihen nyt toisen kahvan vielä ja kahvasta tuli jämäkkä. Luulin jo hetken, että se alkoi olemaan taas vähän turhan tiukassa kunnossa, että kytkin luistaisi, joten ilmasin ruuvista kertaalleen. Ja sieltähän tuli pari ilmakuplaa..
Nyt olen viikonpäivät päästellyt sillä ja kahva on ollut muuttumaton, joten kohta kai uskaltaa väittää sen korjautuneen. Normaalista en tiedä, kun en enää muista millainen se on normaalina :fu:


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: ZRX 1100 Kytkin vikailee
ViestiLähetetty: Su Syys 11, 2016 20:25 
Poissa

Liittynyt: Ke Kesä 12, 2013 21:15
Viestit: 24
~2000km ajoa ja:

Kytkin toimii kuin ajatus. Paitsi sitten kun pysähdyn ja juon vaikka kahvit. Siitä eteenpäin matka jatkuu luistellen, kunnes jonkun määräämättömän matkan päästä kytkin ei luista tippaakaan. Ja mitä lämpimämpi päivä, sen todennäköisempää luistaminen on. Ruuhka-ajossa kytkin ei välttämättä lähde luistamaan, ellei nyt ole todella lämmintä. Ja niitä päiviä on harvassa..
Tänään esim. en meinannut päästä Teboilin pihasta ulos kun halusi luistaa. Vähän aikaa käyntiä ja päästiin liikkelle ja kilometrin jälkeen ei luistanut lainkaan..

Mietin, että voisiko öljy olla väärää, mutta viime öljynvaihdossa laitoin eri kuraa sinne, mitä siellä aiemmin oli ja edellisilläkin teki samaa. Tosin silloin se paine jäi päälle aina. Vika on nyt sama, kuin alunperin, mutta kuitenkin eri :?



Edit: Sanakirjan kanssa tapailin Googlea ja sieltähän se vastaus taisi heti löytyä http://www.zrxoa.org/forums/showthread. ... h-slipping.

Lainaa:
Did you replace the clutch lever with the handlebars? If so, when you did, if you didn't get part 13116 fully seated in 92028 it'll cause the clutch to slip. I don't have to tell you how I know -- do I?


Suora suomennos: Ethän vaan mennyt ostamaan tarvike kytkin kahvaa, sillä sehän on täyttä pa**aa! Siinä osat X ja Y eivät taida istua toisiinsa ja kahvan venttiili ei toimi oikein! :aatu:

Ongelmathan taisivat alkaa viime keväänä, sen jälkeen kun vaihdoin kuluneen kahvan tilalle tarvikekahvan :storm:


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: ZRX 1100 Kytkin vikailee
ViestiLähetetty: Ma Syys 12, 2016 00:52 
Poissa

Liittynyt: Su Heinä 05, 2009 19:58
Viestit: 184
Elokorpi kirjoitti:
Lainaa:
Did you replace the clutch lever with the handlebars? If so, when you did, if you didn't get part 13116 fully seated in 92028 it'll cause the clutch to slip. I don't have to tell you how I know -- do I?


Suora suomennos: Ethän vaan mennyt ostamaan tarvike kytkin kahvaa, sillä sehän on täyttä pa**aa! Siinä osat X ja Y eivät taida istua toisiinsa ja kahvan venttiili ei toimi oikein! :aatu:

Ongelmathan taisivat alkaa viime keväänä, sen jälkeen kun vaihdoin kuluneen kahvan tilalle tarvikekahvan :storm:


Ei ole suora suomennos. Ko. viestiketjun pääasiallinen ajatus oikeastaan on, että osa #13116 ei ole täysin #92028 sisällä linkin takana olevassa räjäytyskuvassa.

Jotkut muut siellä tosin kahvojakin haukkuvat. No, tämä on internet ja kaikkea voi sattua.

Katso vielä, että tappi on kunnolla sitä seuraavan osanipun sisällä. Olen itse melkein kaatanut yhden RSV:n (ja tiedän kaverin joka on kaatanut RSV:n, täystuhoksi) jarrukahvan vaihtamisen jälkeen, kun tappi istui jarrumännän päällä siten, että paine ei päässyt takaisin säiliöön kunnolla. Noh, jarruthan lämpesivät ja sitä myöten paine kasvoi ja jarrut purivat lisää ja lämpesivät ja yhtäkkiä etunen onkin niin lukossa kun vaan olla ja voi. Tulipahan omassa tapauksessa jarruletkut koeponnistettua.

Sama voisi kai käydä Kawan kytkinpuolella. Varsinkin, jos olet GTR:n kahvalla koittanut, jonka pitäisi olla jaappanialaisen kanssa yhteensopivampi kuin kiinalaisen.

_________________
ZZR1400 '09 Black
GPZ 900 R '86 - 636 puolat, ZX-10 koko keula, 5,5" ZX-9 takavanne ja jarru, +4 sytkä, 4-1, yms
ZL 1000 '87 Liki vakio ja liki ruma
Ex Z 750 Ltd twin '82/83, Ex Aprilia Tuareg 125 '88
Rock on rajaton riemu!


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: ZRX 1100 Kytkin vikailee
ViestiLähetetty: Ma Syys 12, 2016 06:25 
Poissa

Liittynyt: Ke Kesä 12, 2013 21:15
Viestit: 24
Mulla on ollut tässä sama kahva, eli vipu käytössä nyt alkukesästä 2015. Pääsylinteriä olen vaihtanut tämän oman, tarvikekumeilla korjatun ja Gtr:n toimivana puretun välillä. Alunperin siis omasta sylinteristä meni kumit, jolloin kytkin ei enää irroittanut. Vaihdoin uudet kumit ja samalla huomasin, että vanhan vivun kiinitystapin reikä oli kulunut soikeaks, joten ostin myös uuden vivun. Ja sitten alkoi nykyinen ongelma. Vipu on ainoa joka on seurannut mukana kokoaika, sillä sen alkuperäisen taisin ehtiä nakkaamaan roskiin ja siitä Gtr:n sylinteristä irroitetusta puuttuu se säätörulla. :pytty:

Täytyy nyt katsoa tuon tapin ja toisen osan kiinnitys toisiinsa ja käydä varovasti sumekolla kysäisemässä alkuperäisen vivun hintaa.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: ZRX 1100 Kytkin vikailee
ViestiLähetetty: Ke Syys 14, 2016 11:43 
Poissa

Liittynyt: Ke Kesä 12, 2013 21:15
Viestit: 24
Purkasin vivun nyt irti ja viilasin sen tapin, joka liikuttaa mäntää, puhtaaksi ja päästä millin pari pois. Sitten kasasin osat aseöljyllä ja vivun ruuvikin meni vääntämättä paikalleen. Ja tuntuma oli heti oikeanlainen. Sitten kierrokset muutamaksi minuutiksi 4000rpm ja ihmettelin, että mistä tulee tuoreen asfaltin käry? Sauhu kun alkoi nousta, niin huomasin että pakoputkien yhtymäkohdassa oli kunnon mälli uutta asfalttia ;D

Flektin pyörähtäessä kytkin tuntui edelleen normaalin hyvältä ja sitten pienen koeajon jälkeenkin se tuntui normaalilta. Seuraillaan taas tilannetta :boing:


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: ZRX 1100 Kytkin vikailee
ViestiLähetetty: To Syys 15, 2016 08:27 
Poissa

Liittynyt: Su Heinä 05, 2009 19:58
Viestit: 184
Kunnon kytkimellä pitäisi saada kyllä aikaan asfaltin ja kumin molemminpuolisen sielujen yhteyden aiheuttamaa käryä :band:

_________________
ZZR1400 '09 Black
GPZ 900 R '86 - 636 puolat, ZX-10 koko keula, 5,5" ZX-9 takavanne ja jarru, +4 sytkä, 4-1, yms
ZL 1000 '87 Liki vakio ja liki ruma
Ex Z 750 Ltd twin '82/83, Ex Aprilia Tuareg 125 '88
Rock on rajaton riemu!


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 24 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron
Keskustelufoorumin moottorina toimii phpBB® Forum Software © phpBB Group
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com