Kawazi.Net

Kawasakihenkisten kohtauspaikka
Tänään on To Touko 16, 2024 06:55

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 3 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
ViestiLähetetty: Ke Elo 01, 2007 21:55 
Poissa
El PreZ1dent
El PreZ1dent
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 20, 2005 20:53
Viestit: 3402
Paikkakunta: Nurmijärvi
Palailin juuri tiezikan ääreen, joka simahti juuri lapinreissun jälkeen kun piti alkaa katteleen mitä kerholaiset on kuukaudessa jupisseet :'' Onneksi Raato pelasti tilanteen ja rakensi Frankenstainin uudestaan :jump:
Elikkä asiaan. Laakasalossa jo pahoin lauenneet pik-upit eivät enää lämmintä konetta laittaneet kipinöimään, Lewiksen kanssa mittaillessa kylminäkin näyttivät kovia vastuslukemia, toinen vielä enemmän, kuumana melkein täyttä vastusta. Kylmänä toimivat kun käyntiin saa, kuumana alkoi olla jo koko ajan vaikeampaa, tankata kärsi ja heti käynnistettäessä toimivat, vaan jos huoltsikalla kahvit erehtyi heittämän kitusiin sai kiksistä houkutella 15-20 min tulille ennenkuin suostui. Käyntiin lähdettyään toimi hyvin.
Enivei, laakasalosta palauduttuani työnsin Kawan talliin odottamaan aikoja parempia ja pakkasin muksut Uudenkaupungin tuotteeseen ja suuntasimme kohti Lappia. Reissusta palattuamme rupesin syynäämään noita Kawan sytkyosia ja edelleen mittari osoitti pic-upeista satojen kilo-ohmien lukemia, täppäsin ne irti pyörästä ja mittasin ne uudestaan kädessä, nyt ne näytti täyttä vastusta eli hajosivat käsiin. Varmistin ne vielä johdot katkaisemalla aika tyvestä eikä se mittaustulosta muuttanut kummastakaan. Otin toisesta ST:stä (Kannibalismiako?) pic-upit ja ne näyttivät mitatessa oikeita lukemia alle 500 ohmia kumpainenkin, ruuvasin ne paikalleen ja ekalla potkulla Kawa käyntiin, vaikka pari viikkoa oli käymättä. Käynnistysvaikeuksia oli jo ollut viime kesästä lähtien varsinkin kuumana mutta joskus kylmänäkin.
Aika tasalaatuista osaa kumminkin kun molemmat nyrjähtää samaan aikaan hieman yli 270000 kilsaa ajettuina, eikä jättänyt tien päälle, vaan hajosivat kun niitä alkoi näpläämään. On kai noita mennyt muilla pienemmiläkin kilsoilla uusiksi. Näistä kun joskus aika jättää laitan Dynan S mallin kiinni.

_________________
Only, I've got a bronze badge to say I'm one of the good guys.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Elo 02, 2007 03:24 
Poissa
Keskariguru
Keskariguru
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 06, 2005 17:52
Viestit: 3292
Paikkakunta: Siilinjärvi
Itse päätyisin Dyna 2000 malliin, koska siinä on S:ääm verrattuna joitakin etuja: täysin elektroninen ennakonsäätö, 5 eri sytytysohjelmaa sekä säädettävä kierrosrajoitin. Minullahan oli vanhassa GeeTeessä Dyna 2000 kinni ja hyvin toimi Nokian kolariin asti - sen jälkeen hieman huonommin eli lämmetessä alkoi pudottamaan 2 sylinteriä pois. Toinen anturi tai piuhat kai saivat hieman siipeensä kolarissa - pelihän kaatui juuri sytytyspuolelle sen verran voimallisesti, että kärkikoppa meni kappaleiksi.

_________________
Kun prätkistä puhutaan, niin vuodesta 1978 lähtien eli 45 vuotta ainoastaan Kawasakeja (14 kpl). Nykyisin reissu- ja käyttöpelinä Jörön ex-ZG1200B4:n ja Larryn yhdistelmä. Hätäkulkineena Riepulta ostettu Roope Anttoni.
Kaikkea v..tuilua ei kannata ottaa vakavasti!


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Elo 09, 2007 11:09 
Poissa

Liittynyt: Ke Joulu 14, 2005 15:30
Viestit: 65
Paikkakunta: jyväskylä
voihan pyhä pickup coil.... :mur: kysy jos pitäjänmäen kaljupää runkkarilta
löytyis..... :evil:


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 3 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 5 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin moottorina toimii phpBB® Forum Software © phpBB Group
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com