Kawazi.Net

Kawasakihenkisten kohtauspaikka
Tänään on Ke Touko 01, 2024 04:45

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 3 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
ViestiLähetetty: La Maalis 04, 2006 22:52 
Poissa
Avatar

Liittynyt: Pe Tammi 20, 2006 19:25
Viestit: 78
Paikkakunta: Itä-suomi
Päätin sitten lopultakin käyttää kawan penkissä kun nuo seokset epäilytti putken ja K&N filtterin jäljiltä. Aiemmin siis pyörästä oli vain aukaistu seosruuveja 2,5 kierrosta auki ja neuloja nostettu n. 0.8-0.9mm. Kone toimi hyvin. Penkkitulos kummastutti, seokset oli sika rikkaalla ja 8000 jälkeen loppui penkin mittarista vara seosten suhteen....:roll: Tehoa löytyi parhaillaan 72,41 ja vääntöä 62,74 (ei saatu kun kerran noin hyvät, ja vain nelosella) :oops: Pääsuuttimet irti ja vakiot 108 vaihtuivat 100 ja eikun leikki uusiksi, Tulos = tehoa 76,84 ja vääntöä 64,33 ja sama mikä pykälä päällä + seokset hyvin kohdillaan :P ... ja kaiken kruunasi se että entinen teho ja vääntö tuli jo 1000 kiekkiä alempana jatkuen parempana rajoittimeen saakka ;D . Eli ei niitä suutin kokoja aina kasvateta, Neulojen ja seosruuvien säädöt jäi ennalleen. (Ja luonnollisesti takapallilta nämä) :) :) :) :)

Seokset siis penkittäjän mukaan hyvät vaikka nyt lisätyssä käyrässä 5000 - 6000 välillä näkyy hoikemmalle menoa, mutta toisaalta monissa kyykkypyörissä kuulemma max power irtoaa vasta tuolla kierrosalueella (14-15) korvilla. Ja se menee hoikalle tuossa vain kun kaasu on täysin auki ja penkki jarrutti pyörää 70% kokonaistehostaan (isommalla pyöräparka ei ois enää paljo jaksanu nostaa kierroksia...) + eipä tuolla 1000 kierrosalueen aikana kovin pitkään kaasu auki varmaan ajella.... :twisted: (sininen vanha punainen uusi, vertaa seos käyrää...)

http://i20.photobucket.com/albums/b203/ ... ynokyr.jpg


Viimeksi muokannut Kiwikasa päivämäärä Pe Maalis 31, 2006 22:35, muokattu yhteensä 7 kertaa

Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: La Maalis 04, 2006 23:56 
Poissa
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 06, 2005 18:34
Viestit: 630
Paikkakunta: San Diego, CA
Penkitys on ihmeainetta..

Pitäs toi Rexikin käyttää vaan kun ei vielä oikeen paikallisiin pajoihin osaa luottaa. Tarttee tutkiskella. Niijja putkistokin pitää eka vaihtaa koko-sellaiseen, toi pelkää D&D slipari ei oikeen vakuuta. Kova pähkäily Muzzyn ja Akran välillä..

Mutta siis ei ollu tarkotus "kaapata" keskustelua, hyvä että tuli seokset kohilleen ja hyviä pöristelyjä säädetyllä ZR:llä.

Ihan uteliaisuudesta, missä virmassa penkitit?

_________________
Concours 14 (GTR1400) -16 & Suzuki Burgman 650 -14


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Su Maalis 05, 2006 09:53 
Poissa
Avatar

Liittynyt: Pe Tammi 20, 2006 19:25
Viestit: 78
Paikkakunta: Itä-suomi
Mp Mesta Heikkinen, Joensuussa. Suosittelen lämpimästi, eikä tutuillakaan ole ollut valittamista :wink:


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 3 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin moottorina toimii phpBB® Forum Software © phpBB Group
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com