Kawazi.Net

Kawasakihenkisten kohtauspaikka
Tänään on Pe Kesä 28, 2024 07:48

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 6 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Ltd 750-83
ViestiLähetetty: To Touko 04, 2006 14:09 
Poissa

Liittynyt: Ti Touko 02, 2006 12:49
Viestit: 1
Paikkakunta: MUURAME
tuota aloin varmistelemaan että tarviikos tässä ( ltd 750 -83)käyttää bensan sekaan laitettavia lisäaineita, vai meneekös 98:lla? :?


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Touko 04, 2006 14:40 
Poissa

Liittynyt: Su Joulu 04, 2005 11:38
Viestit: 712
Paikkakunta: helsinki
ohjekirjan mukaan ei tartte. mutta ei kai siitä haittakaan ole...väittävät että kestää imuvenojen seetit ja lautaset pitempään jos käyttää,mutta ei ole vissiin näyttöä moisesta.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Pe Touko 05, 2006 03:39 
Poissa
Keskariguru
Keskariguru
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 06, 2005 17:52
Viestit: 3292
Paikkakunta: Siilinjärvi
lewis kirjoitti:
ohjekirjan mukaan ei tartte. mutta ei kai siitä haittakaan ole...väittävät että kestää imuvenojen seetit ja lautaset pitempään jos käyttää,mutta ei ole vissiin näyttöä moisesta.

No, eipä kai haittaa - paitsi rahallista :P Itse olen todennut, että orkkis kone toimii hyvin 95:lla ilman mitään lisämömmöjä eikä ole ilmennyt seetien tai lautasten epätavallisen nopeaa kulumista.

_________________
Kun prätkistä puhutaan, niin vuodesta 1978 lähtien eli 45 vuotta ainoastaan Kawasakeja (14 kpl). Nykyisin reissu- ja käyttöpelinä Jörön ex-ZG1200B4:n ja Larryn yhdistelmä. Hätäkulkineena Riepulta ostettu Roope Anttoni.
Kaikkea v..tuilua ei kannata ottaa vakavasti!


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Pe Touko 05, 2006 08:51 
Poissa

Liittynyt: Su Joulu 04, 2005 11:38
Viestit: 712
Paikkakunta: helsinki
niin..pitäis tehdä tutkimus: toisella ajettaisiin 30tkm ja ilman lisäainetta ja toisella lisäaineen kanssa..ja katsottaisiin välykset. vanhassa 750 LTD:ssä imuvenojen välykset pieneni kaksikertaa nopeammin kuin z1100a:ssa jotta mistäköhän tuokin johtuu? Materiaali? pakopuoli pysyi samassa.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Pe Touko 05, 2006 09:11 
Poissa
Kawioso
Kawioso

Liittynyt: Ma Joulu 05, 2005 09:00
Viestit: 1439
Paikkakunta: Karkkila
Alkuperäiset venat taitaa olla sutta. Mullakin GT:n imuvenat oli finito kun mittarissa oli 31000 (sakemannin ajama tai ruuvaama :lol: ). Laitoin tarvikevenat ja yli 30000 ajon jälkeen vain yhdessä muutos luokkaa 0,02mm eli sama liuska meni vielä, mutta pikkuisen hirtti. Pakopuolella ei mitään muutosta. 98 oli gaso koko ajan.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Pe Touko 05, 2006 09:40 
Poissa
Keskariguru
Keskariguru
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 06, 2005 17:52
Viestit: 3292
Paikkakunta: Siilinjärvi
jiikoo kirjoitti:
Alkuperäiset venat taitaa olla sutta. Mullakin GT:n imuvenat oli finito kun mittarissa oli 31000 (sakemannin ajama tai ruuvaama :lol: ). Laitoin tarvikevenat ja yli 30000 ajon jälkeen vain yhdessä muutos luokkaa 0,02mm eli sama liuska meni vielä, mutta pikkuisen hirtti. Pakopuolella ei mitään muutosta. 98 oli gaso koko ajan.

Alkuperäiset imuvenat eivät kulu loppuun 31 tonnissa - jos tuohon laittaa sen 1:n eteen, sitten voi jo kuluakin. Itse ajoin koko viime kesän eli 30 tkm GeeTeellä eikä imuvenojen välykset muuttuneet mihinkään.

_________________
Kun prätkistä puhutaan, niin vuodesta 1978 lähtien eli 45 vuotta ainoastaan Kawasakeja (14 kpl). Nykyisin reissu- ja käyttöpelinä Jörön ex-ZG1200B4:n ja Larryn yhdistelmä. Hätäkulkineena Riepulta ostettu Roope Anttoni.
Kaikkea v..tuilua ei kannata ottaa vakavasti!


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 6 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin moottorina toimii phpBB® Forum Software © phpBB Group
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com