Kawazi.Net

Kawasakihenkisten kohtauspaikka
Tänään on Ti Syys 10, 2024 16:58

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 10 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: ELR startti
ViestiLähetetty: To Kesä 06, 2024 10:40 
Poissa

Liittynyt: Ma Touko 21, 2012 14:35
Viestit: 75
Olipa tarkoituksena herätellä toinen ELR tulille eilen. No, eipä onnistunut, startti lyö yli karmean metelin kera.
Purin kopan ja vauhtipyörän (lähti TOSI helposti) veke. Rullat ja hilppeet silmämääräisesti erinomaiset, mutta
se ison hammaspyörän pinta kuin perunapelto. Siitä ilmeisesti se ääni, kun löi yli...?
Voiko sille pyörälle tehdä mitään, vai toisen osan etsiminen edessä?
Olisko jollain kawaweljellä sellainen joutilaana?

Hyvää kesää!!
Jukka
nollaviissataa kuusnollaneljäkaksysikaks


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: ELR startti
ViestiLähetetty: La Kesä 08, 2024 16:08 
Poissa
El PreZ1dent
El PreZ1dent
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 20, 2005 20:53
Viestit: 3415
Paikkakunta: Nurmijärvi
Käytä iso ratas koneistamolla sorvissa, jossa se tasoitetaan kuoppien pohjan asti. Taas toimii..

_________________
Only, I've got a bronze badge to say I'm one of the good guys.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: ELR startti
ViestiLähetetty: Ma Kesä 10, 2024 10:36 
Poissa

Liittynyt: Ma Touko 21, 2012 14:35
Viestit: 75
moro, tällaiseen sileäksihiontaan päädyin itsekin perjantaina.
Saaga jatkuu, kun saan rillan takas....


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: ELR startti
ViestiLähetetty: Ke Heinä 24, 2024 12:59 
Poissa

Liittynyt: Ma Touko 21, 2012 14:35
Viestit: 75
Dodii, rilla hiottiin, kamat kasaan ja koittamaan.... vitut, hyppii yli edelleen. Siis se ite kytkin rikki onkin.
rullat/tapit/jouset ovat kunnossa, siis se itse kotelo on kulahtanut ihan silmälläkin katsottuna, samanlaista Äänisen aaltoa, kun siinä rillassa aiemmin No, Puolan miehellä on sellasii kaupan ihan järkihintaankin, mutta viimeiset neljä numeroa heittää cmsnl:n numeroon.... Tietäisikö joku, onko merkitystä mihinkään suuntaan? (Luulisi, että tossa konetyypissä on lähtökohtaisesti sama startti, ja melko varmaan käy johonkin muuhunkin kawaan.) CMSNL 13193-1006, tää toinen 13193-1012
Että tällee, onneksi Z1R ja GPz 1100 pelaavat.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: ELR startti
ViestiLähetetty: To Heinä 25, 2024 02:26 
Poissa

Liittynyt: Ti Kesä 13, 2006 08:53
Viestit: 1247
Paikkakunta: Turku
Vaikkei olisi kuin numeron ero, niin voi olla ihan erilainen ja eri pyörään, joskus nekin voi silti käydä ristiin suoraan tai pienillä muutoksilla, mutta ei tietoa, tarvitsis mittailla, mutta päätellen mitä CMS antaa kun syöttää osanumeron, niin eri koneisiin ovat:
12-loppuinen, fits models:
190197
KZ1300A1 1979 USA CANADA
KZ1300A2 1980 USA CANADA
KZ1300A3 1981 USA CANADA
KZ1300A4 1982 USA CANADA
KZ1300B2 1980 USA CANADA / MPH KPH
KZ650B1 1977 USA CANADA / MPH KPH
KZ650B2 1978 USA CANADA / MPH KPH
KZ650B2A 1978 USA CANADA / MPH KPH
KZ650B3 1979 USA CANADA / MPH KPH
This product fits to 72 models. We are showing the first 10. Please log in to see all models.
(mulla olikin tuonne tunnus hävinnyt tai vanhentunut, niin ei saa koko listaa), tuokin sopii ihan erilaisiin koneisiin 6-sylinterisistä 4-sylinterisiin, mutta kaikki eri koneperheitä kuin haettu, (nuo näkyvät 10 ekaa).

Ja oikea osa (...06) taas ilmoittaa:
"FITS MODELS
KZ1000A1 1977 CANADA
KZ1000A2 KZ1000 1978 CANADA
KZ1000A2A KZ1000 1978 CANADA
KZ1000A3 KZ1000 1979 CANADA
KZ1000A3A KZ1000 1979 CANADA
KZ1000A4 KZ1000 1980 CANADA
KZ1000B1 KZ1000 LTD 1977 USA CANADA
KZ1000B2 KZ1000 LTD 1978 USA CANADA
KZ1000B3 KZ1000 LTD 1979 USA CANADA
KZ1000B4 LTD 1980 USA CANADA
This product fits to 68 models. We are showing the first 10. Please log in to see all models."
Nämä alkupäästä on kaikki lähempää sukua sinun koneelle?

_________________
GPZ 1100 A1 1983


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: ELR startti
ViestiLähetetty: To Heinä 25, 2024 14:22 
Poissa

Liittynyt: Ma Touko 21, 2012 14:35
Viestit: 75
Tilasin osan ameriikan ukolta, 13193-1006, toivossa että sopii.
Kaipa tuo pari viikkoa sieltä tulee....


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: ELR startti
ViestiLähetetty: Su Heinä 28, 2024 14:28 
Poissa

Liittynyt: Ti Kesä 13, 2006 08:53
Viestit: 1247
Paikkakunta: Turku
Sopii, jos oikein katsottu malli (ELR ei ole aina ihan yksiselitteinen merkintä, vaan tulkinta voi riippua kuka kirjoittaa ja kuka lukee, jotkut voivat kutsua myös isompikoneisia seuraavien vuosien vähän samannäköisiä Z1100R-malleja samalla nimella (niissä eri startin kytkin), jotkut varmaan kaikkia jos väri on vihreä...) Pakko myöntää etten itsekään ole ihan varma täytyykö siinä olla Eddien nimikirjoitus tarrassa (KZ1000R1 -81) vai onko myös KZ1000R2 1983 ELR, mutta sillä ei niin väliä, niissä molemmissa 13193-1006?

_________________
GPZ 1100 A1 1983


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: ELR startti
ViestiLähetetty: Ti Syys 03, 2024 10:28 
Poissa

Liittynyt: Ma Touko 21, 2012 14:35
Viestit: 75
Noniin, paketti tuli ja pelaa kuten pitää! Kaasarinperkeleet vaan ovat kitanneet ittensä pitkähkön seisokin kuluessa.
Ja sitte gpz 1100 -84 tarttee uudet ketjut. Välitukset njorm 41/15. Muistaisko kukaan mota lenkkiä minimissään, kun tota tarjontaa maalimalla on eri pituuksista vaikka ja kuinka..., Ja miehekkäistä 630-ketjuista tieteski kyse.

-j-


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: ELR startti
ViestiLähetetty: Ke Syys 04, 2024 13:17 
Poissa

Liittynyt: Ti Kesä 13, 2006 08:53
Viestit: 1247
Paikkakunta: Turku
Ajattelin että tottahan tuollainen tieto kawasakin omasta tehtaan huoltokirjasta löytyy, sieltä löytyy kyllä kaikenlaista, vaikka rattaiden kierousrajoja tai ketjun maksimivenymään 20 linkin matkalta mitattuna, mutta ei sitä lenkkimäärää. (tehdas on tietysti ajatellut että kun laitetaan vaan tehtaan varaosanumeron mukainen... (92057-1120 tai Ek630svd0 ) mutta sitä kun ei enää saa uutena?)

Joku muistikuva olisi linkkien määrästä, mutta kun on niin hämärä, niin kannattaa varmaan laskea alkuperäisestä?
(muistelen että oli pari linkkiä pidempi kuin jossain muussa, mutta oliko se muu 98 vai 100 ja oliko sitten tuossa 100 tai 102 tai sitten ihan jotain muuta?)

Saatavuus näissä paksuissa voi olla kohtuu heikkoa, uudemmat pyörät siirtyivät käyttämään pienempiä ketjuja, ilmeisesti vahvemmasta materiaalista.

Kannattaa ehkä ostaa samalla uusi luituspeltiprikka eturattaaseen, tai kurkata ainakin vanhan kunto ennalta.

_________________
GPZ 1100 A1 1983


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: ELR startti
ViestiLähetetty: Pe Syys 06, 2024 18:56 
Poissa

Liittynyt: Ti Kesä 13, 2006 08:53
Viestit: 1247
Paikkakunta: Turku
Vanha &30 ketju, älä heitä pois, jollet tarvitse itse, niin keksin käyttöä, voin maksaa postituskulut. Jos on kovin ruosteisen tai muuten kärsineen oloinen, niin tutkitaan ensin vaikka kuvista muuten ei kunnolla väliä. Menisi "taide" projektiin. Jouluhan on ihan kulman takana ja pienet pukin apulaiset askartelee jo kaikkea mukavaa, naisväen ovikranssien sijaan voisi tehdä vähän jämerämmän joulukranssin, tosin ehkä ovi kärsii jos ei kiinnitä kunnolla.
Jatketaan vaikka YV:llä tai oojala@gmail.com

Nettiotoksena aika moni valmis paketti oli 100 linkin ketjulla, Storm Motorin oli 102-linkkinen, mutta sitä oli ilmeisesti tarkoitus lyhentää tarpeen mukaan, eli sopivuus oli useampaan erilaiseen ja mukana niitattava linkki, mutta tuo otos ei mitenkään kattava, eli kannattaa mittailla omasta nykyisen linkit.

_________________
GPZ 1100 A1 1983


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 10 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron
Keskustelufoorumin moottorina toimii phpBB® Forum Software © phpBB Group
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com