Kawazi.Net

Kawasakihenkisten kohtauspaikka
Tänään on Su Kesä 16, 2024 15:14

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 3 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Pitkät piuhat...
ViestiLähetetty: La Kesä 23, 2007 20:54 
Poissa
Avatar

Liittynyt: La Huhti 22, 2006 23:01
Viestit: 596
Paikkakunta: Masku
Juu, kun joku aikaisemmista omistajista oli käyttänyt monta rullaa sähkömiehenteippiä piuhoihin, jotka tulee tankin alta etuteleskoopille - valot, etujarruvalokytkin ynnä muuta.
lopputuloksen on melkeen nyrkin kokonen mötikkä siinä niinku tankin ja teleskoopin välissä vasemmalla.
Mulla olisisisis muutamaa erikokoista muovista kutistesukkaa ja aattelin hiukan siistiä näkymiä, mutta mistähän löytyisi tietoa siitä, miten ne piuhat oikein kuuluu kulkea :?

_________________
Ride and Let Ride...
Z1000 A2 1978


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Su Kesä 24, 2007 09:16 
Poissa
El PreZ1dent
El PreZ1dent
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 20, 2005 20:53
Viestit: 3403
Paikkakunta: Nurmijärvi
Kutistesukkaa ei kannata käyttää koko nipun suojaamiseen, sillä se tekee nipusta kiinteän ja tiukkaan pakatun kutistumisen takia. Tuo kohta nipussa pitää jättää joustavaksi etupään liikkeen takia.
Yleensä vanhemmissa johdot lyhenevät liittimien hajoamisen takia, johtoja joutuu lyhentelemään uusien liitosten takia.
Joko uusia johdot pitemmältä matkalta ta kokonaan uusia alkuperäiset, riippuen mitä käyttötarkoitusta aikoo, museo/käyttöpeli.

_________________
Only, I've got a bronze badge to say I'm one of the good guys.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Su Kesä 24, 2007 13:58 
Poissa
Avatar

Liittynyt: La Huhti 22, 2006 23:01
Viestit: 596
Paikkakunta: Masku
Siinä on tosiaankin nyt saatu teipillä aikaiseksi semmonen joustamaton mötikkä, mikä on lisäksi kamalan näköinen. Jarrukatkaisijan johdot on jo katkenneet niin monta kertaa, että ne pitää uusia ja se mötikkä pitää avata. Samalla ajattelin tehdä johdotuksesta asiallisemman tai jopa alkuperäistä vastaavan. Nyt en vaan yhtään tiedä, miten se viritys poikkeaa alkuperäisestä. Pitää varmaan hakea VMPK:n kataloogista joku museoitu ja käydä ottamassa digijadigikuwia, jos se sallitaan
Löysin netistä tämmösen http://www.bikebandit.com/partsbandit/s ... _id=328408
ameriikan Kz1000A1:n kuvan, muttei tosta ota selvää :?
Käyttöpyöränä mä nyt ajelen ja museointi käy aina joskus mielessä.

_________________
Ride and Let Ride...
Z1000 A2 1978


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 3 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 7 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin moottorina toimii phpBB® Forum Software © phpBB Group
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com