Kawazi.Net

Kawasakihenkisten kohtauspaikka
Tänään on La Huhti 27, 2024 23:37

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 9 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
ViestiLähetetty: Pe Heinä 13, 2012 08:22 
Poissa

Liittynyt: Ke Heinä 05, 2006 14:39
Viestit: 112
Paikkakunta: Kajjaani
Nyt on taas hyvät neuvot kalliit. Jostain syystä mopo on alkanu rykimään lämpimänä kun lähtee tyhjäkäynniltä vedättämään. Muita oireita on mm. tyhjäkäynnin hummaaminen ja se että kiertäminen stoppaa jossain 9500 kierroksen kohdilla, ihan niinkuin oli joku rajoitin päällä. Kaasarit on puhdistettu/ synkattu. Itse epäilisin CDI boksia? Voisiko nuo oireet olla tuon suuntaisia?

_________________
Hyvin mennöö van menköön


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: La Heinä 14, 2012 15:22 
Poissa
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 06, 2005 18:34
Viestit: 630
Paikkakunta: San Diego, CA
Sytkän pick-up coilit voi olla paskina kans. Foorumilla on aiheesta juttua runsain mitoin, hakua käyttämällä löytyy.

_________________
Concours 14 (GTR1400) -16 & Suzuki Burgman 650 -14


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: La Heinä 14, 2012 21:36 
Poissa

Liittynyt: Ke Joulu 07, 2005 20:09
Viestit: 16
Paikkakunta: Lappeenranta
Villi veikkaus:seokset rikkaalla.
Terv.jonni

_________________
katosiko kawasaki


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: To Heinä 26, 2012 08:38 
Poissa

Liittynyt: Ke Heinä 05, 2006 14:39
Viestit: 112
Paikkakunta: Kajjaani
CDI boksi vaihdettu. Ei mitään muutosta. Nyt sitten putosi 4 pytty pois pelistä. Tämä edelleen toistuu kun pyörä on lämmennyt. Voisiko olla puolassa tämä vika? Miten noita puolia pystyy mittaamaan? Jos venttiili kantaa niin eihän tämmöisiä oireita ole?

_________________
Hyvin mennöö van menköön


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: To Heinä 26, 2012 09:49 
Poissa

Liittynyt: Su Heinä 05, 2009 19:58
Viestit: 184
vesmu kirjoitti:
CDI boksi vaihdettu. Ei mitään muutosta. Nyt sitten putosi 4 pytty pois pelistä. Tämä edelleen toistuu kun pyörä on lämmennyt. Voisiko olla puolassa tämä vika? Miten noita puolia pystyy mittaamaan? Jos venttiili kantaa niin eihän tämmöisiä oireita ole?


Minusta kuullostaa todella vahvasti puolalle. Oma 900R ei jaksanut myöskään, kun vedättti alakierroksilla. Uudet puolat ja rock, ei mitään ongelmaa. Muinoin kun ensimmäisen Kawani kanssa venttiilin kantamisesta kärsin, oireet loppuivat lämmetessä.

Koita laittaa kylmäspraytä puolaan kun oireet alkavat, jos sillä käynti paranee hetkeksi niin ongelma löytyi. Voihan niistä ihan yleismittarilla koittaa mitata ohmit molemmin puolin, mutta pitäisi vissiin tehdä kuumana jos oireet esiintyvät silloin. Jotkut ovat vihjanneet että voisi laittaa uunin 80 asteeseen ja sitten mutta en ole varma onko homma ihan :jojo: joten omalla vastuulla.

_________________
ZZR1400 '09 Black
GPZ 900 R '86 - 636 puolat, ZX-10 koko keula, 5,5" ZX-9 takavanne ja jarru, +4 sytkä, 4-1, yms
ZL 1000 '87 Liki vakio ja liki ruma
Ex Z 750 Ltd twin '82/83, Ex Aprilia Tuareg 125 '88
Rock on rajaton riemu!


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: To Heinä 26, 2012 10:12 
Poissa

Liittynyt: Ke Heinä 05, 2006 14:39
Viestit: 112
Paikkakunta: Kajjaani
Eikö nuo puolat ole kummatkin ihan identtiset tässä pyörässä? Noihin tulevat johdot ilmeisesti määrittelevät sen sytkän järjestyksen? CMNSL sivulla sama varaosanumero mutta toisessa on A perässä.

_________________
Hyvin mennöö van menköön


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: To Heinä 26, 2012 14:53 
Poissa

Liittynyt: Su Heinä 05, 2009 19:58
Viestit: 184
vesmu kirjoitti:
Eikö nuo puolat ole kummatkin ihan identtiset tässä pyörässä? Noihin tulevat johdot ilmeisesti määrittelevät sen sytkän järjestyksen? CMNSL sivulla sama varaosanumero mutta toisessa on A perässä.


On ne identtiset toiminnaltaan, luulen että kiinnikkeistä tms voi tulla nuo erot. Vaihda päittäin ja katso siirtyykö käyntihäiriö.

Vissiin tuossakin toinen puola tuottaa kipinät 1-4 ja toinen 2-3, yksi "turha" kipinä tulee aina kun puola ei tiedä kumman pitäisi kipinöidä. Voit koittaa vaihtaa 1 ja 4 päittäin. Olettaen että on normi sytytysjärjestys, kuitenkin yhdeltä puolalta lähtevät johdot voit ihan huoleti vaihtaa ristikkäin. Käynee helpommalla kun puolien siirto mikäli johdot riittää.

_________________
ZZR1400 '09 Black
GPZ 900 R '86 - 636 puolat, ZX-10 koko keula, 5,5" ZX-9 takavanne ja jarru, +4 sytkä, 4-1, yms
ZL 1000 '87 Liki vakio ja liki ruma
Ex Z 750 Ltd twin '82/83, Ex Aprilia Tuareg 125 '88
Rock on rajaton riemu!


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ma Elo 06, 2012 09:44 
Poissa

Liittynyt: Ke Heinä 05, 2006 14:39
Viestit: 112
Paikkakunta: Kajjaani
Puolat on nyt vaihdettu. Mukana tuli myös uudet johdot. Kävin läpi myös kaikki liitokset mitä sytkäpuolella oli. Käy taas paremmin kuin koskaa. Lähtee käyntiin melkein ajatuksesta painaa starttinappulaa :jump:

Kiitos kawerit... :beer: :moto:

_________________
Hyvin mennöö van menköön


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ma Elo 06, 2012 13:54 
Poissa

Liittynyt: Su Heinä 05, 2009 19:58
Viestit: 184
Hieno homma :)

Tämä vahvistaa entisestään uskomuksiani siitä että mitkään kasaripuolat eivät ole enää teräkunnossa, poislukien ehkä ihan mitättömillä kilsoilla olevat (eipä näitä juuri ole vastaan tullut).

_________________
ZZR1400 '09 Black
GPZ 900 R '86 - 636 puolat, ZX-10 koko keula, 5,5" ZX-9 takavanne ja jarru, +4 sytkä, 4-1, yms
ZL 1000 '87 Liki vakio ja liki ruma
Ex Z 750 Ltd twin '82/83, Ex Aprilia Tuareg 125 '88
Rock on rajaton riemu!


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 9 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 15 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin moottorina toimii phpBB® Forum Software © phpBB Group
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com