Kawazi.Net

Kawasakihenkisten kohtauspaikka
Tänään on Ti Touko 21, 2024 12:22

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 3 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
ViestiLähetetty: Ma Heinä 30, 2007 13:56 
Poissa
Avatar

Liittynyt: Ke Elo 23, 2006 19:15
Viestit: 66
Tervehdys,

onko kellään tietoa Z kannen öljynkierrosta.

http://www.geocities.com/riikkinen/KZ10 ... 5796276335

Jossakin kuvissa näkyy, että lisäletkut on vedetty ulkokautta. Onko viripelissä ollut puutetta yläpään voiteluun, vai mistä moinen tuninki on saanut alkunsa.

Onko pinnapultin kautta menevä öljykanava näissäpeleissä silti mukana?

_________________
Last Hero Out
----------------
Peace

Z1 1200-75
GPZ900R -85
Harley -94
KZ750R -83


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ma Heinä 30, 2007 14:13 
Poissa
Kawioso
Kawioso

Liittynyt: Ma Joulu 05, 2005 09:00
Viestit: 1438
Paikkakunta: Karkkila
puukenkä kirjoitti:
Tervehdys,

onko kellään tietoa Z kannen öljynkierrosta.

http://www.geocities.com/riikkinen/KZ10 ... 5796276335

Jossakin kuvissa näkyy, että lisäletkut on vedetty ulkokautta. Onko viripelissä ollut puutetta yläpään voiteluun, vai mistä moinen tuninki on saanut alkunsa.

Onko pinnapultin kautta menevä öljykanava näissäpeleissä silti mukana?


Katsos Miguelon mopotinta. Siinä on samanlaiset letkut. Itselläkin kävi mielessä vastaavanlainen viritelmä jos vielä ruutankin asentaa GPZ:sta.. Miguelo varmaan kertoo lisää miten toteutettu.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Heinä 31, 2007 10:05 
Poissa

Liittynyt: Ke Joulu 07, 2005 08:33
Viestit: 26
Paikkakunta: Helsinki
Jep. Mulla toi systeemi on toteutettu niinkuin tuossa puukengän postaamassa linkissä. Lähdöt painekavasta (laturin puolelta porattu kopasta läpi). Pinnapultin vieressä olevat lähdöt on tulpattu, eli öljy kiertää vain letkuissa. Kanteen on laitettu siihen vartavasti teetetyt liitoskappaleet. Tiivistys on hoidettu siten, että liittimiin on koneistettu o-rengasurat joissa on vitoniset o-renkaat. Mitään kupariprikkoja yms. ei ole tarvittu.

No, oliko tuossa kaikessa sitten mitään järkeä? Ehkä ja ehkä ei. Mun mielestä ölppä ei ainakaan enää lämpene matkalla kanteen niin paljoa kuin pinnapultin vieressä mennessään. Niin.. ja näyttää simppeli moottori hiukan teknisemmältä kun letkuja menee ristiinrastiin :wink:

_________________
-ilman ärrää ei mopo pärrää, ilman ännää ei ole jännää...


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 3 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin moottorina toimii phpBB® Forum Software © phpBB Group
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com