Kawazi.Net

Kawasakihenkisten kohtauspaikka
Tänään on To Touko 23, 2024 22:24

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 6 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Lime Green-rutistusta.
ViestiLähetetty: To Tammi 11, 2007 09:08 
Poissa
Kynäilijä
Kynäilijä

Liittynyt: Ke Joulu 07, 2005 06:20
Viestit: 1174
Paikkakunta: Vantaa
Jaaritellaan nyt tästäkin aiheesta,halusitte tai ette.Hommat alkavat olla kohtalaisen mallikkaasti kuleksimassa,Lime Green seisoo E-P:llä keskituella,moottori ja etupää paikallaan,kantta puuttuu vielä.Eilen tuli pisteltyä venttiilit paikalleen ja samalla huomattua,kuinka paljon paremmalta kansi näyttää kun siinä on kaikki jäähdytysrivat.Maalattavaa ei enää ole ja sormet syyhyäisivät päästä projektin kimppuun,nyt vai ei ole aikaa vapaapäivien pitoon,harmi kyllä.Taisinpa joskus mainostaa,kuinka mukavaa se maalattujen ja puhtaiden osien paikalleenlaittaminen on.No,kunhan homma aivan oikeasti etenee,jorisen lisää.

_________________
Mun kans on sitte heleppo olla,on vain justihin niinku mä sanon. Ja siksi toiseksi, tarvittoopa mun kans ruveta...


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: To Tammi 11, 2007 10:59 
Poissa

Liittynyt: Ti Joulu 06, 2005 16:50
Viestit: 889
Paikkakunta: Niinijoki
Kun olen NIIN kamalan utelias:
AV, eikö tänä vuonna kevättä sitten tulekaan? Se tulee sulla ajoon? :?:


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Tammi 11, 2007 14:27 
Poissa
Kynäilijä
Kynäilijä

Liittynyt: Ke Joulu 07, 2005 06:20
Viestit: 1174
Paikkakunta: Vantaa
Riepu hyvä,etkös huomannut että viime vuonna ei tullut kevättä ollenkaan,mutta tänä vuonna tulee. Ajo- ja omistushalukkuutta kyllä löytyisi,vaan kun löytyy muitakin rahanreikiä.

_________________
Mun kans on sitte heleppo olla,on vain justihin niinku mä sanon. Ja siksi toiseksi, tarvittoopa mun kans ruveta...


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Tammi 11, 2007 14:35 
Poissa

Liittynyt: Ti Joulu 06, 2005 16:50
Viestit: 889
Paikkakunta: Niinijoki
Mä olen aina luullut, että Lime Green on keväisin myytävänä ihan kevään aloitusmerkkinä vaan eli samalla systeemillä kuin aurinko päättää maaliskuussa nousta vähän aikaisemmin lämmittämään vähän enemmän ja vähän pidempään kuin tammikuussa.

Jos joku maksaisi siitä hintapyyntösi verran, et kuitenkaan myisi sitä. Vai myisitkö muka :shock:

Viime keväänä nyt jäi yks sun toinenkin asia havaintopiirini ulkopuolelle, sen verran vilkasta oli... :roll:


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Tammi 11, 2007 14:42 
Poissa
Kynäilijä
Kynäilijä

Liittynyt: Ke Joulu 07, 2005 06:20
Viestit: 1174
Paikkakunta: Vantaa
Kyllä möisin,jos kerran joku riihikuivan rahan takaa tulee huutelemaan. Enempi vähävaraista on väki,itsekin joskus sellaiseksi joudun tunnustautumaan,ainakin autokauppiaiden edessä,ne kun lähinnä pilkkaavat....

_________________
Mun kans on sitte heleppo olla,on vain justihin niinku mä sanon. Ja siksi toiseksi, tarvittoopa mun kans ruveta...


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Helmi 21, 2007 08:02 
Poissa
Kynäilijä
Kynäilijä

Liittynyt: Ke Joulu 07, 2005 06:20
Viestit: 1174
Paikkakunta: Vantaa
Joo,kahden päivän intensiivinen kyykkiminen Lime Greenin äärellä tuotti jopa tulosta,vaikka vetelä mies olenkin.Koko lailla nipussa on se,etulampun sisällä olevat johdot kiinni,umpio paikalleen,eturattaan lukkolevyn taivutus,kytkinvaijeri kiinni,peilit kiinni,paljonkehutut Shell X-100:set(separaattoriöljyinä niitä kyllä ennenvanhaan pidettiin) myllyyn,uudet bensat tankkiin ja jopahan luulisin että pitkänäperjantaina pitäisi hörähtää.Ja vaikka näin itse sanonkin,(Mr Walker sen kyllä vahvistaa!)niin melkoosen hieno näky nyt on se.Vaikkei runkoputkia juuri näykään,niin sekin vähä kyllä pyörän yleisilmettä kummasti kohentaa.Mutta nuhruinenhan oli se vielä tuossa alkutalvesta.
Mutta mielelläni sanoisin,että turhaa työtä ei ollut rungonmaalaaminen,ei ollenkaan.Vaikka töitä teetti se.

_________________
Mun kans on sitte heleppo olla,on vain justihin niinku mä sanon. Ja siksi toiseksi, tarvittoopa mun kans ruveta...


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 6 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin moottorina toimii phpBB® Forum Software © phpBB Group
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com