En yhtään tunne tuon sielunelämää tai kytkentöjä, mutta jos siinä on joku lambdan liittimessä oleva palikka, jossa ehkä pitäisi olla myös joku tehovastus tms. joka teeskentelee olevansa lambdaa lämmittävä sisäinen vastus, niin voisi mitata alkuperäisen lambdan lämmitysvastuksen ja nykyisen irroittaa pistokkeen ja verrata niiden vastusarvoja (tai katsoa huoltomanuaalista, olisko 15 ohm, Oxygen Sensor Resistance Standard: 11.7 ∼ 14.5 Ω at 20°C) ja tarkistaa myös että liittimet on kunnolliset ja kunnolla kiinni. (En noin uusista ruiskuista mitään tiedä, mutta joku tehtaan huoltomanuaali kertoi arvot, löytyi googlella: Kawasaki ER-6N Motorcycle Service Manual)
Mutta voi olla että lambda killerin pitäisi huijata että ei käytetä sen dataa vaan tilalla kiinteitä karttoja, mutta silloin luulisi että vikakoodeja kuuluukin tulla?
_________________ GPZ 1100 A1 1983
|