Kawazi.Net

Kawasakihenkisten kohtauspaikka
Tänään on Ma Touko 06, 2024 16:14

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 2 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
ViestiLähetetty: Su Huhti 18, 2010 17:15 
Poissa

Liittynyt: Ke Maalis 25, 2009 19:40
Viestit: 5
Paikkakunta: Ruovesi
Olen hiukan pihalla että minkälaiset välykset kuuluisi olla :?

Kertokaapa mitä suosittelette noudattamaan.
Mielestäni pakopuolella pitäisi olla isompi välys :?

Turbon manuaali sanoo

imu 0,13--0,23mm
pako 0,08--0,18mm

Gpz 750 manuaali sanoo

imu 0,13--0,23mm
pako 0,13--0,23mm

Zr7 manuaali sanoo

imu 0,08--0,18mm
pako 0,08--0,18mm


Viimeksi muokannut Velho päivämäärä Ti Huhti 20, 2010 21:26, muokattu yhteensä 1 kerran

Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Su Huhti 18, 2010 23:17 
Poissa
Keskariguru
Keskariguru
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 06, 2005 17:52
Viestit: 3292
Paikkakunta: Siilinjärvi
Eiköhän Jaappanin insinööri ole miettinyt tuon asian tarkoin eli minä noudattaisin Turbossa Turbon suositusta.

_________________
Kun prätkistä puhutaan, niin vuodesta 1978 lähtien eli 45 vuotta ainoastaan Kawasakeja (14 kpl). Nykyisin reissu- ja käyttöpelinä Jörön ex-ZG1200B4:n ja Larryn yhdistelmä. Hätäkulkineena Riepulta ostettu Roope Anttoni.
Kaikkea v..tuilua ei kannata ottaa vakavasti!


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 2 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron
Keskustelufoorumin moottorina toimii phpBB® Forum Software © phpBB Group
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com