Kawazi.Net

Kawasakihenkisten kohtauspaikka
Tänään on Su Huhti 28, 2024 06:44

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 5 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
ViestiLähetetty: Su Touko 03, 2009 17:19 
Poissa

Liittynyt: To Kesä 19, 2008 09:18
Viestit: 6
Moi!

Paniikki iskee. Syksyllä ajoin kaasarit tyhjiksi ja sitäenne kone toimi aivan OK!
Talvella rakentelin LTD 440:sta Café racerin.

Kaasareihin ja koneeseen en ole koskenut, paitsi laiton edelles kesänäkin paikkalla olleet kartiosuodattimet (silloin toimi ok.) Tänään laitoin tankkiin uutta bensaa ja mopo tulille. Moottori käynnistyi ilman ryyppyä kuin palmun alta, mutta heti kierrokset n. 6000 rpm. Kun vääntää kaasua kierrokset nousevat. Ryyppy läpäll ei ole väliä onko kiinni vai auki, puolivälssä kierrokset koittavat vähän laskea.

Tankki on vaidetuu ja kiini on erillainen bensahana. Vanhaan hanaan tuleva alipaine letku on tukittu.

Irroitin kaasarit ja putsasin paineilmalla. Ei mitään vaikutusta.

Läpät ovat täysin kiinni ja seosruuvien vääntely ei vaikuta mitään.

Toisessa kalvossa on n. 5mm viilto reikä, voiko se vaikuttaa ko. tavalla,vai vaikuttaako sen alkuperäisen hanan puuttuminen jotain, sillä muuta vikaa en ole löytänyt?

Kaasarin kurkutkin olivat ehjät.

Auttakaa miestä mäessä.
Jos jollakin on ehjät kaasarit kaupan olisin kiinnostunut ostamaan ne.


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Su Touko 03, 2009 17:46 
Poissa

Liittynyt: Pe Huhti 20, 2007 20:50
Viestit: 90
Paikkakunta: IMATRA
Tarkistappa ettei ole kaasuwaijeri "noussut" säätöpotikasta "reunalle" jolloin kaasu on tawallaan jo päällä. Tässä ainakin yksi tarkistuksen kohde :eitieda:
Omassa oli juuri wastaawanlainen "wika" ennenkuin hokasin sen :yesyes:

_________________
TRIPLE -72


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ma Touko 04, 2009 10:10 
Poissa

Liittynyt: To Kesä 19, 2008 09:18
Viestit: 6
Ei ole vaijerissa vikaa.

Onko muita ideoita?


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ma Touko 04, 2009 10:48 
Poissa
Kartturi
Kartturi
Avatar

Liittynyt: La Maalis 25, 2006 18:01
Viestit: 1327
Paikkakunta: Hämeenlinna
Jostain horii reippaasti ilmaa ohi, risa kalvo vaihtoon mutta ensin voisi tarkistaa kaasuttimen kurkuista läppien synkronoinnin ja seosruuvien osat onko kaikki tallessa, eli järjestyksessä -seosruuvi > jousi > prikka o-rengas.

_________________
Kawasaki! katujen ääni


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ma Touko 04, 2009 20:03 
Poissa
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 06, 2005 18:34
Viestit: 630
Paikkakunta: San Diego, CA
Ilmavuodon paikaa voi etsiskellä sumutepullon tai starttipilotin avulla, roiskii pikasen eri kohtiin ja kattoo missä kohtaa käynti muuttuu. Ite aikanaan käytin ihan normii kukkaruiskujutskaa, mamma ei vaan arvostanu kun oli himppisen "tallimainen" sen ruutan ulkoasu toimenpiteen jälkeen :vislaa:

_________________
Concours 14 (GTR1400) -16 & Suzuki Burgman 650 -14


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 5 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 31 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin moottorina toimii phpBB® Forum Software © phpBB Group
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com