Kawazi.Net

Kawasakihenkisten kohtauspaikka
Tänään on Pe Kesä 28, 2024 07:21

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 2 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
ViestiLähetetty: Su Touko 27, 2007 23:07 
Poissa

Liittynyt: Ti Huhti 03, 2007 18:17
Viestit: 219
Paikkakunta: Lapua
Kierrokset lähti kesken ajon ja alkoi käymään vaan toisella pytyllään ja pihaan päästyä kone sammui, eikä sittemmin tahtonut käynnistyä....

sytytys tarkistettiin, kipinää tuli toiseen tulppaan hyvin toisessa kipinä tuli eristeen välistä-> rikkinäinen hetki sitten vaihdettu tulppa, vaihdettiin uuteen.... nyt lähti käyntiin mutta edelleen käy yhtä pyttyä. Sen puolen pytty jättää väliin mihin vaihdettiin juuri tuon väärän kipinän antaneen tilalle toinen tulppa.... myönnetään että tulpanjohdot ovat vanhat. Ne menee vaihtoon mutta voisiko vika olla kuitenkin alkuperäisessä puolassa? Jos ei, niin mistä päin olisi viisasta lähteä vikaa hakemaan? :roll:


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: La Kesä 09, 2007 08:09 
Poissa

Liittynyt: Ti Huhti 03, 2007 18:17
Viestit: 219
Paikkakunta: Lapua
Heh, vika tais löytyä...
kaasarien välissä kun on tämä ryyppymekanismi, niin tästä oli menny joku osa poikki ja toinen kurkku sai rikastettua bensaa...

pyörä saatiin väliaikaisratkaisulla ajoon mutta nyt pitäis löytää tämä ryyppymekanismi....

Onko kellään käyny tälleen ennemmin??


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 2 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron
Keskustelufoorumin moottorina toimii phpBB® Forum Software © phpBB Group
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com