Kawazi.Net

Kawasakihenkisten kohtauspaikka
Tänään on To Touko 16, 2024 11:04

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 8 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
ViestiLähetetty: Pe Heinä 24, 2009 12:38 
Poissa
Kawaraanari
Kawaraanari
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 06, 2005 14:20
Viestit: 1268
Paikkakunta: Rovaniemi, Lapland, Finland
pensatankki 20,4 litraa
akseliväli 1565 mm
kuivapaino 244 kg
etupään paino 127 kg
takapään " 137 kg
venttiilien aukeamiskulmat:

imu 40 ast. ennen yläkuoloa

sulkeutuminen 80 ast jälkeen yläkuolon

paolla samat, mutta aukeaa 80 ast ja mennee kii 40 ast.

sytkäjärjestys 1234

delvacinmäärä 3,7 litraa koneessa

*********

keulaöljyn määrä:

öljynvaihdossa: 210 ml

täysin kuivassa 244 ml +-4 ml

keulaöljynkorkeus eli -taso:

216 mm +-2 mm

sae 10w20 on suositus, eli 10w30 delvac käynee.
tai sit keulaöljyt jos tykkää.

***********

dfi:n itsediagnoosin koodit:

pitkä-lyhyt : kaasuläpän avautumiskulma.

pitkä-lyhyt-lyhyt : ilmanlämpötilan testi.

pitkä-lyhyt-lyhyt-lyhyt : moottorilämpötilan testi.

pitkä-pitkä-lyhyt : ilmanpaineanturi, vika controlliyksikössä.

pitkä-pitkä-lyhyt-lyhyt : starttinappulassa häikkää.

pitkä-pitkä-lyhyt-lyhyt-lyhyt : ignitionsysteemissä vikaa, ei tule syttyvirtaa.

pitkä-pitkä-pitkä-lyhyt : muisti central processing unitissa eli cpu:ssa ei toimi odotetusti, pitäs vaihtaa control unit.

ei näy mitä'ään, akku ehjä jne. : vaihda kaasarit, jos ossaat, niin megasquirtti. hehiö.

_________________
tutkimusten mukaan koirarodut ovat geneettisesti lähempänä sutta kuin n******t ihmistä. muokattu uusien 2012 tulevien lakien takia.


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Pe Heinä 24, 2009 13:55 
Poissa
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 06, 2005 15:30
Viestit: 495
Paikkakunta: Kajaani, KZ650F3
kawabata kirjoitti:
delvacinmäärä 3,7 litraa koneessa

Taidatkos tuota sen paremmin sanoa :)

_________________
klassikokawoja ei vahingoitettu tätä viestiä kirjoitettaessa


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ti Elo 04, 2009 23:46 
Poissa

Liittynyt: Pe Maalis 31, 2006 08:31
Viestit: 130
Kiitokset yhteenvedosta, hyvää työtä!

Yksi asia vaan mikä tässä jäi ihmetyttämään, niin noilla venttiilien aukioloajoilla tulisi nokista 300 asteiset, ja mielestäni alkuperäisestä huoltomanuaalista (itselläni ei ole sitä supplementtia, mistä katsoin), niin nokat olisivat kuitenkin ainakin 10 astetta alle 300 asteen.

Siksi kiinnostaakin että mistä nuo venttiilinajoitukset ongit? Mahtaako ristiriita olla siitä, että eri maihin on toimitettu pyöriä eri viritysasteella?

Kieltämättä Suomi-mallit kyllä kuulostavat ja tuntuvat puoltavan tuota 300 asteen nokkaa paremmin mitä omissa kirjoissani.

_________________
Muijat ehkä jättää, mutta ilmakawa ei tienpäälle jätä!!!


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ke Elo 05, 2009 10:42 
Poissa

Liittynyt: Ti Kesä 13, 2006 08:53
Viestit: 1220
Paikkakunta: Turku
Tarina? kertoo, Saksan kuristeiset eivät olisi kuin rajoittaneet läppien avautumiskulmaa??

Ainakin Saksan 100 hummainen? sivusto väittää samaa avautumiskulmaa (300) venttiileille:
http://www.gpz1100ut.de/TD%20ZX%201100%20A1.htm
Ettei olisi 81-82 GPZ:n arvot pienemmät?

ja tuolla myös pari säätöarvoa lisää, kuten kiristysmomentteja yms.
http://www.gpz1100ut.de
http://www.gpz1100ut.de/anzugsmomente.htm
(nokkapukeille tuo ilmeisestikin ????????????????liian suuri 17 Nm arvo????????????)

_________________
GPZ 1100 A1 1983


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ke Elo 05, 2009 10:46 
Poissa
Keskariguru
Keskariguru
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 06, 2005 17:52
Viestit: 3292
Paikkakunta: Siilinjärvi
oojala kirjoitti:
ja tuolla myös pari säätöarvoa lisää, kuten kiristysmomentteja yms.
http://www.gpz1100ut.de
http://www.gpz1100ut.de/anzugsmomente.htm
(nokkapukeille tuo ilmeisestikin ????????????????liian suuri 17 Nm arvo????????????)

Varmasti 17 Nm on liikaa nokkapukeille - muistelisin NesteHukan todenneen tämän joskus muinoin ihan käytännössä :P

_________________
Kun prätkistä puhutaan, niin vuodesta 1978 lähtien eli 45 vuotta ainoastaan Kawasakeja (14 kpl). Nykyisin reissu- ja käyttöpelinä Jörön ex-ZG1200B4:n ja Larryn yhdistelmä. Hätäkulkineena Riepulta ostettu Roope Anttoni.
Kaikkea v..tuilua ei kannata ottaa vakavasti!


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ke Elo 05, 2009 21:45 
Poissa

Liittynyt: Pe Maalis 31, 2006 08:31
Viestit: 130
Raato kirjoitti:
oojala kirjoitti:
ja tuolla myös pari säätöarvoa lisää, kuten kiristysmomentteja yms.
http://www.gpz1100ut.de
http://www.gpz1100ut.de/anzugsmomente.htm
(nokkapukeille tuo ilmeisestikin ????????????????liian suuri 17 Nm arvo????????????)

Varmasti 17 Nm on liikaa nokkapukeille - muistelisin NesteHukan todenneen tämän joskus muinoin ihan käytännössä :P


Pitää paikkansa. 17Nm nokkapukeille, niin korkkaa melkolailla varmasti jokainen kierre. Clymerin kirjassa oli tuo virhe, ja kun alkuperäisestä kirjasta katsoin, niin oikea arvo on muitaakseni 12 Nm.

Tulipahan harjoitusta helicoilien asennuksen suhteen...

EDIT: kömmähdys kiristysmomenteissa lienee yksiköiden kanssa sekoilu. ft-lb ja Nm menneet jotenkin sekaisin kirjoissa. 17 ft-lb on rapiat 12,5 Nm.

_________________
Muijat ehkä jättää, mutta ilmakawa ei tienpäälle jätä!!!


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: To Elo 06, 2009 13:33 
Poissa

Liittynyt: Ma Joulu 05, 2005 16:43
Viestit: 1171
Paikkakunta: Imatra
NesteHukka kirjoitti:
Raato kirjoitti:
oojala kirjoitti:
ja tuolla myös pari säätöarvoa lisää, kuten kiristysmomentteja yms.
http://www.gpz1100ut.de
http://www.gpz1100ut.de/anzugsmomente.htm
(nokkapukeille tuo ilmeisestikin ????????????????liian suuri 17 Nm arvo????????????)

Varmasti 17 Nm on liikaa nokkapukeille - muistelisin NesteHukan todenneen tämän joskus muinoin ihan käytännössä :P


Pitää paikkansa. 17Nm nokkapukeille, niin korkkaa melkolailla varmasti jokainen kierre. Clymerin kirjassa oli tuo virhe, ja kun alkuperäisestä kirjasta katsoin, niin oikea arvo on muitaakseni 12 Nm.

Tulipahan harjoitusta helicoilien asennuksen suhteen...

EDIT: kömmähdys kiristysmomenteissa lienee yksiköiden kanssa sekoilu. ft-lb ja Nm menneet jotenkin sekaisin kirjoissa. 17 ft-lb on rapiat 12,5 Nm.




Eipä ole ensimmäinen "kääntö" virhe joka clymeristä löytyy :jojo:

_________________
krapula tulee kyllä mutta minä määrään päivän.


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: To Elo 06, 2009 14:52 
Poissa

Liittynyt: Pe Maalis 31, 2006 08:31
Viestit: 130
Ne Clymerin oppaiden kuvat on kans varsin "selkeitä". 90-luvun alussa olisi varmaan kotikonstein pistematriisiprintterillä saanut lähes yhtä hyviä mustavalkotulosteita...

_________________
Muijat ehkä jättää, mutta ilmakawa ei tienpäälle jätä!!!


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 8 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 4 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin moottorina toimii phpBB® Forum Software © phpBB Group
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com