Kawazi.Net

Kawasakihenkisten kohtauspaikka
Tänään on Su Huhti 28, 2024 05:58

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 43 viestiä ]  Mene sivulle 1, 2  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
ViestiLähetetty: Ti Elo 03, 2010 23:28 
Poissa

Liittynyt: Pe Heinä 30, 2010 21:58
Viestit: 197
Turhan reilusti maksoin. Laturi rikki. Elektroniikkapuolella pieni vika. Tyhjäkäynnillä joku sylinteri ei välillä toimi mutta kun kääntää kierroksia niin taas pelittää. Huomenna revin katteet ja laukut pois. Ois osaa myytävänä jos joku tarttee? Matkakate sivulaukut ja laukkuraudat. Päästiin kotiin kun autolla ladattiin akkua. Pukattiin käymään.
Aavasaksalla sen kanssa värkättiin ja kaveri sanoi että ostetaan lataaja. No soitin ylitorniolle ja siellä niitä oli hintaan 30-60e. No ajettiin sinne ja sielä oli kuulemma enää jäljellä yksi ja se maksoi yhtäkkiä 75e ja kysyi että onko kova hinta. :hammer: En ostanut. Semmonen äijä jolla mahoton läskimaha aatteli 20e uron lataajan myydä 75e kun näki että me ollaa pulassa ja aatteli siekailematta toisen hätää käyttää hyväkseen. Törkeä läskimaha sika. :kk: Pyörän on maalannut joku totaal amatööri kun oli pölyä ja likaa riittävästi ja ei ollut ees täyttöreikää peittänyt vaan maalia oli päässyt tankkiin. On muuten sama pyörä kuin kerhon etusivun kuvassa kun katteet revin. Äänet on vähän tuhnut kun orkkisröörit. Näissä pitäis olla hieno ääni mutta nyt tukossa. Oli hyväkulkuinen pyörä. Suljetulla alueella testailin ruottin puolella . Kulkee varmaan tuon 200 helposti. Voi olla että tulpan hatut paskat kun swedu oli jotkut halvat hatut pannut. Lyö jostain läpi maihin.


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ke Elo 04, 2010 11:31 
Poissa

Liittynyt: Pe Heinä 30, 2010 21:58
Viestit: 197
Soppelilla lähtee matkavarustus. Hyvät laukut ja laukkurauta sekä koko matkakate. Ainoa että isokokoinen että millä sen kuljettaa? http://kuvablogi.com/blog/28433/8/ Kuvia pyörästä.


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ke Elo 04, 2010 14:37 
Poissa

Liittynyt: To Syys 11, 2008 12:19
Viestit: 186
Paikkakunta: Pori
Huikean kokoinen purje keulalla, hyvä että vapautit sen sieltä ikeen alta...
Ja pyyhkeenkuivatustelinekin laitettu tarakalle, voi että... Ei uskoisi että alta paljastuu noinkin siro ja elegantti peli kuin tuossa yläkuvassa!

Tuulta naamaan ja hyviä kilometrejä!

_________________
Kawasaki Zephyr 1100 -94
Kawasaki ZXR 750 H2 -90
Kawasaki ZXR 750 H1 -89 (tosin ilman moottoria...)
Kawasaki Z1300 -80


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ke Elo 04, 2010 15:22 
Poissa
ShowMan
ShowMan
Avatar

Liittynyt: Su Joulu 04, 2005 12:02
Viestit: 2620
Paikkakunta: Hattula
Toi keulapurje sopis wissiin johonkin Raadon laitteeseen... ;)

_________________
-kunnia meni mutta maine kasvaa-


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Joo.
ViestiLähetetty: Ke Elo 04, 2010 18:29 
Poissa

Liittynyt: Pe Heinä 30, 2010 21:58
Viestit: 197
Revin katteet pois ja laukut. En tiedä vielä että minkä tästä rakennan? Puolat oli rikkinäiset. Ruottalaisten patentteja ja johdot oli uusittu puoliin mutta nehän ei oo korjattavaa mallia. Käyntihäiriöistä ei pääse ennen kuin ostaa uudet puolat.
Virtalukon pohja meni rikki kun katetta pois otin. Joutuu ostaan mutta onneksi kuten autossa vaihdettava. Oisko 190e liikaa katteista ja laukuista ja tukiraudoista? Ei niitä kait oikein voi lähettää vaan pitäis täältä noutaa. Katteet on melko hyvät ja pleksi melkein naarmuton. Vievät tilaa.
Kaikki ruuvit ja tilpehöörit tulee mukaan. Oisko jollain tuota orkkis penkin rautaa?


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ke Elo 04, 2010 20:57 
Poissa

Liittynyt: Pe Heinä 30, 2010 21:58
Viestit: 197
Pello on pirun kaukana. Taidan pitää tämän orginaalina. http://kuvablogi.com/nayta/2731303/
Löysin sopivan auton virtalukon joka passaa alkuperäiselle paikalle. Uusi maali ja läpikäynti. Laturi yms.


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ke Elo 04, 2010 23:13 
Poissa

Liittynyt: Pe Heinä 30, 2010 21:58
Viestit: 197
Minusta ulkonäkö koheni tosi paljon. http://www.youtube.com/watch?v=YDOSz85_Fjs


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ke Elo 04, 2010 23:27 
Poissa
Keskariguru
Keskariguru
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 06, 2005 17:52
Viestit: 3292
Paikkakunta: Siilinjärvi
No, siitä voi nyt olla montaa mieltä :P

_________________
Kun prätkistä puhutaan, niin vuodesta 1978 lähtien eli 45 vuotta ainoastaan Kawasakeja (14 kpl). Nykyisin reissu- ja käyttöpelinä Jörön ex-ZG1200B4:n ja Larryn yhdistelmä. Hätäkulkineena Riepulta ostettu Roope Anttoni.
Kaikkea v..tuilua ei kannata ottaa vakavasti!


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: To Elo 05, 2010 11:00 
Poissa

Liittynyt: Su Joulu 04, 2005 11:38
Viestit: 712
Paikkakunta: helsinki
Tomppa kirjoitti:
On muuten sama pyörä kuin kerhon etusivun kuvassa kun katteet revin. Äänet on vähän tuhnut kun orkkisröörit. Näissä pitäis olla hieno ääni mutta nyt tukossa. Oli hyväkulkuinen pyörä. Suljetulla alueella testailin ruottin puolella . Kulkee varmaan tuon 200 helposti. Voi olla että tulpan hatut paskat kun swedu oli jotkut halvat hatut pannut. Lyö jostain läpi maihin.


eipä taida olla tuon värisiä kuin jiikoon fillari,joten sama se ei voi olla...puolia näissä tupaa menee,mulla muistaakseni kaksi ainakin hajonnut.50tkm aikana. vaihda siihen dunstallin vaimentimet niin jo rupee ääntä löytymään:) laturi kannattaa tilata electrexiltä on halpa ja kuulemma ikuinen.muuten kestävä peruspyörä raskas,mutta matka-ajossa kiva ja tukeva,satulassa olen viihtynyt jopa 4 tuntia poistumatta...eli noin tankillisen verran kerran Puolan läpi ajaessa :fu:


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: To Elo 05, 2010 12:41 
Poissa
Kynäilijä
Kynäilijä

Liittynyt: Ke Joulu 07, 2005 06:20
Viestit: 1173
Paikkakunta: Vantaa
Raato kirjoitti:
No, siitä voi nyt olla montaa mieltä :P


Eikä muuten voida.

_________________
Mun kans on sitte heleppo olla,on vain justihin niinku mä sanon. Ja siksi toiseksi, tarvittoopa mun kans ruveta...


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: To Elo 05, 2010 16:20 
Poissa

Liittynyt: Ma Joulu 05, 2005 16:43
Viestit: 1171
Paikkakunta: Imatra
AV kirjoitti:
Raato kirjoitti:
No, siitä voi nyt olla montaa mieltä :P


Eikä muuten voida.


Taas se alkaa :fu:

_________________
krapula tulee kyllä mutta minä määrään päivän.


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: To Elo 05, 2010 17:06 
Poissa
Kawaraanari
Kawaraanari
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 06, 2005 14:20
Viestit: 1268
Paikkakunta: Rovaniemi, Lapland, Finland
JAMPPERI kirjoitti:
AV kirjoitti:
Raato kirjoitti:
No, siitä voi nyt olla montaa mieltä :P


Eikä muuten voida.


Taas se alkaa :fu:


nysse jo alako. :kivi:

_________________
tutkimusten mukaan koirarodut ovat geneettisesti lähempänä sutta kuin n******t ihmistä. muokattu uusien 2012 tulevien lakien takia.


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: To Elo 05, 2010 19:32 
Poissa
ShowMan
ShowMan
Avatar

Liittynyt: Su Joulu 04, 2005 12:02
Viestit: 2620
Paikkakunta: Hattula
kawabata kirjoitti:
JAMPPERI kirjoitti:
AV kirjoitti:
Raato kirjoitti:
No, siitä voi nyt olla montaa mieltä :P


Eikä muuten voida.


Taas se alkaa :fu:


nysse jo alako. :kivi:


Tämä aihe on siwuston parhaimmistowa... :jump:

_________________
-kunnia meni mutta maine kasvaa-


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: To Elo 05, 2010 20:07 
Poissa
Keskariguru
Keskariguru
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 06, 2005 17:52
Viestit: 3292
Paikkakunta: Siilinjärvi
AV kirjoitti:
Raato kirjoitti:
No, siitä voi nyt olla montaa mieltä :P


Eikä muuten voida.

No, AV:ltä ei nyt kysytä :P

_________________
Kun prätkistä puhutaan, niin vuodesta 1978 lähtien eli 45 vuotta ainoastaan Kawasakeja (14 kpl). Nykyisin reissu- ja käyttöpelinä Jörön ex-ZG1200B4:n ja Larryn yhdistelmä. Hätäkulkineena Riepulta ostettu Roope Anttoni.
Kaikkea v..tuilua ei kannata ottaa vakavasti!


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: To Elo 05, 2010 20:52 
Poissa

Liittynyt: Ti Joulu 06, 2005 16:50
Viestit: 889
Paikkakunta: Niinijoki
Raato kirjoitti:
AV kirjoitti:
Raato kirjoitti:
No, siitä voi nyt olla montaa mieltä :P


Eikä muuten voida.

No, AV:ltä ei nyt kysytä :P


Eikä tehtaan insinööriltä :fu:


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: To Elo 05, 2010 22:39 
Poissa

Liittynyt: Pe Heinä 30, 2010 21:58
Viestit: 197
Tänne kuuluu hyvää. Tulpat oli nokiset ja putsasin ja alkoi käydä erinomaisesti. Kaasari tulvi mutta paineilmalla tupsautin painetta kaasareihin huohottimesta ja pensaputkeen niin niin ei enää vuoda. Kellukkeet juuttuneet kun seisonut pitkään.
Huomenna duunaan siihen penkin takaraudan ja aukaisen laturin. Mulla saattaakin olla siihen regulaattori kun Shadow Honda osina ja siitä. Tarttisko kukaan Honda osaa? Mulla on Shadow 1100 1987 osina. Paljon hyvää osaa. Haluaisin ne pois talveksi.


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Pe Elo 06, 2010 05:31 
Poissa
Kynäilijä
Kynäilijä

Liittynyt: Ke Joulu 07, 2005 06:20
Viestit: 1173
Paikkakunta: Vantaa
Raato kirjoitti:
AV kirjoitti:
Raato kirjoitti:
No, siitä voi nyt olla montaa mieltä :P


Eikä muuten voida.

No, AV:ltä ei nyt kysytä :P

Juuri sen takia onkin aina mahdollisuuden tarjoutuessa levitettävä tuuliklasittomuuden hyvää sanomaa.En minä levottomien puhumista aloittanut,Askolan suunnasta lähti liikkeelle se.

_________________
Mun kans on sitte heleppo olla,on vain justihin niinku mä sanon. Ja siksi toiseksi, tarvittoopa mun kans ruveta...


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Pe Elo 06, 2010 15:42 
Poissa

Liittynyt: Ke Joulu 07, 2005 04:48
Viestit: 69
Paikkakunta: Oulu
Oisit Tomppa ostanu tuon minun "candypuna Birgitan" tuosta pihalta..ei tarttis ruotsalaisia vittuiluvirityksiä nyt murehtia. :yesyes: :kuusi:
http://www.nettimoto.com/kawasaki/kz/840559


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Pe Elo 06, 2010 17:14 
Poissa
Keskariguru
Keskariguru
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 06, 2005 17:52
Viestit: 3292
Paikkakunta: Siilinjärvi
AV kirjoitti:
Raato kirjoitti:
AV kirjoitti:
Raato kirjoitti:
No, siitä voi nyt olla montaa mieltä :P


Eikä muuten voida.

No, AV:ltä ei nyt kysytä :P

Juuri sen takia onkin aina mahdollisuuden tarjoutuessa levitettävä tuuliklasittomuuden hyvää sanomaa.En minä levottomien puhumista aloittanut,Askolan suunnasta lähti liikkeelle se.

Levottomia? Pikemminkin tosiasioita - toiset tykkää tuuliklaseista ja toiset taas ei :P

_________________
Kun prätkistä puhutaan, niin vuodesta 1978 lähtien eli 45 vuotta ainoastaan Kawasakeja (14 kpl). Nykyisin reissu- ja käyttöpelinä Jörön ex-ZG1200B4:n ja Larryn yhdistelmä. Hätäkulkineena Riepulta ostettu Roope Anttoni.
Kaikkea v..tuilua ei kannata ottaa vakavasti!


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Pe Elo 06, 2010 20:57 
Poissa

Liittynyt: Pe Heinä 30, 2010 21:58
Viestit: 197
Del toneksen kanssa syksyllä kokeillaan kenellä kylän kovin klassikkokava . :mrgreen: ? Noin kokonaisuutena olen ollut alkujärkytysten jälkeen tyytyväinen. Mulla on Z 1000 ollut hakusalla jo ainakin 15 vuotta. Myin oman Z 1000 Ltd tuossa 80 luvun lopulla ja kadutti. Kauppa oli sovittu mutta yritin perua ja soitin että en taida myydä mutta jeppe oli jo puolivälissä tulossa niin en enää viittinyt. Siitä saakka olen kavaa halunnut mutta nyt vasta semmosen sain. Harmi että Kawan alkuperäistä tumman violettiä cändyä ei enää saa. Standoxilla oli sitä ennen mutta pikmenttien kanssa propleemeja ja vetivät sen pois markkinoilta. No maalaan siihen candyn mustalle metallic pohjalle. Huomenna tekaista se penkin rauta.


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Su Elo 08, 2010 10:51 
Poissa

Liittynyt: Pe Joulu 09, 2005 11:13
Viestit: 791
Paikkakunta: Espoo, Laaksolahti
Raato kirjoitti:
AV kirjoitti:
Raato kirjoitti:
AV kirjoitti:
Raato kirjoitti:
No, siitä voi nyt olla montaa mieltä :P


Eikä muuten voida.

No, AV:ltä ei nyt kysytä :P

Juuri sen takia onkin aina mahdollisuuden tarjoutuessa levitettävä tuuliklasittomuuden hyvää sanomaa.En minä levottomien puhumista aloittanut,Askolan suunnasta lähti liikkeelle se.

Levottomia? Pikemminkin tosiasioita - toiset tykkää tuuliklaseista ja toiset taas ei :P


Tussa on totuuden siementä, mutta silti hei tuuliklasi :hammer: :hammer: :puna:

_________________
Slow Masa
Z1000R ´83


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Su Elo 08, 2010 21:30 
Poissa

Liittynyt: Pe Heinä 30, 2010 21:58
Viestit: 197
Hieno pätkä. http://www.youtube.com/watch?v=yZOpFmB6 ... _embedded#!


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: La Elo 21, 2010 06:35 
Poissa
Keskariguru
Keskariguru
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 06, 2005 17:52
Viestit: 3292
Paikkakunta: Siilinjärvi
KooJii kirjoitti:
Toi keulapurje sopis wissiin johonkin Raadon laitteeseen... ;)

Niinhän se saattaisi sopia ja minulla tuo nyt onkin. Saapa sitten nähdä kumman katteen istutan talven aikaan PikkuHukkaan - tämän vai Speedingin :P Jiikoolle tiedoksi, että ei taida olla Pichlerin kate vaan veikkaisin sen olevan rekenteesta päätellen ennemmin brittien aikaansaannosta.

_________________
Kun prätkistä puhutaan, niin vuodesta 1978 lähtien eli 45 vuotta ainoastaan Kawasakeja (14 kpl). Nykyisin reissu- ja käyttöpelinä Jörön ex-ZG1200B4:n ja Larryn yhdistelmä. Hätäkulkineena Riepulta ostettu Roope Anttoni.
Kaikkea v..tuilua ei kannata ottaa vakavasti!


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ma Elo 23, 2010 10:01 
Poissa
Kynäilijä
Kynäilijä

Liittynyt: Ke Joulu 07, 2005 06:20
Viestit: 1173
Paikkakunta: Vantaa
Siinäpä sitä riittääkin joutavanpäiväistä pähkäilyä...

_________________
Mun kans on sitte heleppo olla,on vain justihin niinku mä sanon. Ja siksi toiseksi, tarvittoopa mun kans ruveta...


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ma Elo 23, 2010 13:15 
Poissa
Avatar

Liittynyt: Su Joulu 18, 2005 15:51
Viestit: 449
Paikkakunta: Kuopion Peikkometsä
ELRssä on vartti&"tuuliklasi"... pitäskö repiä pois, pomppia päällä ja tunkee suohon. Vaan taisipa AV hauholla sanua, että Loosoni on kyllä ainut pyörä johon visiiri kuuluu.
notta olokoon nyt :kivi:

_________________
- Leuto meninki... tai jotain -


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ma Elo 23, 2010 13:22 
Poissa
Kynäilijä
Kynäilijä

Liittynyt: Ke Joulu 07, 2005 06:20
Viestit: 1173
Paikkakunta: Vantaa
Juu ei,en ole sanonut niin,vaan että jos tehdas on katsonut aiheelliseksi tuuliklasin laittaa,silloin saa olla se.Muuten ei.

_________________
Mun kans on sitte heleppo olla,on vain justihin niinku mä sanon. Ja siksi toiseksi, tarvittoopa mun kans ruveta...


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ma Elo 23, 2010 14:23 
Poissa
Avatar

Liittynyt: Su Joulu 18, 2005 15:51
Viestit: 449
Paikkakunta: Kuopion Peikkometsä
no sitähän minä juuri tarkoitin -savolaisittain :yesyes:

_________________
- Leuto meninki... tai jotain -


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ke Elo 25, 2010 10:20 
Poissa
Tiedottaja
Tiedottaja

Liittynyt: Pe Joulu 09, 2005 20:49
Viestit: 1706
Paikkakunta: hyvinge
AV kirjoitti:
Juu ei,en ole sanonut niin,vaan että jos tehdas on katsonut aiheelliseksi tuuliklasin laittaa,silloin saa olla se.Muuten ei.
Sekoitetaanpa vielä: Ei ole tehdaskaan aina oikiassa tuuliklasin suhteen; esim GTR1000 -86 on HUOMATTAVASTI kyrväkkäämpi ilman kyseistä kampetta! Toki muutkin muovit, satula, tankki, pakoputkisto, vilkut, lokasuojat, valaisimet, stongatzydeemi yms pientä pitää vaihtaa... :fu:
Taleban GT-R Evo2 valmistumassa kovaa vauhtia :roll: kaudelle -11 \:)/

:heppa:

_________________
W800 Special Edition, Parallel Twin "Pikkumöhkö" -12
***epämääräinen röykkiö KAWASAKI-osia***
***(TARJOTKAA JOTAIN KOKO LÄJÄSTÄ???***


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ke Elo 25, 2010 10:34 
Poissa
Kynäilijä
Kynäilijä

Liittynyt: Ke Joulu 07, 2005 06:20
Viestit: 1173
Paikkakunta: Vantaa
Joo kyllä,harvemmin tuuliklasin poisto pyörää pahentaa,etenkään jäsen Hanscin mainitsemassa tapauksessa.Ja tehtaalta tuuliklasittomina tulleet on tarkoitettukin sellaisiksi.Tuolla Homekorvaklubin puolella ilkeävät moukkamaisimmat vielä kysellä,"minkälaisen tuulisuojan saa museopyörään laittaa?" No ei niin s-na minkäänlaista jos sitä ei siinä ole tehtaalta tullessa ollut ja jos laittaa(niitäkin tottajumalauta on näkynyt!) ja siitä kiinni jää,olisi koko museopyörästatus iäksi ko. ajoneuvolta pois otettava.Ja takaisin ei saisi,ei niin millään.On se mukavaa joskus kiihkoilla hyvän asian puolesta!

_________________
Mun kans on sitte heleppo olla,on vain justihin niinku mä sanon. Ja siksi toiseksi, tarvittoopa mun kans ruveta...


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ke Syys 08, 2010 11:04 
Poissa

Liittynyt: Ke Syys 08, 2010 10:27
Viestit: 17
Huomentapäivää Lapista,ekaviestiä tässä tänne väkerrän kawa 1000 z on haettu,on vielä kärryn päällä.Vm-83 ja sanoisinko hyvin siisti ajettu 25.000.Sopisikohan nuo katteet tähän härpäkkeeseen?Itäpyörät (ural sivuvaunulla on tulleet tutuksi) ja nuorempana isoin oli kawa 900.Ainii..tuossa kawassa tais tulla joku oikkari kun etujarruletkusta!nousi sankka savu ja letku paloi poikki,nesteet pihalle..heh..kaikenlaista.Sitten joskus kun osaan kuvia laittaa tänne niin laittelen :surrender:


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 43 viestiä ]  Mene sivulle 1, 2  Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 31 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin moottorina toimii phpBB® Forum Software © phpBB Group
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com