Kawazi.Net

Kawasakihenkisten kohtauspaikka
Tänään on Su Huhti 28, 2024 18:36

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 2 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
ViestiLähetetty: Ma Kesä 25, 2012 12:41 
Poissa

Liittynyt: Ti Helmi 19, 2008 10:07
Viestit: 54
Paikkakunta: Tuusula
Laitoin käsipumpulla painetta etupäähän lisää sen verran kun manuaali sanoi, koska vaikutti niin löysältä. Sitten testiajon jälkeen huomasin että oikeanpuoleinen putki on vuotanut melko reilusti. En ole vielä purkanut etupäätä, joten en ole päässyt näkemään miltä siellä näyttää.
Mitäs sinne pitää vaihtaa? Tarviiko niitä tiivisteitä samaan putkeen vaihtaa kerralla useampikin, osakuvassa näkyy 92049, SEAL-OIL,FORK OUTER T, lienee se joka siellä fuskaa öljyä, mutta tarviiko muuta, jos ei silmällä näy muuta rikki mennyttä.


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ma Kesä 25, 2012 12:52 
Poissa

Liittynyt: La Touko 13, 2006 19:12
Viestit: 426
Paikkakunta: Pori
Ne liukuholkit/laakerit nyt kannattaisi vaihtaa samalla. Saattaa tiivisteen rikkoutuminen johtua väljistä holkeista jolloin liukuputki pääsee kuluttamaan tiivisteet väljiksi. Eli uudetkaan tilkkeet eivät kauan kestä jos holkit kuluneet.
Osanro:t 44065 ja 44065A

_________________
"Se ei ole uutinen että Kawasaki on siellä, missä puhutaan suorituskyvystä. Näin on ollut läpi historian ja tulee olemaan" Moto-Ykkönen 8/07
Gpz 750 -83
Gpz 900R -91


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 2 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 15 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin moottorina toimii phpBB® Forum Software © phpBB Group
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com