Kawazi.Net

Kawasakihenkisten kohtauspaikka
Tänään on To Maalis 28, 2024 23:40

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 6 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: DFI läppärunkojen synkkaus
ViestiLähetetty: Ti Heinä 12, 2011 20:57 
Poissa

Liittynyt: Su Huhti 13, 2008 12:43
Viestit: 168
Paikkakunta: Lahti
Aikoinaan kun oli läppärungot pöydällä tarkistin avautumat poranterä metoodilla kohillaan olivat, jotenkin
vaan jäi kaivelemaan, että kuinkahan todellisuudessa....

No tänään sitten kaivoin letkulautahässäkän esiin ja rupesin hommiin...

Eikun tankki pöydälle ja vähän jatkoo bensalinjoihin pata lämpösex letkut nippoihin ja säätämään...

Nestepatsaat oli päin persettä, niinkuin pelkäsinkin, no eikun säätämään, Ko: rungoissa on vaan säätöruuvit kontrilla lukittu eivätkä jousikuormitteiset, niinku on suurimmassa osassa pyöriä ollu joita olen syngannut :kk: :kk: ...

Eikun hommiin ja tilaahan ei ooo ja kuuma pata hyväilee näppejä, no jos sopivia kaluja ei oo valmistettaan ne paikallisesti. Lopulta sain patsaat 5 sentin sisään johon olen enemmän kuin tyytyväinen moottorin käytös muuttu melkoisesti kuten odotettavaa olikin...

Suosittelen toimenpidettä on kyllä vaivan arvoinen :jump:

_________________
Elä ja anna muiden roudata.
Kawasaki gpz 900 R -89 fuel injection


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ke Heinä 13, 2011 06:04 
Poissa

Liittynyt: Pe Maalis 31, 2006 08:31
Viestit: 130
Tossa pysyy, jos kone vaan pysyy muuten kunnossa, niin synkka aika hyvin. Mä käytin venttiilinsäädössä ja synkansäädössä joskus vuonna -95. Läppärunkojen eteen on vaihtunut konekin sen jälkeen, mut ihme kyllä, kun tsekkasin synkan, niin se oli ihan tasan! Ei tainnut sitten entisessäkään koneessa olla venttiilivikoja, ja vivusto on pitänyt hyvin kutinsa. Tosta on yleensä aina sanottu, että "siinä on jotain vikaa kun se käy noin tasaseen tyhjäkäyntiä" :D Synkka on tärkee juttu!

_________________
Muijat ehkä jättää, mutta ilmakawa ei tienpäälle jätä!!!


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Pe Heinä 29, 2011 21:31 
Poissa

Liittynyt: Pe Elo 07, 2009 21:21
Viestit: 16
Juu kyllä synkkaus on asiallinen homma,rakensin itselleni mittariston ja olen säätänyt jo monesta mopedista(mukaanlukien gpz500,kz650, offtopic tonninen vanha genesis yamaha,joka on oma).Eilen ostin/vaihdon rotta-malliksi rakennetun gpz 1100:n,josta tarkoitus olisi synkata myös kaasarit kesäloman aikana.Suosittelen!Ja jos liikutte täällä etelä-savon suunnalla,niin voidaan kahvittelun lomassa synkkailla samalla kaasaritkin...maksaa käymisen vaivan...


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Pe Heinä 29, 2011 23:02 
Poissa
Avatar

Liittynyt: Ke Kesä 08, 2011 21:06
Viestit: 49
Paikkakunta: Keski-Uusimaa
kawaseta kirjoitti:
Juu kyllä synkkaus on asiallinen homma,rakensin itselleni mittariston ja olen säätänyt jo monesta mopedista(mukaanlukien gpz500,kz650, offtopic tonninen vanha genesis yamaha,joka on oma).Eilen ostin/vaihdon rotta-malliksi rakennetun gpz 1100:n,josta tarkoitus olisi synkata myös kaasarit kesäloman aikana.Suosittelen!Ja jos liikutte täällä etelä-savon suunnalla,niin voidaan kahvittelun lomassa synkkailla samalla kaasaritkin...maksaa käymisen vaivan...

En tiedä missä päin Etelä-Savoa olet, mutta synkkauspalvelua varten voisin sinne kurvata ja vaivan palkan maksaa, jos joku noille kaasareille ymmärtäs...


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Su Heinä 31, 2011 14:14 
Poissa

Liittynyt: Pe Elo 07, 2009 21:21
Viestit: 16
Juu,sori,Heinävedellä pyöritään...katotaan joukolla jos vaikka löydettäisiin jotain järkevää


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Su Heinä 31, 2011 14:17 
Poissa

Liittynyt: Pe Maalis 31, 2006 08:31
Viestit: 130
Täällä Lempäälänsuunnallakin löytyy synkkamittarit ja ammattitaito. Jos itse ottaa bensatankin irti, niin kyl mä synkan katon siinä maailmaa parantaessa :)

_________________
Muijat ehkä jättää, mutta ilmakawa ei tienpäälle jätä!!!


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 6 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 5 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron
Keskustelufoorumin moottorina toimii phpBB® Forum Software © phpBB Group
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com