Kawazi.Net

Kawasakihenkisten kohtauspaikka
Tänään on Ke Touko 22, 2024 03:58

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 8 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Kawasaki ltd 440
ViestiLähetetty: Ti Tammi 08, 2008 19:22 
Poissa

Liittynyt: Su Heinä 22, 2007 09:41
Viestit: 8
Moi ! Osaako ketään neuvoa mistä löytäisi kyseiseen kawaan varaosia.
Olen etsimässä Jakoketjun kiristäjään Muovista ohjuria mikä painaa jakoketjua.Omasta on murtunut kyseinen ohjuri.Olen huomannut että kyseiseen kawaan on aika vaikea löytää varaosia,ainakin suomesta.
Jakoketju ja tiivistesarja löytyi Stormilta.Männän renkaita olen myös etsinyt.Terv:Karna35


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Tammi 08, 2008 19:43 
Poissa
El PreZ1dent
El PreZ1dent
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 20, 2005 20:53
Viestit: 3402
Paikkakunta: Nurmijärvi
Sumekolta löytyy alkuperäisvaraosat. Tarvikkeena ei taida löytyä kuin kulutusosia. Laatu ja hintaero noissa on paljon, alkuperäisosia ei yleensä tarvi asentaa kuin kerran, tarvikeosilla tahtoo laatu olla heikkoa, mikä näkyy käyttöiässä melko pian.

_________________
Only, I've got a bronze badge to say I'm one of the good guys.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Tammi 10, 2008 11:41 
Poissa

Liittynyt: Su Heinä 22, 2007 09:41
Viestit: 8
Moi ! Kiitos vastauksesta.Olen kyllä käynyt Sumekon nettisivuilla ja yrittänyt etsiä sieltä varaosia kyseiseen kawasaki ltd 440:seen.Sieltä en löytänyt kuin uudempiin moottoripyöriin varaosia.Pitää soittaa sinne suoraan ja kysyä löytyykö kyseiseen pyörään varaosia vielä.Terv:Karna35


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Tammi 10, 2008 14:28 
Poissa
Kartturi
Kartturi
Avatar

Liittynyt: La Maalis 25, 2006 18:01
Viestit: 1327
Paikkakunta: Hämeenlinna
Helpottaa osan löytymistä huomattavasti näissä vanhemmissa kawoissa jos voi kysyä varaosanumeron perusteella tarvittavia osia, vastaus löytyy samantien suoraan tietokannasta onko enää saatavilla.

_________________
Kawasaki! katujen ääni


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Tammi 10, 2008 15:27 
Poissa

Liittynyt: Pe Joulu 09, 2005 11:13
Viestit: 791
Paikkakunta: Espoo, Laaksolahti
Täältä:

http://www.buykawasaki.com/DefaultFrame ... EHICLE.ASP

löydät hajotuskuvat ja vallan kattavat varaosatiedostot. Voi pikkasen vaatia nyhräämistä löytää oma mopotin, mutta sen jälkeen toimii ku junan vessa.

_________________
Slow Masa
Z1000R ´83


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Kawasaki ltd 440
ViestiLähetetty: Ti Helmi 19, 2008 18:50 
Poissa

Liittynyt: Su Heinä 22, 2007 09:41
Viestit: 8
Moi taas ! Olen etsinyt sitä Nokkaketjun kiristäjään sitä muovista ohjuria ,eikä sitä löytynyt sumekolta.Minulla oli sumekolla tilaus osasta 5 viikkoa ja tänään kuulin että osaa ei löydy enään niiltä.Olisiko kellään tietoa mistä muusta osaa voisi kysellä.Kone on purettuna olisi kiva saada kasaan.Osan numero oli sumekolla 12053-1041.Olisin tiedosta erittäin kiitollinen.Terv:karna 35 :moto


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Kawasaki ltd 440
ViestiLähetetty: Ti Helmi 19, 2008 20:29 
Poissa

Liittynyt: Ti Kesä 13, 2006 08:53
Viestit: 1220
Paikkakunta: Turku
Jos tuo on oikea varaosanumero, niin spinnin-wheeliltä löytyy listan mukaan yksi
http://www.spinnin-wheel.se/
haku toimii korvaamalla "-" "." eli pisteellä, tuollainen tieto tuli, eli varmista buykawasakista että sopii sinullekin, mutta yleensäkin noita on käytetty useammassa.
12053.1041 GUIDE,CHAIN,FRONT Z400T1 1

Maililla saa hintatiedon, puhelinkin toiminee, ennen siellä oli myös suomenkielinen kaveri. Aijuu niin sieltä löytyy vieläkin vieläkin yksi puhelinnumero ja kuvaus suomeksi.

En tiedä miten toiminta pelaa nykyisin, kun koko firma on myynnissä, minä sain mailiin nopean vastauksen.

_________________
GPZ 1100 A1 1983


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Kawasaki ltd 440
ViestiLähetetty: To Helmi 21, 2008 17:53 
Poissa

Liittynyt: Su Heinä 22, 2007 09:41
Viestit: 8
Moi ! Kiitos tiedosta, kyselin sitä osaa puhelimitse, lupasi katsoa huomiseksi onko osa vielä saatavissa.Sieltä olisi paljon helpompi tilata kuin jenkeistä,kun en omista luottokorttia.Nämä kawazinet sivut ovat erinomaiset,kun voi kysellä tietoa kawoista ja niiden osista .Hyvää alkavaa KEVÄTTÄ kaikille ! Terv:Karna35


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 8 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 7 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin moottorina toimii phpBB® Forum Software © phpBB Group
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com