Kawazi.Net

Kawasakihenkisten kohtauspaikka
Tänään on To Maalis 28, 2024 13:57

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 40 viestiä ]  Mene sivulle 1, 2  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
ViestiLähetetty: To Marras 03, 2011 09:46 
Poissa

Liittynyt: To Huhti 28, 2011 08:07
Viestit: 216
Paikkakunta: Helsinki
Eilen illalla kokoontui epävirallinen, täysin epädemokraattisesti ilman suljettua lippuäänestystä valittu Suomen Kawasaki Klubin kaksitahtikomitea (johon muuten mahtuu hyvin jäseniä lisää) Haltialassa. Paikalla olivat AV ja allekirjoittanut. Toki muitakin Kawasaki klubilaisia ja muita motoristeja oli paikalla.

-Spa:n retkestä pöristiin ja tehtiin huimia suunnitelmia, toivotaan tietysti että saataisiin mahdollisimman suuri Suomalaisdelegaatio. Spa:ssahan on tuolloin moottoripyöräilyn ratakilpailut joten muutenkin sinä viikonloppuna tienoo vilisee moottoripyöriä. Joten ajatus virisi saada muitakin Kawasaki kerholaisia liikkeelle. Voisi kuvitella että paikalla on erityisesti Kawasakeja kun on tuo teema. Ja eletään toivossa että H2 väki vielä tosissaan innostuu.

-keskusteltiin myös Ameriikan tuonneista; meillähän tuo pyöräkanta on niin ohkainen että lisäkalustolle olisi suorastaan tarvetta. Näyttäisi siltä että moni haluaisi esim H2:n mutta mistä ostaa?
Ameriikan hinnat ovat jo melko korkealla ja trendi näyttäisi olevan se että hinnat vaan nousee. (Nämä omia huomioitani.) Eli ebayhin huutelemaan ja tälläkin palstalla kehuja saanut ALPINE TRADE varmaankin saisi pyörän tuotua sopivasti. Tuossa kannattanee muistaa Ameriikan sisäiset kuljetukset, nekään eivät ole ilmaisia. Omat 2 pyörääni Tennessee-Los Angeles maksoivat $ 1680.

-mahdollinen kaksitahtikokoontuminen jäi täysin auki: kesä on lyhyt ja viikonloput kortilla. Siksi eteläSuomen leirintäalue, esim Rastila/Oittaa tms ja lauantaipäivä yöpymismahdollisuudella. Ja tähän tietenkin kaivattaisiin mielipiteitä muiltakin.

-Haltialan talven aukioloajat suosivat talven"tappajais" -kokoontumisia keskiviikkoisin eli sinne jos jaksaa vaivautua!

Ja vielä oma huomioni: AV:n Ameriikan tuliainen on aika mukavan näköinen peli, sain nähdä senkin samalla.

KORJASIN KUN HUOMASIN MOKANI: SIIS TÄLLÄ PALSTALLA KEHUJA SAANUT ALPINE TRADE !!

Anteeksi kun vanhat harmaat sutii tyhjää kuin H2:n konerempan jälkeen - pieni puolustus, itselläni ei ole ollut iloa saada palvelua k.o. yritykseltä (vielä?)


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ke Marras 23, 2011 08:27 
Poissa
Kynäilijä
Kynäilijä

Liittynyt: Ke Joulu 07, 2005 06:20
Viestit: 1176
Paikkakunta: Vantaa
Olisikohan tänään sellainen päivä, että Kaksitahtikomitean mietintöjä ja hyvää sinisen savun sanomaa saatettaisiin erinäisin julkilausumin Haltialassa ilmoille julki tuoda, jos niitä nyt kukaan jaksaa kuunnella.

_________________
Mun kans on sitte heleppo olla,on vain justihin niinku mä sanon. Ja siksi toiseksi, tarvittoopa mun kans ruveta...


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ke Marras 23, 2011 10:02 
Poissa

Liittynyt: To Huhti 28, 2011 08:07
Viestit: 216
Paikkakunta: Helsinki
Kuulostaa hyvältä idealta, kuudelta paikalla!


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ke Marras 23, 2011 10:28 
Poissa
Tiedottaja
Tiedottaja

Liittynyt: Pe Joulu 09, 2005 20:49
Viestit: 1706
Paikkakunta: hyvinge
Koetan toimiintua paikalle, mikäli ei Hallitus :kaulin: ole jotain muuta päättänyt...

Ja Esalle tiedoksi; Tunnetusti hyvämuistisena :oops: lupaan yrittää muistaa ottaa sen The Merkin mukaan.

:heppa:


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: To Joulu 01, 2011 07:15 
Poissa
Kynäilijä
Kynäilijä

Liittynyt: Ke Joulu 07, 2005 06:20
Viestit: 1176
Paikkakunta: Vantaa
Kaksitahtikomitea piti taas eilen Haltialassa lähestulkoon hurmoshenkistä istuntoaan. Mitään mittavia päätöksiä ei taaskaan tehty, kunhan nyt joristiin leukavia ja keskustelun edetessä muisteltiin vanhoja, esim. sitä miten H2 taloon tuli liki 20 vuotta sitten ja kuinka se sai alkuun kovasti huomiota osakseen, jääden sitten odottelemaan jatkotoimenpiteitä aivan liian pitkäksi aikaa. Samalla todettiin nykyisen tilanteen olevan siunatun teknologian ansiosta pyörän ajokuntoon saattamiseksi paljon helpompaa kuin tuolloin, mahdollisia osatarpeita silmälläpitäen kun oli tyydyttävä lähinnä kuulopuheisiin ja hyvään onneen. H2:n yleistä maailmanmarkkinahintojen nousua pidettiin yksimielisesti hyvänä asiana, kun itsellä on jo. Samalla käsiteltiin aikalaismuistoja niiltä ajoilta kun H2:t uudehkoja olivat, oli ne aikoja. Ainakin yksi istunto vielä tämän kuun aikana tiedossa,(ensi viikolla), agenda lienee yhtä antoisa kuin eilenkin.

_________________
Mun kans on sitte heleppo olla,on vain justihin niinku mä sanon. Ja siksi toiseksi, tarvittoopa mun kans ruveta...


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: To Joulu 01, 2011 08:42 
Poissa

Liittynyt: To Huhti 28, 2011 08:07
Viestit: 216
Paikkakunta: Helsinki
Näin oli mukava taas jutella kaksitahtikatkuisia tarinoita. Ensi viikon istuntoon olisi hienoa saada joku kertomaan miten H2 kunnostus/entisöinti aloitetaan ja tehdään kunnolla, nyt kun tuo varaosien saanti on niin paljon helpottunut verrattuna tuohon AV:n mainitsemaan aikaan... muistaakseni joku semmoista projektia on juuri aloitellut, kuka pemputi se nyt oli.. :vislaa: mutta tietenkin kaikki 2-t Kawailijat on tervetulleita turisemaan ettei pelkästään 748 cc jutuiksi jäisi nämä kaksitahti-mietinnöt.

Ensi viikon jälkeen saattaa nuo vuodenajan muut toimet :kuusi: alkaa vaatimaan veronsa josta johtuen tässä muistuttelemme siitä ensi viikosta...

Ja Hanscille vielä kiitos The Merkistä, olen sitä katsellut kotipöydällä viikon enkä ole uskaltanut vielä kiinnittää farkkurotsin selkään, tämä vaatii harkintaa ja tarkkuutta ettei mene vinoon.


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: La Joulu 03, 2011 12:30 
Poissa

Liittynyt: Ti Joulu 13, 2005 21:29
Viestit: 166
Paikkakunta: vantaa
Esa kirjoitti:
muistaakseni joku semmoista projektia on juuri aloitellut, kuka pemputi se nyt oli.. :vislaa:


Vesterisen Ankalla on ainakin projekti käynnissä.

Mieshän ei ole aivan ensimmäistä kertaa Hoo kakkosen kimpussa, joten oletettavasti lopputuloksesta tulee hieno..


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: To Joulu 08, 2011 06:49 
Poissa
Kynäilijä
Kynäilijä

Liittynyt: Ke Joulu 07, 2005 06:20
Viestit: 1176
Paikkakunta: Vantaa
Kaksitahtikomitea piti eilen vuoden viimeisen jaarittelutuokionsa Haltialassa. Suuria julkilausumia ei esitetty, nyt liikuttiin enemmänkin mutu-linjalla, keskittyen arvuuttelemaan onko joskus kuulluissa tarinoissa paljonkin perää. Nimittäin sellaistakin on kuultu että -70-luvun alussa jossain Pohjanmaan rannikkokaupungissa on toiminut virallisen maahantuojan lisäksi joku muu instanssi joka toi Kawasakeja maahan. Tämähän osaltaan selittäisi sitä, miksi niitä Pohjanmaan suunnalta vielä niin hyvin löytyy, mutta mitään varmaa tietoa ei asiasta ole. Asiaa saa kommentoida jos jotain siitä tietää. Toinen Kaksitahtikomiteaa askarruttanut kysymys oli, tuliko H2:ia maahan kerralla paljon vai useammassa kuormassa ja kuinka pieniä runkonumeroita maassamme olevista yksilöistä löytyy? Allekirjoittaneen H2:han on -72-mallia, mutta rekisteröity vasta -73, ylivuotisuushan ei ole vallan tavatonta nykypäivänäkään. Avaan runkonumeropelin, H2F-20xxx, eli loppupään pelejä -72, ja mikä vielä mieliämme askarrutti, onko niitä alle numero 5000 kenelläkään?
Tilaisuus tapahtui hyvässä sovussa, SPA:n retkestä kohkattiin myös hieman ja ensi vuonna jatketaan, Haltialan motoristikeskiviikko seuraavan kerran vasta 4.1.2012.

_________________
Mun kans on sitte heleppo olla,on vain justihin niinku mä sanon. Ja siksi toiseksi, tarvittoopa mun kans ruveta...


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: To Joulu 08, 2011 10:32 
Poissa

Liittynyt: Ti Joulu 06, 2005 15:20
Viestit: 91
Paikkakunta: Vihti
Varvasmurtumaosasto ilmoittautuu. Rupisen Hoo Tvoon valmistenro on 16xxx.
Tämä on nähty ennenkin, mutta taas se sai nauramaan!
http://www.youtube.com/watch?v=rI6nc3aH_pI

_________________
Kyllä kaksitahtiset keksittiin varmaan ennen neli- tai viisitahtisia!


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: To Joulu 08, 2011 16:40 
Poissa
Hamsteri
Hamsteri

Liittynyt: Ma Kesä 11, 2007 20:59
Viestit: 117
Paikkakunta: riihimäki
Raaminumeroita h2 aika yleinen on 14, 18, ja 7-tuhatta sarja.. Eli tod näk tullu muutamassa erässä enemmän laitteita.. On niitä jopa alle tuhat numeroisiakin tullu.. Minulle on tulossa niistä enemmän tietoa tuollempana..


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: To Joulu 08, 2011 18:27 
Poissa
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 06, 2005 17:29
Viestit: 667
Paikkakunta: Hirvikallio
Mach IV 750cc H2
1972 H2F-00001~H2E-00001 Pearl Candy Blue, Pearl Candy Gold

H2A 1973 H2F-23671~H2E-23158 Candy Gold, Candy Purple

H2B 1974 H2F-32201~H2E-32401 Candy Gold (Burnt), Candy Lime

H2C 1975 H2F-42547-47556~2E-42814-47886 Candy Super Red, Candy Purple

_________________
http://www.iltalehti.fi/autot/200707126345160_am.shtml


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: To Joulu 08, 2011 21:08 
Poissa
ShowMan
ShowMan
Avatar

Liittynyt: Su Joulu 04, 2005 12:02
Viestit: 2620
Paikkakunta: Hattula
Noi mun raamit on H2F-076XX ja H2F-183XXX
Ja tuo suurempi numeroinen on (kuulemma) ollut niitä Sumekon kullanwärisiksi warusteltuja.

_________________
-kunnia meni mutta maine kasvaa-


Viimeksi muokannut KooJii päivämäärä To Joulu 08, 2011 21:09, muokattu yhteensä 1 kerran

Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: To Joulu 08, 2011 21:09 
Poissa

Liittynyt: Ti Joulu 13, 2005 21:29
Viestit: 166
Paikkakunta: vantaa
H2F-077......


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: To Joulu 08, 2011 21:17 
Poissa

Liittynyt: To Huhti 28, 2011 08:07
Viestit: 216
Paikkakunta: Helsinki
Jarru kirjoitti:
Mach IV 750cc H2
1972 H2F-00001~H2E-00001 Pearl Candy Blue, Pearl Candy Gold

H2A 1973 H2F-23671~H2E-23158 Candy Gold, Candy Purple

H2B 1974 H2F-32201~H2E-32401 Candy Gold (Burnt), Candy Lime

H2C 1975 H2F-42547-47556~2E-42814-47886 Candy Super Red, Candy Purple



Pieni lisäys sallittaneen selvennykseksi kaikille...

F = frame
E = engine

Saako kysyä mikä on lähde, tuosta viimeisestä moottorin numerosta on kinattu maailman sivu....


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Pe Joulu 09, 2011 09:47 
Poissa

Liittynyt: To Huhti 28, 2011 08:07
Viestit: 216
Paikkakunta: Helsinki
Ai niin - omat numeroni: Uusin Ameriikan tuonti, -72 008XX eli alle tuhannen ja C 475XX mutta ei ihan viimeisellä kymmenluvulla. A ja B keskivaiheilla, en päässyt eilen katsomaan kun ajanpuute yllätti mutta infoan myöhemmin.

Mutta Norjasta löytyy tämmöinen:

Kuva

Ja runkonumero on samoilla luvuilla suurinpiirtein, numeroa ei sanottu.

Kopioin kuvan Rick Brett:n sivuilta. Samassa jutussa RB kertoo että tämä on ainoa minkä hän tietää näin pienillä numeroilla, mistään muualta ei ole löytynyt lähellekkään näin alkupään pyöriä.
Tuo H2 Brittiguru ihmettelee edelleen mihin ne ensimmäiset menivät.
Mutta ilmeisesti eivät tulleet tännekään ?


Viimeksi muokannut Esa päivämäärä Pe Joulu 09, 2011 18:35, muokattu yhteensä 1 kerran

Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Pe Joulu 09, 2011 11:28 
Poissa

Liittynyt: Pe Joulu 09, 2005 10:48
Viestit: 127
Paikkakunta: Jepua
Mun H2 -72 on numeroltaan H2F-147## Suomipyörä jos nyt sillä on jotain merkitystä


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Pe Joulu 09, 2011 18:55 
Poissa
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 06, 2005 17:29
Viestit: 667
Paikkakunta: Hirvikallio
Tuolta, on muutakin mielenkiintoista 2-tahti tietoa.

http://www.kawtriple.com/mraxl/index.html

_________________
http://www.iltalehti.fi/autot/200707126345160_am.shtml


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Pe Joulu 09, 2011 19:24 
Poissa

Liittynyt: To Huhti 28, 2011 08:07
Viestit: 216
Paikkakunta: Helsinki
Jarru, no sieltähän minäkin ! En vaan muistanut että Mr Axl mainitsi myös moottorin numerot..


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Su Joulu 11, 2011 11:02 
Poissa

Liittynyt: To Tammi 06, 2011 22:33
Viestit: 32
Paikkakunta: Imatra
Ameriikan tuonti, H2F 13050 -72 :kuusi:

_________________
RD500
H2


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Su Joulu 11, 2011 11:53 
Poissa

Liittynyt: Ti Joulu 13, 2005 21:29
Viestit: 166
Paikkakunta: vantaa
Otsikkohan oli kaksitahtikomitean mietintöjä, joten uskaltaudun Norelta kysymään, mistä päin maailmaa se toinen sun allekirjoituksessa oleva kaksitahtinen on talliin ilmestynyt?

Juniorilla on rungon osalta vielä projektina oleva vm 84 mikä joku vuosi sitten haettiin Ruotsista.


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ma Joulu 12, 2011 08:09 
Poissa

Liittynyt: To Tammi 06, 2011 22:33
Viestit: 32
Paikkakunta: Imatra
No itse asiassa se on RZ500 Australian malli. Aivan sama peli kun RD, mutta eri värit.
Ostin sen Saksasta moottori vikaisena. Ilmeisesti radalla viimeistelty. Ylempi kansi aivan ropeli ja yksi mäntä säpäleinä.

Olis kyllä kiva tietää, miten se on Saksaan kulkeutunnu.

_________________
RD500
H2


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ti Joulu 13, 2011 12:24 
Poissa

Liittynyt: Ti Joulu 13, 2005 21:29
Viestit: 166
Paikkakunta: vantaa
Sääli ettei Kawasaki tehnyt tuossa vaiheessa vielä yhtä rykäisyä.

Esikuvahan olisi löytynyt Ballingtonin tehdaskilpurista yhtälailla kun jammulla sekä suitsalla omissa malleissaan ja toteuttihan hondakin näsärin, tosin vaan 400 kuutioisena mutta kuitenkin.

Ainiin; Olihan se kakspuokki katumalli peräkkäisillä sylintereillä joskun 80 luvun puolivälissä kilpailemassa TZR:n kanssa suosiosta, mutta löytyykö yhtään Suomesta??

Viralliseen tuontiohjelmaan se ei ainakaan kuulunut.


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ti Joulu 13, 2011 13:30 
Poissa

Liittynyt: To Huhti 28, 2011 08:07
Viestit: 216
Paikkakunta: Helsinki
Kuvasin Yamahaa viime kesänä Haltialassa ja vieressä seisovasta Kawasta sanoi joku että se on kakspuokki. Kun en noita uudempia niin tunne niin vasta kun se lähti älysin että sehän oli kakstahtari ! Ja sitten oli jo liian myöhäistä ottaa parempi kuva...

Kuva

Onkohan se tämmöinen mitä tarkoitat Joppe..


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ti Joulu 13, 2011 15:50 
Poissa

Liittynyt: Ti Joulu 13, 2005 21:29
Viestit: 166
Paikkakunta: vantaa
Varmaan se tollainen on, jos savuvana seurasi kerran perässä.

Oikeestaan tuollainen pitäisi saada!!

Silloin aikoinaan kun H2:n ostin mielessä oli hommata toinen sarja sylintereitä ja kansia, isot kaasarit ja kunnolliset paisarit, että saisi kulkupuolen kohdalleen.

Kannet ehdin jopa hommata, kunnes heräsin ettei noita moottoreita enää puissa kasva jos tuosta sattuu helähtämään kanget lohkon läpi, joten sen osalta virittely into loppui siihen.
(Lue; olen niin laiska etten ehtinyt toteuttamaan)

Mutta tuollainen pieni tandem twini, oli se sitten tehty esikuvansa mukaan luistitekniikalla tai läppäventtiileillä tarjoaisi jo nainiot puitteet viritykselle. Sehän on käytännössä kun kaksi piikin konetta peräjälkeen joista tämän päivän tietämyksellä raavitaan huimia teholukemia..


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: To Maalis 22, 2012 06:59 
Poissa
Kynäilijä
Kynäilijä

Liittynyt: Ke Joulu 07, 2005 06:20
Viestit: 1176
Paikkakunta: Vantaa
Talviunilta on kai heräilty ja 100 %:sesti jäsenmäärältään laajentunut Kaksitahtikomitea kokoontui eilen Haltialassa. Mitään yleismaailmallisia kuulumisia ei vaihdettu vaan mentiin suoraan asiaan ja puhuttiin mukavia Tripleistä eikä siinä taas hurmoshenkisyys ollut tilaisuuden luonteesta kaukana. Ainakin yhden uuden ja ennennäkemättömän H2:n henkiinherääminen tulevalle kaudelle näyttää todennäköiseltä, on siinä oltu asialla. Selkämerkkejä lunasteltiin Esalta ja niitä lienee aina vain tarjolla joten ottakaapa mieheen yhteyttä sellaisen halutessanne, oikein tasokas oli se. Näin H2:n juhlavuoden kunniaksi luvattiin ainakin yrittää näyttäytyä Triplellä, missä se vain on mahdollista ja jo aiemmin mainittu Latoajo kuin sattuman kauppaa on 40. juhlakerta, joten tiettyä yhteneväisyyttä lienee noissa vuosissa. SPA:n retkestä puhuttiin kuin jokapäiväisestä leivästä. Toki pätemistä sekä pussihousumaista viisasteluakin harrastettiin, kuuluuko jonkin ruuvin nyt sitten olla ristipää vai kuusikanttinen, sileä vai 4-merkinnällä ja hauskaa oli siinä kaikilla kun oikein oltiin asiantuntijoita. Tilaisuus päätettiin vähän jälkeen klo 20.00 varttitunnin mittaiseen lähinnä kiihkoilevaan sävyyn käytyyn yhteiskunnallisen keskusteluun nykyisten kansanvihollisten edesottamuksista. Sellainen tosiasia todettiin vaivaavan koko Triple-kansaa, että jos ylimääräisiä osia nyt sattuisi joltain löytymään, niitä hyvin itsekkäästi varjellaan eikä niistä luovuta, kun ei koskaan tiedä milloin niitä sattuisi itse tarvitsemaan. Tuota asiaa ei kuitenkaan pidetty tuomittavana, muut julkilausumat jäivät vähiin.

_________________
Mun kans on sitte heleppo olla,on vain justihin niinku mä sanon. Ja siksi toiseksi, tarvittoopa mun kans ruveta...


Viimeksi muokannut AV päivämäärä Pe Maalis 23, 2012 07:09, muokattu yhteensä 2 kertaa

Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: To Maalis 22, 2012 07:45 
Poissa

Liittynyt: To Tammi 06, 2011 22:33
Viestit: 32
Paikkakunta: Imatra
Yritin laitaa Esalle YVtä selkä merkin tiimoilta, mutta ei tainnu onnistua.
Enivei, pistä miulekkin yksi sellanen ja tilinumero
Jarmo Nordström
Arjankuja 1
55100
Imatra

_________________
RD500
H2


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: To Maalis 22, 2012 14:49 
Poissa

Liittynyt: To Huhti 28, 2011 08:07
Viestit: 216
Paikkakunta: Helsinki
No näin oli pitkän talven jälkeen ensimmäinen komitean kokous tänä vuonna, mukavat oli turinat. Tuo latoajo alkoi kiinnostamaan niinkuin AV tuossa kertoi, jos kerran on ajojen 40 v. juhlavuosi ja H2 ja Z1 ovat myös 40 v. juhlan arvoiset niin saataisiko siittä jokin soppa kasaan = kaikki kynnelle kykenevät H2 ja Z1 intoilijat sinne? Ja tietysti kaikki vanhojen Kawojen omistajat.... mitäs sanovat Pohojammaan viisaat ja muut..

Nore, merkki on jo lähes matkalla, ei hätää!


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: To Maalis 22, 2012 14:54 
Poissa

Liittynyt: Ke Joulu 07, 2005 15:49
Viestit: 183
Paikkakunta: Kurikka
Iliman muuta Latoajohon! Luultavasti H1:llä kun ei oo tuota hookakkosta tullu hankittua. Jos H1 ei lähäre käyntihin, niin sitte Kingillä. Matkaahan olis liki 5 kilometriä.

t:Pohojanmaan joku muu

_________________
Z1 - 1972
H1D - 1973
S2 350 - 1972
ZX750E - 1984
ZR 1100 - 1993


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: To Maalis 22, 2012 15:34 
Poissa

Liittynyt: Ti Joulu 13, 2005 21:29
Viestit: 166
Paikkakunta: vantaa
Helsinki - Kurikka 350 kilometriä. Hmmm....

Ikinä mä en saa aikaiseksi minnekkään lähdettyä, mutta kysytään nyt kuitenkin että milloin tuo latoajo on??

Sunnuntai aamuna pienien vastonkäymisien jälkeen kävin pikku lenkin lykkäämässä, niin sai takin haisemaan tuttavallisesti 2T öljylle.

Taas on paljon kotoisampi olo \:)/


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: To Maalis 22, 2012 20:42 
Poissa

Liittynyt: To Kesä 22, 2006 23:30
Viestit: 502
Paikkakunta: Seinäjoki
Latoajohan on 24-26.8. Pitkämön leirintäalueella.
Mukana ollaan. Eiköhän täältäpäin edes 10 pyöräkuntaa löydy ?

_________________
Kawasaki H1 - More thrills per mile

H1B 1972 edelleen lievä rojekti
S1 250 1972 Ralliputkilla
S1 250 1972 Juhtbacka
H2 750 1972
Z1 900 -72 low VIN
S2 350 1973
F11 250 1973
z 750 Twin Ltd 1982 Twin Power !
Gpz 1100 1981
Gpz 1100 1983 UT
ZZR 1200 2002


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 40 viestiä ]  Mene sivulle 1, 2  Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 10 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron
Keskustelufoorumin moottorina toimii phpBB® Forum Software © phpBB Group
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com