Kawazi.Net

Kawasakihenkisten kohtauspaikka
Tänään on Ti Touko 14, 2024 00:58

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 5 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: CV Kaasareiden toiminnasta?
ViestiLähetetty: Pe Huhti 16, 2010 12:54 
Poissa

Liittynyt: Ke Heinä 05, 2006 14:39
Viestit: 112
Paikkakunta: Kajjaani
Häiritseekö kuinka paljon kaasareiden/moottorin toimintaa se, jos kaasareiden ilmanottotorvien ja ilmansuodatin kotelon välistä pääsee ilmaa vuotamaan ns. ohi suodattimen? Itse olen asiaa jo hieman mietiskellyt. Vaikuttaako se noihin alipainejuttuihin ja kuinka paljon. Ne ilmanottotorvet eivät ihan tiivisty ilmansuodatinkoteloa vasten. Muuten ovat kyllä ehjät. Kutistuneet varmaan aikojen saatossa. Pitäisi varmaan tilata uudet. Onko ollut kellään kokemusta/ehjäys ehdotuksia?

_________________
Hyvin mennöö van menköön


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: La Huhti 17, 2010 09:49 
Poissa
Keskariguru
Keskariguru
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 06, 2005 17:52
Viestit: 3292
Paikkakunta: Siilinjärvi
vesmu kirjoitti:
Häiritseekö kuinka paljon kaasareiden/moottorin toimintaa se, jos kaasareiden ilmanottotorvien ja ilmansuodatin kotelon välistä pääsee ilmaa vuotamaan ns. ohi suodattimen? Itse olen asiaa jo hieman mietiskellyt. Vaikuttaako se noihin alipainejuttuihin ja kuinka paljon. Ne ilmanottotorvet eivät ihan tiivisty ilmansuodatinkoteloa vasten. Muuten ovat kyllä ehjät. Kutistuneet varmaan aikojen saatossa. Pitäisi varmaan tilata uudet. Onko ollut kellään kokemusta/ehjäys ehdotuksia?

Saattaa olla ika suurikin vaikutus ja eihän se koneellekaan hyvää tee, jos saa putsaamatonta ilmaa sisuksiinsa. Käytännössä noita ilmatorvia ei voi ehjätä mitenkään, joten ainoaksi korjaustavaksi jää torvien uusiminen. Meikäläisellä muuten saattaisi olla suht' pehmeät torvet ylimääräisenä jossain tallin pimennossa - eikös se pyörä ollut gpz750 -83?

_________________
Kun prätkistä puhutaan, niin vuodesta 1978 lähtien eli 45 vuotta ainoastaan Kawasakeja (14 kpl). Nykyisin reissu- ja käyttöpelinä Jörön ex-ZG1200B4:n ja Larryn yhdistelmä. Hätäkulkineena Riepulta ostettu Roope Anttoni.
Kaikkea v..tuilua ei kannata ottaa vakavasti!


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ti Huhti 20, 2010 10:29 
Poissa

Liittynyt: Ke Heinä 05, 2006 14:39
Viestit: 112
Paikkakunta: Kajjaani
Laitoin YV:tä

_________________
Hyvin mennöö van menköön


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ti Huhti 20, 2010 11:21 
Poissa
Tiedottaja
Tiedottaja

Liittynyt: Pe Joulu 09, 2005 20:49
Viestit: 1707
Paikkakunta: hyvinge
Gummikurkkujen hätäapukorvikekorjausratkaisuna voi yrittää itsevulkaniseeroituvalla teipillä kötöstelyä, usseempi kierros ja tiukalle! Ei se ainakaan huononna tilannetta. Kai... :eitajuu: Rumentaa kylläkin. :puna:

Toki kannattaa oikiat ja ehjät ostaa, jos sattuu löytämään!

:heppa:

_________________
W800 Special Edition, Parallel Twin "Pikkumöhkö" -12
***epämääräinen röykkiö KAWASAKI-osia***
***(TARJOTKAA JOTAIN KOKO LÄJÄSTÄ???***


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ti Huhti 20, 2010 13:37 
Poissa

Liittynyt: Ke Heinä 05, 2006 14:39
Viestit: 112
Paikkakunta: Kajjaani
Kiitosta vaan ehdotuksista. Ensimmäisen kerran aloin asiaa miettiä viime syksynä kun kovalla sivutuulella tulin metsän keskeltä peltoaukealle. Vedot heikenty hetkeksi ja piti enemmän punoa kaasua että kulki taas normaalisti.

_________________
Hyvin mennöö van menköön


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 5 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 5 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin moottorina toimii phpBB® Forum Software © phpBB Group
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com