Kawazi.Net

Kawasakihenkisten kohtauspaikka
Tänään on Su Kesä 23, 2024 04:50

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 11 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: LTD 440
ViestiLähetetty: Pe Marras 03, 2006 23:23 
Poissa
Sheriffi
Sheriffi

Liittynyt: Su Loka 29, 2006 12:28
Viestit: 23
Olen juuri ostanut ekan oman pyörän, ja olihan se jo aikakin (yli 40v)
vanhassa -81 mallisessa kawassa oli sitä jotain...
Jos muilla on kokemuksia ko. laitteesta niin olisi kiva tietää, kaikki tieto olisi paikallaan myös huonot kokemukset. Siskon poika sanoi sitä "kasawiaksi". LTD on ajokuntoinen mutta kone ravistaa kovilla kierroksilla, nyt on enää paha lähtee kunnolla testaamaan joten täytyy ottaa pyörä työn alle ja kattoo mitä se on syöny.

Kiitos jo etukäteen "kannustavista" viesteistä ja miksei muistakin
Terveisin vesa66@suomi24.fi


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: La Marras 04, 2006 10:46 
Poissa
El PreZ1dent
El PreZ1dent
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 20, 2005 20:53
Viestit: 3404
Paikkakunta: Nurmijärvi
Itellä oli 440 LTD ekana pelinä ja positiivisiä kokemuksia siitä pelkästään oli. Moottorissa on tasapainoakselit ketjulla, joka venyessään saattaa lisätä värinöitä. Kysy ihmeessä mitä vaan mieltä askarruttaa, eiköhän vastaus kaiveta esiin :wink:

_________________
Only, I've got a bronze badge to say I'm one of the good guys.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: LTD 440
ViestiLähetetty: La Marras 04, 2006 17:46 
Poissa
Sheriffi
Sheriffi

Liittynyt: Su Loka 29, 2006 12:28
Viestit: 23
Kiitokset vinkistä, pitänee tutkia tasapaino akselien ketjun kunto.
Laittelen lisää enemmän tyhmiä ja vähemmän tyhmiä kysymyksiä kunhan saan koneen käsiini :roll:


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: La Marras 04, 2006 20:19 
Poissa
El PreZ1dent
El PreZ1dent
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 20, 2005 20:53
Viestit: 3404
Paikkakunta: Nurmijärvi
Tyhmiä kysymyksiä ei ole, on vaan mokia jotka johtuu siitä ettei kysytä.

_________________
Only, I've got a bronze badge to say I'm one of the good guys.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: No "hemmetti"
ViestiLähetetty: Ti Marras 07, 2006 15:49 
Poissa
Sheriffi
Sheriffi

Liittynyt: Su Loka 29, 2006 12:28
Viestit: 23
Mä kokeilin pahvilla sulkea kaasarin imu "röörin" ja kas kummaa toisen kun sulki niin kone sammui, toisen sulkeminen vain hieman laski kierroksia, olisiko kaasareiden balanssi sekaisin vai kenties mekaanista vikaa ( venttiilit, sulinteri, männät). Kertokaapa mulle jotain vinkkejä millä voisin tutkia nopeasti häiriön vakavuuden, konehan siis ravistaa kovemmilla kierroksilla .

Nää kaks pyöräset on mulle uusi juttu, autot olisi tutumpia.

T: Vesa


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Marras 07, 2006 16:50 
Poissa
Sheriffi
Sheriffi

Liittynyt: To Joulu 29, 2005 21:19
Viestit: 51
Paikkakunta: Tammela
Moro Vesa

Mulla sama pärrä ja tostakin löytyy
ihan mukavia neuvoja (ja mun pähkäilyjä)

http://jumbo66.adsl.netsonic.fi/phpBB2/ ... yntisuutin


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: No "hemmetti"
ViestiLähetetty: Ti Marras 07, 2006 17:07 
Poissa
Keskariguru
Keskariguru
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 06, 2005 17:52
Viestit: 3292
Paikkakunta: Siilinjärvi
vesa66 kirjoitti:
Mä kokeilin pahvilla sulkea kaasarin imu "röörin" ja kas kummaa toisen kun sulki niin kone sammui, toisen sulkeminen vain hieman laski kierroksia, olisiko kaasareiden balanssi sekaisin vai kenties mekaanista vikaa ( venttiilit, sulinteri, männät). Kertokaapa mulle jotain vinkkejä millä voisin tutkia nopeasti häiriön vakavuuden, konehan siis ravistaa kovemmilla kierroksilla .

Nää kaks pyöräset on mulle uusi juttu, autot olisi tutumpia.

T: Vesa

Tuohan viittaisi aikamoiseen ilmavuotoon eli kyllä koneen sammua, kun sulkee kaasarin imupuolen.

_________________
Kun prätkistä puhutaan, niin vuodesta 1978 lähtien eli 45 vuotta ainoastaan Kawasakeja (14 kpl). Nykyisin reissu- ja käyttöpelinä Jörön ex-ZG1200B4:n ja Larryn yhdistelmä. Hätäkulkineena Riepulta ostettu Roope Anttoni.
Kaikkea v..tuilua ei kannata ottaa vakavasti!


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: No niin....
ViestiLähetetty: Ke Marras 08, 2006 08:11 
Poissa
Sheriffi
Sheriffi

Liittynyt: Su Loka 29, 2006 12:28
Viestit: 23
kaasarin kalvot on seulat, merkiltään mikuni (taitaa olla tarvike ?)
mistä kalvot? mallista ei tietoa kun ei löydy mitään muuta textiä ku mikuni


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Marras 08, 2006 08:22 
Poissa
Sheriffi
Sheriffi

Liittynyt: To Joulu 29, 2005 21:19
Viestit: 51
Paikkakunta: Tammela
Kalvot on raakasti kalliita (alkuperäiset siis)

Muistaakseni Sumekon kautta n. á 260 mutta
Motofocuksen kautta samat n. á 160 eli hintaero melkoinen
ja tosiaan ovat kappalehintoja

Halvempi vaihtoehto olis jos löytyis hyvät käytetyt...
menee varmaankin siinä tapauksessa ulkomaan ostoksiksi

T: Kaani


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Nyt näkyy jo aurinkokin....
ViestiLähetetty: To Marras 09, 2006 20:14 
Poissa
Sheriffi
Sheriffi

Liittynyt: Su Loka 29, 2006 12:28
Viestit: 23
Nyt olen saamassa kaasari asian kuntoon, kiitokset hyvistä ohjeista,
tänään mittasin puristukset ja ne oli 10,6 ja 11,1 bar.

Onko kellään tietoa mitä olisi lähtö paineet ja raja arvot


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ma Marras 27, 2006 14:08 
Poissa
Sheriffi
Sheriffi

Liittynyt: To Syys 14, 2006 12:12
Viestit: 1
Paikkakunta: Järvenpää
Hep! Itellä oli vastaavassa fillarissa sama vika että isommilla kierroksilla täris nii maan vietävästi...magneetosta oli yksi magneetti räjähtänyt atomeiksi.Tee-se-itse-miehenä (ja kitupiikkinä) löin yhden magneetin vastapuolelta irti ni loppu tärinät. Uusi vauhtipyörä olis sumekolla maksanu jothain 680€...


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 11 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 19 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron
Keskustelufoorumin moottorina toimii phpBB® Forum Software © phpBB Group
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com