Kawazi.Net

Kawasakihenkisten kohtauspaikka
Tänään on Su Kesä 16, 2024 16:29

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 36 viestiä ]  Mene sivulle 1, 2  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: olis öljykeskustelun aika!
ViestiLähetetty: Su Huhti 15, 2012 22:49 
Poissa
Avatar

Liittynyt: Ke Joulu 07, 2005 11:52
Viestit: 377
Paikkakunta: tyrvää
Elikkäs tänään kävin hiukan rexiä ulkoiluttamassa ja toimi muuten hyvin paitsi vaihteet paukkuu vaihdellessa todella reippaasti. En tiedä mitä öljyä koneessa on joten kokeilen vaihtaa ne jos hiukan vaikka auttaisi.

Käyttelin aikoinaan delvaccia Gpzetassa ja ei ollut valittamista, mutta kuinkahan se mahtaa toimia tuossa uudemmassa? Olisko jollain tiedossa joku hyvä ns. "prätkäöljy"?

_________________
edesmenneet: Gpz 750R-86 ja KLR 650-90 Tengai. Nyt ajossa ZRX1200R-06

"All you're good for is goofing around with your friends on your moped"

-Frank Powell-


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ma Huhti 16, 2012 06:20 
Poissa
Avatar

Liittynyt: To Helmi 01, 2007 15:31
Viestit: 679
Paikkakunta: Kangasala
Oman Rexin ostin toissa vuonna, ajettu oli 28 tuhatta ja vaihteet
kolahtelivat iloisesti. Ajelin parisataa kilsaa ja vaihdoin Delvacit
alkoivat vaihteet menemään paljon nätimmin päälle. Tosin omani
on 1100:n..... 8)


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: To Huhti 19, 2012 22:32 
Poissa
Avatar

Liittynyt: Ke Joulu 07, 2005 11:52
Viestit: 377
Paikkakunta: tyrvää
Jeps, on ainakin tulut pääkipiäksi kun olen kahlannut noita netin öljykeskusteluita, jos ei muuta. Aika paljon suosivat tuolla ulkomaillakin tuota Delvaccia ja Shellin Rotella on siellä ainakin yhtä suosittu. Aika vähän soraääniä ja paljon kehuja on näille siunaantunut.

Kuitenkin tuossa omassa mopossa on se katti ja sille ei ilmeisesti nää "dieselöljyt" tee hyvää, eli just ne hyvät ainesosat jotka tekevät delvacista motskareissa hyvin toimivan, olisivat katille haitaksi.....mene ja tiedä. Nää öljy hommat on kaikkea muuta kuin kristallinkirkkaita, ovatten sanoisinko jopa öljyisen sameita.

Ei auta muuta kuin kokeilla jotain, tod. näk kokeilen Motulin 5100:sta. Sitä ei ainakakaan olla paljon haukuttu.

_________________
edesmenneet: Gpz 750R-86 ja KLR 650-90 Tengai. Nyt ajossa ZRX1200R-06

"All you're good for is goofing around with your friends on your moped"

-Frank Powell-


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Pe Huhti 20, 2012 18:52 
Poissa

Liittynyt: Ke Huhti 18, 2012 12:05
Viestit: 111
Itse olen käyttänyt omassa pyörässäni Castrolin 10w-40 ja vaihteet toimivat oikein hyvin. Pehmeyttä, pehmeyttä ja Castrolia \:)/

Toki joissakin isommissa pyörissä, voi tuntea vaihteiston aiheuttaman massan liikkeen. Rexissäkin.


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Su Huhti 22, 2012 20:14 
Poissa
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 06, 2005 18:34
Viestit: 630
Paikkakunta: San Diego, CA
Usiamman vuoden on Delvacit mun Rexin voidellu, toimii.
3000 mailin välein lorauttanu uudet sisään OEM filtterin kera.

_________________
Concours 14 (GTR1400) -16 & Suzuki Burgman 650 -14


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: La Huhti 28, 2012 18:07 
Poissa
Avatar

Liittynyt: Ke Joulu 07, 2005 11:52
Viestit: 377
Paikkakunta: tyrvää
Jeps, nyt olis sitten uusilla Motulin 5100 öljyillä ajettu joku satakunta kilsaa ja täytyy kyllä sanoa että ei mitään vaikutusta. Tässä pyörässä on kyllä tähän asti omistamistani pyöristä äänekkäin vaihteisto. Varsinkin 3 ja 4 vaihtaessa kolahtaa oikeen kovasti ja oikeestaan 5 vaihtaessa on ainoa kun ei kolahda. Paikalta kun lyö kuumalla koneella 1 sisään niin sese vasta kolahtaakin... :uaa:

Tuntuma on se että kytkin ei oikein kunnolla irrottaisi, mene ja tiedä. Tiedän kyllä että näitten pitäisi kestää, vaikka löisi vaihteet ilman kytkintä raakana sisään, mutta silti hiukan ajatteluttaa se kestopuoli pitemmän päälle.

Pettymyskin jo hiipii puseron alle... :uaa:

_________________
edesmenneet: Gpz 750R-86 ja KLR 650-90 Tengai. Nyt ajossa ZRX1200R-06

"All you're good for is goofing around with your friends on your moped"

-Frank Powell-


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: La Huhti 28, 2012 19:57 
Poissa
El PreZ1dent
El PreZ1dent
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 20, 2005 20:53
Viestit: 3403
Paikkakunta: Nurmijärvi
No kokeile hyvä mies niitä Delvacceja, aika hyvin ne on pyörän koneessa toimineet, jopa rexissäkin.
Tuskin se holy katti siitä hajoaa ellei peli ole niin väljä että syö öljyä.
Juuri noiden kytkimen irroitusongelmien ja rusahtavien vaihteiden takia moni on siirtynyt toimivamman öljyn (Delvac) pariin.

_________________
Only, I've got a bronze badge to say I'm one of the good guys.


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: La Huhti 28, 2012 20:36 
Poissa
Avatar

Liittynyt: Ke Joulu 07, 2005 11:52
Viestit: 377
Paikkakunta: tyrvää
Joo, se on ihan saletti että Delvacci menee koneeseen jossain vaiheessa. Toinen mikä kiinnostais, olis se että pääsisi kokeileen toista rexiä ja hiukan vertaileen käyttäytymistä.

Sanokaas nyt vielä että mikä niistä delvaceista olis sopivin, onks kukaan kokeillut delvac 1:stä?

_________________
edesmenneet: Gpz 750R-86 ja KLR 650-90 Tengai. Nyt ajossa ZRX1200R-06

"All you're good for is goofing around with your friends on your moped"

-Frank Powell-


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: La Huhti 28, 2012 20:55 
Poissa
El PreZ1dent
El PreZ1dent
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 20, 2005 20:53
Viestit: 3403
Paikkakunta: Nurmijärvi
MX 15W-40 on itellä ollu ainoa Mobil, mitä on tullut kokeiltua. :eitieda:

_________________
Only, I've got a bronze badge to say I'm one of the good guys.


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Su Huhti 29, 2012 20:27 
Poissa

Liittynyt: Ma Huhti 16, 2012 14:45
Viestit: 9
Mitä öljyä suosittelette -99 Kawa Zrx:ään?
Vaihdoin koneeseen Valvoline SynPower 4T 10W-50 -Öljyt.

Jotenkin tuntuu siltä, että vaihteisto olisi äänekkäämpi kuin pari päivää sitten. Varsinkin kuumana, pitemmän reissun jälkeen.


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Pe Touko 04, 2012 18:05 
Poissa
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 06, 2005 18:34
Viestit: 630
Paikkakunta: San Diego, CA
Sama peruskone siinä on kun 1200:kin, eli eikun Delvacit koneeseen. JG:n tuossa ylempänä suosittelema toimii oikein hienosti.

_________________
Concours 14 (GTR1400) -16 & Suzuki Burgman 650 -14


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: La Touko 05, 2012 13:22 
Poissa

Liittynyt: Su Helmi 26, 2012 23:06
Viestit: 13
Paikkakunta: Lappajärvi
Itsellä oli delvacit hetken koneessa ja ainakin mun zzr tuntui niitä jostain syystä hylkivän. Pitemmän ajon jälkeen kun oljyt olivat kunnolla lämmenneet ni alkoi öljyn varoitus valo tyhjäkäynnillä vilkahdella :eitieda: . Vaihdoin motul 5100 koneeseen takas ja ainakaan vielä valot eivät ole tuikkineet,mutta huomenna pitempi testi ja katotaan sitten miten käy


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: La Touko 05, 2012 13:36 
Poissa
Keskariguru
Keskariguru
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 06, 2005 17:52
Viestit: 3292
Paikkakunta: Siilinjärvi
kawastin kirjoitti:
Itsellä oli delvacit hetken koneessa ja ainakin mun zzr tuntui niitä jostain syystä hylkivän. Pitemmän ajon jälkeen kun oljyt olivat kunnolla lämmenneet ni alkoi öljyn varoitus valo tyhjäkäynnillä vilkahdella :eitieda: . Vaihdoin motul 5100 koneeseen takas ja ainakaan vielä valot eivät ole tuikkineet,mutta huomenna pitempi testi ja katotaan sitten miten käy

Aika ihme juttu! Mitä Delvacin laatua oli koneessa - ei kai synteettistä Delvac 1?

_________________
Kun prätkistä puhutaan, niin vuodesta 1978 lähtien eli 45 vuotta ainoastaan Kawasakeja (14 kpl). Nykyisin reissu- ja käyttöpelinä Jörön ex-ZG1200B4:n ja Larryn yhdistelmä. Hätäkulkineena Riepulta ostettu Roope Anttoni.
Kaikkea v..tuilua ei kannata ottaa vakavasti!


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: La Touko 05, 2012 13:43 
Poissa

Liittynyt: Su Helmi 26, 2012 23:06
Viestit: 13
Paikkakunta: Lappajärvi
Raato kirjoitti:
kawastin kirjoitti:
Itsellä oli delvacit hetken koneessa ja ainakin mun zzr tuntui niitä jostain syystä hylkivän. Pitemmän ajon jälkeen kun oljyt olivat kunnolla lämmenneet ni alkoi öljyn varoitus valo tyhjäkäynnillä vilkahdella :eitieda: . Vaihdoin motul 5100 koneeseen takas ja ainakaan vielä valot eivät ole tuikkineet,mutta huomenna pitempi testi ja katotaan sitten miten käy

Aika ihme juttu! Mitä Delvacin laatua oli koneessa - ei kai synteettistä Delvac 1?

Mobil Delvac Mx 15-40w.Ongelma ilmeni tosiaan vasta noin tunnin ajelun jälkeen.Motulit takaisin ja noin 1/2 h ajelu ja ainakaan vielä ongelma ei toistunu.Noh huomenna testataan motulia pitempään ja katotaan mitä se tekee koneessa.


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: La Touko 05, 2012 21:36 
Poissa
Avatar

Liittynyt: Ke Joulu 07, 2005 11:52
Viestit: 377
Paikkakunta: tyrvää
Toi öljyvalon vilkunta onkin jännäjuttu. Mikä zetori ja paljonko on mittarissa kilsoja?
Motulin 5100:n on 20w50 ja MX Delvac taas 15w40, eli telvakki olis hiukan lirumpaa kuumana/kylmänä. Olisko tolla paksuus erolla jotain vaikutusta, sinänsä tuntuisi tosi oudolta jos öljyllä olis noin dramaattisia vaikutuksia normaalikunnossa olevassa moottorissa. Kuitenkin ohjekirjan speksien mukaan pitäis telvakin sopia luokitusten perusteella Kawoihin kyllä...

Omaan 1200 Rexiin laitoin jo Delvacin MX:n, mutta kunnon testilenkkiä en ole ehtinyt heittään. Pienen kylälenkin perusteella vaihteiston toiminta oli ihan karvanverran parempaan suuntaan, lisätestausta odotellessa...

_________________
edesmenneet: Gpz 750R-86 ja KLR 650-90 Tengai. Nyt ajossa ZRX1200R-06

"All you're good for is goofing around with your friends on your moped"

-Frank Powell-


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Su Touko 06, 2012 08:23 
Poissa
El PreZ1dent
El PreZ1dent
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 20, 2005 20:53
Viestit: 3403
Paikkakunta: Nurmijärvi
Öljynpaine mittari on aika lahjomaton, se näyttää jo alkavat öljynpaine ongelmat, merkkivalo vasta kun mennään kriittisellä rajalla. Liukulaakerikoneella öljynpaine on sama kuin laakeri, jos painetta ei ole, alkaa metalli olemaan metallia vasten, kun ei ole öljypatjaa välissä. Moottorin laakeripintojen kuluminen voi olla todella nopeata.
Olisi kiva kokeilla eri öljylaaduilla öljynpaine vertailuja kuumalla koneella :eitieda:

_________________
Only, I've got a bronze badge to say I'm one of the good guys.


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Su Touko 06, 2012 19:09 
Poissa

Liittynyt: Su Helmi 26, 2012 23:06
Viestit: 13
Paikkakunta: Lappajärvi
tuoppi kirjoitti:
Toi öljyvalon vilkunta onkin jännäjuttu. Mikä zetori ja paljonko on mittarissa kilsoja?
Motulin 5100:n on 20w50 ja MX Delvac taas 15w40, eli telvakki olis hiukan lirumpaa kuumana/kylmänä. Olisko tolla paksuus erolla jotain vaikutusta, sinänsä tuntuisi tosi oudolta jos öljyllä olis noin dramaattisia vaikutuksia normaalikunnossa olevassa moottorissa. Kuitenkin ohjekirjan speksien mukaan pitäis telvakin sopia luokitusten perusteella Kawoihin kyllä...

Omaan 1200 Rexiin laitoin jo Delvacin MX:n, mutta kunnon testilenkkiä en ole ehtinyt heittään. Pienen kylälenkin perusteella vaihteiston toiminta oli ihan karvanverran parempaan suuntaan, lisätestausta odotellessa...

Noh nii testit takana.Ensinnäkin malli zzr 1100 vm-92 ja kilsoja mittarin mukaan 51t mutta todellisuus ehkä jotain muuta.Motul purnukan kyljessä mulla ainakin oli 10w-40.Mutta jäi tossa tohinassa kertomatta et öljyvalon kera myös kaksi fuel valoa tuikkii ja ongelma ei motulilla poistunut.Ilmiö sama,kun kone lämpenee kunnolla ni valot tuikkii mutta eilisen ölpän vaihdon yhteydessä rasssailin hieman veden lämpöanturia ja sehän alkoi hieman paremmin toimimaan ja huomioni oli et kun veden lämpö nousi 1/2 yläpuolelle ni silloin nämä fuel ja oil valot tuikahtelevat eli eivät pala jatkuvasti.Olisiko mahdollista et nämä ois veden lämpötilan varoitus valot??.Riskillä rajaan ja hetki rauhallista ajelua ni kas valot eivät enää tuiki :eitieda: .Olettaisin et jos nuo valot tosiaan öljynpaineeseen/voiteluun liittyisivät olisi kone jo mennyt???.Vika ilmenee vasta kun kierrokset laskevat 1000rpm tienoille ja sammuvat kun kierrokset nousevat.


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Su Touko 06, 2012 22:25 
Poissa
Keskariguru
Keskariguru
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 06, 2005 17:52
Viestit: 3292
Paikkakunta: Siilinjärvi
kawastin kirjoitti:
tuoppi kirjoitti:
Toi öljyvalon vilkunta onkin jännäjuttu. Mikä zetori ja paljonko on mittarissa kilsoja?
Motulin 5100:n on 20w50 ja MX Delvac taas 15w40, eli telvakki olis hiukan lirumpaa kuumana/kylmänä. Olisko tolla paksuus erolla jotain vaikutusta, sinänsä tuntuisi tosi oudolta jos öljyllä olis noin dramaattisia vaikutuksia normaalikunnossa olevassa moottorissa. Kuitenkin ohjekirjan speksien mukaan pitäis telvakin sopia luokitusten perusteella Kawoihin kyllä...

Omaan 1200 Rexiin laitoin jo Delvacin MX:n, mutta kunnon testilenkkiä en ole ehtinyt heittään. Pienen kylälenkin perusteella vaihteiston toiminta oli ihan karvanverran parempaan suuntaan, lisätestausta odotellessa...

Noh nii testit takana.Ensinnäkin malli zzr 1100 vm-92 ja kilsoja mittarin mukaan 51t mutta todellisuus ehkä jotain muuta.Motul purnukan kyljessä mulla ainakin oli 10w-40.Mutta jäi tossa tohinassa kertomatta et öljyvalon kera myös kaksi fuel valoa tuikkii ja ongelma ei motulilla poistunut.Ilmiö sama,kun kone lämpenee kunnolla ni valot tuikkii mutta eilisen ölpän vaihdon yhteydessä rasssailin hieman veden lämpöanturia ja sehän alkoi hieman paremmin toimimaan ja huomioni oli et kun veden lämpö nousi 1/2 yläpuolelle ni silloin nämä fuel ja oil valot tuikahtelevat eli eivät pala jatkuvasti.Olisiko mahdollista et nämä ois veden lämpötilan varoitus valot??.Riskillä rajaan ja hetki rauhallista ajelua ni kas valot eivät enää tuiki :eitieda: .Olettaisin et jos nuo valot tosiaan öljynpaineeseen/voiteluun liittyisivät olisi kone jo mennyt???.Vika ilmenee vasta kun kierrokset laskevat 1000rpm tienoille ja sammuvat kun kierrokset nousevat.

Sähköt melkoisen sekaisin, koska lämpötila vaikuttaa asiaan.

_________________
Kun prätkistä puhutaan, niin vuodesta 1978 lähtien eli 45 vuotta ainoastaan Kawasakeja (14 kpl). Nykyisin reissu- ja käyttöpelinä Jörön ex-ZG1200B4:n ja Larryn yhdistelmä. Hätäkulkineena Riepulta ostettu Roope Anttoni.
Kaikkea v..tuilua ei kannata ottaa vakavasti!


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Su Touko 06, 2012 22:36 
Poissa

Liittynyt: Su Helmi 26, 2012 23:06
Viestit: 13
Paikkakunta: Lappajärvi
Joo vika ehkä löytyi ulkomaisen nettisivun kautta.Öljynpaineen anturiin tuleva liitin aivan ruosteessa ja puoliksi syöpynyt pois eli kontakti ollut huono.Korjailen ton ensiviikon aikana ja jatketaan testausta


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: To Touko 10, 2012 18:19 
Poissa
Avatar

Liittynyt: Ke Joulu 07, 2005 11:52
Viestit: 377
Paikkakunta: tyrvää
Alkuperäiseen aiheeseen palatakseni, ei se Delvaccikaan ollut taivaallista ainetta, eli vaihtaessa kolisee edelleen... :jojo:

_________________
edesmenneet: Gpz 750R-86 ja KLR 650-90 Tengai. Nyt ajossa ZRX1200R-06

"All you're good for is goofing around with your friends on your moped"

-Frank Powell-


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Pe Touko 11, 2012 15:01 
Poissa

Liittynyt: Su Helmi 26, 2012 23:06
Viestit: 13
Paikkakunta: Lappajärvi
Vika tosiaan korjantui paineanturin vaihdolla joten vika ei ollut oljyssä.Pienen delvac kokeilun perusteella en oikeen voi sanoa öljyn hyvyydestä mitään,ehkä aavistuksen paremmin laatikko delvacilla toimi.Motulit nyt koneessa ja kokeillaan seuraavan vaihdon yhteydessä taas delvacia


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Su Touko 13, 2012 22:33 
Poissa

Liittynyt: La Heinä 24, 2010 00:39
Viestit: 3
itellä zrx 1100 38tkm ajettuna (ite ajettu 11tkm) ja koneessa shell advance vsx. kolahtaa aina vapaalta ykköselle vaihtaessa ja joskus tod harvoin muilla vaihteilla. vähän on kallista litkua et vois ens kesäks laittaa vaikka ne delvacit...


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ma Touko 14, 2012 05:24 
Poissa
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 06, 2005 18:34
Viestit: 630
Paikkakunta: San Diego, CA
Maa luulen etta toi vapaalta-ykkoselle kolahdus on tassa konetyypissa enemmankin ominaisuus kun vika. Mun Rexissa oli 5 kMiles mittarissa kun sen ostin ja samalla tavalla se on kolissu siita saakka kaikilla oljyilla. Delvacilla muut kolinat kylla rauhottu ja laatikko tuli jouheemmas.

_________________
Concours 14 (GTR1400) -16 & Suzuki Burgman 650 -14


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ma Touko 14, 2012 09:53 
Poissa
Avatar

Liittynyt: Ke Joulu 07, 2005 11:52
Viestit: 377
Paikkakunta: tyrvää
Juu, toi ykkösen kytkentäkolina on tuttujuttu ja kuuluu kuvioon, mutta toi muitten vaihteiden kolina vois olla pienempääkin.

Semmosenkin olen kyllä huomannnut että kun ykösellä lähtee paikalta, niin kytkintä luistattaessa vetoketju väpättää ihmeellisesti, kuuluu oikeen selvästi semmonen "väpätys kalkatus" . Toi on pahempi kylmällä koneella, kuumalla tuskin havaittavissa. Kytkin kahvaan ei tunnu hiukkaakaan mitään nypytystä missään tilanteessa.
Voisko olla jotain häikkää kytkimen massalevyissä???

_________________
edesmenneet: Gpz 750R-86 ja KLR 650-90 Tengai. Nyt ajossa ZRX1200R-06

"All you're good for is goofing around with your friends on your moped"

-Frank Powell-


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ma Touko 14, 2012 11:33 
Poissa
El PreZ1dent
El PreZ1dent
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 20, 2005 20:53
Viestit: 3403
Paikkakunta: Nurmijärvi
Veikkaisin kylmällä koneella tapahtuvaa ketjujen vapinaa kylmän öljyn viskositeetista johtuvaa, toimii niinkun liimana kytkimessä.
Periaatteessa sama ilmiö kun keskituella antaa vapaalla kierroksia, pyrkii rengas pyörimään mukana, mutta stoppaa kun pistää monoa jarruksi.

_________________
Only, I've got a bronze badge to say I'm one of the good guys.


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ma Touko 14, 2012 20:01 
Poissa
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 06, 2005 15:18
Viestit: 682
Paikkakunta: Posio
Anteeksi keskeytys.
Öljyhommia,kaveri osti Kawasaki KLR 600 enskan ja siinä on erillinen öljysäiliö,miten öljynvaihto laitetaanko moottoriin se 2litraa vai säiliöön? on minulle outoja juttuja ja apua kaipaileen hän.

_________________
Voiman väri on vihreä.
Kawasaki kz1300 -79 x3
Kawasaki kz1300-80
Suzuki gsx1400 -04


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ma Touko 14, 2012 20:52 
Poissa
El PreZ1dent
El PreZ1dent
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 20, 2005 20:53
Viestit: 3403
Paikkakunta: Nurmijärvi
Eikös se säiliö ole jäähdytysnestettä varten, vesipeli kun on :eitieda:

_________________
Only, I've got a bronze badge to say I'm one of the good guys.


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ma Touko 14, 2012 22:01 
Poissa
Avatar

Liittynyt: Ke Joulu 07, 2005 11:52
Viestit: 377
Paikkakunta: tyrvää
Ei pitäis olla mitään öljysäiliötä vaan ihan märkäsumppu eli moottorin pohjasta vaan öljytpois. Suodatin on erittäin helppo vaihtaa ja sijaitsee kytkinkopan puolella, kansi kiinni kahdella pultilla.

Mainioita pelejä, nokkaketjunkiristin/kiristimenjousi ongelmia kuitenkin on ollut näissä ja jos ei ole siitä tietoa niin voin kyllä infota tarkemmin.

_________________
edesmenneet: Gpz 750R-86 ja KLR 650-90 Tengai. Nyt ajossa ZRX1200R-06

"All you're good for is goofing around with your friends on your moped"

-Frank Powell-


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: La Touko 19, 2012 04:19 
Poissa
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 06, 2005 15:18
Viestit: 682
Paikkakunta: Posio
Ok täytyypäs käydä paikanpäällä katsomassa laitetta.
Kiitos.

_________________
Voiman väri on vihreä.
Kawasaki kz1300 -79 x3
Kawasaki kz1300-80
Suzuki gsx1400 -04


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ti Heinä 10, 2012 22:00 
Poissa

Liittynyt: Ma Huhti 16, 2012 14:45
Viestit: 9
Mistä ostatte öljynsuodattimet? Itse laitoin Rexiini motonetin öljynsuodattimen. Isot pojat ovat sanoneet, että heiltä saa pääosin kakkaa ja, että merkkiosa on aina parempi.


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 36 viestiä ]  Mene sivulle 1, 2  Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 12 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron
Keskustelufoorumin moottorina toimii phpBB® Forum Software © phpBB Group
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com