Kawazi.Net

Kawasakihenkisten kohtauspaikka
Tänään on La Huhti 27, 2024 19:39

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 5 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
ViestiLähetetty: To Kesä 30, 2011 11:17 
Poissa

Liittynyt: Su Marras 30, 2008 20:53
Viestit: 92
Paikkakunta: Helsinki
Tälläinen vika:

Ajaa lämpimäksi, startista ei lähde käyntiin, ei pyöritä kunnolla. Työntämällä lähtee hyvin käyntiin.

Odottaa että jäähtyy, starttaa hyvin.

Pitäiskö epäillä akkua vaikka kylmänä lähtee hyvin käyntiin??

_________________
Terveisin Vesa
vesa1234@hotmail.com
Z1300 81 ja 82, GPZ 750 Turbo projekti


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: To Kesä 30, 2011 17:19 
Poissa
Motorhead
Motorhead

Liittynyt: Ke Heinä 16, 2008 14:36
Viestit: 140
moi, omassa turvotuksessa ei noita ongelmia mutta kerettiläisessä Asiis vanhassa wiingissä) tuommonen oli. Eli startn laakeri kulunut rittävästi ja ankkuri ottaa kenttään kiinni, ei kylmänä muttta kuumana. Ja kuumenee tietenkin startatessa lisää. Eli startti käteen ja välyksiä toteamaan. Samalla sitten hiilet kuntoon ja kaapelit myös.

Iisimpi vika olis heikko maa tai plus kaapelikontakti eli kun starttaat niin kontakti kuumenee ja resistanssi vaan kasvaa eli syarttivirta pienenee. Mutta tämä tulis myös kylmällä koneella.

Gtrwing


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: To Kesä 30, 2011 22:25 
Poissa
Keskariguru
Keskariguru
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 06, 2005 17:52
Viestit: 3292
Paikkakunta: Siilinjärvi
kawasakiz1300_2 kirjoitti:
Tälläinen vika:

Ajaa lämpimäksi, startista ei lähde käyntiin, ei pyöritä kunnolla. Työntämällä lähtee hyvin käyntiin.

Odottaa että jäähtyy, starttaa hyvin.

Pitäiskö epäillä akkua vaikka kylmänä lähtee hyvin käyntiin??

Tuo on melkeinpä tunnusomaista Turbossa käytetylle nelihiiliselle startille. Tuon ongelmana on se ettei kuumana vääntö riitä pyöräyttämään konetta - sitten kyllä pyörittää reippaasti, jos saa kampuran pyörähtämään vaan ekan yläkuolokohdan yli. Vanhempi kuuspuolikkaissa käytetty 2-hiilinen startti on tässä suhteessa huomattavasti parempi.

_________________
Kun prätkistä puhutaan, niin vuodesta 1978 lähtien eli 45 vuotta ainoastaan Kawasakeja (14 kpl). Nykyisin reissu- ja käyttöpelinä Jörön ex-ZG1200B4:n ja Larryn yhdistelmä. Hätäkulkineena Riepulta ostettu Roope Anttoni.
Kaikkea v..tuilua ei kannata ottaa vakavasti!


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: To Heinä 07, 2011 10:19 
Poissa

Liittynyt: Pe Maalis 31, 2006 08:31
Viestit: 130
Onkohan startilla mitään tekemistä GPZ 1100 startin kanssa? Nimittäin kärsin just vastaavanlaisesta ongelmasta vuosia, kunnes kerran sitten startin purettuani huomasin, että (en muista onko siinä kaksi vai kolme käämiä) se toimi pelkästään yhdellä käämillä! Kun juotin käämit takaisin kiinni, niin johan alkoi startata!!!

_________________
Muijat ehkä jättää, mutta ilmakawa ei tienpäälle jätä!!!


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Su Elo 28, 2011 15:03 
Poissa

Liittynyt: Su Marras 30, 2008 20:53
Viestit: 92
Paikkakunta: Helsinki
Vaihdoin käytetyn startin ja tämä ongelma on historiaa. Vanhasta startista tuli aika paljon mustaa tuhkaa kun otin sen pois eli varmaan hiilet siis loppu.

_________________
Terveisin Vesa
vesa1234@hotmail.com
Z1300 81 ja 82, GPZ 750 Turbo projekti


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 5 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 18 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron
Keskustelufoorumin moottorina toimii phpBB® Forum Software © phpBB Group
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com