Kawazi.Net

Kawasakihenkisten kohtauspaikka
Tänään on Su Huhti 28, 2024 15:34

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 52 viestiä ]  Mene sivulle 1, 2  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: 750 LTD -81 läjäysongelmia
ViestiLähetetty: Ma Heinä 04, 2011 20:33 
Poissa

Liittynyt: Ti Syys 21, 2010 19:48
Viestit: 43
Paikkakunta: Muhos
Koittelen tuossa läjäillä kyseistä peliä ja muutamia probleemia tuli matkan varrella, joten tarvitsisin apuja ammattilaisilta seuraaviin ongelmiin.
Etujarrujen ilmauksessa ongelmia.
Kahva painuu pohjaan ja sylkee täyttösäiliön taaemmasta reiästä nestettä ilmaan. Kahva menee pohjaan ja olen laskenut kyllä nestettä läpi aika reilusti.
En löydä paikaa mihin kiinnitetään vilkkujen toiminta yksikkö (turn signal operation unit) ja startin solenoidi. Kuvia jos vielä jollain olisi.
Auttakkee....


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ti Heinä 05, 2011 07:26 
Poissa
Waatturi
Waatturi
Avatar

Liittynyt: La Helmi 10, 2007 14:49
Viestit: 2579
Paikkakunta: Kausala
karipaa kirjoitti:
Etujarrujen ilmauksessa ongelmia.
Kahva painuu pohjaan ja sylkee täyttösäiliön taaemmasta reiästä nestettä ilmaan. Kahva menee pohjaan ja olen laskenut kyllä nestettä läpi aika reilusti.

??

Nyt en saa otetta mistä on kyse... Kuva vois auttaa asiaa

karipaa kirjoitti:
En löydä paikaa mihin kiinnitetään vilkkujen toiminta yksikkö (turn signal operation unit)


Oikealla puolella sivukopan takana?

_________________
550 LTD -83 poistunut keskuudesta sekä 400 LTD -83
"Si vis pacem, para bellum"


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ti Heinä 05, 2011 17:04 
Poissa

Liittynyt: Ti Syys 21, 2010 19:48
Viestit: 43
Paikkakunta: Muhos
Liitteet:
Tiedoston kommentti: Tässäpäs kuva siitä oikeasta puolesta. En vain ymmärrä mihin kohti ne kiinnitetään
HPIM2155.JPG
HPIM2155.JPG [ 238.28 KiB | Katsottu 17683 kertaa ]
Liitteet:
Tiedoston kommentti: Tuosta oikean puoleisesta reistä nestettä suihkuaa
HPIM2154.JPG
HPIM2154.JPG [ 233.13 KiB | Katsottu 17683 kertaa ]


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ti Heinä 05, 2011 17:30 
Poissa
Waatturi
Waatturi
Avatar

Liittynyt: La Helmi 10, 2007 14:49
Viestit: 2579
Paikkakunta: Kausala
karipaa kirjoitti:
Etujarrujen ilmauksessa ongelmia.
Kahva painuu pohjaan ja sylkee täyttösäiliön taaemmasta reiästä nestettä ilmaan. Kahva menee pohjaan ja olen laskenut kyllä nestettä läpi aika reilusti.


Mäntä ei liiku kuin tuossa reikien välissä, ei ohita sitä toista öljyreikää. Eli kaikki puristuspaine pakenee takas säiliöön.

Pura ja katso mikä jumittaa.

karipaa kirjoitti:
En löydä paikaa mihin kiinnitetään vilkkujen toiminta yksikkö (turn signal operation unit)
Auttakkee....


Saisko tästä kuvan (turn signal operation unit)... Otan omastani hetikohta (tänään/huomenna) kuvan ja liitän tähän josko ois samanmoinen

_________________
550 LTD -83 poistunut keskuudesta sekä 400 LTD -83
"Si vis pacem, para bellum"


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ti Heinä 05, 2011 18:04 
Poissa
Waatturi
Waatturi
Avatar

Liittynyt: La Helmi 10, 2007 14:49
Viestit: 2579
Paikkakunta: Kausala
No niin kävin sotkemassa kädet (ja näköjään näppiksenkin, kamerasta puhumattakaan...)

Tässä vasen poski omasta 550 LTD mallin keksinnöstä.
Ainoastaan Fuse box, eli sulakerasia.

Vasen poski

Eli ei mitään uutta. (Eli ruosteessakin näemmä)


Oikea puoli.
Vähän etäisyyttä...

...lähempää...

...löytyy tämä...

...ja oli tuolla kiinni.

_________________
550 LTD -83 poistunut keskuudesta sekä 400 LTD -83
"Si vis pacem, para bellum"


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ti Heinä 05, 2011 18:19 
Poissa

Liittynyt: Ti Syys 21, 2010 19:48
Viestit: 43
Paikkakunta: Muhos
Elikkäs lähen jarruja purkamaan....
Mulla varmaan puuttuu joku rauta tuosta oikealta puolelta, koska siellä ei ole kuin yksi ainoa pultin reikä?
Kiitokset käsien sotkemisesta


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ti Heinä 05, 2011 18:31 
Poissa
Waatturi
Waatturi
Avatar

Liittynyt: La Helmi 10, 2007 14:49
Viestit: 2579
Paikkakunta: Kausala
Samahan se onko tuo kahdella vai yhdellä ruuvilla kiinni. Äijät pistää jesarilla, surrilla ja nippusiteellä. Kunhan ei roiku johtojensa varassa.

_________________
550 LTD -83 poistunut keskuudesta sekä 400 LTD -83
"Si vis pacem, para bellum"


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ti Heinä 05, 2011 20:08 
Poissa

Liittynyt: Ti Syys 21, 2010 19:48
Viestit: 43
Paikkakunta: Muhos
Tehään kuitenkin niille jonkinlainen teline raudasta. Mulla hiukan erilailla laitettu nuo vermeet IC yksikkö on akkukotelon alla jne.
Pääsylinterin mäntä näytti olevan ihan OK. Mitenkähän tuo neste kulkee noiden reikien ja männän välistä? Onko siellä jokin pienempi reikä/kulkuportti tuon taaemman männän takaa, vai mitenhän lie neste etenee?


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ti Heinä 05, 2011 20:15 
Poissa
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 06, 2005 15:18
Viestit: 682
Paikkakunta: Posio
Joskus mäntä ei palaa tarpeeksi taakse jarrusäiliössä,tarkista että kahvan ja männän välissä on löysää kun kahva on vapaana.

_________________
Voiman väri on vihreä.
Kawasaki kz1300 -79 x3
Kawasaki kz1300-80
Suzuki gsx1400 -04


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ti Heinä 05, 2011 20:19 
Poissa

Liittynyt: Ti Kesä 13, 2006 08:53
Viestit: 1218
Paikkakunta: Turku
Liitteet:
Picture 3.png
Picture 3.png [ 90.6 KiB | Katsottu 17655 kertaa ]
Hyvä paikka tarkistaa räjäytyskuvat on http://www.kawasaki.com alta löytyvä parts diagrams (ei voi antaa suoraa linkkiä, sessiokohtaisia)
mutta osat ovat kokonaisuuksina, välillä vaikea tietää mikä löytyy mistäkin ja miten eri kokonaisuudet liitetään toisiinsa.

nimen perusteella saattaisi osa 11034B olla vielä laatikossa?
11034-1967 BRACKET,SELF CANCEL U

(kuvat/osat
http://www.kawasaki.com:
vasemmalta owner info
sen alta parts diagrams
sitten motorcycle
sitten pyörän haku (itse laitan pelkän vuosimallin, koska tässäkin koneen koko olikin listalla 740)
valitaan listasta oikea oma pyörä (jenkki nimellä)
ja vielä kerran valitaan parts diagrams
> koneesta ja selaimesta riippuen pitäisi aueta uusi ikkuna jossa pääsee eri osaryhmiin selailemaan)

_________________
GPZ 1100 A1 1983


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ti Heinä 05, 2011 20:38 
Poissa
Waatturi
Waatturi
Avatar

Liittynyt: La Helmi 10, 2007 14:49
Viestit: 2579
Paikkakunta: Kausala
^ otetaas jutun juuresta kiinni ku rupes häiritseen oma kikotin.

Ollut pari vuotta sitten automaattinen vilkun palauttaja, toissa talvena kyseinen operaatio oli hävinnyt. Ei palauta enään automaattisesti, oisko vika tuolla mustassa boksissa?

Oisko kellään tietoo? Vilkkunappi on putsattu, myös se valitsin jossa on Manual/Automatic/Hazard

_________________
550 LTD -83 poistunut keskuudesta sekä 400 LTD -83
"Si vis pacem, para bellum"


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: La Heinä 09, 2011 20:15 
Poissa

Liittynyt: Ti Syys 21, 2010 19:48
Viestit: 43
Paikkakunta: Muhos
Ainaskin mun käsikirjan mukaan tuo boxi on ikuinen, joten vika voi olla kiekkamittarissa. Kirja neuvoi irroittamaan etulampun takaa 4 osaisesta pistokkeesta vihreän johdon ja se tulee sieltä kierroslukumittarilta. Jos se on kunnossa, niin vika on kiekkamittarissa ja se täytyy uusia.
Oisko joku ystävällinen ja kurkkais omaa masinaansa ja kattois näkyykö etujarrujen pääsylinterin (tuossa ylempänä olevassa kuvassa on mallia) vasemmalla olevasta reiästä männän osa. Mulla näkyy siitä alumiinista männän vartta.
TeroK kertoi, jotta mäntä voi päästä liian kauas. Mistä se johtuu?
Voiko sitä jotenkin estää ja mitenkä se mäntä oikeasti liikkuu tuossa välissä?
Ei nimittäin saa etujarruja kuntoon......


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: La Heinä 09, 2011 21:48 
Poissa
Waatturi
Waatturi
Avatar

Liittynyt: La Helmi 10, 2007 14:49
Viestit: 2579
Paikkakunta: Kausala
Jarrukahva

Jarrukahva

service manualista (kz 500 four) mutta toimintaperiaate on sama...

Oisko noista apuja?

Onko jarrusylinterit ok sillä alhaalla levyissä? Mäntä liikkuu jne.?
Nestettä tulee alas asti ja ilmaa ei ole järjestelmässä?
Veikkaisin jonkun sortin roskaa tuolla yläpäässä joka estää nesteen liikkumisen banjopulteilta eteenpäin.

Vähä vaikia neuvoo näin näppiksen välityksellä, itekki olin hippasen pulassa ton omani kans keväällä -07 :puna:

_________________
550 LTD -83 poistunut keskuudesta sekä 400 LTD -83
"Si vis pacem, para bellum"


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Su Heinä 10, 2011 12:16 
Poissa

Liittynyt: Ti Syys 21, 2010 19:48
Viestit: 43
Paikkakunta: Muhos
Kaikki osat käyetty auki ja kunnostettu.
Nestettä tulee alas asti.
Onko muuten kuinka vaikea sitten ilmata?
Oisko johonkin jäänyt ilmakupla joka haittaa nesteen liikkumista?


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Su Heinä 10, 2011 16:33 
Poissa
Waatturi
Waatturi
Avatar

Liittynyt: La Helmi 10, 2007 14:49
Viestit: 2579
Paikkakunta: Kausala
Hankala on ilmata normitapaa, menee hermo (ja tupakkaa jos on tupakki ihmisiä)

Kokeileppa näin.
- Kansi ylhäältä auki
- Kiilaa jarrukahva "puoliksi auki asentoon"
- Jarrunestettä apteekkiruutalla alhaalta ylöspäin
- Avaa ilmausruuvi ja paina HITAASTI jarrunestettä nipasta sisään.
- Nippa kiinni
- Avaa nippa ja uus ruutallinen nestettä nipasta sisään
etc....

- Niin kauan kun yläsäiliöön tulee nestettä jatka näin, H I T A A S T I mutta varmasti neste työntää mahdolliset ilmakuplat edellään ylöspäin.

Kupla liikkuu helpommin ylös kuin tulee alas.

_________________
550 LTD -83 poistunut keskuudesta sekä 400 LTD -83
"Si vis pacem, para bellum"


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ti Heinä 12, 2011 22:09 
Poissa

Liittynyt: Pe Elo 28, 2009 18:46
Viestit: 35
Paikkakunta: rovaniemi
eli alapään sylinterit oli ok? Joskus oli samanmoista ongelmaa et kahva meni pohjaan asti ja ilmaukset ei vaikuttanu mitään...syynä oli et alapään sylinterit oli jumittaneet jostain syystä eikä puristaneet kunnolla levyä


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ke Heinä 13, 2011 19:39 
Poissa

Liittynyt: Ti Syys 21, 2010 19:48
Viestit: 43
Paikkakunta: Muhos
Kaikki on tosiaan purettu ja putsattu sekä laitettu orderiin.
Tässä nyt reilu viikko ilamailtu ja kahva painuu "vain" puoliväliin. Koko ajan tullee pieniä ilmakuplia nesteen mukana. Jarrut toimii kyllä, mutta en uskalla niihin vielä luottaa (kun painuu kahva niin syvään). Tuo edelleen ihmetyttää tuo taaeamman reiän kautta tuleva neste kupla, jotta mistä se johtuu. Onko se mitä varten?


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ke Heinä 13, 2011 20:01 
Poissa
Keskariguru
Keskariguru
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 06, 2005 17:52
Viestit: 3292
Paikkakunta: Siilinjärvi
Kawa LTD kirjoitti:
Hankala on ilmata normitapaa, menee hermo (ja tupakkaa jos on tupakki ihmisiä)

Kokeileppa näin.
- Kansi ylhäältä auki
- Kiilaa jarrukahva "puoliksi auki asentoon"
- Jarrunestettä apteekkiruutalla alhaalta ylöspäin
- Avaa ilmausruuvi ja paina HITAASTI jarrunestettä nipasta sisään.
- Nippa kiinni
- Avaa nippa ja uus ruutallinen nestettä nipasta sisään
etc....

- Niin kauan kun yläsäiliöön tulee nestettä jatka näin, H I T A A S T I mutta varmasti neste työntää mahdolliset ilmakuplat edellään ylöspäin.

Kupla liikkuu helpommin ylös kuin tulee alas.

Itse tein ZG:N etujarrujen kanssa teräspunosletkujen vaihdon yhteydessä niin, että säiliö täyteen jarrunestettä, ilmauruuvi auki ja apteekkiruutalla imetään nesteet jarrusatulaan - kannattaa vain pitää huoli siitä, ettei säiliö pääse tyhjäksi. Tämän jälkeen ilmausruuvi kiinni, ruutta irti sekä vielä varmuuden välttämiseksi pari normaalia ilmausta.

_________________
Kun prätkistä puhutaan, niin vuodesta 1978 lähtien eli 45 vuotta ainoastaan Kawasakeja (14 kpl). Nykyisin reissu- ja käyttöpelinä Jörön ex-ZG1200B4:n ja Larryn yhdistelmä. Hätäkulkineena Riepulta ostettu Roope Anttoni.
Kaikkea v..tuilua ei kannata ottaa vakavasti!


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ke Heinä 13, 2011 20:51 
Poissa

Liittynyt: Ti Helmi 14, 2006 21:03
Viestit: 56
Paikkakunta: Tuusula
Mitä nestettä laitoit. Itse laitoin dot 5.1 nestettä ja kahva tuntuu pehmeeltä mutta jarrut ihan helvetin hyvät ja tunnokkaat. Jos noi 5.1 nesteet laittaa niin pitää putsata koko järjestelmä hyvin. Kun eivät ole kuulemma keskenään sopivia dot4/dot5 nesteiden kanssa. Noi 5.1 nesteet ovat kuulemma ikuisia? Kaiketikki jotain silikoni pohjaisia eivätkä kerää vettä.


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ke Heinä 13, 2011 21:45 
Poissa

Liittynyt: Ti Kesä 13, 2006 08:53
Viestit: 1218
Paikkakunta: Turku
DOT 5 on silikonipohjainen, yleensä "hassun" väristä vaikka violettia

DOT 3, DOT 4, ja DOT 5.1 (vaikka sekin pohjautuukin hieman eri aineeseen kuin 3 ja 4 glykolipohjaiset) sekoittuu keskenään eikä puuroonnu, DOT 5:sta ei saa sotkea muihin, eikä ilman täydellistä puhdistusta muiden tilalle, eikä sitä käyttävän jarrujärjestelmän kumit yleensä kestä muita nesteitä.

Mutta, jeps, tuon numeroinnin keksijää voisi potkaista arkaan paikkaan...

_________________
GPZ 1100 A1 1983


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: To Heinä 14, 2011 15:24 
Poissa

Liittynyt: Ti Syys 21, 2010 19:48
Viestit: 43
Paikkakunta: Muhos
Ihan on normi 4 nestettä.
Minkähänlainen tuo kaikkien mainostama apteekkiruutta on?


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: To Heinä 14, 2011 20:11 
Poissa
Waatturi
Waatturi
Avatar

Liittynyt: La Helmi 10, 2007 14:49
Viestit: 2579
Paikkakunta: Kausala
karipaa kirjoitti:
Ihan on normi 4 nestettä.
Minkähänlainen tuo kaikkien mainostama apteekkiruutta on?

ruisku

Tällänen, mihin mahtuu tuollainen noin 5 mm muoviletkun pätkä kärsään kiinni...

_________________
550 LTD -83 poistunut keskuudesta sekä 400 LTD -83
"Si vis pacem, para bellum"


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: To Heinä 14, 2011 20:19 
Poissa
Waatturi
Waatturi
Avatar

Liittynyt: La Helmi 10, 2007 14:49
Viestit: 2579
Paikkakunta: Kausala
karipaa kirjoitti:
Kaikki on tosiaan purettu ja putsattu sekä laitettu orderiin.
Tässä nyt reilu viikko ilamailtu ja kahva painuu "vain" puoliväliin. Koko ajan tullee pieniä ilmakuplia nesteen mukana. Jarrut toimii kyllä, mutta en uskalla niihin vielä luottaa (kun painuu kahva niin syvään). Tuo edelleen ihmetyttää tuo taaeamman reiän kautta tuleva neste kupla, jotta mistä se johtuu. Onko se mitä varten?

Sieltä tulee "mikrokuplaa"... Sellasta saa aikaseks ku ravistaa sitä jarruneste pulloa (varsinainen killeri ku ravistelee niitä pulloja kaupan hyllyssä), mutta todennäköisesti siellä on banjopulttien takana pientä ilmakuplaa joka tulee ajan myötä pois.

Männän liike on pieni ja se ilmakupla (ja neste) liikkuu huomattavasti hitaammin kuin esim autoissa kun jarruja ilmataan. Autossa jarrupoljin liikkuu pidemmän matkan ja siirtää sitä nestettä huomattavasti isomman määrän (ja ilmakuplia) kerrallaan.

Nappaako etunen "terävästi" kiinni niihin paloihin? Eli saatko lukkojarrutusta aikaiseksi vai meneekö "ABS" meiningillä hitaasti hiljentyen?

_________________
550 LTD -83 poistunut keskuudesta sekä 400 LTD -83
"Si vis pacem, para bellum"


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Pe Heinä 15, 2011 15:11 
Poissa

Liittynyt: Ti Syys 21, 2010 19:48
Viestit: 43
Paikkakunta: Muhos
On vielä pukeilla koko masiina.
Käyn ostaan tuon ruutan ja testaan.
Tuntuu kyllä että ottaa kunnolla kiinni ja letkutkin heiluu, kun jarrukahvaa painaa.


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Pe Heinä 15, 2011 20:17 
Poissa
Waatturi
Waatturi
Avatar

Liittynyt: La Helmi 10, 2007 14:49
Viestit: 2579
Paikkakunta: Kausala
karipaa kirjoitti:
On vielä pukeilla koko masiina.
Käyn ostaan tuon ruutan ja testaan.
Tuntuu kyllä että ottaa kunnolla kiinni ja letkutkin heiluu, kun jarrukahvaa painaa.

Kumiletku joustaa, varmaankin tuo on syynä että tulee se "ylimääräinen" pehmeys siihen kahvaan? Vaihdappa uudet ellei oikein teräspunos sellaiset. Noin 50 € kustantaa?

_________________
550 LTD -83 poistunut keskuudesta sekä 400 LTD -83
"Si vis pacem, para bellum"


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: La Heinä 16, 2011 11:04 
Poissa
Keskariguru
Keskariguru
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 06, 2005 17:52
Viestit: 3292
Paikkakunta: Siilinjärvi
Kawa LTD kirjoitti:
karipaa kirjoitti:
On vielä pukeilla koko masiina.
Käyn ostaan tuon ruutan ja testaan.
Tuntuu kyllä että ottaa kunnolla kiinni ja letkutkin heiluu, kun jarrukahvaa painaa.

Kumiletku joustaa, varmaankin tuo on syynä että tulee se "ylimääräinen" pehmeys siihen kahvaan? Vaihdappa uudet ellei oikein teräspunos sellaiset. Noin 50 € kustantaa?

Taas Kawa LTD vei sanat suustani. Itse laitoin juuri Hiflexin teräspunosletkut ja jopa hävisi pehmeys jarrukahvasta. Ja letkut kannattaa laittaa tuplaletkuina eli omat letku kummallekin jarrulle ylhäältä asti - ilmaus helpottuu huomattavasti, kun ei ole jakotukkia välissä.

_________________
Kun prätkistä puhutaan, niin vuodesta 1978 lähtien eli 45 vuotta ainoastaan Kawasakeja (14 kpl). Nykyisin reissu- ja käyttöpelinä Jörön ex-ZG1200B4:n ja Larryn yhdistelmä. Hätäkulkineena Riepulta ostettu Roope Anttoni.
Kaikkea v..tuilua ei kannata ottaa vakavasti!


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: La Heinä 16, 2011 20:13 
Poissa

Liittynyt: Ti Syys 21, 2010 19:48
Viestit: 43
Paikkakunta: Muhos
Elikkäs läjätään masiina loppuun ja katotaan.
Testataan ja ja jos ei etujarrut toimi, niin hommataan nuo punosletkut.
Ruutalla vedettäessä ei tullut ilmaa. Ainostaan nestettä.
Masiinasta tullee vihreä, muttei niinkuin TeroK sanoo, jotta voimana väri on vihreä (tässä ei taira olla voimaa) ihan on perus kauraa.


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: La Heinä 16, 2011 20:18 
Poissa
Waatturi
Waatturi
Avatar

Liittynyt: La Helmi 10, 2007 14:49
Viestit: 2579
Paikkakunta: Kausala
karipaa kirjoitti:
Masiinasta tullee vihreä, muttei niinkuin TeroK sanoo, jotta voimana väri on vihreä (tässä ei taira olla voimaa) ihan on perus kauraa.

Voimaakin on monenlaista... :tooth: Hallittua ja hallitsematonta, pienilläkin tehoilla pääsee kortistaan (ja hengestään).

Tämä ei ollut kehoitus kokeilemaan miten se lähtee lapasesta :toks:

_________________
550 LTD -83 poistunut keskuudesta sekä 400 LTD -83
"Si vis pacem, para bellum"


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ke Elo 17, 2011 18:41 
Poissa

Liittynyt: Ti Syys 21, 2010 19:48
Viestit: 43
Paikkakunta: Muhos
jepulis tänään päästiin testaamaan masiinan sähköt. Kaikki toimii . JEE.
Nyt huomasin, jotta ilmansuodattimen päälle tuleva kierretävä osa oli rikki, joten jos jollakulla olisi sellainen ylimääräisenä, niin voisin sen lunastaa pois. Vielä pitäisi tehdä pieni varaosa tilaus, jotta pääsee testaamaan mitenkäs se oikein pelittää, mutta lupaavalta näyttää.


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ke Elo 17, 2011 18:59 
Poissa
Waatturi
Waatturi
Avatar

Liittynyt: La Helmi 10, 2007 14:49
Viestit: 2579
Paikkakunta: Kausala
^ jokos etujarrut pelittää?

_________________
550 LTD -83 poistunut keskuudesta sekä 400 LTD -83
"Si vis pacem, para bellum"


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 52 viestiä ]  Mene sivulle 1, 2  Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 22 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin moottorina toimii phpBB® Forum Software © phpBB Group
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com