Kawazi.Net

Kawasakihenkisten kohtauspaikka
Tänään on Pe Maalis 29, 2024 10:03

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 2 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
ViestiLähetetty: La Touko 03, 2014 08:33 
Poissa

Liittynyt: Ti Heinä 05, 2011 19:40
Viestit: 40
Päivää.

Pitkällisen kaasutinjumpan (hartsista umpeenliimautuneet suuttimet) loppumetreillä havaitsin, että luistien asetus ts. luistin alla oleva rako on luistin ala-asennossa hieman erilainen kussakin kaasuttimessa.
Itse en ole noihin säätöihin kajonnut, vaan puhdistustoimet ovat kohdistuneet tuonne kaasareiden alapäähän.

Luistien ja rungon välissä olevissa raoissa ero on tuollaista millin- kahden luokkaa.

Tuota luistin(+neulan) asetustahan pystyy säätämään kaasuttimen yläpäästä, mutta onko olemassa joku perusasetus tuolle korkeudelle ts. kuinka suuri rako tuonne luistin ja kaasarin rungon väliin pitää ala-asennossa jäädä ja millä työkalulla suosittelette tämän säädön synkronoimaan?


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: La Touko 03, 2014 18:21 
Poissa
El PreZ1dent
El PreZ1dent
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 20, 2005 20:53
Viestit: 3400
Paikkakunta: Nurmijärvi
lusmu_2 kirjoitti:
Päivää.

Pitkällisen kaasutinjumpan (hartsista umpeenliimautuneet suuttimet) loppumetreillä havaitsin, että luistien asetus ts. luistin alla oleva rako on luistin ala-asennossa hieman erilainen kussakin kaasuttimessa.
Itse en ole noihin säätöihin kajonnut, vaan puhdistustoimet ovat kohdistuneet tuonne kaasareiden alapäähän.

Luistien ja rungon välissä olevissa raoissa ero on tuollaista millin- kahden luokkaa.

Tuota luistin(+neulan) asetustahan pystyy säätämään kaasuttimen yläpäästä, mutta onko olemassa joku perusasetus tuolle korkeudelle ts. kuinka suuri rako tuonne luistin ja kaasarin rungon väliin pitää ala-asennossa jäädä ja millä työkalulla suosittelette tämän säädön synkronoimaan?


Säädä ne luistit vaikka kovalla 0,5 mm teräslangalla samaan tasoon. Ne saa silmämitallakin melko tarkkaan "sirpit" samankokoisiksi luistien etupuolelta.
Jos koneen muut speksit puristukset ja venanvälykset ovat liki samat ja kaasarin kurkut ehjät, ei paljon heitä alipaineet mittareillakaan.

Neljän alipainemittarin setti tuossa saa olla käytettävissä, mutta tuolla em. nyrkkisäädöllä saa ne ilmankin aika kohdilleen.

_________________
Only, I've got a bronze badge to say I'm one of the good guys.


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 2 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 26 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron
Keskustelufoorumin moottorina toimii phpBB® Forum Software © phpBB Group
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com