Kawazi.Net

Kawasakihenkisten kohtauspaikka
Tänään on La Huhti 27, 2024 14:50

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 9 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Sylinterilohko
ViestiLähetetty: Ti Maalis 07, 2006 19:21 
Poissa

Liittynyt: Ti Maalis 07, 2006 19:13
Viestit: 3
Paikkakunta: TEERIJÄRVI
Morjens!
Tietääkö kukaan onko -83:sessa Z1000R:ssä 17 vai 18 mm männäntappi ja sopiiko -83 GPZ 1100: sen sylinterilohko siihen???


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Maalis 07, 2006 21:34 
Poissa

Liittynyt: Ti Joulu 13, 2005 21:29
Viestit: 166
Paikkakunta: vantaa
Rähmä.

Wisecon raamattu antaa GPZ 1135 mäntäsarjalle numeron K1136 ja 900 -1000 kawalle saman kokoisen mäntäsarjan numerolla K1135 joten mä en uskalla sanoa mitään, mutta toivotaan että joku muu kykenee antamaan sinulle faktatietoa asiasta.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Maalis 08, 2006 10:26 
Poissa

Liittynyt: Ma Joulu 05, 2005 16:43
Viestit: 1171
Paikkakunta: Imatra
Käwin just mittaamassa ja 17,0mm oli tapin halkaisija ja käsittäkseni ryhmä menee heittämällä paikalleen, kyseleppä Z1109R.ltä hän on laittanut ko. setin omaansa :!:


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Maalis 08, 2006 10:33 
Poissa

Liittynyt: Su Joulu 04, 2005 11:38
Viestit: 712
Paikkakunta: helsinki
niin..gpz:n mäntiä ei voi hyödyntää,valitettavasti...isompi tappi :oops:


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Maalis 08, 2006 10:41 
Poissa

Liittynyt: Pe Joulu 09, 2005 11:13
Viestit: 791
Paikkakunta: Espoo, Laaksolahti
Meinaakkos ruveta matkimaan :P

Tappi on 17mm ja GPz1100 lohko menee heittämällä kiinni. Lohkon takaa kannattaa leikata alin jäähdytysripa pois öljylähdön ja startin peltikopan kohdalta. Mulla murtu siitä öljylähdön kohdalta alin ripa ja se startin kansi on aika tiukassa paikassa. Liekkö edes kunnolla irrotettavissa. Sitte kandee kanssa muistaa että tiivarit tilataan sitte 1100:n mallin mukaan sekä lohkon alle että kannen alle.

Meinaakko laittaa millä männillä? Kawan omat, Wisecot, JE, vai REC? Jos sulla ei oo vielä sitä lohkoa ja mäntäsettiä laitappa meili Klasmolle Saksaan: thomasklatt@klasmo-bikes.de (lontoon kielellä) ja kysy hintoja. Niiltä löytyy lohkoja ja usein myös mäntäsettejä suoraan hyllystä.

Noista tiivareista on jo puhuttu paljonkin täällä voorumilla. Pari konerempattua äRRää on nyt talvella purettu öljyvuotojen takia. Tarviketiivarit vaihtuu orggiksiin. Ne maksaa maltaita, mutta ehkä ne sitte pitäis mömmöt sisällä.

_________________
Slow Masa
Z1000R ´83


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Maalis 08, 2006 10:48 
Poissa
Keskariguru
Keskariguru
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 06, 2005 17:52
Viestit: 3292
Paikkakunta: Siilinjärvi
z1109r kirjoitti:
Noista tiivareista on jo puhuttu paljonkin täällä voorumilla. Pari konerempattua äRRää on nyt talvella purettu öljyvuotojen takia. Tarviketiivarit vaihtuu orggiksiin. Ne maksaa maltaita, mutta ehkä ne sitte pitäis mömmöt sisällä.

Ja puhutaankin varmasti niin kauan kun rahansäästäjiä löytyy, jotka laittavat tarvikesatsin ja sitten valittelevat öljyvuotoja :P

_________________
Kun prätkistä puhutaan, niin vuodesta 1978 lähtien eli 45 vuotta ainoastaan Kawasakeja (14 kpl). Nykyisin reissu- ja käyttöpelinä Jörön ex-ZG1200B4:n ja Larryn yhdistelmä. Hätäkulkineena Riepulta ostettu Roope Anttoni.
Kaikkea v..tuilua ei kannata ottaa vakavasti!


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Maalis 08, 2006 11:01 
Poissa

Liittynyt: Su Joulu 04, 2005 11:38
Viestit: 712
Paikkakunta: helsinki
onkos sulla Slow Masa, Kawan omat männät? ja millä puristuksilla?


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Maalis 08, 2006 11:40 
Poissa

Liittynyt: Pe Joulu 09, 2005 11:13
Viestit: 791
Paikkakunta: Espoo, Laaksolahti
lewis kirjoitti:
onkos sulla Slow Masa, Kawan omat männät? ja millä puristuksilla?


Kawan omat, mutta puristusta en nyt ihan tarkkaan tiedä. Mikäköhän se on alunperin ollut GPz1100:ssa ja siitä se on hiukan kiristynyt. Kansihan on 998cc, joten palotila on sitä kautta varmaankin himpun pienempi.

_________________
Slow Masa
Z1000R ´83


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Thanks!
ViestiLähetetty: Ke Maalis 08, 2006 17:12 
Poissa

Liittynyt: Ti Maalis 07, 2006 19:13
Viestit: 3
Paikkakunta: TEERIJÄRVI
kiitos tiedosta, kyllä itelläkin ollu se motti pari kertaa auki mutta ei oo ikinä tullu mitattua sitä männäntappia :). Tuli ostettua koko GPZ moottori, ainut vain että entinen omistaja oli pistäny sen palasiks ja hukannu kampuran pääty laakerin :twisted: , näitähän ei saa uusia muuta ku teettämällä..
Kai ois parasta teettää uus laakeri ja pistää koko paskan kasaan ku se on muutenkin niin hyvässä kondiksessa.


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 9 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 19 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin moottorina toimii phpBB® Forum Software © phpBB Group
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com