Kawazi.Net

Kawasakihenkisten kohtauspaikka
Tänään on Ke Tammi 17, 2018 13:10

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 1 viesti ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: A: Kawa-krääsää.
ViestiLähetetty: Ke Joulu 27, 2017 06:37 
Poissa
Kynäilijä
Kynäilijä

Joo kyllä, tuolta Porvoon suunnilta meidän monenkin hyvin tuntema herrasmies halusi lähestyä CKCF:laisia hyvinkin joulumielisenä, ja vaikka sen yli on jo päästy, jatketaan samoilla linjoilla, jos kenelle tarvetta lienee tällaisille. Kaksi paria olisi noita merkkejä, gyllene och av silver. Tuon owners manualin liittenä on vielä jotain esitteitä sekä amerikkalaisia vakuutuspapereita. Kulunutta "soittaja on voittaja"-termiä käytettäköön, saa joko kaikki kerralla tai tarpeen mukaan erikseen. Postikuluittakin vielä. Jaa ja kuulkaa oikein mukavaa olisi, josko sitten tulevana kesänä tarvitsija tuolla alkuperäiselle lahjoittajalle vaikka kahvit Porvoossa käydessään tarjoaisi, puhelinnumeronsa saa minulta. Mutta tavara on toistaiseksi numeron 040-8448552 takana.

Tilanne vuoden 2018 alussa; merkit löytäneet uuden omistajan, mutta pieni likainen kirja on vielä saatavissa. Nyt, hop, vähä vikevää pelaamaan langoilla, ei kai näitäkään ruuhkaksi asti kenelläkään ole.

Liitteet:
Kawa-krääsää.jpg
Kawa-krääsää.jpg [ 112.12 KiB | Katsottu 140 kertaa ]

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 1 viesti ] 

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia