Kawazi.Net

Kawasakihenkisten kohtauspaikka
Tänään on To Touko 23, 2024 21:55

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 3 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
ViestiLähetetty: Ke Syys 20, 2006 07:46 
Poissa

Liittynyt: Su Heinä 30, 2006 11:29
Viestit: 17
Paikkakunta: Joensuu
Olen pohtinut pääni puhki, mutta en keksi miten GPZ 1100 -81 Kawassa pitäisi "käynnistykenestojärjestelmän" toimia. Pitäisi tietää miten sen pitäisi toimia että voisi yrittää kunnostaa sitä alkuperäiseksi! Pyörä on tuotu Saksasta 2000 -luvun alussa. Sivuseisontatukeen on yhdistetty kaksitoiminen vetokytkin joka yhdistää kaksi johtoparia riippuen siitä onko se sisääntyönnettynä vai ulosvedettynä. Vasemmassa kahvassa on punainen painonappi "side stand". Clymerin kirjan kytkentäkaavioissa ei moista järjestelmää esiinny. Kun johtoja on välillä riisuttu, ei värienkään avulla pääse toiminnasta perille.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: "uudemmassa" se on
ViestiLähetetty: Ma Syys 25, 2006 17:32 
Poissa

Liittynyt: Ti Syys 12, 2006 22:32
Viestit: 8
Paikkakunta: Helsinki
Eli 84 mallisessa standin kytkin yhdistää parit kun tuki käännetään pois
ja avaa kun pistetään pyörä tuelle, kytkimen kahvassa on katkaisija
joka antaa koneen startata kun kytkintä painetaan , oliskos tää se punanen nappi, jos sulla ei ole kahvaan yhdistettyä katkaisijaa.
No toivottavasti saat nippuun ja ehkä tässä oli jotain tai sitten ei.

_________________
En ikinä ostais GPZ taa jossei se olis KAWA


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ma Syys 25, 2006 18:34 
Poissa

Liittynyt: Su Heinä 30, 2006 11:29
Viestit: 17
Paikkakunta: Joensuu
Kytkinkahvassa on paikka kytkimelle, mutta näyttäisi siltä että se on ollut tulpattuna uudesta asti. Nyt kun olen tutkinut asiaa lisää, olen "löytänyt" ilmamäärämittarin päältä tulitikkurasian kokoisen komponentin johon näyttäisi menneen alunperin piuha tangossa olevasta Side Stand kytkimestä ja toinen johto seisontatuen kytkimestä (?). Rasiaan on haaroitettu lisäksi johdot sytytysantureilta (tai mitä ne sitten onkaan siellä kampuran päässä).

Ehkäpä kytken niin että tangossa oleva nappi korvaa kytkinkahvan painamisen. Toisen seisontatuen katkaisijan johtoparin tarkoitus jää epäselväksi. Voisi kytkeä seisontatuen merkkivalon jos sellaiselle olisi paikka mittaristossa.

Ei tuossa Hooykkösessä tämmöisiä.......


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 3 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron
Keskustelufoorumin moottorina toimii phpBB® Forum Software © phpBB Group
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com