Kawazi.Net

Kawasakihenkisten kohtauspaikka
Tänään on Su Touko 12, 2024 05:18

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 5 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
ViestiLähetetty: La Helmi 18, 2006 18:39 
Poissa

Liittynyt: Su Tammi 29, 2006 09:22
Viestit: 13
Paikkakunta: vantaa
ajattelin kokeilla duunata itse uudet alkukäyrät -81 750 Zetaan
rosteri putkesta jne. kuinka tarkkoja on kulmat ja mutkien säteet yms.
kun olen kuullut jostain pakokaasujen virtauksien vaikutuksesta :?
onks vinkkei :roll:
ja/tai kokemuksia.

_________________
enemmän lisää kiitos


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: La Helmi 18, 2006 19:02 
Poissa
El PreZ1dent
El PreZ1dent
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 20, 2005 20:53
Viestit: 3402
Paikkakunta: Nurmijärvi
Ei kai tuossa isompia kikkoja ole, kunhan kaikki putket tulevat saman mittaisiksi, eivätkä nappaa kiinni eturenkaaseen jouset pohjassa.
Ideaalisin putkisto lienee Z 650 SR D1 ja D2 mallista, joissa parit on niputettu 1 ja 4 yhteen ja 2 ja 3 yhteen (spagettiputkisto) jotka haarautuvat molemmille puolille vaimentimiin.
Itse olen tyytynyt johonkin liki valmiisiin tehdasputkiin, vaimentajia :oops: (mitä ne on?) on tullut tehtyä itsekkin

_________________
Only, I've got a bronze badge to say I'm one of the good guys.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: La Helmi 18, 2006 19:09 
Poissa
Kawioso
Kawioso

Liittynyt: Ma Joulu 05, 2005 09:00
Viestit: 1438
Paikkakunta: Karkkila
Jim Goose kirjoitti:
Ideaalisin putkisto lienee Z 650 SR D1 ja D2 mallista, joissa parit on niputettu 1 ja 4 yhteen ja 2 ja 3 yhteen (spagettiputkisto) jotka haarautuvat molemmille puolille vaimentimiin


Eikös ideaalisin ole 4-1 -putkisto jossa käyrät tulee kiertoon syttyjärjestyksessä? Ainakin kisaputket menee noin vaikka esteettisesti potkaisisi ristiin ;D
IsoZetaan on tulossa 4-2-2 sijaan tuommoinen 4-1 V&H kiertävä malli jahka asennan... 8)


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: La Helmi 18, 2006 20:28 
Poissa

Liittynyt: Su Tammi 29, 2006 09:22
Viestit: 13
Paikkakunta: vantaa
kiitos kiitos.
tämä kyllä toimii tää voorumi eri hyvin/vastauksia sataa tosi nopee :D
täytyy kyllä myöntää, että maalaan mopon eka... mutta sit noi käyrät...

_________________
enemmän lisää kiitos


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Helmi 28, 2006 17:04 
Poissa
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 06, 2005 15:33
Viestit: 67
Paikkakunta: tammisaari
Isot pojat kerto.
Ei äkillisiä kulmia,käyrien pituudelle yleisohje kuuluu seuraavasti.
alkuputkien/käyrien lyhentäminen siirtää moottorin tehoaluetta ylemille käyntinopeuksille kasvattaen huipputehoa, kun taas pidentäminen parantaa alempien käyntiominaisuuksien ominaisuuksia, edellyttäen etteivät käyrät ota kiinni etukumiin, tönäisten pyörän kumoon jolloin tehoalue jää kovin heikoksi. :shock:


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 5 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron
Keskustelufoorumin moottorina toimii phpBB® Forum Software © phpBB Group
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com