Kawazi.Net

Kawasakihenkisten kohtauspaikka
Tänään on Pe Maalis 29, 2024 01:58

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 111 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Pe Loka 19, 2007 08:13 
Poissa
Kynäilijä
Kynäilijä

Liittynyt: Ke Joulu 07, 2005 06:20
Viestit: 1176
Paikkakunta: Vantaa
Kummallista kyllä,projekti etenee.Tankin tarrat olivat vähän hakusessa,Reproduction decalsilla Kanadassa olisi ollut,mutta väärän väriset.Ystävällisesti samaan hintaan(65 USD) lupasivat -73-Eurooppa-mallin raidoitukset tehdä he ja sieltä ne nyt nettisivuiltaan löytyvät kun muutaman tankin kuvan lähetin. Sivukopan tarra (12 USD) löytyi -74-mallisena.Toivottavasti se auttaa muitakin F11-rakentelijoita,jos nyt ketään muuta sellaista löytyy.Samasta paikasta tulee myös tankin kumilenkki ja uusi kytkinkahva.Työkalukotelon kansi tuli Amerikoista tällä viikolla.
Kunhan tankin sisäpinnoitus kuivuu,alkavat pohjatyöt sen pintapuolisuuden osalta,runkotunneli melko ruosteinen on,pari perälippaa ja etulokasuojaa odottelee pohjamaaleissaan pintaväriä (RAL 1021),vaan sen saavat ne vasta yhtä aikaa tankin kanssa.
Moottorin kimppuunkin pitäisi toimeutua,samoin pyörien.Kaksi rengaslukkoa takarenkaassa my ass,etupyörästä niitä löytyi vain yksi.
Jaarittelen taas lisää kunhan jotain ajalliseksi saan,sano.

_________________
Mun kans on sitte heleppo olla,on vain justihin niinku mä sanon. Ja siksi toiseksi, tarvittoopa mun kans ruveta...


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Loka 31, 2007 21:57 
Poissa
Avatar

Liittynyt: La Huhti 07, 2007 18:49
Viestit: 65
Paikkakunta: Pohjoislappi 99950
AV kirjoitti:
Kaksi rengaslukkoa takarenkaassa, etupyörästä niitä löytyi vain yksi.

Muistelen, että juurikin noin oli alunperin...

_________________
Nine-ou-three-cc A4
**
Instrument, sano ryssä kun rautakangen näki


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Marras 01, 2007 13:34 
Poissa
Kynäilijä
Kynäilijä

Liittynyt: Ke Joulu 07, 2005 06:20
Viestit: 1176
Paikkakunta: Vantaa
No joo,tarrat tulivat Kanadasta toissapäivänä ja hienot ovat ne.Tänään olisikin ohjelmassa pintamaalin ja ensimmäisen lakkakerroksen ruiskutus tankkiin sekä muoviosiin.Saapas nähdä tuleeko muuta kuin sanomista ja rumia sanoja,sekin mahdollisuus tässä vielä on olemassa.Keltaisessa kun niin kovin herkästi kaikki asiaankuulumattomuudet näkyvät.Kerron sitten huomenna kuinka kävi ja mitä menee uusiksi.

_________________
Mun kans on sitte heleppo olla,on vain justihin niinku mä sanon. Ja siksi toiseksi, tarvittoopa mun kans ruveta...


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Marras 01, 2007 19:34 
Poissa
Kartturi
Kartturi
Avatar

Liittynyt: La Maalis 25, 2006 18:01
Viestit: 1327
Paikkakunta: Hämeenlinna
Minkälaiset tarrat Reproduction decalsilla on, siirtotarra vai liimattava ja tuleeko vielä lakkakerros tarran päälle.
Tarran asennusvinnkejä myös kaipailisin.

_________________
Kawasaki! katujen ääni


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Pe Marras 02, 2007 06:01 
Poissa
Kynäilijä
Kynäilijä

Liittynyt: Ke Joulu 07, 2005 06:20
Viestit: 1176
Paikkakunta: Vantaa
Liimattavat vinyylitarrat on ne,englanninkieliset ohjeet tulivat mukana.Ja ohjeitten mukaan ne voi lakata,ensimmäinen kerta kyllä varovaisuutta kaipaa.No,ärräpäitä ei eilisen työn perusteella päästellä tarvitse,mutta lakkaamiskertoja tulee ainakin tankin osalle vielä pari.Eiköhän tämä tästä...

_________________
Mun kans on sitte heleppo olla,on vain justihin niinku mä sanon. Ja siksi toiseksi, tarvittoopa mun kans ruveta...


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Pe Marras 02, 2007 11:06 
Poissa
Avatar

Liittynyt: Ma Joulu 26, 2005 12:27
Viestit: 23
No kyllä pitää hyvä tuleman!! Huomasin että olit pukannut CMM:än vähän jutuntynkää :wink:


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Pe Marras 02, 2007 11:17 
Poissa
Kynäilijä
Kynäilijä

Liittynyt: Ke Joulu 07, 2005 06:20
Viestit: 1176
Paikkakunta: Vantaa
En tahallani.

_________________
Mun kans on sitte heleppo olla,on vain justihin niinku mä sanon. Ja siksi toiseksi, tarvittoopa mun kans ruveta...


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Marras 20, 2007 07:30 
Poissa
Kynäilijä
Kynäilijä

Liittynyt: Ke Joulu 07, 2005 06:20
Viestit: 1176
Paikkakunta: Vantaa
Jorinat jatkuvat. Reproduction Decalsilta sitten tuli oikean kokoiset sivukopan tarrat perjantaina,ne -74:n tarrat(til.no KF11-74-250-1) ovat muuten oikeat,mutta liian pienet.Jos joku joskus niitä sieltä tilaa,muistakaa erikoisesti mainita,että tarran tulee olla 200 mm pitkä ja 50 mm korkea. Ainakin nettisivuillaan vielä on tyrkyllä ne liian pienet -73:eenkin.No,nyt on ylimääräisiä -74 sivukopan tarroja,jos jollakin sellainen työn alla on,taitavatpa oikeat -74:t olla yhtä harvinaisia kuin kanalla hampaat.Jouluun mennessä sivukopat maaliin saada pitäisi,samoin silloin kovennettua tankkitarrojen laittoa suunnitellut olen.
Moottorin kimppuun pitäisi hyökätä tänään,mukavaa olisi se,jos sieltä mitään ikäviä ylläreitä löytyisi ei. Etupään sisäputkiressiä vähän pukkaa,mukanani olevissa syöpymiä molemmissa on,E-P:ltä vielä kolme löytyy,toivottavasti niistä kaksi kunnollisia olisivat.
F6:n tavaratelineen istuttaminenkin on saatu valmiiksi,toivottavasti siitä virityksestä ei kovin humoristinen tullut.
Roiskeläpän laiton kanssa vielä käyn sisäistä taistelua,esitteen pyörässä sellainen on,josko se museotarkastaja sitä vaatii.Varusteenahan takaroiskeläppä on yhtä kiihottava kuin jälkiasennettu tuuliklasi,hyi.
Oma virityksensä muuten on sillekin.Varaosakirja ei sitä onneksi tunne.

_________________
Mun kans on sitte heleppo olla,on vain justihin niinku mä sanon. Ja siksi toiseksi, tarvittoopa mun kans ruveta...


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Pe Marras 30, 2007 06:25 
Poissa
Kynäilijä
Kynäilijä

Liittynyt: Ke Joulu 07, 2005 06:20
Viestit: 1176
Paikkakunta: Vantaa
Moottorikin on sitten päreiksi saatu ja eilen oli suuri lohkojen maalauspäivä,niitten kanssa piti kiirettä pitää,jotta muistaisi,miten rojut sinne takaisin sisään heitetään.Se peittelytyö siinä varsin syvältä oli,melkoista nyhertelyä oli se.Lopputulokseen on sitten vain oltava tyytyväinen,uudellen en siihen ala. Älkää kysykö millä maalasin,tuotannosta ja valikoimista poistettu tuote on se ja nyt riittääkin jännitystä riittääkö se jäljellä oleva tippa loppuihin osiin.Sen verran vielä,että Nitromors oli melkoosen hyvä tuote vanhojen maalien kuorimiseen.Esim. Lime Greenissä kuumankestomaali istui jo paljon tiukemmassa.
Myyjä sanoi aikoinaan moottorilla ajetun vain n. 10000 km ja uskottavalta tuntuu se,STD-koon mäntä on siellä,eikä alakerta ole tähän mennessä vielä ollut auki.Stefasatsi pitäisi oleman Kanadasta matkalla,ainakin mitä sähköpostiliikenteeseen uskomista on.Josko joulun aikoihin alakerran nippuun saisin.

_________________
Mun kans on sitte heleppo olla,on vain justihin niinku mä sanon. Ja siksi toiseksi, tarvittoopa mun kans ruveta...


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Joulu 18, 2007 06:32 
Poissa
Kynäilijä
Kynäilijä

Liittynyt: Ke Joulu 07, 2005 06:20
Viestit: 1176
Paikkakunta: Vantaa
No joo,stefasatsi tuli,mutta kuinka ollakaan yksi oli väärä. Ja tietenkin se öljypumpun puoleinen kampiakselin stefa,joka ensimmäisenä paikalleen saada olisi pitänyt,koneen niputtamista ajatellen.Sähköpostisotaa taas käytiin aiheen tiimoilta ja oikean pitäisi matkalla oleman.Muuten näyttää aika hyvältä,koneen osat sylinteriä lukuunottamatta värissään ovat,ja koska väljä oli sylinteri se,pitäisi uuden +0,50-ylikokoisen männänkin olla jo matkalla.Sitä nyt en viitsi väriin laittaa ennen porausta.
Toisen satulanpohjan ja pehmusteen päälle olen joskus vajaat kymmenen vuotta sitten tilaamani uuden päällisen venymään laittanut,alkuperäinenkin ehjä on mutta rouva valittaa sen haisevan vanhalta.
Suht hyvät ristipäiset ruuvit olen onnistunut koneen kylkiin löytämään,joten mahdollista museotarkastusta ajatellen kuusiokolo-ristipää-vastakkainasettelusta ei huolta liene.
Mitähän jorisemista tässä vielä olisi,tarroja tankkiin olisi aikomus tuossa jouluvapaiden aikana sovittaa,jännittää jo etukäteen.Sähköjohtorykelmä pitäisi saada lampunkopan sisään ja kyllä sitä puuhaa riittäisi.Veikkaanpa kuitenkin että keväällä vielä kiireen pukkaa.
Näissä merkeissä kuitenkin,oikein Mukawaa Joulunaikaa kaikille.

_________________
Mun kans on sitte heleppo olla,on vain justihin niinku mä sanon. Ja siksi toiseksi, tarvittoopa mun kans ruveta...


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Pe Tammi 04, 2008 06:14 
Poissa
Kynäilijä
Kynäilijä

Liittynyt: Ke Joulu 07, 2005 06:20
Viestit: 1176
Paikkakunta: Vantaa
No jouluvapaat tuli ja meni,eikä ihmeempiä aikaan saatu.Uusi +0.50 mäntä saapui ennen joulua,sen ympäriltä ei kerrottavaa,kai sitä pitäisi GT-Motorsissa piipahtaa.Kanadasta tuli oikea stefa öljypumpun puolelle ja alakerta alkaa nipussa olla,tuntuupa vielä pyörivänkin.Pakoputki on maalattu ja etupään putket lähetetty uudelleenkromaukseen ja pistesyöpymien täyttöön,toimenpide kylläkin taitaa tapahtua toisinpäin.
Magneeton kanssa tuli eilen touhuiltua,sytytyskäämin johto oli katkaistu ja tehty jotain virityksiä ylimääräisellä johdolla,jotta ilman akkua ajelemaan oli päästy.Kondensaattorinkin vaihdoin,kärjet seuraavaksi vuorossa lienevät.Olisikohan sitä sen verran kykenevä,että ne tankkitarrat laittelisi viikonloppuna?

_________________
Mun kans on sitte heleppo olla,on vain justihin niinku mä sanon. Ja siksi toiseksi, tarvittoopa mun kans ruveta...


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Tammi 09, 2008 07:02 
Poissa
Kynäilijä
Kynäilijä

Liittynyt: Ke Joulu 07, 2005 06:20
Viestit: 1176
Paikkakunta: Vantaa
Nojjoo,melkoosen hermoja raastava viikonloppu takana,mutta tankkitarrat ovat nyt paikallaan ja ensimmäinen hyvinkin kuivana ruiskutettu lakkakerros päällä. Nämä Reproduction Decalsin tarrat melko hyvälaatuisia ja ohuita ovat, kiinnitysvaiheessa vettä on syytä käyttää runsain mitoin ja kun taustapaperi on irroitettu,niin peli on menetetty,se tarra on sitten siinä ja millään et enää siirrä.Melko tyytyväinen kuitenkin lopputulokseen olen teippauksen osalta,ensikertalaiselle kohtalainen suoritus.
Toinen satulanpohjakin sai sitten sunnuntaina pehmusteen ja uuden päällisen,eipä rouva hajusta valittele.Ei tämä nyt kuitenkaan tähän jää eikä tällä valmis ole,muutamat lakat vaatii tankki vielä ja tässä vaiheessa uunittamista on syytä välttää,vaikka sillä kuivatusaikaa lyhentämään pystyisikin,täytyy nyt vaan hillitä itsensä.Vaikka olisihan se hienoa nähdä valmiina....

_________________
Mun kans on sitte heleppo olla,on vain justihin niinku mä sanon. Ja siksi toiseksi, tarvittoopa mun kans ruveta...


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Tammi 24, 2008 06:37 
Poissa
Kynäilijä
Kynäilijä

Liittynyt: Ke Joulu 07, 2005 06:20
Viestit: 1176
Paikkakunta: Vantaa
Jotakin on aikaan saatu tälläkin rintamalla,viimeiset lakkakerrokset vedetty ja uunissa ovat nyt osat ne.Sylinterikin on porautettu ja maalattu,joten olisikohan virtaa viikonloppuna sen verran että se paikalleen pudottaisi,niin,männänvaihdon jälkeen,luonnollisesti.
Katsastuskonttorillekin soittelin eilen,ja sekavan sepustukseni jälkeen varsin ystävällisen kuuloinen naarasihminen oli sitä mieltä,että kyllä tällä kymmenen vuoden omistussäännön perusteella pyörän liikenteeseensaanti mahdollista olisi,pitäisi vain käväistä siellä dokumenttinipun kanssa,mukana kahden luotettavaksi tunnetun,(Mr Walker ja JarKam)allekirjoittaman todistuksen kanssa siitä,että pyörä on ollut minulla vuodesta -93 lähtien.
Mutta vieläkään ei loppusuora häämötä,paljon on vielä puuhasteltavaa,ja kevät se tuntuu suorastaan vyöryvän kimppuun,miksi tässä aina käy näin?

_________________
Mun kans on sitte heleppo olla,on vain justihin niinku mä sanon. Ja siksi toiseksi, tarvittoopa mun kans ruveta...


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: F11-puuhasteluja
ViestiLähetetty: Ti Helmi 05, 2008 14:47 
Poissa
Kynäilijä
Kynäilijä

Liittynyt: Ke Joulu 07, 2005 06:20
Viestit: 1176
Paikkakunta: Vantaa
Joo,viime viikonloppuna meillä oli Mr Walkerin kanssa kovennettua johtosarjasouvia,lähinnä niitten kanssa jotka lampunkopan sisälle tulevat. Melko hyvin melkein jokaiselle paikkakin tuntui löytyvän.
Nyt on vielä lievähkö ihmetyksen aihe,nimittäin takavilkkujen varret.Ebayssa näyttäisi olevan vilkkusarja myynnissä ja siinä ne takavilkkujen varret ovat vähän yläviistoon mutkalle taivutetut.Tutkin myyntiesitettä,taivutetut näyttävät olevan nekin.Samoin kuin TM 14/73:n kuvissa,jossa F11:n koeajo on.Ja kuinka ollakaan itseltänikin sellaiset varret löytyvät,olivat alunperin H2:ni etuvilkkujen varsina.Epäilin niitä alunperin vähän kärsineiksi,mutta muistaako kukaan varmasti,olivatko ne alunperin sellaiset,taivutetut?Nyt ovat paikallaan suorat ja jotenkin ne paremmilta näyttäisivät,mutta jos nyt muka niin kovin alkuperäisyyttä mielin niin.....,olikohan muissa enduromalleissa vastaavia? :?:

_________________
Mun kans on sitte heleppo olla,on vain justihin niinku mä sanon. Ja siksi toiseksi, tarvittoopa mun kans ruveta...


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: F11-puuhasteluja
ViestiLähetetty: Pe Helmi 29, 2008 14:07 
Poissa
Kynäilijä
Kynäilijä

Liittynyt: Ke Joulu 07, 2005 06:20
Viestit: 1176
Paikkakunta: Vantaa
Onneksenne en ole jaaritellut tästä aiheesta aikoihin,mutta nyt sekin onnen aika loppuu taas toistaiseksi.Katsastuskonttorilla kävin papereita esittelemässä,naarasihminen ei heti luvannut että sen niillä kilpiin saisi.Faxasi paperit AKElle ja vihreää valoa näyttivät he,kai sen kymmenen vuoden omistussäännön perusteella.Ne taivutetut vilkunvarret sitten paikalleen ruuvasin,mielenkiinnolla odotan sitten viisaita kommentteja pussihousuisimmilta,pitäisi koettaa tässä niille nasevia vastauksia keksiä,paljonko lienevät F11:n kanssa touhunneet ja asiaan perehtyneet.Kaasuttimen pistin alkoholiin likoamaan ja lisää maalaustöitä tietää se,paremmin kesti maali etyyliasetaattia ja epoksiohennettakin kuin alkoholia,kummallista on se.No eipä ole suuren suuri kappale,vähän sokkeloinen kuitenkin.Huomenna pitäisi käväistä vanteiden suoruutta tarkistuttamassa kokemusteni perusteella eräällä alan miehellä.Kuinka suorat lienevät renkaiden asennuksen jälkeen,jää nähtäväksi. Ja nyt jo työkaverin sanassa sanoen sylettää ne takapyörän kaksi rengaslukkoa,yh.

_________________
Mun kans on sitte heleppo olla,on vain justihin niinku mä sanon. Ja siksi toiseksi, tarvittoopa mun kans ruveta...


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: F11-puuhasteluja
ViestiLähetetty: Pe Helmi 29, 2008 16:16 
Poissa
ShowMan
ShowMan
Avatar

Liittynyt: Su Joulu 04, 2005 12:02
Viestit: 2620
Paikkakunta: Hattula
Meikäpoika on kyllä tottunut anniskelemaan alkoholiva kaasuttajalle :beer:
eikä kaasuttimelle, omituista alkoholin wäärinkäyttövä :? ...
-kunnia meni mutta maine kasvaa-


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: F11-puuhasteluja
ViestiLähetetty: Pe Helmi 29, 2008 21:09 
Poissa

Liittynyt: Ti Huhti 18, 2006 06:44
Viestit: 836
Paikkakunta: Kerava
Heh koojii eipäs saivarrella alkohoolia vaan syöttövehkeeseen?


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: F11-puuhasteluja
ViestiLähetetty: Ma Maalis 03, 2008 06:47 
Poissa
Kynäilijä
Kynäilijä

Liittynyt: Ke Joulu 07, 2005 06:20
Viestit: 1176
Paikkakunta: Vantaa
No hätä toverit,teollisuusalkohoolia oli se mitä käytän,en sitä joisi,keskikaljaan rinnastettava lienee se makunautintonsa ja vaikutusten suhteen.
Mutta sen verran tuli tosiaan aikaan saatua,että nyt ovat vanteet niin suorat kuin niistä saa,rihtaaja piti niitä kelpo värkkeinä.Kuinka suorat lienevät sitten kun renkaat päälleen saavat ne?Nähtäväksi jää.

_________________
Mun kans on sitte heleppo olla,on vain justihin niinku mä sanon. Ja siksi toiseksi, tarvittoopa mun kans ruveta...


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: F11-puuhasteluja
ViestiLähetetty: Ti Maalis 25, 2008 06:52 
Poissa
Kynäilijä
Kynäilijä

Liittynyt: Ke Joulu 07, 2005 06:20
Viestit: 1176
Paikkakunta: Vantaa
Taas on jotain tapahtunutkin,renkaat on saatu vanteille,eteen 3.00-21 Mitas (varsin vaikea koko muuten löytää edes yhtään oikeanlaisella trial-kuviolla)ja takavanteelle 4.00-18 Pirelli.Pitkänäperjantaina oli tuota kovennettua hommaa tarjolla ja kyllä siinä muutama tupakki meni,ei voi mitään.Takarengas oli kylläkin helpompi nakki kuin etukäteen odotin,mutta silti rengaslukot my ass. Kovakromaajakin soitteli torstaina,etupään putket kuulemma valmiit ovat ja lupaili lähettää ne ensi tilassa. Kytkinkopan tiivisteen laittelin eilen öljykylpyyn. Näyttää siltä,että tällä viikolla vihdoinkin alkaa jotain aivan oikeasti tapahtuakin.

_________________
Mun kans on sitte heleppo olla,on vain justihin niinku mä sanon. Ja siksi toiseksi, tarvittoopa mun kans ruveta...


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: F11-puuhasteluja
ViestiLähetetty: To Maalis 27, 2008 16:39 
Poissa
Kynäilijä
Kynäilijä

Liittynyt: Ke Joulu 07, 2005 06:20
Viestit: 1176
Paikkakunta: Vantaa
Jaahas ja taas teitä piinataan,ei ole mitään yleviä Kingi-tarinoita tarjolla,mutta eilen sain etupään putket kovakromaamosta ja varsin mallikkaat kuleksijat ovat nyt ne.Kaikki syöpymät ovat poissa ja putkien pinta melko hieno.Tuossa äsken ne kokoilin ja kunhan kotona vielä raapijakumit paikalleen pudotan niin kai niitä joutuu vielä tänään sovittelemaan.Niin paljon urhea ajattelin olla tulevana viikonloppuna,että pyörätkin kasaan pistän sekä kytkinkopan paikalleen ruuvaan ja sittenpä alkaakin jo ilmojen odottelu!Kyllä tämä nyt jonkinlaisessa aikataulussa on,Transitin perällä ajattelin ruveta sitä kokoilemaan,kai nyt 10,45 kuutiota remonttitilasta käy?

_________________
Mun kans on sitte heleppo olla,on vain justihin niinku mä sanon. Ja siksi toiseksi, tarvittoopa mun kans ruveta...


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: F11-puuhasteluja
ViestiLähetetty: Ma Huhti 07, 2008 05:19 
Poissa
Kynäilijä
Kynäilijä

Liittynyt: Ke Joulu 07, 2005 06:20
Viestit: 1176
Paikkakunta: Vantaa
Jaahas ja kyllä on taas jotain tapahtunutkin,lauantaina JarKamin kanssa siirsimme F11:n ulkoruokintaan.Pyörät ja moottori saatiin kiinni. Lauantai-iltapäivän kovin vesikuuro sattui tietenkin juuri moottorin sovitusvaiheessa,mikä yllätys.Siellä se nyt pesii Transitin tavaratilassa,eilen vähän ruuvailin lisää osia kiinni. Sovittuna on jo museotarkastus viikon päähän,joten saattaa pukata vähän kiirettä tällä viikolla. Tarkoitus olisi saada se sen verran nippuun,että Pirkkahallilla lauantaina voivat uteliaimmat käydä sitä arvostelemassa.

_________________
Mun kans on sitte heleppo olla,on vain justihin niinku mä sanon. Ja siksi toiseksi, tarvittoopa mun kans ruveta...


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: F11-puuhasteluja
ViestiLähetetty: Ke Huhti 09, 2008 07:54 
Poissa
Kynäilijä
Kynäilijä

Liittynyt: Ke Joulu 07, 2005 06:20
Viestit: 1176
Paikkakunta: Vantaa
Joo-o kuulkaas,kolme iltaa on tullut vietettyä Transiitin perällä ja melko hyvältä alkaa näyttää.Suurempia puutteita ei ole enää kuin tankki,satula,etulokasuoja ja sivukoppa,johon en 250-tekstiä ole suoriutunut vielä liimaamaan. Eilen oli onneksi se aika sateetonta kun ketjuja kulmahiomakoneella katkomaan jouduin. Raunop:ltä oivalliset 525-ketjut sain ostaa,vain kahdella lenkillä piti lyhentää.Pientä paikkamaalailuakin on vielä tiedossa,varsin ahtaasti kun moottori siellä on,joten pieniltä naarmuilta ja lohkeamisilta ei voitu välttyä.
Historiikkia väsäilin tuossa aamulla,museomiehet sitä kun vaativat,toivottavasti muistelot menivät edes lähestulkoon oikein.Palaan taas asiaan kunhan kerrottavaa löytyy.

_________________
Mun kans on sitte heleppo olla,on vain justihin niinku mä sanon. Ja siksi toiseksi, tarvittoopa mun kans ruveta...


Viimeksi muokannut AV päivämäärä Pe Huhti 25, 2008 05:31, muokattu yhteensä 1 kerran

Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: F11-puuhasteluja
ViestiLähetetty: Pe Huhti 11, 2008 10:04 
Poissa
Kynäilijä
Kynäilijä

Liittynyt: Ke Joulu 07, 2005 06:20
Viestit: 1176
Paikkakunta: Vantaa
Nonniin,eilen illalla ikään kuin alustavasti kasaan sain sen ja kyllähän se ainakin näennäisesti F11:a muistuttaa.Muutama pienehkö ehostustoimenpide vielä ja maanantaina sitten keravalle.Jotenkin tuollaista pitkähkön tuhertelun tulosta kuitenkin katsoo aika kriittisesti ja ei voi sanoa että 100%:n tyytyväinen olisin. Maalausjälkeen eniten silmäyksiä luon ja vetelen ilmaa hampaitten välistä.Nyt arvoitus on vielä se,jätänkö alkuperäisen satulan paikoilleen vai laitanko uudemman näköisen tarvikepäällysteellä varustetun.Molemmat mukaani kyllä otan.Äkkiä sen sitten vaihtaa jos tarve vaatii.Paperihommat ovat vielä kesken,mutta Roy Baconin "Kawasaki-Sunrise to Z1" on hyväksi avuksi,oli jo historiikin kirjoittamisessakin.

_________________
Mun kans on sitte heleppo olla,on vain justihin niinku mä sanon. Ja siksi toiseksi, tarvittoopa mun kans ruveta...


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: F11-puuhasteluja
ViestiLähetetty: Pe Huhti 11, 2008 10:09 
Poissa
Kynäilijä
Kynäilijä

Liittynyt: Ke Joulu 07, 2005 06:20
Viestit: 1176
Paikkakunta: Vantaa
Katsotaanpa vielä,onnistuuko tietotekniikan amatööri kuvaa lisäämään...


Liitteet:
Kuva033.jpg
Kuva033.jpg [ 48.92 KiB | Katsottu 18268 kertaa ]

_________________
Mun kans on sitte heleppo olla,on vain justihin niinku mä sanon. Ja siksi toiseksi, tarvittoopa mun kans ruveta...
Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: F11-puuhasteluja
ViestiLähetetty: Pe Huhti 11, 2008 10:38 
Poissa

Liittynyt: Ti Joulu 06, 2005 15:23
Viestit: 788
Paikkakunta: Helsinki
:jump: Hienolta näyttää, onnea. Kerro tarkemmin myös museoinnista, olen hiukan utelias millainen toimenpide se on.
Odotellaan kuulumisia.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: F11-puuhasteluja
ViestiLähetetty: Pe Huhti 11, 2008 11:20 
Poissa
Jäsenasiavastaava
Jäsenasiavastaava

Liittynyt: Ma Joulu 05, 2005 11:36
Viestit: 1100
Paikkakunta: Hesa
Oikei hyvältä näyttää AV:n työn tulos. Uskoisin museotarkastuksen olevan läpihuutojuttu!

_________________
KAWASAKI - mielenkiintoinen ja haluttu myös vanhempana - sopivasti erilainen!


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: F11-puuhasteluja
ViestiLähetetty: Pe Huhti 11, 2008 13:00 
Poissa
ShowMan
ShowMan
Avatar

Liittynyt: Su Joulu 04, 2005 12:02
Viestit: 2620
Paikkakunta: Hattula
Tässä se taas todetaan ettei rakenteluun hienoja talleja tarwita ja
silti lopputulos on 10+ kansakouluasteikolla 8) ...
Olen kuullut että yks Jagge on rakennettu nawetan kujalla maalattialla
ja silti mr-tarkastuspisteet oli melkein tapissa...
Mutta että rakennetaan Transitissa :jump: ...
AV on OIKEA Transitmies :mrgreen: ...

-kunnia meni mutta maine kasvaa-


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: F11-puuhasteluja
ViestiLähetetty: Pe Huhti 11, 2008 22:38 
Poissa
Waatturi
Waatturi
Avatar

Liittynyt: La Helmi 10, 2007 14:49
Viestit: 2579
Paikkakunta: Kausala
Ja näyttää olevan vielä retkivuodekkin mukana, jos niinku vähän venähtää työpäivä...

_________________
550 LTD -83 poistunut keskuudesta sekä 400 LTD -83
"Si vis pacem, para bellum"


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: F11-puuhasteluja
ViestiLähetetty: Ti Huhti 15, 2008 04:22 
Poissa
Kynäilijä
Kynäilijä

Liittynyt: Ke Joulu 07, 2005 06:20
Viestit: 1176
Paikkakunta: Vantaa
No joo,kiitos kannustuksesta,F11 on sitten käytetty museotarkastuksessa ja aika hyvinhän siinä kävi. Melkoosen huomautuksetta läpi meni se. Amerikka-mallin tankkitarratkin olisivat kuulemma kelvanneet tarkastuksessa,(alkuperäisen myyntiesitteen mukaan joka yhtenä dokumenttina mukana oli),minulle eivät,on sitä jotenkin mukavampi nk. Suomi-pyörää mahdollisuuksien mukaan alkuperäiseen kuosiin yrittää palauttaa.Nyt sitä vaan odotellaan viikko papereita ja kai sitä olisi ruvettava käyntikuntoon tuhertelemaan. Ajattelin muuten vaihdelaatikossa kokeilla kaikkivoipaa Shell X-100:aa,sitä kun täällä muistetaan joka välissä kehaista,kai se 2-T-vaihdelaatikossakin toimii. Kokeilen vielä lisätä kännykkäkuvan,taustahan on jo tutuksi käynyt.Koojiiltä kun parhaan mahdollisen kunniamaininnan kun saanut olen. :wink:


Liitteet:
Kawanen.jpg
Kawanen.jpg [ 50.75 KiB | Katsottu 18117 kertaa ]

_________________
Mun kans on sitte heleppo olla,on vain justihin niinku mä sanon. Ja siksi toiseksi, tarvittoopa mun kans ruveta...
Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: F11-puuhasteluja
ViestiLähetetty: Ti Huhti 15, 2008 05:44 
Poissa

Liittynyt: Ti Joulu 06, 2005 16:50
Viestit: 889
Paikkakunta: Niinijoki
Ihan uteliaisuuttani kysyn: mitä arvioit työtunteja kuluneen? Tiedän, että tuollaisissa hommissa niitä menee tuhottomasti, mutta siksipä juuri kysynkin - yleissivistystä nääs.


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 111 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4  Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 8 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron
Keskustelufoorumin moottorina toimii phpBB® Forum Software © phpBB Group
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com