Kawazi.Net

Kawasakihenkisten kohtauspaikka
Tänään on Pe Kesä 28, 2024 03:11

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 5 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: kawa 1000 nokka-asiaa
ViestiLähetetty: Ma Maalis 19, 2007 22:26 
Poissa
Avatar

Liittynyt: Ke Elo 23, 2006 19:15
Viestit: 66
Tervehdys,

tällainen nokka oli kawa -77 1000 moottorissa kiinni, 76mm männät.

nokissa tekstiä imupuoli andrews 3x c2 t2 1,5 ep 14
pako andrews cwc z1 sm c1 j5
onko kellään tietoa ko nokan nostoista. Linkistä jotain kuvia

http://s166.photobucket.com/albums/u86/riikkinen/kwak%20900/

Onko näiden ajoitus sama kuin orkkis kawassa, vai pitääkö koneen kasausvaiheessa tehdä jotain kikkailua.
terv
Timo


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ma Maalis 19, 2007 22:56 
Poissa
El PreZ1dent
El PreZ1dent
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 20, 2005 20:53
Viestit: 3404
Paikkakunta: Nurmijärvi
Kawan orgis nokan korkeus nokasta alaosaan on imussa 36,2 mm ja paossa 35,7 mm. Noissa nokissa näyttäus olevan aikalailla nostoa, kun kuppien reikiä on viistetty. Venakopan sisäpuolelta on varmaan myös kolottu nokille tilaa.
Ei noiden nokkien paikalleen ajoituksessa mitään erikoista pitäis olla, muuta kuin joutuu painamaan nokkaa jousia vastaan, että nokkapukkien pultit alkaa vetämään kierteille.
Itse nokkien aukioloajoista en osaa sanoa, jostain jenkkisivuilta vois löytyä faktoja niistä.

_________________
Only, I've got a bronze badge to say I'm one of the good guys.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ma Maalis 19, 2007 23:10 
Poissa
El PreZ1dent
El PreZ1dent
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 20, 2005 20:53
Viestit: 3404
Paikkakunta: Nurmijärvi
No het perrään jotain:
http://www.andrews-products.com/PDF_files/KZ900-1.pdf

_________________
Only, I've got a bronze badge to say I'm one of the good guys.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Maalis 20, 2007 03:37 
Poissa
Kawaraanari
Kawaraanari
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 06, 2005 14:20
Viestit: 1268
Paikkakunta: Rovaniemi, Lapland, Finland
näyttää olevan kohtuu kireät, siis paljon nostoa ja aukioloa noissa nokissa, lienevät jonkinsortin road race-nokat, mahtaa peli karjua kun noien kanssa availee ulostuloissa, niinkuin aman viedeoissa. ugh, olen puhunut. muuta en tiiä. tääki oli mutua. mutu, törö ja turpa ovat rasvaeväisiä kaloja, sukua lohille tai sillille. ainaki ne haiseevat sille. silliö. hehiö. nojoo. taas repes. repiö.

_________________
tutkimusten mukaan koirarodut ovat geneettisesti lähempänä sutta kuin n******t ihmistä. muokattu uusien 2012 tulevien lakien takia.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: La Maalis 24, 2007 21:38 
Poissa
Avatar

Liittynyt: Ke Elo 23, 2006 19:15
Viestit: 66
Ajoitus ei 28 jaolla onnistunut. Imuvena puski wisecoon. 29 jaolla tilaa oli, ja jätin jaon silleen. Hyvin lähti käyntiin. Pikkasen tyhjäkäynnillä yskähteli kaasariin päin. Kuulosti siltä, kuin olisi imuvena hetken auki kun wiseco lähtee ylös.

Onko kannesta höylätty liikaa pois, kun tilaa imuvenan aukeemiselle ei löytynyt normi jaolla.
Kuitenkin koeajossa keula nousi keveasti, ja alavääntoä oli hyvin. Uusi Vanse Hinesi antoi hyvät fanfaarit kevään eka savuille.


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 5 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron
Keskustelufoorumin moottorina toimii phpBB® Forum Software © phpBB Group
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com