Edullisimmat lienevät Mikunin RS malli.
Suoravetoisina vaativat veto- ja palautusvaijerit. Jos alkuperäisten vaijereiden liikerata ei riitä, pitää koko kapulakin stongasta vaihtaa vaikka vanhemman malliseen. Shoke on suoraan kaasarin kyljessä, alkuperäinen vaijeri poistuu käytöstä.
Kaasareiden jako pitää olla mahdollisiman liki olemassa olevaa (kurkkujen mitat toisiinsa nähden)
Imukurkut (kannen puoleiset) riittänevät 34-36 mm kokoisille kaasareille, joista varmaan löytyy sopiva koko 1100 koneelle.
Ilmanputsarikotelon puolella voi joutua tekemään kurkuille muutoksia, ellei alkuperäiset yletä uusille kaasareille tai vaihtoehtoisesti laitamaan erilliset filsut joka kaasarille. Jos alkuperäinen ilmanputsarikotelo lähtee pois, voi joutua huohotusletkuille/saasteletkuille tekemään muutoksia (poistamaan tai tekemään erillisen suodattimen).
Säätö vienee oman aikansa, kannattaa penkittää jossain missä saa säädettyä samalla. Gason kulutus saattaa nousta hieman mutta kaasuun vastaaminen on jo eri luokkaa.
_________________ Only, I've got a bronze badge to say I'm one of the good guys.
|