Kawazi.Net

Kawasakihenkisten kohtauspaikka
Tänään on Su Kesä 16, 2024 15:30

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 9 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
ViestiLähetetty: Ti Elo 22, 2006 09:17 
Poissa

Liittynyt: Pe Maalis 17, 2006 10:36
Viestit: 27
Paikkakunta: Turku
Nyt kun ajokausi ehkä rupeaa jo pikkuhiljaa lähenemään loppuaan, on käynyt mielessä suunnitelmia talven varalle. Pyörä saa ainakin uuden ja ehomman värin pintaansa, ehkä uutta maskia jne.

Kävi myös mielessä että josko tekisi koneelle samalla jotain. Onko kellään mielessä mitään hyväksi todettua keinoa saada tonnisatasesta ruiskukoneesta lisää tehoja ulos. Koneessa on nyt paikoillaan Laserin tehoputki ja vapaavirtaussuodattimet. Kävi tuossa yön pimeimpinä tunteina jo turbotus mielessä... :P Mutta jos kumminkin jotain vähemmän radikaalia.


Viimeksi muokannut Sarvis päivämäärä Pe Syys 01, 2006 07:21, muokattu yhteensä 1 kerran

Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Elo 22, 2006 17:55 
Poissa
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 06, 2005 18:34
Viestit: 630
Paikkakunta: San Diego, CA
Voi olla etta horisen ihan omiani mutta viisaimmat korjatkoon jos menee metsaan:

Jos ja kun ilmansaanti- ja pakokaasun poistopuolta on parannettu niin lisaa soppaahan sinne tarttis saada. Kaasuakselin asentoanturia kaantamalla voi saataa seosta, eli eikun penkkiin ja saataan seokset kohilleen.
Saadettava bensapaineregulaattori vois olla kans kova sana kun en mina ainakaan tieda saako tuohon isompia ruiskuja tms. Ja tartteeko niita edes viela tuolla virityksella.
Kireemmat nokat ja/tai ylikokoWisecot vois teha gutaa kans.

Jarrujen ja alustan paranteluun kannattaa kans panostaa..

_________________
Concours 14 (GTR1400) -16 & Suzuki Burgman 650 -14


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Ajo-omituisuudet
ViestiLähetetty: To Elo 24, 2006 08:28 
Poissa

Liittynyt: Pe Maalis 17, 2006 10:36
Viestit: 27
Paikkakunta: Turku
Ehkäpä olisikin syytä panostaa ennemminkin noihin ajo-ominaisuuksiin kuin voimaan. Meinasi eilen loppua tiestä leveys kesken... nimittäin moottoritiestä!

Tuli vedettyä rampista alas motarille vähän reippaammin (lue: niin paljon kuin lähti) joku toinen pärrä perässä ja oli todellisia vaikeuksia kääntää vieläpä melko loivaan mutkaan. Vauhtiakin oli kyllä melkoisesti. :roll:


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: tehoa
ViestiLähetetty: To Elo 24, 2006 11:07 
Poissa

Liittynyt: To Kesä 22, 2006 23:30
Viestit: 502
Paikkakunta: Seinäjoki
moottorinlämpötila-anturia huijaamalla voi säätää seosta rikkaammalle (pidentää ruiskutuspulssia).


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Pe Syys 01, 2006 07:25 
Poissa

Liittynyt: Pe Maalis 17, 2006 10:36
Viestit: 27
Paikkakunta: Turku
Piti eilen lähteä liikenteeseen niin kawa tekikin temput eikä lähtenyt napista käymään... :shock:

Mäkistartilla lähti, mutta napista painamalla ei elettäkään.
Pitänee syventyä ongelmaan viikonlopun aikana paremmin. Kellään ideoita mistä kiikastaa? :?


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Pe Syys 01, 2006 09:41 
Poissa
Avatar

Liittynyt: To Joulu 29, 2005 22:43
Viestit: 78
Paikkakunta: Pirkkala
..oiskos virtalukolla jotain kontaktihäiriötä => kokeile CRC:tä lukkoon (siis ei voitelu vaan puhdistus ja kosteuden/lian poistoon tarkoitettua CRC:tä). :x

... jos pyörittää mutta ei lähde käyntiin => tarkasta akun jännite! ...joissain malleissa vaatii riittävät kierrokset ennenkuin saa sytytyksen. :P

..jos ei inahdakaan => voipi olla, että ei saa vaapaan signaalia anturilta => anturi vika tai katkos kaapelissa.

...muuta en osaa sanoa! :P


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Su Syys 03, 2006 17:14 
Poissa

Liittynyt: Pe Maalis 17, 2006 10:36
Viestit: 27
Paikkakunta: Turku
Richard Gere kirjoitti:
..oiskos virtalukolla jotain kontaktihäiriötä => kokeile CRC:tä lukkoon (siis ei voitelu vaan puhdistus ja kosteuden/lian poistoon tarkoitettua CRC:tä). :x


... jos pyörittää mutta ei lähde käyntiin => tarkasta akun jännite! ...joissain malleissa vaatii riittävät kierrokset ennenkuin saa sytytyksen. :P

..jos ei inahdakaan => voipi olla, että ei saa vaapaan signaalia anturilta => anturi vika tai katkos kaapelissa.

...muuta en osaa sanoa! :P


Kiitti ehdotuksista mutta tuskin mikään näistä on ongelma.

Virtalukko pelittää, ja jos se olis tuo vapaan signaali niin lähtishän tuo kytkin pohjassa. Niin ja akussa on potkua.

No onneksi on huonot kelit niin ei harmita IHAN niin paljon... :(


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Su Syys 03, 2006 18:58 
Poissa

Liittynyt: La Kesä 17, 2006 10:11
Viestit: 6
kuulostaa maapuolen kontaktivialta. onkohan latausjännitteet ok?


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: La Syys 23, 2006 12:01 
Poissa

Liittynyt: To Heinä 20, 2006 15:46
Viestit: 12
vaihteen ollessa päällä ei starttaa edes kytkin pohjassa omani aika tarkka vapaan signaalista.tosta lähtisin etenemään,startti napin toimivuus.starttiin suoraan virtaa onko ehjä.omassani vika aina siellä missä ei pitäisi vikaa olla


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 9 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 7 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron
Keskustelufoorumin moottorina toimii phpBB® Forum Software © phpBB Group
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com