Kawazi.Net

Kawasakihenkisten kohtauspaikka
Tänään on La Huhti 27, 2024 18:17

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 7 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
ViestiLähetetty: Su Elo 28, 2011 15:02 
Poissa

Liittynyt: Su Marras 30, 2008 20:53
Viestit: 92
Paikkakunta: Helsinki
Moi
tämmöinen ilmiö ajaa 20-30 km, muutama kunnon kaasutus, sitten 1-2 km normaalia ajoa ja sammuu kerrasta. Odottelee vähän aikaa lähtee käyntiin. Starttaa hyvin koko ajan. Mitenkäs tässä on bensansyöttä, muut mopon on kaasutinmalleja jotka varoittaa jos bensa meinaa loppua. Vaihdoin nimittäin bensansuodattimen ja tuli mieleen että se ei sitten laske tarpeeksi läpi.

Mitenkä asiaa voisi tutkia? Bensansuodatin pois välistä? En tiedä pitäisi sellaista olla tämä on siis ylimääräinen suodatin, ei se bensatankissa hanan yhteydessä oleva.

_________________
Terveisin Vesa
vesa1234@hotmail.com
Z1300 81 ja 82, GPZ 750 Turbo projekti


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Su Elo 28, 2011 15:52 
Poissa
Waatturi
Waatturi
Avatar

Liittynyt: La Helmi 10, 2007 14:49
Viestit: 2579
Paikkakunta: Kausala
kawasakiz1300_2 kirjoitti:
Bensansuodatin pois välistä? En tiedä pitäisi sellaista olla tämä on siis ylimääräinen suodatin, ei se bensatankissa hanan yhteydessä oleva.

Tuosta vois lähteä. Kyllä yksi sihti riittää, siis se joka on tankissa.

_________________
550 LTD -83 poistunut keskuudesta sekä 400 LTD -83
"Si vis pacem, para bellum"


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Su Elo 28, 2011 21:40 
Poissa
Keskariguru
Keskariguru
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 06, 2005 17:52
Viestit: 3292
Paikkakunta: Siilinjärvi
Kawa LTD kirjoitti:
kawasakiz1300_2 kirjoitti:
Bensansuodatin pois välistä? En tiedä pitäisi sellaista olla tämä on siis ylimääräinen suodatin, ei se bensatankissa hanan yhteydessä oleva.

Tuosta vois lähteä. Kyllä yksi sihti riittää, siis se joka on tankissa.

Paitsi, että nyt puhutaan GPZ750 Turbosta, joka on ruiskupeli ja vaatii ehdottomasti tuon toisen suodattimen ja sen pitää olla tarpeeksi virtaava ruiskupeliin tarkoitettu. Toinen ongelman syy saattaisi olla sytytyspuolella kärjettömän PickUpit, jotka katkovat lämmetessään liikaa.

_________________
Kun prätkistä puhutaan, niin vuodesta 1978 lähtien eli 45 vuotta ainoastaan Kawasakeja (14 kpl). Nykyisin reissu- ja käyttöpelinä Jörön ex-ZG1200B4:n ja Larryn yhdistelmä. Hätäkulkineena Riepulta ostettu Roope Anttoni.
Kaikkea v..tuilua ei kannata ottaa vakavasti!


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Su Syys 04, 2011 18:45 
Poissa

Liittynyt: Su Marras 30, 2008 20:53
Viestit: 92
Paikkakunta: Helsinki
Moi otin suodattimen testissä pois, ei vaikutusta. Pari testiä lisää sama ilmiö, jos ajaa hissukseen pääsee 40-70 km, kun antaa hanaa kunnolla niin 5-10 km. Sitten pitää odottaa 30-40 min ja taas mennään. Lähtee startista käyntiin. Eli joku juttu lämpenee.

Miten noita PickUppeja mittailllaan, missä ne ovat? Onko niillä joku varaosanumero? Koitin etsiä niitä Kawasaki 750 Turbon Service Manualiista, en löytänyt. Onko niistä juttua siitä 750 Base Manualissa?
Onko joku pääkaupunkiseudulla joka osaa ne laittaa kerralla kuntoon?

_________________
Terveisin Vesa
vesa1234@hotmail.com
Z1300 81 ja 82, GPZ 750 Turbo projekti


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Su Syys 04, 2011 19:10 
Poissa

Liittynyt: Su Loka 15, 2006 16:19
Viestit: 236
Paikkakunta: Raisio
[quote="kawasakiz1300_2"]Moi otin suodattimen testissä pois, ei vaikutusta. Pari testiä lisää sama ilmiö, jos ajaa hissukseen pääsee 40-70 km, kun antaa hanaa kunnolla niin 5-10 km. Sitten pitää odottaa 30-40 min ja taas mennään. Lähtee startista käyntiin.




Oletko kokeillu pyörän sammuttua et avaat tankin korkin ja yrität sit käyntiin.
Jollei saa korvaus ilmaa,itellä oli joskus kyseinen vika pyörä sammahteli omia aikojaan.
tankin ilma reikä tukossa.


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Su Syys 11, 2011 11:59 
Poissa

Liittynyt: Su Marras 30, 2008 20:53
Viestit: 92
Paikkakunta: Helsinki
Moi ei ollut bensatankin korkki, edelleen kun ajaa kuumaksi niin sitten sammuu ja saa odotella 30-40 min. Sitten lähtee startista.

_________________
Terveisin Vesa
vesa1234@hotmail.com
Z1300 81 ja 82, GPZ 750 Turbo projekti


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Su Syys 11, 2011 13:57 
Poissa
Waatturi
Waatturi
Avatar

Liittynyt: La Helmi 10, 2007 14:49
Viestit: 2579
Paikkakunta: Kausala
Oiskohan "Räksän" mustassa Gpz:ssa ollu samaa oiretta männä vuosina? Räksä osaa kertoa tarkemmin miten korjaantui.

_________________
550 LTD -83 poistunut keskuudesta sekä 400 LTD -83
"Si vis pacem, para bellum"


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 7 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 15 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin moottorina toimii phpBB® Forum Software © phpBB Group
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com