Joo kyllä, tuolla Finnish Vintage Kawa-instabookissa, (voi kai noita edistyksellisempiä saitteja täällä taantumuksellistenkin piirien puolella kommentoida?), oli mainio kuva S2:sesta, siinä MZ:n vierellä. Peilikuvaisuutensa haitannut ei. Siitä näyttivät vilkut olleen riisutut pois, siitä aasinsilta tähän jorinaan ja matala tanko toi mieleen sellaisenkin tosiasian, että jos tuolloin keväällä -78 sen S2:n hankittua saanut olisin, jotain tuollaista ratkaisua olisi siihenkin harkittu. Linjakkuus olisi ikään kuin raaserimaisuuden myötä sen kuin lisääntynyt ja eritoten tuossa kuvassa se asia korostuu MZ:n linjattomuuden ollessa turhankin vahvasti esillä. Tyhjää parempi silti sekin.... Mutta tosiaankin, samaisena kesänä kun armeija-aikaan Säkylän ympäristössä erittäin vastentahtoisesti vaikkakin vapaaehtoisena puskajussina polkupyöräilin, löytyi paljon hyviä mutkateitä, (puhumattakaan hiekkapohjaisista mäntykankaista jotka olisivat olleet kuin luodut F11:lle!) joita sitten hyviksi S2:lla kurvailuteiksi havainnoin. Silloisen käsityskykyni mukaan, (joka siitä paljoakaan kehittynyt ole ei), S2 olisi ollut niillä väylillä aivan vertaansa vailla. Toki on myönnettävä, että mikäli koulussa haaveilu olisi oppiaineena ollut, niin edes jostain olisin kiitettävän arvosanan saanut. Samaa syntiä on riittänyt vielä yli neljäkymmentä vuotta. Vaan eipä noita teitä ole tullut lähdettyä millään muullakaan erikoisemmin testailemaan jälkeenpäin mutta juurikin tuolloin ne olisivat olleet hyvinkin houkuttelevia. (Olisi siinä sininen savu kolmisiipisestä tylysti tuprahdellut.) Kuten oli houkutus suuri punaiseen S2:eenkin, mutta toisin siinä sitten kävi...,pahoittelen.
_________________ Mun kans on sitte heleppo olla,on vain justihin niinku mä sanon. Ja siksi toiseksi, tarvittoopa mun kans ruveta...
|