Kawazi.Net

Kawasakihenkisten kohtauspaikka
Tänään on Ke Marras 13, 2019 17:16

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 50 viestiä ]  Mene sivulle 1, 2  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Kawasaki KZ 400 D2 -75
ViestiLähetetty: Ti Tammi 27, 2009 21:45 
Poissa
Kartturi
Kartturi
Avatar

Liittynyt: La Maalis 25, 2006 18:01
Viestit: 1285
Paikkakunta: Hämeenlinna
Taas tuli todettua että laitteet eli kawat pysyy paremmassa kunnossa kun niitä käytetään liikenteessä aina välillä, esim. joka kesä vähintään olisi suotavaa kurvailla edes vähän.
4-satku on nyt seisonut keskarituellaan syksystä -07 meidän askartelu/paskartelu huoneessa käyttämättömänä, mitä nyt oljyjä välillä vaihdettu ja akkua ladattu. ;D
Mutta hiljattain iski vika moottoriin ihan itsestään :roll:
Alkoi tiputtamaan öljyä kiksin akselin juuresta lattialle, stefa vaikuttaa olevan kaputt.
Delvacit ulos moottorista ja uusi stefa tilaukseenTäältä ja tämän talven remontit olis siinä.
Ensi kesänä voisi taas ajella tälläkin hieman MKII:n ohella kun trumppa vuorostaan huilaa tallissa :spank:

_________________
Kawasaki! katujen ääni


Viimeksi muokannut coistinen päivämäärä Ti Kesä 24, 2014 18:49, muokattu yhteensä 2 kertaa

Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Remonttiva
ViestiLähetetty: Ti Tammi 27, 2009 22:46 
Poissa
El PreZ1dent
El PreZ1dent
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 20, 2005 20:53
Viestit: 3201
Paikkakunta: Nurmijärvi
Tuttu juttu vaihdekiksin stefan vuoto. Mulla ST:n stefa vuosi silloin kun pelin ostin ja vaihdoin uuden stefan -86. Parikymmentä vuotta myöhemmin se alkoi jälleen vuotamaan, tosin vain pelin nojaillessa sivutukeensa, keskituella öljypinta ei pääse kulmavaihteessa niin korkealle että öljy makaisi stefaa vasten, joten näkyvää haittaa ei ole kuin sivutuella käytettessä. Vuotomäärä on pienempi kuin aikoinaan, joten meneeköhän vielä yksi suvi vanhalla stefalla :oops:

_________________
Only, I've got a bronze badge to say I'm one of the good guys.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Remonttiva
ViestiLähetetty: Ti Helmi 10, 2009 23:54 
Poissa
Kartturi
Kartturi
Avatar

Liittynyt: La Maalis 25, 2006 18:01
Viestit: 1285
Paikkakunta: Hämeenlinna
Noinkin pieni osa kun stefa tuli viikossa tilauksesta, mukava yllätys kun oli vielä Genuine Parts kamaa,
ehdin jo manailla että pitikö nyt sortua tarvikkeeseen :soso:
Käynnistinkiksin stefa siis kyseessä, kuminen osuus vanhasta stefasta oli jo pullahtamaisillaan ulos, loputkin lähti helposti ruuvarin talttapäällä kampeamalla.
Homma oli ohi hetkessä ja ölpät pysyy taas koneen sisällä.

Aikaa oli vielä puuhastella muutakin, jospa samalla tarkastaisi jakoketjun kiristimen kunnon kun jotain ilkeitä ääniä joskus olin kuullut moottorista.
Korjausoppaassa olisi selkeät kuvat ym. ohjeet kiristimestä säätöineen, ei vaan malta hakea opusta talon yläkerrasta kun tuntuu muistavan ilmankin miten homma hoituu :roll:
Niinhän sinä sitten kävi että kiristintä irroittaessani kuulin vieläkin ikävämmän äänen samalla kun ko. kapine jousineen oli yht'äkkiä pitkin lattiaa.
Naksahtava ääni moottorin uumenista kertoi jakoketjun hypänneen hampaan verran ohi ajoituksesta,
samalla kun kiristin vapautti ketjun omille teilleen.. §¤@tana "?¤#*le!!
Nyt mietitään kuinka saada ajoitus takas kohdalleen avaamatta muuta kuin sytkäkopan kansi ja tulpat, edes venakoppaa ei haluaisi raottaa kun kone on edelleen tehtaan kokoonpanon jäljiltä, saisi ollakin mun puolestani.
Mutta mietitään mietitään, aikaa on vaikka kuinka.
Sen olen miettinyt että ketju mahdollisesti hyppäsi yhden hampaan verran kampiakselin rattaalta, eikä nokka-akselilta.
Mitenkähän on?

_________________
Kawasaki! katujen ääni


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Remonttiva
ViestiLähetetty: Pe Helmi 20, 2009 19:44 
Poissa
El PreZ1dent
El PreZ1dent
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 20, 2005 20:53
Viestit: 3201
Paikkakunta: Nurmijärvi
Avaa Coistinen suosiolla se venakoppa, samalla katot venan välykset 0,10 mm korville, kun tarkistat jaon.
Yleensä se jako ei hyppää pelkän kiristimen irroituksen seurauksella, vaan vaatii samaan aikaan koneen pyörityksen kampuran päästä.
Kiristimen perivika on se että se tanko johon laakeri kartion voimallisella vaikutuksella painaa, alkaa kulumaan urille kuulien kohdasta ja se alkaa antamaan takapakkia koneen käydessä, silloin koneen käyntiääni on hieman karkeampi. Halvin kunnostustapa on vaihtaa orgiskiristin vaikka mekaaniseen (esim. APE) tai vaihdat orgiksen sivuruuvin pidemmäksi, jolloin siitä tulee samalla mekaaninen. Tällöin pitää aika ajoin tehdä sen ruuvin löysäys ja samalla kiksistä painaa ketjun löysät pois, jolloin ketju pysyy optimikireydellä.

_________________
Only, I've got a bronze badge to say I'm one of the good guys.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Remonttiva
ViestiLähetetty: Pe Helmi 20, 2009 20:32 
Poissa
Kartturi
Kartturi
Avatar

Liittynyt: La Maalis 25, 2006 18:01
Viestit: 1285
Paikkakunta: Hämeenlinna
Hitto kun lipsahti tänne isokoneisten puolelle tää aihe vaikka onkin 4-satkusta kyse, aiheuttaa sekaannusta.
Totta haastat JG, aukihan se venakoppa on käytettävä, ei vaan huvittais avata kun on aika erikoinen sandwich rakenne tuossa kannessa joka tarjoaa useita kohtia öljyvuodoille.
Tähän asti vuodoilta on onneksi vältytty, mutta avaamisen/kokoamisen jälkeen sen sitten näkee onko enää tiivis.
Kiristin on jousikuormitteinen ja säädettävä, siinä ei ilmeisesti mitään vikaa eikä ketjussakaan varmaan.
Epäilen että twinin balanssiakselin ketju on virahtanut ja aiheuttaa lonksottavan äänen, sen vaihto tai edes tarkastus vaatiikin jo koneen avaamisen kokonaan, että savotta olisi edessä kuitenkin ennenpitkää.

Siirsin.. Admin :P

_________________
Kawasaki! katujen ääni


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Remonttiva
ViestiLähetetty: Ti Kesä 09, 2009 20:20 
Poissa
Kartturi
Kartturi
Avatar

Liittynyt: La Maalis 25, 2006 18:01
Viestit: 1285
Paikkakunta: Hämeenlinna
Jako tsekattu, kohillaan oli sitten kuitenkin. :huh:

_________________
Kawasaki! katujen ääni


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Remonttiva
ViestiLähetetty: To Kesä 11, 2009 21:03 
Poissa
Kartturi
Kartturi
Avatar

Liittynyt: La Maalis 25, 2006 18:01
Viestit: 1285
Paikkakunta: Hämeenlinna
4-satku sai uudet värikuoret, jatkan samoilla linjoilla kuten ennenkin eli väriosat on tehdasmaalattuja sekä uusia. :manaa:
http://i50.photobucket.com/albums/f341/ ... /KZ008.jpg
http://i50.photobucket.com/albums/f341/ ... /KZ009.jpg

_________________
Kawasaki! katujen ääni


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Remonttiva
ViestiLähetetty: To Kesä 11, 2009 21:07 
Poissa

Liittynyt: Ma Touko 12, 2008 20:41
Viestit: 334
Paikkakunta: kangasala
Komian näkönen peli.

_________________
Kroppa on nelikymppisen,mutta mieli on kakskymppisen.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Remonttiva
ViestiLähetetty: To Kesä 11, 2009 21:30 
Poissa
ShowMan
ShowMan
Avatar

Liittynyt: Su Joulu 04, 2005 12:02
Viestit: 2602
Paikkakunta: Hattula
Oli muuten kiwa kuunnella tänään Suwarissa kun äijät katsasti Sir Coistisen
nelisatkuwa ja ihmetteli että onpa maalari saanut aikaisexi tehtaan kaltaisen lopputuloksen :mrgreen: ...

_________________
-kunnia meni mutta maine kasvaa-


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Remonttiva
ViestiLähetetty: To Kesä 11, 2009 21:47 
Poissa
Avatar

Liittynyt: To Helmi 01, 2007 15:31
Viestit: 666
Paikkakunta: Kangasala
Wähän pahuksen komia on...... :P


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Remonttiva
ViestiLähetetty: Pe Kesä 12, 2009 03:42 
Poissa
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 06, 2005 18:34
Viestit: 630
Paikkakunta: San Diego, CA
Komio!! :yes:

_________________
Concours 14 (GTR1400) -16 & Suzuki Burgman 650 -14


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Remonttiva
ViestiLähetetty: Pe Kesä 12, 2009 13:21 
Poissa
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 06, 2005 15:30
Viestit: 495
Paikkakunta: Kajaani, KZ650F3
Tuohan on sievä kuin ... Kawa pienenä! :boing:

_________________
klassikokawoja ei vahingoitettu tätä viestiä kirjoitettaessa


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Remonttiva
ViestiLähetetty: Pe Kesä 12, 2009 14:41 
Poissa

Liittynyt: To Syys 11, 2008 12:19
Viestit: 184
Paikkakunta: Pori
Wow, se on kaunis... Aika montaa Kawaa on tullut nähtyä muttei ikinä tollasta, miltä vuodelta ja mikä on malliltaan?
Erityisesti sivuposkien ilmakidukset on miehekkäät!

_________________
Kawasaki Zephyr 1100 -94
Kawasaki ZXR 750 H2 -90


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Remonttiva
ViestiLähetetty: Pe Kesä 12, 2009 15:12 
Poissa
Kartturi
Kartturi
Avatar

Liittynyt: La Maalis 25, 2006 18:01
Viestit: 1285
Paikkakunta: Hämeenlinna
jussih kirjoitti:
Wow, se on kaunis... Aika montaa Kawaa on tullut nähtyä muttei ikinä tollasta, miltä vuodelta ja mikä on malliltaan?
Erityisesti sivuposkien ilmakidukset on miehekkäät!

-75 KZ 400
Tuosta lähdettiin liikkeelle -04 :huh:


Liitteet:
My_kz400.jpg
My_kz400.jpg [ 57.73 KiB | Katsottu 9153 kertaa ]
KZ_400.jpg
KZ_400.jpg [ 86.25 KiB | Katsottu 9162 kertaa ]

_________________
Kawasaki! katujen ääni
Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Remonttiva
ViestiLähetetty: Pe Kesä 12, 2009 17:31 
Poissa
Avatar

Liittynyt: La Tammi 26, 2008 20:45
Viestit: 342
Paikkakunta: Tornio
Hiano on.Ei voi kun mykistyä ihastuksesta. :jump:

_________________
Kawasaki 750 H2 -72
Kawasaki KZ 550 LTD-81
Kawasaki 350 S2-72


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Remonttiva
ViestiLähetetty: Pe Kesä 12, 2009 23:26 
Poissa

Liittynyt: Ma Touko 12, 2008 20:41
Viestit: 334
Paikkakunta: kangasala
tota ei warmaan oo tehty :kiipeaa: kiire kädessä. :kk: waan todella :oujee: :lukea: :wc: :manaa: hartaudella .ja sen huomaa :mrgreen: :yesyes:

_________________
Kroppa on nelikymppisen,mutta mieli on kakskymppisen.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Remonttiva
ViestiLähetetty: La Kesä 20, 2009 19:14 
Poissa
Kartturi
Kartturi
Avatar

Liittynyt: La Maalis 25, 2006 18:01
Viestit: 1285
Paikkakunta: Hämeenlinna
Ilmaantui uusi vaiva 4-satkuun, vaihdekiksi jumittaa pienemmälle vaihdettaessa eli tahtoo jäädä alas eikä palaudu kunnolla keskiasentoon ja vapaan hakeminen toivotonta kun menee ohi 1 tai 2-vaihteelle, isompaan vaihdettaessa toimii ok.
Pyörällä on nyt ajettu n.100 km parin vuoden seisonnan jälkeen.
Ölppinä oli ennen Shell X-100, nyt Mobil mx 15-40.

_________________
Kawasaki! katujen ääni


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Remonttiva
ViestiLähetetty: La Kesä 20, 2009 21:38 
Poissa

Liittynyt: To Loka 11, 2007 18:45
Viestit: 66
Paikkakunta: HML
Pääasia et saat lyötyä isompaa pesään et maisema vaihtuu :yesyes:
Ettei vaa ois Kawas paikat kankeena ku ei oo päässy kilsoja nieleen........


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Remonttiva
ViestiLähetetty: Su Kesä 21, 2009 07:41 
Poissa
Keskariguru
Keskariguru
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 06, 2005 17:52
Viestit: 3258
Paikkakunta: Siilinjärvi
Ei muuta kuin :moto: niin eiköhän ne paikat siitä vetreydy :jump:

_________________
Kun prätkistä puhutaan, niin vuodesta 1978 lähtien eli 41 vuotta ainoastaan Kawasakeja (13 kpl). Nykyisin reissu- ja käyttöpelinä ZG1200-B16.
Kaikkea v..tuilua ei kannata ottaa vakavasti!


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Remonttiva
ViestiLähetetty: Ke Joulu 22, 2010 21:00 
Poissa
Kartturi
Kartturi
Avatar

Liittynyt: La Maalis 25, 2006 18:01
Viestit: 1285
Paikkakunta: Hämeenlinna
4-satkun motti purettu :axe2:
Asiallisessa kunnossa on osat edellisen remontin jäljiltä, harmi vaan kun kokoonpanossa on väännetty kierteet irti muutamista lohkojen liitäntäpulteista = öljyvuotoa lohkojen välistä :drunk:
Ongelma hoitunee helicoil kierteillä :sex:
Jos tota lohkoa ym. alkaisi esim. soodapuhalluksella finistelemään päälisin puolin niin kuinkahan kestää pinnat puhtaana vai ottaako itseesä paskaa helpommin kiinni :eitieda:

_________________
Kawasaki! katujen ääni


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Remonttiva
ViestiLähetetty: Ke Joulu 22, 2010 23:10 
Poissa

Liittynyt: Ti Huhti 18, 2006 06:44
Viestit: 836
Paikkakunta: Kerava
Noniin nyt se paljastu kostin puheista.vaikka olis kuinka namupala päällepäin niin omistaja tietää että on siellä pari kierrettä mitä pitäis vähän korjata niinhän ne näissä rakkaissa harraste koneissa on .Aina :jook: niitä pitää ruuvata


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Remonttiva
ViestiLähetetty: Su Joulu 26, 2010 10:21 
Poissa
Kawaraanari
Kawaraanari
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 06, 2005 14:20
Viestit: 1258
Paikkakunta: Rovaniemi, Lapland, Finland
todella komio kawionpoikanen.

_________________
tutkimusten mukaan koirarodut ovat geneettisesti lähempänä sutta kuin n******t ihmistä. muokattu uusien 2012 tulevien lakien takia.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Remonttiva
ViestiLähetetty: La Helmi 05, 2011 13:50 
Poissa
Kartturi
Kartturi
Avatar

Liittynyt: La Maalis 25, 2006 18:01
Viestit: 1285
Paikkakunta: Hämeenlinna
Hjälpa! :hammer:
On hakusessa 4-satkun kapiakselin ja kiertokangen laakerit. (liuskat)
Okei, niitä löytyy mutta onkohan ollenkaan saatavilla alikokoja? kun en sellaisesta ole havainnut mainintaa missään yhteydessä.
Kampiakselin kaulat on siinä kunnossa että hiomisen tarvetta on havaittavissa.
Selailin myös CMS:n tarjontaa, siellä ei ollut saatavilla mutta osan kohdalla luki wishlist?

_________________
Kawasaki! katujen ääni


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Remonttiva
ViestiLähetetty: Su Helmi 06, 2011 05:36 
Poissa
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 06, 2005 18:34
Viestit: 630
Paikkakunta: San Diego, CA
^Selvitäppä osanummero niin kyselen tältä puolen issoo vettä.

_________________
Concours 14 (GTR1400) -16 & Suzuki Burgman 650 -14


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Remonttiva
ViestiLähetetty: Su Helmi 06, 2011 14:54 
Poissa
Kartturi
Kartturi
Avatar

Liittynyt: La Maalis 25, 2006 18:01
Viestit: 1285
Paikkakunta: Hämeenlinna
13034-037 kiertokangelle
13034-038 kankiakselille :yesyes:
Noita kyllä löytyy mutta alikokoja ei taida olla olemassa niin ei kannata suuremmin ponnistella tyhjää hakemalla. :kiipeaa:
Kampiakselin kaulojen täyttö :oujee: on yksi vaihtoehto tai uusi/kelvollinen akseli tilalle on ehkä varmin ratkaisu, näitäkin on saatavilla.

_________________
Kawasaki! katujen ääni


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Remonttiva
ViestiLähetetty: Ti Helmi 08, 2011 07:15 
Poissa
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 06, 2005 18:34
Viestit: 630
Paikkakunta: San Diego, CA
Ookke.

Vanhasta Suzukin rieskasta (-81 GSX750) aikanaan yhtä kampuran kaulaa ja kiertokankee täyteltiin Virtsaten Moottorilla Salossa ja hyvin kesti.

eBaystä voit pällistellä käytetyi jos semmoseen päädyt, jeesaan tarvittaessa Suomeen roudaamisessa kyllä.

_________________
Concours 14 (GTR1400) -16 & Suzuki Burgman 650 -14


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Remonttiva
ViestiLähetetty: Pe Helmi 18, 2011 17:24 
Poissa
Kartturi
Kartturi
Avatar

Liittynyt: La Maalis 25, 2006 18:01
Viestit: 1285
Paikkakunta: Hämeenlinna
coistinen kirjoitti:
4-satkun motti purettu :axe2:

Noo tämä oli vain varakone :yesyes:

Mutta nyt on saatu palasiksi myös pata joka on 4-satkuva viime vuodet liikuttanut.
Kahden koneen purkamisen tuloksena löytyi yksi puuttuva kampiakseli joka meni paikallisen tekijän aika kunnianhimoisen Kz 400 projektin tarpeisiin :kiss:
2/3 tarkoitus pilkkomiselle oli löytää syy moottorin käyntiäänessä ilmeneville kolinoille jäi ainakin toistaiseksi selvittämättä, toleranssit ainakin balanssi-akselin ketjussa olivat kohdallaan jota epäilin mekkalan aiheuttajaksi, eikä mitään silmämääräiseti havaittavaa ainakaan toistaiseksi ole ilmennyt :eitajuu:
Tästä jatketaan ainakin lohkojen ulkopuolitse siivoamisella (3/3) sekä purkutyön aiheuttamien vaurioiden korjaamisella, yksi tärkeä runkolaakerin pukin pultti katkesi avauksessa ilman että olisi yrittänytkään auki, sekä kolme muuta pienemmässä roolissa olevaa pulttia napsahti samalla tavalla avauksessa ja muidenkin kanssa oli painittava ihan tosissaan, itelläkin on paikat paskana ton purkurumban jälkeen :takoo:

_________________
Kawasaki! katujen ääni


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Remonttiva
ViestiLähetetty: Pe Helmi 18, 2011 17:38 
Poissa

Liittynyt: To Kesä 22, 2006 23:30
Viestit: 484
Paikkakunta: Seinäjoki
Olisiko tuossa vara-osaksi koko pyörä. Jos kilsat pitää kutinsa niin eihän tuo ole kuin sisään ajettu (25000km)

http://www.blocket.se/vastmanland/Kawas ... ?ca=13&w=3

_________________
Kawasaki H1 - More thrills per mile

H1B 1972 edelleen lievä rojekti
S1 250 1972 Ralliputkilla
S1 250 1972 Juhtbacka
H2 750 1972
Z1 900 -72 low VIN
S2 350 1973
F11 250 1973
z 750 Twin Ltd 1982 Twin Power !
Gpz 1100 1981
Gpz 1100 1983 UT
ZZR 1200 2002


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Remonttiva
ViestiLähetetty: La Helmi 19, 2011 16:29 
Poissa
Kartturi
Kartturi
Avatar

Liittynyt: La Maalis 25, 2006 18:01
Viestit: 1285
Paikkakunta: Hämeenlinna
Mekatsu teki uudet kierteet sekä poisti runkolaakeripukin katkenneen pultin pätkän, oli tullut kolmena muutaman millin pätkänä ulos mutta kierteet säästyivät. :pytty:
Ainoa mikä ei tahdo antautua, sylinteriryhmä istuu tiukasti kiinni ylemmässä lohkonpuolikkaassa.
Sielläkin on potentiaalinen öljyvuodon paikka olemassa, ehkä jossain vaiheessa alapään tiiviste on liimattu molemmin puolin niin että pitää ja pysyy.
Parempi antaa olla kun ei sovinnolla lähde, toisaalta ei ole tarvettakaan poistaa.
Seuraavaksi lohkot soodapuhallukseen.

Toi Kawautuneen linkin 400 on uudempaa mallia, eli moottori on erilainen vaikkakin parempi versio näihin 4-satkun ensimmäisiin malleihin verrattuna.
Kz 400 saikin uuden moottorin oltuaan vain kaksi vuotta tuotannossa, öljyvuotoja oli liikaa koska erikoinen kansirakenne tarjosi öljylle useita reittejä poistua moottorista. Nyt on tiedossa oikeat menetelmät kannen rakenteiden tiivistämiseen joten vuodot pysynevät kurissa, ainakin jonkun aikaa.

_________________
Kawasaki! katujen ääni


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Remonttiva
ViestiLähetetty: La Helmi 19, 2011 20:45 
Poissa
ShowMan
ShowMan
Avatar

Liittynyt: Su Joulu 04, 2005 12:02
Viestit: 2602
Paikkakunta: Hattula
Anna sille pillistä kuumaa niin eiköhän lähde... ;)

_________________
-kunnia meni mutta maine kasvaa-


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 50 viestiä ]  Mene sivulle 1, 2  Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com