Kawazi.Net

Kawasakihenkisten kohtauspaikka
Tänään on La Touko 04, 2024 15:33

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 2 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: 1100 Zephyrin kaasarit
ViestiLähetetty: Ma Tammi 02, 2006 22:41 
Poissa

Liittynyt: Ma Tammi 02, 2006 22:34
Viestit: 16
Paikkakunta: Hyvinkää
Alkoi tuossa viime kesänä ärsyttää zephyrin ajoittaiset käyntihäröt ja nyt niille pitäs oikeesti alkaa tehä jotain. Katseet kohistuukin nyt kaasari puolelle. Nuo CVK:t kun tuntuu olevan aika loppu. Luistit on huomattavan kuluneet ja kalvot on niin venyny ettei niitä taho saada purku rojektin jälkeet asettumaan takas paikoilleen. Minkäs moisia kaasareita porukka suosittaa tuohon laittaamaan?CVK:t tahon meinaan pistää nurkkaan... Josko sellaset RS:t? Mikäs koko? Mitä kaikkee tollasessa vaihtohommassa pitää ottaa huomioon? Onko säätö vaikeempaa vaiko helpompaa kuin ehjien CVK kaasareiden kanssa? Tossa kyssäreitä nyt aluks...


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ma Tammi 02, 2006 23:09 
Poissa
El PreZ1dent
El PreZ1dent
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 20, 2005 20:53
Viestit: 3401
Paikkakunta: Nurmijärvi
Edullisimmat lienevät Mikunin RS malli.
Suoravetoisina vaativat veto- ja palautusvaijerit. Jos alkuperäisten vaijereiden liikerata ei riitä, pitää koko kapulakin stongasta vaihtaa vaikka vanhemman malliseen. Shoke on suoraan kaasarin kyljessä, alkuperäinen vaijeri poistuu käytöstä.
Kaasareiden jako pitää olla mahdollisiman liki olemassa olevaa (kurkkujen mitat toisiinsa nähden)
Imukurkut (kannen puoleiset) riittänevät 34-36 mm kokoisille kaasareille, joista varmaan löytyy sopiva koko 1100 koneelle.
Ilmanputsarikotelon puolella voi joutua tekemään kurkuille muutoksia, ellei alkuperäiset yletä uusille kaasareille tai vaihtoehtoisesti laitamaan erilliset filsut joka kaasarille. Jos alkuperäinen ilmanputsarikotelo lähtee pois, voi joutua huohotusletkuille/saasteletkuille tekemään muutoksia (poistamaan tai tekemään erillisen suodattimen).
Säätö vienee oman aikansa, kannattaa penkittää jossain missä saa säädettyä samalla. Gason kulutus saattaa nousta hieman mutta kaasuun vastaaminen on jo eri luokkaa.

_________________
Only, I've got a bronze badge to say I'm one of the good guys.


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 2 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin moottorina toimii phpBB® Forum Software © phpBB Group
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com