Kawazi.Net

Kawasakihenkisten kohtauspaikka
Tänään on La Huhti 27, 2024 23:46

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 60 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: La Tammi 05, 2008 14:19 
Poissa
Kawaraanari
Kawaraanari
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 06, 2005 14:20
Viestit: 1268
Paikkakunta: Rovaniemi, Lapland, Finland
Raato kirjoitti:
Kawa LTD kirjoitti:
No niimpäs olikii... Oisko Raadolla sisäpiirin vinkkiä millasta öljyä ja kuinka paljon sitä laitettais. Manuskakin löytyy (Clymer) mut, kyselen silti koska luotan enempi täällä kirjoitettuun sanaan kuin opukseen... :P

Tiedä siitä sisäpiirin tiedosta, mutta Kawan oma huoltomanuska sanoo, että 270 cc 5W20 (290 cc, jos iskarit ovat olleet atomeina). Tosin itse käyttäisin tuon moniasteisen sijasta 10W. 15W saattaa olla limiittiin turhan paksua.


tai jos haluaa hienostella, niin 50-50 tai fifti-sixti matti nykäsen tyyliin 10w ja 15w sekoittamalla tulee keskimäärin 12,5w, joka voi joissain tapauksissa olla lähellä optimaalista öljyä.

_________________
tutkimusten mukaan koirarodut ovat geneettisesti lähempänä sutta kuin n******t ihmistä. muokattu uusien 2012 tulevien lakien takia.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: La Tammi 05, 2008 14:40 
Poissa
El PreZ1dent
El PreZ1dent
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 20, 2005 20:53
Viestit: 3400
Paikkakunta: Nurmijärvi
Kawa LTD kirjoitti:
Ahas... No täytynee irrottaa ne muuten vaan ja hakea jostakin sellaset custom putket... Ööööö, tarkootitko koko putkistoa siis sieltä sylinteristä asti vai pelkästään jalkatapin alta lähtevää putkea??

Mul olis tarkootus vaihtaa ainoastaan se tapin alta "jakautuva" putki... you know... käyrät mänöö 2-1. Käyrät ei oo kaupan.

Tosin en oo viel tsekannu tarkemmin miten ne jakautuu...


Veikkaisin vaimentimissa olevan paljon eroa virtausten suhteen, kun 550 hengittää liki puolella 1000 verrattuna vähemmän.

_________________
Only, I've got a bronze badge to say I'm one of the good guys.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Tammi 09, 2008 12:07 
Poissa

Liittynyt: Su Heinä 01, 2007 16:42
Viestit: 60
Paikkakunta: Huittinen
Ebayssa olisi myynnissä LTD:n komeat pakoputket puoli-ilmaiseksi.

http://lyhytlinkki.net/?jpt8h3rr
http://lyhytlinkki.net/?puo6rjda

Ongelmana on ettei kaveri suostu postittamaan Suomeen. Löytyi sitten jenkeistä tyyppi jolle putket olisi voinut lähettää ja se olisi hoitanut ne Suomeen. Eipä sopinut myyjälle, täytyy olla PayPalin vahvistama osoite jotta suostuu lähettämään. Eli tuon välittäjän olisi ne tarvinnut maksaakin. Olisko vinkkejä miten nuo tuolta saisi suomeen? :''


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Tammi 09, 2008 14:00 
Poissa
Kartturi
Kartturi
Avatar

Liittynyt: La Maalis 25, 2006 18:01
Viestit: 1327
Paikkakunta: Hämeenlinna
Paypal tilille voi vaihtaa lähetys osoitteen, auttaiskohan se asiaa "BSE-HD":n mielestä :roll:
Eikös se välittäjä voisi maksaa, saahan se rahansa takas aikanaan :?:

_________________
Kawasaki! katujen ääni


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Tammi 09, 2008 17:01 
Poissa

Liittynyt: Su Heinä 01, 2007 16:42
Viestit: 60
Paikkakunta: Huittinen
coistinen kirjoitti:
Paypal tilille voi vaihtaa lähetys osoitteen, auttaiskohan se asiaa "BSE-HD":n mielestä :roll:
Eikös se välittäjä voisi maksaa, saahan se rahansa takas aikanaan :?:


Lähetysosoitteen voi muuttaa, mutta maata ei saa vaihdettua. Tuo kaveri on yli 60v papparainen, ei se ymmärrä tollasten PayPal-juttujen päälle mitään.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Tammi 22, 2008 19:42 
Poissa

Liittynyt: Ti Joulu 06, 2005 20:43
Viestit: 57
Paikkakunta: kalajoki
JakkeLTD kirjoitti:
Purin yhden kaasarin, pääsuutin oli 122,5. Korjaussarjoissa tuli 127,5. Onkohan tuo 122,5 alkuperäinen koko? Entä onkohan tuo 127,5 liian suuri vai kannattaako koettaa niillä? Ultraäänipesu olis varmasti tehokkain ja kivuttomin putsausmenetelmä?
Etuiskareiden sisäputket ovat väljät ulkoputkeen. Ulkoputken yläpäässä on ilmeisesti vaihdettava holkki? Onkos sitten tuolla alapäässä jotain v
vaihdettavaa joko kyseiseen asiaan vaikuttaa?


122,5 on pääsuuttimen vakiokoko, 127,5 suutintakin on
käytetty varaosakirjan mukaan lisäyksellä (racing use only)
joko löysit liukuholkkeja jostain vai teetitkö sorvarilla ?
ittellä ois sama hommeli tiedossa :?

_________________
kawa on pop !


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Tammi 23, 2008 18:48 
Poissa

Liittynyt: Su Heinä 01, 2007 16:42
Viestit: 60
Paikkakunta: Huittinen
Enpä liukuja mistään löytänyt, joten teetin sorvarikaverilla. Hintalaatusuhde on näissä varmasti parempi kuin orkkiksissa, ilmaiset kun olivat.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Tammi 24, 2008 17:24 
Poissa

Liittynyt: Ti Joulu 06, 2005 20:43
Viestit: 57
Paikkakunta: kalajoki
JakkeLTD kirjoitti:
Enpä liukuja mistään löytänyt, joten teetin sorvarikaverilla. Hintalaatusuhde on näissä varmasti parempi kuin orkkiksissa, ilmaiset kun olivat.


Mistähän materiaalista kaverisi ne tekaisi :?
laakeripronssi vai messinki,kerrohan sitten lähtikö
väljät pois kun saat nippuun :!:

_________________
kawa on pop !


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Tammi 24, 2008 20:38 
Poissa

Liittynyt: Su Heinä 01, 2007 16:42
Viestit: 60
Paikkakunta: Huittinen
Laakerimessinkiä ovat. Kyllähän niillä välykset lähti, kaveri sorvasi ne hiemen tiukoiksi ja itse vesihioin niistä sen verran pois että miellytti.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Operaatio Kawan ehostus
ViestiLähetetty: Ke Helmi 06, 2008 18:16 
Poissa

Liittynyt: Su Heinä 01, 2007 16:42
Viestit: 60
Paikkakunta: Huittinen
Onko kenelläkään tietoa miten tuollaisen sähköisen nopeusmittarin toiminnan voisi testata? Pitäisi saada asiaan varmuus ja pyörä on päreinä niin ei voi siinäkään testata.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Operaatio Kawan ehostus
ViestiLähetetty: To Helmi 21, 2008 19:48 
Poissa

Liittynyt: Su Heinä 01, 2007 16:42
Viestit: 60
Paikkakunta: Huittinen
Tänään tuli haettua runko ja muut hilppeet jauhemaalauksesta. Hintakaan ei päätä huimannut; 50e puhalluksineen.

http://i77.photobucket.com/albums/j70/n ... 00x600.jpg

Kansi ja sylinteriryhmä kävivät myös koneistamolla. Pinnat plaanattiin, sylinterit hoonattiin ja kanteen tietysti tarvittavat venttiilityöt. Viikonloppuna toivottavasti ehtii vähän kasailemaan.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Operaatio Kawan ehostus
ViestiLähetetty: To Helmi 21, 2008 21:29 
Poissa
ShowMan
ShowMan
Avatar

Liittynyt: Su Joulu 04, 2005 12:02
Viestit: 2620
Paikkakunta: Hattula
Missäs käytit pulweroinnissa :?
-kunnia meni mutta maine kasvaa-


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Operaatio Kawan ehostus
ViestiLähetetty: To Helmi 21, 2008 21:33 
Poissa

Liittynyt: Su Heinä 01, 2007 16:42
Viestit: 60
Paikkakunta: Huittinen
Kylmäkosken jauhemaalauksessa. http://www.jauhemaalaus.com


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Operaatio Kawan ehostus
ViestiLähetetty: To Helmi 21, 2008 21:56 
Poissa
Kartturi
Kartturi
Avatar

Liittynyt: La Maalis 25, 2006 18:01
Viestit: 1327
Paikkakunta: Hämeenlinna
Tuossa vaiheessa ehostusta on se kuuluisa käännekohta, aika naksauttaa räikkäväännin kiinniasentoon. :P

_________________
Kawasaki! katujen ääni


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Operaatio Kawan ehostus
ViestiLähetetty: Su Helmi 24, 2008 22:04 
Poissa

Liittynyt: Su Heinä 01, 2007 16:42
Viestit: 60
Paikkakunta: Huittinen
Osaattekos sanoa sopiiko 1980 650 LTD:n etujarrun pääsylinteri tähän tonniseen? Päällisin puolin ovat kovin samannäköisiä.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Operaatio Kawan ehostus
ViestiLähetetty: To Helmi 28, 2008 21:25 
Poissa

Liittynyt: Su Heinä 01, 2007 16:42
Viestit: 60
Paikkakunta: Huittinen
Fillari valmistuu hitaasti, mutta varmasti.

http://i77.photobucket.com/albums/j70/n ... 00x600.jpg

Kaikki laakerit vaihtuivat uusiin, kaikkiin jarrusatuloihin uudet tiivisteet ja hiekkapuhallus+maalaus. Teräspunosjarruletkut tilasin jenkeistä, säästyi pitkä penni.
Viime kesänä tuli kirottua tuota tehotonta etujarrua muutamaan otteeseen. Eipä ollut ihme, pääsylinteri on ilmeisesti jostain yksilevyisestä kokoonpanosta; männän halkaisija ja liikerata huomattavasti pienempiä kuin oikeassa pääsylkyssä. Ebaysta huusin kympillä KZ650:n pääsylkyn, jos sillä löytys tehoa vähän paremmin.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Operaatio Kawan ehostus
ViestiLähetetty: Su Huhti 13, 2008 21:42 
Poissa

Liittynyt: Su Heinä 01, 2007 16:42
Viestit: 60
Paikkakunta: Huittinen
Olisiko kellään aavistusta mistä pyörästä noi etuputket voisivat olla peräisin? Ovat muuten aivan samanlaiset kuin LTD:n oikeat etuputket, paitsi että sisäputki on noin 10cm lyhyempi kuin kuuluisi. Pienempi jousi oli noin 4cm pitkä, ja pitempi noin 46cm. Olisi hieman helpompi saada tuo öljymäärä kohdilleen kun tietäisi mistä vekottimesta ovat peräisin.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Operaatio Kawan ehostus
ViestiLähetetty: Ti Huhti 15, 2008 18:58 
Poissa

Liittynyt: Ti Joulu 06, 2005 15:23
Viestit: 792
Paikkakunta: Helsinki
Voisko olla lyhennetyt :P :? . jos vaikka asentoa on haluttu muuttaa matalammaksi. Miltä keula muuten tuntuu, joko tyhjensit vanhat öljyt pois jos et ota talteen ja mittaa nykyinen määrä. Ehkä voit jatkaa sillä.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Operaatio Kawan ehostus
ViestiLähetetty: Ti Huhti 15, 2008 19:07 
Poissa

Liittynyt: Su Heinä 01, 2007 16:42
Viestit: 60
Paikkakunta: Huittinen
En oikein jaksa uskoa että olisivat lyhennetyt, ei ainakaan mitään merkkejä moisesta näy. Vanhat ölpit olivat sen verran vähissä että niiden määrästä ei oikein mitään voinut päätellä. Uudet öljyt on vaihdettu jo, ja etupää on vähän pehmeän oloinen, täytynee lisätä summamutikassa muutama tippa.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Operaatio Kawan ehostus
ViestiLähetetty: Ti Huhti 15, 2008 19:50 
Poissa

Liittynyt: Ma Joulu 05, 2005 16:43
Viestit: 1171
Paikkakunta: Imatra
Olisko manuaalissa joku mitta ölyn pinnasta putken yläpäähän, minulla ainakin on manuaalissa eri vaihtoehtoja siis täyttömäärä ja myös mitta putken yläpäähän kasaan painettuna :roll:

Silloinhan sillä putken mitalla ei käsittääkseni ole väliä kunhan vaan mitta on oikea :?

_________________
krapula tulee kyllä mutta minä määrään päivän.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Operaatio Kawan ehostus
ViestiLähetetty: Ke Huhti 16, 2008 05:42 
Poissa
Keskariguru
Keskariguru
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 06, 2005 17:52
Viestit: 3292
Paikkakunta: Siilinjärvi
JakkeLTD kirjoitti:
En oikein jaksa uskoa että olisivat lyhennetyt, ei ainakaan mitään merkkejä moisesta näy. Vanhat ölpit olivat sen verran vähissä että niiden määrästä ei oikein mitään voinut päätellä. Uudet öljyt on vaihdettu jo, ja etupää on vähän pehmeän oloinen, täytynee lisätä summamutikassa muutama tippa.

Sillä öljyn määrällä ei liene kovinkaan suurta merkitystä etupään jäykkyyteen - sitä vastoin käytetyn öljyn viskositeetilla ja ilmakeulassa käytetyllä ilmanpaineella on (tavallisesti 0,5-0,7 baria keulan ollessa kuormittamaton eli eturengas irti maasta). Öljyä pitää olla niin paljon, että iskarin ollessa pisimmillään jousen kanssa öljyn pinta on alimmaisen liukuholkin yläpuolella.

_________________
Kun prätkistä puhutaan, niin vuodesta 1978 lähtien eli 45 vuotta ainoastaan Kawasakeja (14 kpl). Nykyisin reissu- ja käyttöpelinä Jörön ex-ZG1200B4:n ja Larryn yhdistelmä. Hätäkulkineena Riepulta ostettu Roope Anttoni.
Kaikkea v..tuilua ei kannata ottaa vakavasti!


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Operaatio Kawan ehostus
ViestiLähetetty: Ke Huhti 16, 2008 06:18 
Poissa

Liittynyt: Su Heinä 01, 2007 16:42
Viestit: 60
Paikkakunta: Huittinen
Keulassa on 15w öljyt ja progressive suspensionin jouset, ilmaa en ole käyttänyt ollenkaan. En mä sitä vielä kertaakaan pohjaamaan ole saanut, mutta ei se kovassa jarrutuksessa kovin kaukana siitä ole.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Operaatio Kawan ehostus
ViestiLähetetty: Su Elo 03, 2008 21:08 
Poissa

Liittynyt: Su Heinä 01, 2007 16:42
Viestit: 60
Paikkakunta: Huittinen
Nyt on kawasaki saatu kasattua ja maalattua oikeisiin väreihin. Siistit pakoputketkin löytyivät jenkkilästä, kiitokset Jal3lle vaivannäöstä. Pari tuhatta kilsaa on ehtinyt mittariinkin jo tulemaan, mutta nyt sitten alkoi kytkimestä kuulumaan jonkinmoista kolinaa. Otin kytkimen auki ja totesin että kytkinlevyt ovat "kruunuun" väljät, kruunu näyttää ihan ok kuntoiselta, ilmeisesti levyt ovat vain kuluneet väljiksi. Kruunusta kun ottaa kiinni ja heiluttelee, heiluu se puolisen senttiä sivuittaissuunnassa. Kuvassa http://z-classic.heim.at/parts-gpz1100/ ... CLUTCH.png ilmeisesti kruunu ja osa #92027 ovat toisiinsa väljiä? Onkos tuo vaarallista vai pistänkö vain uusilla levyillä kasaan?


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Operaatio Kawan ehostus
ViestiLähetetty: Ma Syys 29, 2008 21:46 
Poissa

Liittynyt: To Elo 21, 2008 21:12
Viestit: 16
Kiitti vaan opettavista kuvista ton öljypohjan sihdin suhteen
ostin elokuussa-08 gpz1100-82 ,öljynvaihdossa koneesta tuli yli 5 litraa
öljyä, oikea määrä 3,7L. Öljypohjanproppuna oli M8 millin pultti verhottu
putkimiehen teipillä lähti pois kun sormilla veti, no kawa on tallissa purettuna
ja osat menossa maalaukseen mut täytyy tarkistaa toi sihti
ensitilassa terv.opa58


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Operaatio Kawan ehostus
ViestiLähetetty: Su Touko 31, 2009 10:29 
Poissa

Liittynyt: Su Heinä 01, 2007 16:42
Viestit: 60
Paikkakunta: Huittinen
Johan tässä kawalla on tullut kesä pienen kunnostuksen jälkeen ajeltuakin, hyvin on pelannut. Nyt sain velipojan rippijuhlien kunniaksi kaivettua kameran laatikosta ja otin sitten samalla limitedistäkin pari kuvaa. Pistetään ne nyt tänne teidän kaikkien kauhistelvaksi. Vähän likainen se on kun ei kravatti kaulassa viitsinyt pesemään alkaa.

Tuossa vielä tuo "ennen"-kuva
Kuva

Sitten "jälkeen"-kuvat linkkeinä, ovat sen verran suuria etten viitsi suoraan tähän laittaa.
http://i77.photobucket.com/albums/j70/n ... /kawa1.jpg
http://i77.photobucket.com/albums/j70/n ... /kawa2.jpg
http://i77.photobucket.com/albums/j70/n ... /kawa3.jpg


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Operaatio Kawan ehostus
ViestiLähetetty: Su Touko 31, 2009 10:51 
Poissa
Avatar

Liittynyt: La Tammi 26, 2008 20:45
Viestit: 342
Paikkakunta: Tornio
Sehän on komio kuin pakasta vedetty. :yes:
Jopa tolla kelpaa pöristellä.Jo vain. :moto:

_________________
Kawasaki 750 H2 -72
Kawasaki KZ 550 LTD-81
Kawasaki 350 S2-72


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Operaatio Kawan ehostus
ViestiLähetetty: Su Touko 31, 2009 14:40 
Poissa

Liittynyt: Ma Touko 12, 2008 20:41
Viestit: 334
Paikkakunta: kangasala
näyttää ihan uutta wastaawan näkönen. zikamageen näkönen.

_________________
Kroppa on nelikymppisen,mutta mieli on kakskymppisen.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Operaatio Kawan ehostus
ViestiLähetetty: Su Touko 31, 2009 17:41 
Poissa
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 06, 2005 18:34
Viestit: 630
Paikkakunta: San Diego, CA
Kulla! Tuo ei uutta häpeä ei. Erittäin komio! :yes:

_________________
Concours 14 (GTR1400) -16 & Suzuki Burgman 650 -14


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Operaatio Kawan ehostus
ViestiLähetetty: Su Touko 31, 2009 19:14 
Poissa
Avatar

Liittynyt: To Helmi 01, 2007 15:31
Viestit: 679
Paikkakunta: Kangasala
Ensin meinasin että kuka on laittanut mun uuden Kawan kuwan tänne.... :shock: mut joopa joo ei se nyt
ihan ollutkaan.... :oops: mut kyllä on komea ilmestys.. :yes: paremminkin sanois jos osais...


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Operaatio Kawan ehostus
ViestiLähetetty: Su Touko 31, 2009 22:19 
Poissa
Tiedottaja
Tiedottaja

Liittynyt: Pe Joulu 09, 2005 20:49
Viestit: 1706
Paikkakunta: hyvinge
Komio on se! :rock:

:heppa:

_________________
W800 Special Edition, Parallel Twin "Pikkumöhkö" -12
***epämääräinen röykkiö KAWASAKI-osia***
***(TARJOTKAA JOTAIN KOKO LÄJÄSTÄ???***


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 60 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 31 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin moottorina toimii phpBB® Forum Software © phpBB Group
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com