Jos eturatas oli "kuppimainen" eikä ole alkujaan ollut (offset-ratas), niin se ei niinkään liity ketjun eri kokoon, vaan voisi olla takarengas/vanne muutoksia, eli renkaan leveyden muuttuessa tullut tarve saada ketjulinjaa ulospäin.
Käsittääkseni tuo pituusmitassa linkkien 630/530 suhteen ero on suhteessa 6/5, eli jos on nykyiseen välitykseen tyytyväinen, niin katsoo eturattaan hampaiden lukumäärän, jos esimerkiksi 15, niin uusi olisi 15*6/5=18, samalla lailla takaratas ja ketjun pituus linkkeinä. Aina ei mene jako tasan, eikä takarattaistakaan ole vaihtoehtoja joka hampaiden lukumäärälle, eli pyörustys suuntaan tai toiseen.
Yksi paikka josta voi koittaa hakea on Z1 enterprises, ne myy myös ihan muihin merkkeihinkin, mutta kun löytää oikean hammasmäärän, niin kun katsoo osan tietoja Details/Motorcycle Fitment & OEM Information -löytyy paljon tietoa sopivuudesta ja yleensä mittatietoa/kuvia.
https://www.z1enterprises.com/maintenan ... ts-z1.html (siellä oli joskus ennen konversiolaskurikin?)
Joistain rattaista kannattaa ehkä tarkistaa millaiset kolot siinä on lukitukselle (jos on), kawa on vaihdellut lukitustapaa eri malleiissa.
Ja lopuksi voi tarkistaa kokonaisvälityssuhteen kun jakaa etu ja taka rattaan hammasmäärän keskenään. (Jos tekee samalla välityssuhteen muutoksia, niin ketjun pituuskin voi vaihtua 6/5 kerrotusta, kun rattaalle mahtuu enemmän/vähemmän linkkejä.)