Kawazi.Net

Kawasakihenkisten kohtauspaikka
Tänään on To Heinä 04, 2024 16:43

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 15 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
ViestiLähetetty: To Huhti 13, 2006 10:49 
Poissa

Liittynyt: Pe Joulu 09, 2005 17:54
Viestit: 15
Paikkakunta: Haukipudas
Kansi remppa tehty ja nyt pitäs saada gpz käyntiin. Ajoitus merkit pitäs olla kohdallaan. Imupuolella IN kannen reunan tasalla, pakopuolella z7ex reunan tasalla. Alapäässä f merkissä. Kipinä tulee joka tulpalle. Kone hörähtää mukavasti kun lorauttaa tulpan reijästä bensaa. Muuten ei vaikka kuinka sahaa. Tuntus että bensan saannissa ongelmaa. kaasareille asti kyllä tulee, kun tyhjentää kammiot. Tankki ollu talven kylmässä, joten oisko kondensoitunu vettä? Mistä lähteä hekemaan vikaa? Auttakaahan viisaammat. :roll:

_________________
mopona GPZ-750 -83


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: To Huhti 13, 2006 10:55 
Poissa

Liittynyt: Su Joulu 04, 2005 11:38
Viestit: 712
Paikkakunta: helsinki
marlah kirjoitti:
Alapäässä f merkissä.



kampuran päässä oleva "T 1-4 " pitää olla merkkiviivan kanssa kohdakkain. onkohan varmasti näin... ketjun "0" pinni kannentasossa pakopuolella ja siitä laskien 45 ja 46 väliin pitäis osua imupuolen IN - merkki. onko tulpanjohdot oikein?jo pitäis hörähtää.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Huhti 13, 2006 11:28 
Poissa
Keskariguru
Keskariguru
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 06, 2005 17:52
Viestit: 3292
Paikkakunta: Siilinjärvi
Niinkuin Lewis jo sanoikin alapää pitää olla T 1-4 merkissä eli reunapytyt yläkuolokohdassa. F-merkki on sytytyksen ennakkomerkki eli jos ajoittaa nokat sen mukaan, niin 10 astetta vikaan menee. Tuosta pakopuolen ajoituksesta vielä sen verran, että se 7EX merkki tiivistepinnan tasolle jolloin 0-pinni on pikkaisen tuon viivan alapuolella - ks. alla oleva kuva
[img]http://www.iki.fi\mikko.j.haaranen\kuvat\nokkien_ajoitus.jpg[/img]

_________________
Kun prätkistä puhutaan, niin vuodesta 1978 lähtien eli 45 vuotta ainoastaan Kawasakeja (14 kpl). Nykyisin reissu- ja käyttöpelinä Jörön ex-ZG1200B4:n ja Larryn yhdistelmä. Hätäkulkineena Riepulta ostettu Roope Anttoni.
Kaikkea v..tuilua ei kannata ottaa vakavasti!


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Huhti 13, 2006 11:40 
Poissa

Liittynyt: Pe Joulu 09, 2005 17:54
Viestit: 15
Paikkakunta: Haukipudas
Kylläpä tuo taitaa olla sitte tuon 10 astetta pielessä. Alapää on nimittäin tuossa f merkissä. Yläpää pitäs olla ihan OK. Haynesin oppaasta kattelin. Joku lukihäiriö näkyy sitten sattuneen. :evil:

_________________
mopona GPZ-750 -83


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: La Huhti 15, 2006 09:18 
Poissa

Liittynyt: Pe Joulu 09, 2005 17:54
Viestit: 15
Paikkakunta: Haukipudas
Elikkä tarkistetaan vielä tuo merkki ennen kuin laitetaan läjään. Tarkoitetaanko tuolla T1.4 merkillä nyt tuota C:llä merkittyä, vai kuinka?
Kuva

_________________
mopona GPZ-750 -83


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: La Huhti 15, 2006 09:34 
Poissa

Liittynyt: Su Joulu 04, 2005 11:38
Viestit: 712
Paikkakunta: helsinki
ei vaan, T:n kohdalla oleva merkki. (top) ja tarkista vielä että pako-ja imunokka-akselit ovat omilla paikoillaan,kas nekin voi mennä sekaisin...nelospytyn nokat pitää osoittaa vaakasuoraan kannen keskellepäin.


Viimeksi muokannut lewis päivämäärä La Huhti 15, 2006 10:04, muokattu yhteensä 1 kerran

Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: La Huhti 15, 2006 09:52 
Poissa

Liittynyt: Pe Joulu 09, 2005 17:54
Viestit: 15
Paikkakunta: Haukipudas
Kitti vaan ku jaksatta opastaa. Eiköhän nuo ens kerralla mene ilman kyselyjä. Toivottavasti... :).

_________________
mopona GPZ-750 -83


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: La Huhti 15, 2006 10:05 
Poissa

Liittynyt: Su Joulu 04, 2005 11:38
Viestit: 712
Paikkakunta: helsinki
kerro sit kuis kävi.. hörähtikö tulille 8)


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: La Huhti 15, 2006 23:54 
Poissa
Keskariguru
Keskariguru
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 06, 2005 17:52
Viestit: 3292
Paikkakunta: Siilinjärvi
Tuo C:llä merkitty merkki on maksimiennakon merkki.

_________________
Kun prätkistä puhutaan, niin vuodesta 1978 lähtien eli 45 vuotta ainoastaan Kawasakeja (14 kpl). Nykyisin reissu- ja käyttöpelinä Jörön ex-ZG1200B4:n ja Larryn yhdistelmä. Hätäkulkineena Riepulta ostettu Roope Anttoni.
Kaikkea v..tuilua ei kannata ottaa vakavasti!


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Su Huhti 16, 2006 00:58 
Poissa
Avatar

Liittynyt: Ke Joulu 07, 2005 03:10
Viestit: 491
marlah kirjoitti:
Kylläpä tuo taitaa olla sitte tuon 10 astetta pielessä. Alapää on nimittäin tuossa f merkissä. Yläpää pitäs olla ihan OK. Haynesin oppaasta kattelin. Joku lukihäiriö näkyy sitten sattuneen. :evil:



-Älä oo milläskään! Eihän toi 10 astetta paha ole. Onhan sitä pahempaakin maailmassa tapahtunut, aikoinaan yksi toveri kasasi 1600 SSS datsuniin konetta, pisti jakopään "kohdalleen", ihmetteli kun ei oikein kone pyörinyt niin otti ison jakarin ja avitti ihan pikkuisen nokasta (OHC kone), tuloksena 1 vena ihan sökö ja pari muutakin jouti roskikseen. Se tais heittää muistaakseni n.90 astetta........


-Itse kun joskus nuita tulee ropailtua, niin jo purkaessa katson merkit varmasti kohdalleen (jotta pitääkö varmasti kutinsa, aina sieltä on merkit löytyny) , -->ja kasausvaiheessa merkit kohdilleen,--> -muutaman kerran konetta KÄSIN KEVYESTI pyörittäen- ja sitten taas uusi tarkastus. Onpa käynyt niin, että vaikka on "varmasti" laitettu kohdilleen niin sen pyörityksen jälkeen saapi sitte laittaa ne merkit taas ihan oikeesti kohdalleen. Huolellisuus ja varovaisuus ennenkaikkea!! ;D ;D


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Huhti 18, 2006 15:04 
Poissa

Liittynyt: Pe Joulu 09, 2005 17:54
Viestit: 15
Paikkakunta: Haukipudas
Välittömästi hörähti tulille ku pantiin merkit kohilleen... :) Asiaan varmasti vaikutti myöskin yhden kaasarin kurkun ja kannen välistä löytynyt vuoto. Ei muuta ku vapulta ajoon. Haukiputtaalla tulee taas lunta niin että hirvittää... :evil:

_________________
mopona GPZ-750 -83


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Huhti 18, 2006 15:16 
Poissa

Liittynyt: Su Joulu 04, 2005 11:38
Viestit: 712
Paikkakunta: helsinki
hyvä homma! eipä se lämmintä ole vielä etelässäkään... :''


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Huhti 27, 2006 19:09 
Poissa

Liittynyt: Pe Joulu 09, 2005 17:54
Viestit: 15
Paikkakunta: Haukipudas
Pannaampa saman remontin piikkiin nämä venttiilin välyksetkin. Elikkä Pakopuolella kahdessa sylinterissä 0.20, yhdessä 0.25 ja yhdessä 0.10. Vastaavasti imupuolella 2 x 0.15, yhdessä 0.20 ja yhdessä 0.25. Venttiilit nakuttaa kyllä varsinkin lämpimänä, mutta vaihdanko palat vain nuihin missä välys on 0.25 vai vaatiiko kaikki muutkin uudet palat?

_________________
mopona GPZ-750 -83


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Huhti 27, 2006 19:24 
Poissa

Liittynyt: Su Joulu 04, 2005 11:38
Viestit: 712
Paikkakunta: helsinki
toleranssi on 0.08-0.18 ja jos ylärajoille jättää, niin hemmetin äänekäs on koneisto kuumana. mutta taas toisaalta eipähän tartte pitkään aikaan säädellä. ite ole jaättäny 0.10 -0.15 väliin yleensä.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: La Touko 13, 2006 11:21 
Poissa

Liittynyt: Pe Tammi 27, 2006 18:45
Viestit: 213
Paikkakunta: Jyväskylä
Kwaakku kirjoitti:
-Älä oo milläskään! Eihän toi 10 astetta paha ole. Onhan sitä pahempaakin maailmassa tapahtunut, aikoinaan yksi toveri kasasi 1600 SSS datsuniin konetta, pisti jakopään "kohdalleen", ihmetteli kun ei oikein kone pyörinyt niin otti ison jakarin ja avitti ihan pikkuisen nokasta (OHC kone), tuloksena 1 vena ihan sökö ja pari muutakin jouti roskikseen. Se tais heittää muistaakseni n.90 astetta........


Heh ! Mä pistin sit tostakin paremmaksi ! 180 ASTETTA !!!!!!!!!!!

Ensin kaasareita epäiltyäni ajattelin tsekata ajoitukset jos ne olisi nyt kumminkin perseellään, ja olihan ne ! Kylmänä oli vaikea lähtemään käyntiin mutta lämpimänä lähti hyvin, nyt ei ole vielä päässyt kokeilemaan mutta huomenna koklataan mitä masiina sanoo kun olis noin niinku vähän paremmin ajoitettu !!

Ps. Eihän tässä muuta mutta on hieman "mestari" olo kun itse ajoitin aikaisemmin ne niinkin paljon vituralleen !!!

;D :'' :oops:


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 15 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 10 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron
Keskustelufoorumin moottorina toimii phpBB® Forum Software © phpBB Group
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com