Kawazi.Net

Kawasakihenkisten kohtauspaikka
Tänään on Ti Elo 04, 2020 18:28

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 5 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Zephyr 750 - ZR-7
ViestiLähetetty: Ti Elo 20, 2019 20:02 
Poissa

Liittynyt: Ti Elo 20, 2019 19:56
Viestit: 2
Hei

Tässä nyt olen yrittänyt etsiä vastausta että mitkä zephyrin moottorin osat sopivat 99vm ZR-7 mitkähän mahtavat olla vuosimallit? Toisena kyssärinä on että löytyykö zr-7 virinokkia vai pitääkö ostaa zephyrin paremmat nokat? Tarkoituksena hakea omasta zr-7 tehon lisäystä. Eli kannen porttaus ja virinokat jos vain löytyy. Missäs porukka on tehnyt pyöriinsä kannen muokkaukset?


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Zephyr 750 - ZR-7
ViestiLähetetty: Ke Elo 21, 2019 15:56 
Poissa

Liittynyt: Ti Kesä 13, 2006 08:53
Viestit: 1028
Paikkakunta: Turku
Halvimmat virinokka-akselit voisi olla ebaystä käytetyt 750 GPz:n (tai mikä teho mahtaa olla vaikka GT750 ?) Ilmeisesti noissa GPz:n nokissa on osassa kuitenkin pienennetty perusympyrää ja ehkä jotain muokkausta kanteenkin vaaditaan sivusuunnan "laakeroinniksi"
https://www.riderforums.com/threads/gpz ... led.22936/

Tai voisikohan asentaa koko sylinterikannen GPz-750 koneesta?

Ja samalla sen voi porata ja Wisecoida 810 kuutioiseksi ja, ja, ja... tai sitten miettii mitäpä jos vaihtaisi pienemmällä välirahalla isompikoneiseen?

_________________
GPZ 1100 A1 1983


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Zephyr 750 - ZR-7
ViestiLähetetty: Ke Marras 13, 2019 00:07 
Poissa

Liittynyt: Ti Elo 20, 2019 19:56
Viestit: 2
Morjes

Tosa zr7 purkaessa huomasin että pakonokan merkki oli kohallaan mutta imupuolen merkki oli ylempänä, jopa jonkun verran. Kasaanko kannen samanlain vai laitanko merkit kohdalleen kasatessa? Kuvaa en saa ladattua kun liian iso.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Zephyr 750 - ZR-7
ViestiLähetetty: To Joulu 05, 2019 20:12 
Poissa

Liittynyt: Pe Touko 22, 2009 19:49
Viestit: 497
Paikkakunta: Vantaa
moi
jos meinaat koneen luonteen säilyvän tehtaan tahdossa, suosittelen kyllä merkkeihin asettamista,
omaan Möhkön B2 maliin käänsin imunokkaa yhden hampaan myötäpäivää, sain alempaa ja enemmän vääntöä omaavan koneen, takapyöräteho kyllä putosi 14hv , ja kaasareiden jumppaa kylläkin tiesi, mutta kannatti.

_________________
Z 1300 Dfi -84

KZ 1300 B2 Touring -80

Z 900 / 1075 TC -75/-80 Modattu `Lime´


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Zephyr 750 - ZR-7
ViestiLähetetty: Ma Joulu 23, 2019 09:25 
Poissa
Keskariguru
Keskariguru
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 06, 2005 17:52
Viestit: 3272
Paikkakunta: Siilinjärvi
jontsufin kirjoitti:
Morjes

Tosa zr7 purkaessa huomasin että pakonokan merkki oli kohallaan mutta imupuolen merkki oli ylempänä, jopa jonkun verran. Kasaanko kannen samanlain vai laitanko merkit kohdalleen kasatessa? Kuvaa en saa ladattua kun liian iso.

Näin yleensä käy nokkien kasaamisessa. Kannattaa ehdottomasti laittaa se imunokan merkki kohilleen.
Wisecointia 810-kuutioiseksi en välttämättä suosittele, jos ei halua vaihtaa myös kaasareita.

_________________
Kun prätkistä puhutaan, niin vuodesta 1978 lähtien eli 41 vuotta ainoastaan Kawasakeja (13 kpl). Nykyisin reissu- ja käyttöpelinä ZG1200-B16.
Kaikkea v..tuilua ei kannata ottaa vakavasti!


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 5 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron
Keskustelufoorumin moottorina toimii phpBB® Forum Software © phpBB Group
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com