Kawazi.Net

Kawasakihenkisten kohtauspaikka
Tänään on Su Huhti 28, 2024 18:28

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 13 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Kaasarin osia?
ViestiLähetetty: Su Helmi 05, 2006 19:54 
Poissa

Liittynyt: Su Helmi 05, 2006 19:40
Viestit: 25
Paikkakunta: Kotka
Minulla on z500 (vm -82) ja tk-merkkiset kaasarit ui yli. No vika on selvä, mutta mistä muualta kuin sumekolta (suolaset hinnat) mahtaisin uudet neulat ja niiden rungot löytää vanhojen tilalle? :?


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Su Helmi 05, 2006 20:03 
Poissa
Avatar

Liittynyt: Ke Joulu 07, 2005 10:04
Viestit: 330
Paikkakunta: Vantaa
Ota ensin auki, ja katso onko vikaa..... Vai likaa.....!

_________________
Elämä etenee, ei aina hyväänsuuntaan, mutta etenee kuitenkin.
Ei riemulla rajaa...
Kawasaki ZG 1200
Kawasaki GPz 750 Turbo


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Kaasarin osia?
ViestiLähetetty: Ma Helmi 06, 2006 02:59 
Poissa
Keskariguru
Keskariguru
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 06, 2005 17:52
Viestit: 3292
Paikkakunta: Siilinjärvi
z500 kirjoitti:
Minulla on z500 (vm -82) ja tk-merkkiset kaasarit ui yli. No vika on selvä, mutta mistä muualta kuin sumekolta (suolaset hinnat) mahtaisin uudet neulat ja niiden rungot löytää vanhojen tilalle? :?

Pahaa pelkään, ettet mistään! Nuo tk-kaasarit kun ei ole niitä kaikkein yleisimpiä. Mutta kannattaa ensin purkaa, jos vuoto vaikka asettuisi putsaamisella.

_________________
Kun prätkistä puhutaan, niin vuodesta 1978 lähtien eli 45 vuotta ainoastaan Kawasakeja (14 kpl). Nykyisin reissu- ja käyttöpelinä Jörön ex-ZG1200B4:n ja Larryn yhdistelmä. Hätäkulkineena Riepulta ostettu Roope Anttoni.
Kaikkea v..tuilua ei kannata ottaa vakavasti!


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Helmi 07, 2006 19:13 
Poissa
Avatar

Liittynyt: Ke Joulu 07, 2005 03:10
Viestit: 491
Nakkilan pyörä ja mopo,neulaventtiielejä luulis löytyvän.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Helmi 07, 2006 20:17 
Poissa

Liittynyt: Ke Joulu 07, 2005 19:22
Viestit: 30
Paikkakunta: Vantaa
En voi nakkilaa suositella. Menin purettujen kaasareitten kanssa paikalle ja kerroin, mistä pyörästä on (z1000 -77). Kotvasen katottuaan kaasareita rupes raamattujaan selailemaan. Meni 10 min ja tuumas, jotta hän ei tiedä, että mikä malli :oops: . Kuulemma on asiakkaan homma tietää tarkasti kaasarin malli (kun maahantuoja ei tiedä omia tavaroitaan), jonka sanoin olevan vm26ss (onkohan kawan oma mallimerkintä?). Taas venttailua ja katalookin pläräystä. EI LÖYDY :'' . Ei edes voinyt työntömitalla ottaa o-rankaille mittaa, kun kuulema ei oo irtotavarana mitään. :?

Jotta sellanen oli minun vierailu nakkilan mopoon!! ...kele :evil:


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Kaasarin osia?
ViestiLähetetty: Ti Helmi 07, 2006 20:37 
Poissa
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 06, 2005 17:29
Viestit: 667
Paikkakunta: Hirvikallio
z500 kirjoitti:
Minulla on z500 (vm -82) ja tk-merkkiset kaasarit ui yli. No vika on selvä, mutta mistä muualta kuin sumekolta (suolaset hinnat) mahtaisin uudet neulat ja niiden rungot löytää vanhojen tilalle? :?

Tiputtaako :roll: , vai lorottaako :P . Joskus tuo tieto helpottaa vian etsintää :wink: Olet varma, että neulat kuluneet :?:

_________________
http://www.iltalehti.fi/autot/200707126345160_am.shtml


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Helmi 07, 2006 20:45 
Poissa
Avatar

Liittynyt: Ke Joulu 07, 2005 03:10
Viestit: 491
terde kirjoitti:
En voi nakkilaa suositella. Menin purettujen kaasareitten kanssa paikalle ja kerroin, mistä pyörästä on (z1000 -77). Kotvasen katottuaan kaasareita rupes raamattujaan selailemaan. Meni 10 min ja tuumas, jotta hän ei tiedä, että mikä malli :oops: . Kuulemma on asiakkaan homma tietää tarkasti kaasarin malli (kun maahantuoja ei tiedä omia tavaroitaan), jonka sanoin olevan vm26ss (onkohan kawan oma mallimerkintä?). Taas venttailua ja katalookin pläräystä. EI LÖYDY :'' . Ei edes voinyt työntömitalla ottaa o-rankaille mittaa, kun kuulema ei oo irtotavarana mitään. :?

Jotta sellanen oli minun vierailu nakkilan mopoon!! ...kele :evil:
No itellä samanlaiset kokemukset,en vaan viitsinyt laittaa näkyviin,mutta annetaan nyt sitten kunnoolla ;D Puhelimessa yritin selittää pyörän,vuosimallin,kaasarin merkin ja mallin,mutta olen kai senverran heikko ulosantikykyinen,jottei myymälän jannu millään ymmärtänyt. Joten lopputerveiseni oli jotain kirjoituskelvotonta...Enkä ole senkoommin asioinut kyseisessä puljussa,enkä asioi. Aattelin kuitenkin suositella,sillä tiedän,että sieltä niitä saa.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Helmi 07, 2006 21:36 
Poissa

Liittynyt: Ke Joulu 07, 2005 19:22
Viestit: 30
Paikkakunta: Vantaa
Juu... Kyllähän sieltä voi hyvääkin palvelua saada, mutta sellanenhan se Suomalainen immeinen on, että se negatiivinen palaute kuuluu kaikkialle ja kovaa, ja jos kaikki on ok tai jopa hyvää palvelua olis saanut, niin kukaan ei sano mitään, saatikka kiitosta kuuluisi. Tämä oli vain minun ensimmäinen ja toistaiseksi viimeinen kerta kyseiseen firmaan...
By the way, (osta tie ;D ) palvelu voi parantua, jos jonkun firman kautta hoitaisi tilauksen. aikaa ehkä kuluu päivä-pari, mutta yritysten välillä keskenään tuntuu hommat toimivan paremmin.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Helmi 07, 2006 22:21 
Poissa
El PreZ1dent
El PreZ1dent
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 20, 2005 20:53
Viestit: 3400
Paikkakunta: Nurmijärvi
Itse tappelin aikani Z 1000 A2 -78 alkuperäisten Mikuni VM 26 SS kaasareiden kanssa, muunmuassa Stormin korjaussarjojen kanssa, joilla käynti vaan huononi. Loppujen lopuksi hommasin uudet virikaasarit ja johan alkoi peli rokkaamaan ja käynti oli erittäin tasaista. Kaasuun peli vastasi aivan eri tavalla vanhoihin verrattuna.
Tuli vaan noista tarvike korjaussarjojen laatu huomattua, ei ollut ihan Mikunin omiin edes vertailukelpoiset, aika rouheata työnjälkeä olivat.

z500, koita hommata noiden osien alkuperäiset varaosanumerot vaikka buykawasaki.comin varaosa kuvista ja koita tilata ulkomailta esim. Z-powerista, luulisi siellä hintojen olevan Sumekoon verrattuna kilpailukykyiset.

_________________
Only, I've got a bronze badge to say I'm one of the good guys.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Helmi 08, 2006 20:43 
Poissa
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 06, 2005 15:30
Viestit: 495
Paikkakunta: Kajaani, KZ650F3
Jim Goose kirjoitti:
Itse tappelin aikani Z 1000 A2 -78 alkuperäisten Mikuni VM 26 SS kaasareiden kanssa, muunmuassa Stormin korjaussarjojen kanssa, joilla käynti vaan huononi. Loppujen lopuksi hommasin uudet virikaasarit ja johan alkoi peli rokkaamaan ja käynti oli erittäin tasaista.


Joskus on ollut myös sellaista vikaa wanhoissa kaasareissa, että kaasuläpän akseli on kulunut väljäksi kaasareiden runkoihin nähden. Tai toisin päin - voipi olla se runkomateriaali pehmeämpää ja siten kuluvampaa. Vetää sitten siitä akselin ja rungon välistä ilmaa ja laihentaa seosta. Vuodon määrä saattaa sitten riipua myös kaasuläpän asennosta. Koittaa siinä sitten saada seosta ja käyntiä kohdalleen :'' Että tämmöistä mutua tälläkertaa :)

_________________
klassikokawoja ei vahingoitettu tätä viestiä kirjoitettaessa


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Helmi 09, 2006 17:27 
Poissa
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 06, 2005 17:29
Viestit: 667
Paikkakunta: Hirvikallio
Onko jolain sulkuneulat alkaneet vuotaan kulumisen takia ? Aika harvinaista. Ei mun lyhykäisen ikäni aikana oo tullut yhtään vastaan :P

_________________
http://www.iltalehti.fi/autot/200707126345160_am.shtml


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Pe Helmi 10, 2006 16:37 
Poissa

Liittynyt: Su Helmi 05, 2006 19:40
Viestit: 25
Paikkakunta: Kotka
Kiitti muutamist hyödyllisistä vinkeistä (mostly Jim Goose). Vuoto ilmenee lähinnä niin, et kun jättää hanan auki ja seuraavana aamuna nostaa pyörän jalalta niin se kusee kaasarien ylivuotoputkista pihaan kallista polttonestettä. Loppukesän ajelin ylivuotoletkut yhdistettyinä kaasarista kaasariin :P. Toimiihan se niinkin :shock: , mutta sitä näin pitkän talven aikana rupee hifistelemään ajankuluksi kaikkien olemattomien pikkuvikojenkin kanssa. Stormilta kävin oikein mallin kannssa haeskelemassa, mutta myivät ei'oota. Luulen että tilanne ei parane näissä muissakaan vastaavissa osaliikkeissä. Z-poweria voi kokeilla...


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: TK- n kaasarit
ViestiLähetetty: La Helmi 11, 2006 23:36 
Poissa

Liittynyt: La Tammi 28, 2006 00:24
Viestit: 20
Paikkakunta: varkaus
Minulla ois semmonen kotona täydelinen hankin itseleni uuden käytetyn pirkalan mp- purkaamosta!! entisissä oli suutimet liian isot minun losuKawaan! ultra pesty joensuussa ja toimivat minulla säädetiin mitarien kanssa huolossa ilma ruuvit kaakoon se toimi !! möinz500 kawan mut en antana toista kaasaria mukaan !!! Remu


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 13 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 18 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin moottorina toimii phpBB® Forum Software © phpBB Group
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com