Kawazi.Net

Kawasakihenkisten kohtauspaikka
Tänään on Pe Touko 03, 2024 22:07

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 5 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Z1:n lohkon historia?
ViestiLähetetty: To Helmi 09, 2006 09:39 
Poissa

Liittynyt: Pe Joulu 16, 2005 09:40
Viestit: 5
Tervehdys täältä pakkasten keskeltä. Talliin ei tarkene mennä joten tutkitaan kuvia ja teoriaa.

Onko Z1:n koneen lohkoa tai koko konetta käytetty muissa Kawasakin malleissa? Kovin ovat jotkut koneet samannäköisiä kuin siinä Z-1:ssä mikä tallissani seisoo. Olen ymmärtänyt, että ainakin tonnisessa on sama kone.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Helmi 09, 2006 14:47 
Poissa
Kawaraanari
Kawaraanari
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 06, 2005 14:20
Viestit: 1268
Paikkakunta: Rovaniemi, Lapland, Finland
juu, samaa lohkoa on käytetty tonnisissa ja tonnisatasissa z-alkuisissa kawoissa. öljypohja on kaiketi kaikissa suoraan vaihtokelpoinen, sekä sylinterilohkot ja kannetkin, sitten taas jotkut lootat eivät ihan olisi, joku niistä paljon enemmän tietävä voinee korjata ja kertoa enemmän.

_________________
tutkimusten mukaan koirarodut ovat geneettisesti lähempänä sutta kuin n******t ihmistä. muokattu uusien 2012 tulevien lakien takia.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Helmi 09, 2006 21:16 
Poissa
El PreZ1dent
El PreZ1dent
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 20, 2005 20:53
Viestit: 3401
Paikkakunta: Nurmijärvi
Z1 lohkoja käytettiin sellaisenaan Z1 900 malleissa vuoteen -76 asti melko samanlaisina. 1977 Z 1000 mallissa malli hieman muuttui ja poraus sylinterissä kasvoi 4 mm, nostaen tilavuuden 903 cc:sta 1015 cc kokoon. 1979 tuli Mk II malli jossa muuttui laturi erinlaiseksi ja isommat ketjupyörät kampurassa ja nokissa. -79 ST mallin lohko tuli käyttöön kaikissa ketjuvetoissakin -80.
1981 J-mallin (z 1000/1100) myötä lohkot muuttuivat aika paljon ja kiksikäynnistykselle ei lohkoissa ollut enää paikkaa. Poraus pienentyi alle tonniin 998/1089 cc. Koneen strategiset mitat säilyivät kuten vanhassa ja kone oli kumiripustettu runkoon. Vanhaa Z1 lohkoa käytettiin jenkeissä poliisi malleissa vielä -81, joka sekin siirtyi J-malliin -82.
Z1 mallin kanssa samaa lohkoa käytetiin Japanin omilla markkinoille tehtyyn Z2 malliin joka oli 750 cc, vain porauksen ja iskun ollessa pienemmät kuin Z1 mallissa. Z2 mallia vietiin ainoastaan Etelä-Afrikkaan vientimallina 1979. Z2 mallissa oli muuten samat muut osat käytössä kuin Z1 mallissakin. Näiden moottoriden lohkot olivat mustat, kuten -73 mallin Z1:ssä.

_________________
Only, I've got a bronze badge to say I'm one of the good guys.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Helmi 09, 2006 21:37 
Poissa

Liittynyt: Pe Joulu 16, 2005 09:40
Viestit: 5
Kylläpä asia nyt avautui. Kiitoksia paljon ja toivotaan aikaista kevättä.
Pääsee pyöräilemään ja veneilemään.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: La Helmi 18, 2006 19:38 
Poissa

Liittynyt: Ti Joulu 13, 2005 21:29
Viestit: 166
Paikkakunta: vantaa
Samperi, ilmankos meni pieleen mun säädettävät nokkapyörät.
En mä ymmärtänyt tilauksen yhteydessä varmistaa kun sen että ne on tarkoitettu rullaketjulle ja niinpä sieltä myös tuli rullaketjulle tarkoitetut rattaat mutta hammasluku oli 2- piikkiä suurempi.

Jos jollain on käyttöä niin ne on mulle ylimääräiset, kuten myös ne morseketjulle tarkoitetut rattaat mitkä tuli nokkien mukana.


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 5 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin moottorina toimii phpBB® Forum Software © phpBB Group
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com