Kawazi.Net

Kawasakihenkisten kohtauspaikka
Tänään on Ti Heinä 02, 2024 14:46

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 9 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Suutin kokoja z650 Kawaan
ViestiLähetetty: Ke Touko 03, 2006 15:31 
Poissa

Liittynyt: Ti Helmi 14, 2006 21:03
Viestit: 56
Paikkakunta: Tuusula
Mitkähän olisi suutinkoot cv kaasareille kz650 pyörään.
Kaasarit on 32mm mikunit su...i gsx jotain. Ilmanputsari kotelo on 750gpz:tan ja suodatin delo merkkinen joka sopii Z650/750 cv kaasareilla varustettuihin Kawoihin. Joku on joskus poikkaissut sitä sisäputkea putsarista. Mikä tuon putken mitta kuuluisi olla entä kuinka
paljon siinä on niitä reikiä onko noilla hirveästi merkitystä. Pyörä toimii hyvin reilulla kaasulla mutta pintakaasu kruisailulla nykii aika paljon.
Niin ja putki on läpihuutava marsu


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Pe Touko 05, 2006 10:24 
Poissa
Avatar

Liittynyt: Pe Tammi 20, 2006 19:25
Viestit: 78
Paikkakunta: Itä-suomi
Jos toimii hyvin täyskaasulla vois kokeilla shimmata neuloja ylöspäin, ei vaikuttais niin paljon yläkierroksille. Pääsuutinkoko vaikuttaakin sitten aina koko alueeseen (penkissä koettua, katso vaikka tuo aihe zr-7 penkityksestä) Neuloja ei kuulemma säätäjän mielestä kannata nostaa kahta shimmirikkaa enempää (n. 0.8mm), koska vakio neulat ei vain ole suunniteltu niin että ne vielä toimis oikein tuon jälkeen. Puhuin siis neuloista joissa ei säätöuria, niissähän ei tarvitse tämmöisiä pähkäillä. Niin ja siitä yhdestä rikasta vois aloittaa n. 0.4mm, jos ei tuohon tarkoitukseen sopivia ole käy myös joku 0.5mm paksu.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Pe Touko 05, 2006 21:09 
Poissa

Liittynyt: Ti Helmi 14, 2006 21:03
Viestit: 56
Paikkakunta: Tuusula
Sillä sisäputkella siellä putsarissa onkin aika paljon merkitystä.
Pääsin kokeilemaan ehjällä putkella, tyhjäkäynti tasaantui nakutukset hävisi
kruisailu nykimiset loppu. Mutta täysikaasutuksella kone hyytyy.
Otin kaasarit auki ja pääsuuttimet on kokoa 144.5 luulen että aika roimasti liian suuret. Missähän lie vekottimessa olleet
Sain selville että pitäisi olla jossain 108/112 välillä.
Enpä olisi uskonut että ovat noin tarkkoja alipaineesta nuo cv kaasarit.
Mitenköhän jotkut saaneet noi toimimaan jollain erillis filsuilla? :roll:


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Pe Touko 05, 2006 21:25 
Poissa

Liittynyt: Ti Helmi 14, 2006 21:03
Viestit: 56
Paikkakunta: Tuusula
Joo neulat on semmoiset missä on säätöuria. Sokat on siinä keskellä ja vielä prikat alla.
En tiedä pitääkö seillä olla noita prikkoja. Mutta kokeilen noita pienempiä suuttimia
ja sitten jos tuntuu siltä säätelen noita neuloja. Penkittäminen tuntuisi ehkä turhalta näin vanhaan
pyörään. Puitenkin jo 25 vuotta ikää pyörällä :wink:


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: La Touko 06, 2006 05:37 
Poissa
Keskariguru
Keskariguru
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 06, 2005 17:52
Viestit: 3292
Paikkakunta: Siilinjärvi
eeppii kirjoitti:
Joo neulat on semmoiset missä on säätöuria. Sokat on siinä keskellä ja vielä prikat alla.
En tiedä pitääkö seillä olla noita prikkoja. Mutta kokeilen noita pienempiä suuttimia
ja sitten jos tuntuu siltä säätelen noita neuloja. Penkittäminen tuntuisi ehkä turhalta näin vanhaan
pyörään. Puitenkin jo 25 vuotta ikää pyörällä :wink:

Vaikka pyörä on vanha - vai onko 25 vuotta edes vanha - penkittäminen ei ole turha juttu. Penkissä nuo kaasarin säädöt saisi kerralla kohdilleen. Saahan ne säädettyä pers'tuntumalla kokeilemallakin, mutta se voi olla melko turhauttava ja aikaa vievä projekti - varsinkin kun cv-kaasareiden ja erillisputsareiden yhdistelmä ei ole niitä helpoimpia säädettäviä :) Eli ei muuta kuin penkkiaikaa varaamaan 8)

_________________
Kun prätkistä puhutaan, niin vuodesta 1978 lähtien eli 45 vuotta ainoastaan Kawasakeja (14 kpl). Nykyisin reissu- ja käyttöpelinä Jörön ex-ZG1200B4:n ja Larryn yhdistelmä. Hätäkulkineena Riepulta ostettu Roope Anttoni.
Kaikkea v..tuilua ei kannata ottaa vakavasti!


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: La Touko 06, 2006 23:24 
Poissa

Liittynyt: La Touko 06, 2006 22:29
Viestit: 5
Paikkakunta: Oulu
Laitetaas tähän perään... Minkälaiset kaasutinsäädöt porukalla on ollu gpz750(ilmakone) 4-1 putken kanssa. Ois tarkoitus asentaa tallinperältä tommonen marving ja olis hyvä tietää jotku perusasetukset joista sitte lähteä hieromaan... Penkkiin ei mielellään lähtis.Sehän ois jo puolet pyörän arvosta :)


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Touko 10, 2006 07:26 
Poissa
Avatar

Liittynyt: Su Joulu 18, 2005 15:51
Viestit: 449
Paikkakunta: Kuopion Peikkometsä
Mulla on siis tuo z650 '80. En nyt muista kaasarien merkkiä/mallia, mut orkkikset on. Tehdasasennus pääsuuttimet on 100, jotka myös ostin kun joku aikaisempi oli vaihtanut 102.5 nähtävästi 4-1 micronin laiton yhteydessä. 102.5:lla ppyörä jekutti hyvin kruisaillessa, mutta luistit ylhäällä kävi rykimään ileman puutteessa. Orkkis suuttimilla (100) ylärekisteri rauhoittui, mut pientä arpomista kuizkii. Sittemmin modasin ilmanpuzarin sisään menevää putkee n. 5mm isommax -pituuden pysyessä samana, niin rupes ottaan viimmeset tosi helakasti ! Toiminta kruisailu kierteillä edelleen nykimättä. Ainut muutos neg. suuntaan on nyt se, että ajettaessa reilusti vääntöjen alapuolella ts. pienillä kierroksilla ja kääntää luistit ylös kertalaakista sanoo vaan HOOOONK... ja uupuu, eli vaihdattaa varmaan 102.5 takas. About 4000 kierteessä jos tekee tuon tupin väännön, niin lähtee empimättä ja kiertäs vaikka käret solmuun...
Vaan ei kiusata vanhusta...

Tukka taakse ja täysillä eteen...

_________________
- Leuto meninki... tai jotain -


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Touko 10, 2006 08:02 
Poissa
Keskariguru
Keskariguru
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 06, 2005 17:52
Viestit: 3292
Paikkakunta: Siilinjärvi
ritiavanne kirjoitti:
Mulla on siis tuo z650 '80. En nyt muista kaasarien merkkiä/mallia, mut orkkikset on. Tehdasasennus pääsuuttimet on 100, jotka myös ostin kun joku aikaisempi oli vaihtanut 102.5 nähtävästi 4-1 micronin laiton yhteydessä. 102.5:lla ppyörä jekutti hyvin kruisaillessa, mutta luistit ylhäällä kävi rykimään ileman puutteessa. Orkkis suuttimilla (100) ylärekisteri rauhoittui, mut pientä arpomista kuizkii. Sittemmin modasin ilmanpuzarin sisään menevää putkee n. 5mm isommax -pituuden pysyessä samana, niin rupes ottaan viimmeset tosi helakasti ! Toiminta kruisailu kierteillä edelleen nykimättä. Ainut muutos neg. suuntaan on nyt se, että ajettaessa reilusti vääntöjen alapuolella ts. pienillä kierroksilla ja kääntää luistit ylös kertalaakista sanoo vaan HOOOONK... ja uupuu, eli vaihdattaa varmaan 102.5 takas. About 4000 kierteessä jos tekee tuon tupin väännön, niin lähtee empimättä ja kiertäs vaikka käret solmuun...
Vaan ei kiusata vanhusta...

Tukka taakse ja täysillä eteen...

Nuo 102,5 suuttimet on kyllä tehdasasennussuuttimet. Veikkaisin kyllä tuon ilmanpuutteen johtuneen jostain muusta jutusta kuten tukossa olevasta ilmanputsarista - alkuperäistä paperisuodatinta ei saa puhdistettua paineilmalla vaikka siltä näyttääkin.

_________________
Kun prätkistä puhutaan, niin vuodesta 1978 lähtien eli 45 vuotta ainoastaan Kawasakeja (14 kpl). Nykyisin reissu- ja käyttöpelinä Jörön ex-ZG1200B4:n ja Larryn yhdistelmä. Hätäkulkineena Riepulta ostettu Roope Anttoni.
Kaikkea v..tuilua ei kannata ottaa vakavasti!


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Touko 10, 2006 09:24 
Poissa
Avatar

Liittynyt: Su Joulu 18, 2005 15:51
Viestit: 449
Paikkakunta: Kuopion Peikkometsä
Kyllä minä männä kesänä Hankasalmella tiukasti kaverin alkuperäistä ohjekirjaa respassa monistelin... kaasari ja sytty osion, kun pyörän mukana tullut ohjekirja on '81 (l. kärettömille). Kyllä siinä kaaviolootassa, missä ilmottaa kaasarin säädöt seisoo tasaseen, et mainit o 100. Lieneekö tulkintavika mulllllla!?

Ruoho kasvaa.. Mänty pallaa...

_________________
- Leuto meninki... tai jotain -


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 9 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron
Keskustelufoorumin moottorina toimii phpBB® Forum Software © phpBB Group
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com