Kawazi.Net

Kawasakihenkisten kohtauspaikka
Tänään on La Huhti 27, 2024 19:57

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 5 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: z1 -73
ViestiLähetetty: Ma Joulu 12, 2011 19:16 
Poissa
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 06, 2005 15:18
Viestit: 682
Paikkakunta: Posio
Paljonko on sylinterin kannen minimi vahvuus? jossakin kirjassa oli tuo mutta ei vain löydy.

_________________
Voiman väri on vihreä.
Kawasaki kz1300 -79 x3
Kawasaki kz1300-80
Suzuki gsx1400 -04


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: z1 -73
ViestiLähetetty: To Joulu 15, 2011 20:28 
Poissa

Liittynyt: Ti Joulu 06, 2005 15:23
Viestit: 792
Paikkakunta: Helsinki
Onko tästäkin asiasta annettu mitta, käyryydestä raja-arvon olen minäkin nähnyt. Eikös kannessa lähinnä tule vastaan jäähdytysrivat ja venttiilien vaatimat tilat. Toki tiivistepinnan muotokin muuttuu jossain vaiheessa jos liikaa työstää. Mihin näistä kyseinen mitta liittyy?


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: z1 -73
ViestiLähetetty: Pe Joulu 16, 2011 14:51 
Poissa
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 06, 2005 15:18
Viestit: 682
Paikkakunta: Posio
Jossakin muistelen nähneeni kyseisen mitan,olen vissiin nähnyt unta.

_________________
Voiman väri on vihreä.
Kawasaki kz1300 -79 x3
Kawasaki kz1300-80
Suzuki gsx1400 -04


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: z1 -73
ViestiLähetetty: Pe Joulu 16, 2011 17:55 
Poissa

Liittynyt: Ma Maalis 30, 2009 21:37
Viestit: 18
Paikkakunta: Aura
Löytyykö mistään kannen palotilan tilavuutta, voisi mitata pleksillä ja injektioruiskulla.
Mittasin kannen joka on tuossa irrallaan 105.00 mm paksu,(mitattu Lidlin 15e DIGITAALI työntömitalla) :mrgreen:
Ollut -74 ysissä.
Ei välttämättä alkuperäisosa, kun customoivat kaikkea mikä liikkuu :mrgreen: :eitajuu:

_________________
Z1A 900 1974.
GPz R1 750 1982.
GPz 1100 1985.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: z1 -73
ViestiLähetetty: Pe Joulu 16, 2011 18:20 
Poissa

Liittynyt: Ti Joulu 06, 2005 15:23
Viestit: 792
Paikkakunta: Helsinki
Eikös tämä ole vähän sama asia mitä Tero kysyi? Liekö jossain maximi puristuspaineille rajoitus liityen esim. koneen kestävyyteen? Virittäjien sivuilla näkyvät työstävän mäntiin syvempiä upotuksia venttiililautasille mutta vanhalle riittää vähempikin nopeus niin ei ole tullut lueskeltu virisivuja.


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 5 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 15 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin moottorina toimii phpBB® Forum Software © phpBB Group
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com