Kawazi.Net

Kawasakihenkisten kohtauspaikka
Tänään on Su Huhti 28, 2024 00:52

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 9 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
ViestiLähetetty: To Elo 03, 2006 14:58 
Poissa
Avatar

Liittynyt: Su Heinä 02, 2006 21:21
Viestit: 18
Elikkä ER-5:nen on pari kertaa tehnyt sellaista että startti pyörii mutta mitään muuta ei tapahdukaan. Ihan niinkuin kipinät puuttuis. Ei edes lupaa. Herkimmillään tuohon tuntuisi olevan kun kone on lämmin, esim. ajettu tunti mutkatietä ym.

Jos kone lähtee käyntiin niin sitten kyllä pysyy käynnissä.

Ainakaan kytkinkahvan "suojakytkin" ei ole kyseessä koska sen mennessä päälle edes startti ei pyöri, kuten ei myöskään jos tappokytkin kettuilisi.

Myöskään starttaus ei toimi yhtään paremmin vaikka koitan
-vaihde vapaalla + kytkinkahva ylhäällä
-vaihde päällä + kytkinkahva pohjassa
-vaihde vapaalla + kytkinkahva pohjassa
Startti vaan pyörii mutta siihen jää.

Miten tuo seisontajalan suojaus pelittää? Seisontajalan pökkääminen ulos vaihde päällähän sammuttaa koneen siihen paikkaan, jos siellä on kytkin täys ketjurasvaa tms, voisiko se aiheuttaa tällaista? En tähän oikein usko koska normaalisti sen ei mun mielestä pitäisi estä starttia jos käynnistää vaihde vapaalla vaikka jalka onkin alhaalla.

Bensan saannista ei varmaankaan ole kiinni, koska kyllähän tuo varmaan yhdellä pytyllä edes yrittäisi startata.

Tulpat pitäisi olla vaihdettu 3000km sitten, ja ne tuskin molemmat ryytyisivät kerralla, joten silloinkin varmaan edes yrittäisi yhdellä.

Mitäs muita jää jäljelle? Puola?

Prkl, ja mä kun luulin että tätä vehjettä ei mikään ydinräjäytystä pienempi saa hajalle ;)


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Elo 03, 2006 15:14 
Poissa

Liittynyt: Su Joulu 04, 2005 11:38
Viestit: 712
Paikkakunta: helsinki
tsekkaa antaako kipinää.tulpat irti pytyista , tulpanhattuun kiinni ja kantta vasten ,siitä se selviää.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Elo 03, 2006 15:41 
Poissa
El PreZ1dent
El PreZ1dent
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 20, 2005 20:53
Viestit: 3400
Paikkakunta: Nurmijärvi
lewis kirjoitti:
tsekkaa antaako kipinää.tulpat irti pytyista , tulpanhattuun kiinni ja kantta vasten ,siitä se selviää.


Tai kokeilee irtotulpalla, niin ei tarvi irroittaa ku tulpanhattu. Kyllä ne pelin tulpat varmaan ehjät on.

_________________
Only, I've got a bronze badge to say I'm one of the good guys.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Elo 03, 2006 16:14 
Poissa
Avatar

Liittynyt: Su Heinä 02, 2006 21:21
Viestit: 18
Juu, kipinän puutetta tuossa jo oireiden perusteella arvelin itsekin, mutta pitää kokeilla...

Itseasiassa irtotulppa on ainut vaihtoehto tässä tapauksessa koska hetken aikaa "jäähdyttyään" se starttaa taas. Vika on vain siitä v-mäinen että murpyn lain mukaan se tulee päälle jos onnistuu ryssimään koneen sammuksiin risteyksessä ;)

Siksi jäähtyminen lainausmerkeissä, että on tuo vika kerran tullut päälle kylmänäkin.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Elo 03, 2006 16:40 
Poissa

Liittynyt: Su Joulu 04, 2005 11:38
Viestit: 712
Paikkakunta: helsinki
mulla oli kerran sytkäboxissa semmonen vika, etta katkasi koko piirin aina hetken ajettuani. syyksi paljastui huono juotos boxin sisällä. lämmettyään irrotti kontaktin. ei muuta ku juotos kuntoon ja taas pelittää. 8)


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Elo 03, 2006 19:46 
Poissa
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 06, 2005 18:34
Viestit: 630
Paikkakunta: San Diego, CA
Jim Goose kirjoitti:
lewis kirjoitti:
tsekkaa antaako kipinää.tulpat irti pytyista , tulpanhattuun kiinni ja kantta vasten ,siitä se selviää.


Tai kokeilee irtotulpalla, niin ei tarvi irroittaa ku tulpanhattu. Kyllä ne pelin tulpat varmaan ehjät on.


Ajotuslamppu eli strobo on kans hyva, jos valo vilahtaa niin kipunakin tulee. Tolla selviaa semmonenkin vika etta kipuna tulee kun tulppa on irti vaan pytyssa paineessa ei enaa toimikkaan.

_________________
Concours 14 (GTR1400) -16 & Suzuki Burgman 650 -14


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Pe Elo 04, 2006 16:51 
Poissa

Liittynyt: Ti Kesä 06, 2006 16:55
Viestit: 33
Paikkakunta: Turku
Pahasti aiheen vierestä, mutta ai että kun on hieno henkilökuvake sulla bf109. Tuolla dallulla on hauskaa! ;D

_________________
ZZR 1200[/color]


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Elo 08, 2006 17:35 
Poissa
Avatar

Liittynyt: Su Heinä 02, 2006 21:21
Viestit: 18
Ripley kirjoitti:
Pahasti aiheen vierestä, mutta ai että kun on hieno henkilökuvake sulla bf109. Tuolla dallulla on hauskaa! ;D


Tossa on koko kuva:
http://www.saunalahti.fi/glottis/temp/huuto.JPG

Mutta joo. En oo saanut vikaa päälle sittemmin, fillari on pelannut ihan ok. Ärsyttää tollanen kun ei voi luottaa vekottimeen, tulis mieluummin vika päälle niin että sen pääsis kunnolla selvittämään niin ei tarttis miettiä lähteekö vehje käyntiin vai ei.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Su Elo 13, 2006 22:53 
Poissa
Avatar

Liittynyt: Su Heinä 02, 2006 21:21
Viestit: 18
Vika löytyi: oli kuin olikin seisontajalan kytkin. Tai siis se ainakin on likainen ja jumittaa, ja sitä heiluttelemalla alkaa taas kipinät virtaamaan.


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 9 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 27 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin moottorina toimii phpBB® Forum Software © phpBB Group
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com