Kawazi.Net

Kawasakihenkisten kohtauspaikka
Tänään on To Maalis 28, 2024 12:57

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 8 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: 1000st kaasari ja puolat
ViestiLähetetty: Ma Kesä 30, 2014 18:26 
Poissa

Liittynyt: Ma Kesä 30, 2014 17:41
Viestit: 8
Paikkakunta: lohja
tervehdys kaikille.

tuli alkuvuodesta ostettuu 1000st.kone oli osina.nyt kone kasassa ja
paikalla.pari kysymystä ois pyörästä.

kaasarien alipaine.

3 kaasari:letku bensahanaan
1 kaasari:ei lähtöä
2 ja 4 kaasari:putki auki

kuuluuko 2 ja 4 kaasarin alipainenippaan tulpat vai letkut?
jos letkut ni minne menee?

toinen kysymys.

puolat vaihdettu.edellinen omistaja ei merkannu piuhoja.
värit ei täsmää.minkä väriset piuhat piuhasarjassa on
oik/vas puolalle?


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: 1000st kaasari ja puolat
ViestiLähetetty: Ma Kesä 30, 2014 20:07 
Poissa

Liittynyt: Ti Kesä 13, 2006 08:53
Viestit: 1217
Paikkakunta: Turku
Tuosta mallista en sitten tiedä mitään...

Mutta aika monessa on noinkin:
vasen puola, heikkojännitejohdot: Vihreä (igniterilta) ja punainen(plussa, muitakin värejä ollutPun/Kel plussa... ) (ei väliä miten päin)
ja korkeajännitejohdot syöttää tulpat 1 ja 4 (ei väliä miten päin)


Oikea puola, musta igniterilta ja punainen(plussa ja muitakin värejä ollutPun/Kel plussa... )
ja syöttää tulpat 2 ja 3

_________________
GPZ 1100 A1 1983


Viimeksi muokannut oojala päivämäärä Ma Kesä 30, 2014 21:03, muokattu yhteensä 1 kerran

Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: 1000st kaasari ja puolat
ViestiLähetetty: Ma Kesä 30, 2014 20:20 
Poissa
El PreZ1dent
El PreZ1dent
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 20, 2005 20:53
Viestit: 3400
Paikkakunta: Nurmijärvi
Onneksi olkoon loistavan ajopelin johdosta. Oliko 79 vai 80 mallinen ?
2# ja 4# kuuluu letkunpätkät. Ne nipat on ylähengitysreijät kaasareille. Letjut voi viedä ilmanputsarikotelon kannessa olevan klipsin kautta kotelon taakse alaspäin.

Igniteriltä tulevista piuhoista vihreä menee 2/3 puolalle ja musta johto 1/4 puolalle. Pinkki yhteinen molemmille.

_________________
Only, I've got a bronze badge to say I'm one of the good guys.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: 1000st kaasari ja puolat
ViestiLähetetty: Ma Kesä 30, 2014 20:44 
Poissa

Liittynyt: Ti Kesä 13, 2006 08:53
Viestit: 1217
Paikkakunta: Turku
Oho: pikagoogletus tuotti myös tuloksia joissa oli juuri päinvastoin: vihreä syötti oikealla olevaa 2-3 tulppien puolaa... eli taitaa ollakin malliriippuvaista...
[Edit] tulikin jo ^välillä mallitietoakin...
Muutenhan noilla hukkakipinäpuolilla ei ole kuin kaksi eri vaihtoehtoa kytkeä, jos menee väärin, vaihtaa vain mustan ja vihreän keskenään (eri puolilta toiselle), enpäs edes tiedä oliko tuossa transistoroitu igniter vai vielä kärjet, mutta samoja värejä oli kärkien kanssakin?

_________________
GPZ 1100 A1 1983


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: 1000st kaasari ja puolat
ViestiLähetetty: Ti Heinä 01, 2014 20:52 
Poissa

Liittynyt: Ma Kesä 30, 2014 17:41
Viestit: 8
Paikkakunta: lohja
kiitos kaikille vinkkejä antaneille.

puolat kytketty.ei uskaltanu käynnistää ku öljyvalo ei toiminu.
öp-anturi putsattu ja valo toimii.

loppu ilta kesken.huomenna jatkuu.


pyörä rek. 00.00.81 .luulisin et ois vm.80
mistä erottaa onko -79 vai -80 ?


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: 1000st kaasari ja puolat
ViestiLähetetty: Ke Heinä 02, 2014 03:08 
Poissa
Waatturi
Waatturi
Avatar

Liittynyt: La Helmi 10, 2007 14:49
Viestit: 2579
Paikkakunta: Kausala
Oisko merkattu sinne tyyppikilpeen joka on runkoputkessa (etukolmio)?

_________________
550 LTD -83 poistunut keskuudesta sekä 400 LTD -83
"Si vis pacem, para bellum"


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: 1000st kaasari ja puolat
ViestiLähetetty: Ke Heinä 02, 2014 04:26 
Poissa
El PreZ1dent
El PreZ1dent
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 20, 2005 20:53
Viestit: 3400
Paikkakunta: Nurmijärvi
Visuaalisesti nopein tapa on erottaa keulaputken akselin kiinnityspulttien määrästä. -79 akseli on 2 pulttia per puoli ja -80 on yhdellä pultilla per puoli kiinnitetty.
Vasemman sivukopan alla oleva takajarru säiliö on -79 kiinteä ja -80 mallissa se on letkulla yhdistetty sylinteriin.

_________________
Only, I've got a bronze badge to say I'm one of the good guys.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: 1000st kaasari ja puolat
ViestiLähetetty: To Heinä 03, 2014 21:23 
Poissa

Liittynyt: Ma Kesä 30, 2014 17:41
Viestit: 8
Paikkakunta: lohja
tervehdys

jarrusäiliö letkulla eli -80.
tyyppikilpee en löytäny.

kone käynny ja vähän ajettu.kytkennät oiken ku savu tuli
pakoputkesta. :yesyes:

vasen sivukoppa puuttuu.ostan jos joltain löytyy.


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 8 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 19 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron
Keskustelufoorumin moottorina toimii phpBB® Forum Software © phpBB Group
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com